Posted by: Bogdan Balaban in de-ale lui Bogdan Balaban

De 1 Mai muncitoresc am efectuat o tura faina in Zaganu. Am urcat prin Cheia, am parcurs Culmea Gropsoare. Cind veni vremea sa hotarim pe unde se va face coborirea am stat si am chibzuit putin..

In ultima vreme circulau pe Internet tot felul de vesti privind Valea Berii. Prin ianuarie vazusem ca se incepusera lucrarile pentru o noua fabrica de imbuteliat ape minerale. Anul trecut, prin septembrie, constatam ca drumul forestier Valea Berii - Fosta Cabana Ciucas incepe sa sufere transformari.

Recent am auzit ca drumul se reface intrucit se va reface si Cabana Ciucas. Prin zona umbla vorba ca s-ar face un soi de hotel cu 3 nivele si mansarda. Tot recent am vazut pe Alpinet si o poza cu santierul de pe Valea Berii.

Asa ca, minati de curiozitate, hotarim sa mergem la Fosta Cabana Ciucas si sa coborim prin Valea Berii, chiar daca masina noastra e linga Manastirea Cheia.

Imediat ce am ajuns la drumul forestier..am dat de niste noroaie mari. Regret ca nu am facut poze aici insa riscam sa alunec cu tot cu aparat. In partea superiaora a drumului am intilnit un buldozer are lucra din plin.

Ce am gasit puteti vedea aici: