Ei trei …

Înscrisă de: Fotogeografica 2004
Ei trei …
Data publicării: : 19 Mai 2004, vizualizări:: 7518
Localizare geografica: România
Descriere: ISTVAN KEREKES
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto POlly Jean, Luni, 24 Mai 2004, 11:49

Frumoasa, aparte.

Fără foto Luminiţa Petre, Joi, 27 Mai 2004, 1:19

Cu totul aparte, te face sa simti ca visul poate fii realitate.:-D

Fără foto Stelian Pavalache, Marţi, 1 Iun 2004, 1:21

Defectuoasa

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 1:41

argumenteaza de ce...?
Sau iti e ciuda?

Fără foto Stelian Pavalache, Marţi, 1 Iun 2004, 1:42

Domnule ISTVAN KEREKES daca dumneavostra veniti cu argumente reale in favoarea acestei fotografii eu ma las de meserie...
Sa fim seriosi... Fotogeografia 2004 din punct de vedere al calitatii fotografiilor, al valorii lor documentare, stiintifice etc... este un total esec...
Nu sunt nici nervos si nici isteric... sunt doar extrem de dezamagit.
Eu mi-am format si expus o opinie, pe care o pot argumenta oricand, dumneavostra puteti face acelasi lucru cu fafirmatiile dvs?
Sanatate maxima...iar ca sa va citez "luati aparatul in mana si faceti fotografie nu poze"

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 1:51

Inca fotografii nu am vazut de la tine, din pacate, numai POZE.!!!

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 1:53

argumente reale...?
De ce este defectuoasa??? Te rog explica-mi ca sa nu mai grasesc inca o data...?

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 1:54

Te lasi de meserie...esti cunva fotograf...?, sau pozator?

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 2:07

daca esti...atunci nasol...

Fără foto Stelian Pavalache, Marţi, 1 Iun 2004, 2:20

am raspuns in email.. dar voi posta totusi argumentele cu care imi sustin parerea..

""Cele 3" sunt arse, detaliu lipsa (este totusi fotogeografica). Nu stiu daca cerul este o eroare de film/expunere sau prelucrare... dar nu sustine ideea fotografiei in nici un fel, nu are mesaj." si ash mai adauga acum... o usoara "cadere" a pozei spre stanga.

Consider ca trebuie sa avem pretentii atunci cand "postam" la un concurs cu tematica.

Sustin ideea, aceasta fotografie nu are calitatile necesare pentru acest concurs...
Cu stima

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 2:27

Mersi,
...cand apari cu ceva poze mai bune ca acesta anunta-ma!

Fără foto KEREKES ISTVAN, Marţi, 1 Iun 2004, 2:36

Dar daca te rog frumos nu mai comenta pozele la altii ca e pacat ca un nestiutor sa-si umble degeaba gurita.
Mersi tare mult...
P. S.: cred ca esti un om greu de suportat in viata..., ai scris gresit si citez:
"nu are mesaj" altadata te rog scrie mai precizat !!!
"pentru MINE nu are mesaj "
Cred ca, cu acesta esti de acord...

Alexandru Lăpuşan Alexandru LăpuşanAdministrator Alpinet , Marţi, 1 Iun 2004, 2:42

In cazul in care autorul considera ca prelucrarea (semi-automata) facuta la inscrierea celor peste 160 de lucrari in acest site dezavantajeaza lucrarea sa, il rog sa imi trimita o versiune corespunzatoare, in conditiile regulamentului Foto Alpinet.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 1 Iun 2004, 4:02

domnu Kerekes cred ca atitudinea dumneavoastra la critica e unpic deplasata, nu cred ca poti sa tragi concluzii vis'a'vis de un om din niste comentarii strict la o fotografie...
si mie mi se pare aceasta fotografie mai slaba decat alte lucrari care am vazut la dumneavoastra, lucrari care personal m-au fascinat... vezi strainul sau dans, dar in cazul de fatza in afara de faptul ca, culorile iti iau ochii, sunt elemente cam care lasa de dorit (posibil din cauza prelucrarii... dar noi comentam ceea ce vedem). Ideea imi place f mult, dar ceea ce a sesizat Stelian mi se pare realist, repet privind ceea ce se vede pe ecran.
Nu am pretentii de fotograf, dar ca un om ce activeaza pe acest site si un pasionat al fotografiei (sau pozelor...) pot sa-mi expun parerea, ca va convine sau nu...

