Revelion pe Piatra Mare

published Wed, Jan 21, 2009, 9:11 pm in de-ale lui Adrian Negoiţă

image013 RT 31 decembrie 2008- 1 ianuarie 2009 pe Piatra Mare ( primul Revelion pe munte ) Du pă ce ne-am gândit să mergem în Suhard, Călimani sau Rarău, după ce ne-am răzgândit şi am zis că mergem în Ceahlău uite că, după tura în Aninei făcută de Andrei, Daniel şi Ionel ne-am răz-răzgândit şi am plecat către Piatra Mare. Toată ziua de 30 a fost dedicată pregătirii rucsacilor pentru ceea ce se dorea o tură de 4- 5 zile în Piatra Mare- Neamţului- Baiului. Rucsacii au avut cam multe kilograme , 21 kg ( al meu) şi 25 (al lui Daniel). Pe 31 de dimineaţă ne-am întâlnit, în ordinea sosirii la gară, 4 oameni : Saşa, eu, Daniel, Ionel. Mai exact, eu cu Daniel am plecat dinGeorgian cu al doilea metrou (pentru că, pe primul, l-am ratat la câteva secunde) şi, odată ajunşi în gară, mergem către linia 6 unde aflasem din afişajul gării că trage trenul. Trenul era deja la peron aşa că am dat fuga după locuri fără să fim prea atenţi la fata cu sac de dormit şi izopren atârnându-i pe rucsac pe care am depăşit-o. Prindem locuri într-un compartiment care puţea şi care avea geamul blocat. Îmi intră sms de la Saşa aşa că...

Permalink - 4 comentarii

Bucegi- Leaota 2005

published Tue, Oct 11, 2005, 10:59 pm in de-ale lui Adrian Negoiţă

Raportul de tură deja apărut pe alpinet2k + ceva poze inserate. 2 săptămâni de munte cu trasee vechi, trasee noi, cu marcaje sau fără, cu vreme bună sau cu zile "pierdute" în cort.

Bucegi Sud- Zona Vanturis

published Wed, Jun 23, 2004, 6:09 pm in de-ale lui Adrian Negoiţă

2 zile de iunie in partea sudica a Bucegilor. Zona Valea Izvorul Dorului (cascada Vanturis, La Lacuri), Valea Ialomitei.

Iezer- Fagaras 2003

published Thu, Aug 14, 2003, 5:29 pm in de-ale lui Adrian Negoiţă

Despre plimbarea de patru zile pe care am facut-o cu fratele meu prin Iezer si Fagaras pe traseul Voina- Ref. Iezer- Vf. Iezer- Vf. Rosu- Curmatura Oticului- Curmatura Bratilei- Saua Vistea- Valea Vistea Mare- Victoria- Gara Ucea intre 7-10 august 2003.

Permalink - 2 comentarii

Pe biciclete

published Sat, Nov 16, 2002, 4:15 am in de-ale lui Adrian Negoiţă

Sambata 24- vineri 30 august 2002. Traseu: Camplulung Muscel- Bran- Rashnov- Paraul Rece- Predeal- Darste (camping)- Sacele- Zizin- Vama Buzaului- Intorsura Buzaului- Sita Buzaului- Crasna- Siriu (Lunca Jarishtei)- Nehoiu- Gura Teghii- Plaiul Nucului- Luncile- Lopatari- Manzaleshti- Beceni- Buzau- Sarata Monteoru- Clondiru de Sus- Pietroasele- Mizil- Fulga de Sus- Ciorani- Brazii- Maia- Fierbintzi- Sitaru- Bucureshti. Pana la Predeal am fost 3 persoane (eu, Daniel shi Shtefan), mai departe am fost doar cu Daniel. La Campulung Muscel am ajuns cu un autobuz al agentziei Lucky Tours (bicicletele au stat cumintzi "la bagaje"). Aproape doua zile am avut gazde bune in Manzaleshti. Tot respectul pentru familia colegului Cristi.   Ziua 1 : Bucureshti- Campulung Muscel- Dragoslavele- Rucar- Pasul Giuvala (Bran)- Fundata- Bran- Tohan (campare undeva in stanga shoselei). Ziua 2 : Tohan- Rashnov- Cabana Cheia Rashnoavei- Cheile Rashnoavei- Cabana Cheia Rashnoavei- Paraul...