Diaries - 23-25 februarie :: Ceahlaul inghetat

23-25 februarie :: Ceahlaul inghetat

Vineri :: De la Izvorul Muntelui la Dochia - In bezna 23 februarie:: Izvorul Muntelui (797 m) - Curmatura Lutul Rosu (1024 m) - sub Detunate - Cabana Dochia (1750 m)     Televiziunile anuntau de cateva zile ca vine urgia. Cam atata puteau ei sa inteleaga din codul galben dat de ANM pentru partea de est a tarii. Peste toate, ma cam ingrijorau cantitatile mari de precipitatii anuntate (unele reprezentau cam toata “cota” pe luna februarie, pe zona respective). Asta se putea traduce prin ninsori abundente.     Cu toate astea ne-am urnit din Brasov. Nu puteam rata week-end-ul acesta, si singurul semn ca ar putea fi ceva frumos, erau cele cateva raze de soare prevazute pentru sambata. Mai aveam eu o speranta … dar tine de fler, si nu o zic …      Paseam dintr-o lume in alta … acolo unde vremea a rasturnat normalitatea. Daca esti obisnuit ca depresiunea Ciucului este cea mai friguroasa din tara, in... [toată pagina]
Sambata :: Colindand platoul -   24 februarie:: Cabana Dochia (1750 m) - Curmatura Piciorul Schiop (1765 m) - Saua La Palarie - Cabana Dochia - Vf. Toaca (1904 m) - Cabana Dochia [...]    Unii s-au trezit pentru rasarit. Ehh, la ce caldura era, nu prea imi venea sa ma dau jos din pat, asa ca am prins doar resturi de rasarit pe afara. Au fost -16 grade Celsius azi noapte (iar in campie, la Botosani s-a ajuns la -22 grade). S-a gasit si gerul cand sa vina... la spartul iernii (care a fost cam toamna). Am iesit din cabana, urcand spre Vf. Lespezi (1805 m), singurul care ma desparte de imaginea spre Toaca. Ehh, cat mi-am dorit sa o vad asa cum este ea in aceasta dimineata. Am tot visat, si am plecat de acasa fara prea multe sperante ca asa se va intampla. N-am insistat prea mult pe afara. Temperatura nu e prea placuta. Am ales cateva cadre pentru o panorama (uhh ce mare de nori acopera lacul Izvorul Muntelui;... [toată pagina]
Duminica :: Prin Stanile, spre Izvorul Muntelui - 25 februarie:: Cabana Dochia (1750 m) - Curmatura Piciorul Schiop (1765 m) - Curmatura Stanilelor - Poaina Varatec - Poiana Maicilor - Cabana Izvorul Muntelui (797 m)     Este senin in dimineata asta. Doar ca presiunea atmosferica a scazut peste noapte, caci altimetrul arata cu 50 metri mai mult. Se schimba vremea … Nu ne zorim prea tare cu plecatul, ca ziua-i lunga. Pana ne adunam douazeci de insi, de prin paturi, pana ne hotaram ca ne este foame, pana mancam ce mai gasim prin desage … trece timpul. E mai cald in sala de mese, semn ca vantul s-a oprit, asa ca mancarea ne-a priit in asta dimineata (nu ca asara, cand am mancat pe fuga). Ne adunam totul de prin camera (cu ocazia asta aflu ca manusile ce nu mi le mai gaseam de sambata, stateau bine merci, sub sacul de dormit al lui Flueraru. Si imi gasisem eu de la cine sa imprumut unele pana una alta … exact... [toată pagina]

Author: Emi Cristea

Sigrid Martin Sigrid Martin, Wed, Mar 7, 2007, 2:25 pm

bravo :-) nota 10 pentru epica :-D

Bogdan Cârstina Bogdan Cârstina, Wed, Mar 7, 2007, 2:41 pm

Cred ca toti ne intrebam ce cautau manusile tale sub sacul lui Cristi Flueraru?:-D (sau sunt eu mai curios din fire)

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Wed, Mar 7, 2007, 2:53 pm

Habar nu am... aaaa... vineri noapte imi pusesem la uscat pe calorifer, caciulita de vara/toamna si manusile... si le-am mai gasit duminica dimneata, sub fundul cercetatorului stiintific. Asa ca nu ma intrebati pe mine ce cautau acolo manusile mele:-D
Important este ca le-am recuperat; ca am ajuns si cu draga mea cana acasa (dupa ce in ultimul an am lasat vreo 4 pe munte:-D)... si ca nu-mi lipseste nimic din garderoba:-D