Fără foto Stelian Pavalache, Miercuri, 2 Iun 2004, 1:00

Este ultima postare de comentariu la fotografia dumneavoastra, sunt obosit de atata agresivitate in fata unei opinii personale vis a vis de o fotografie (si nu a intregii activitati fotografice a dvs.)
Eu am comentat aceasta fotografie (evident ca punctul de vedere este cat se poate de personal) iar dumneavoastra pierdeti vremea cu aberatii inutile pe langa subiect (subiectul fiind aceasta fotografie si greselile din ea).
Nu stiu ce educatie aveti in domeniul fotografic dar daca nici pana acum nu puteti primi cu intentii bune un comentariu este mai mult decat grav.. iar evolutia dvs. in domeniu va fi cu siguranta inexistenta sau dificila.
Cat despre a fi un avizat in domeniu nu ma pot pronunta eu... las sa vorbeasca lucrarile mele.. premiile obtinute si nu in ultimul rand cei care au un punct de vedere si il expun sustinuti de argumente... (pe care eu am invatat inca din primele clipe ale fotografiei sa le primesc si sa le analizez).
Comentariile mele nu vizeaza omul ci fotografia, in consecinta nu este nimic personal ci doar o critica.
Cu multa stima

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Miercuri, 2 Iun 2004, 1:44

Vazand ca s-au incins spiritele am zis sa ma informez despre autorul fotografiei si iata ce am gasit: "I was born 24 years ago in 1978, Targu Mures. The roots of my atraction for nature date back to my childhood. First impression attached me to birds and with time I "fell in love" with birds. My first photos were produced at the age of 15. Since five years I have been photographing nature. My knowledge of speciality was developed in an self-taught way. I am member of Tg. Mures photo club. Since then I love been participating succesfully at diferent national and international contests and Salons of photographic art. Since the year 2000 I`m a member of AAFR (Romanian Federation of Artist Photographers). " Cu toate astea sincer vorbind aceasta fotografie nu este pentru concurs. Acum nu stiu daca din prelucrare si adaptare la conditiile site-ului sau alte cauze. Oricum cine vrea sa se documenteze iata si un link:http://smartmedia.smartsoft.ro/Media/images.asp? From=Kerekes%20Istvan&Page=2.

Fără foto KEREKES ISTVAN, Miercuri, 2 Iun 2004, 2:14

toata lumea, cauta raul...dupa cum vad...
ADAPTAREA ACESTEI FOTOGRAFII PE ACEST SITE ESTE EXCELENTA !!!!!!
Desi nu-i cunosc personal, dar pentru aceasta treaba felicit pe toti (de la alpinet.org) cei care au contribuit ca pozele sa apara pe acest site.
Pt: dl Pavalache,
Te rog citeste mesajul dl-lui Alexandru Lapusan pe care iti adreseaza la fotografia Zbor de mai!:-D

Fără foto KEREKES ISTVAN, Miercuri, 2 Iun 2004, 2:31

Stimate dl. Daniel Hulmenciu, Andrei Dudescu, si:-DStelian Pavalache!
Daca imi dati un e-mail, va trimit doua comentarii, pe care a primit fotografia aceasta de la dl. Yann Arthus Bertrand (daca nu stiti cine este va dau un site sa va informati,:
http://www.yannarthusbertrand.com/index_new.htm)
Comentarii pe care a primit fotografia "Ei trei..." la concursul:

Wonderful World of Plants, concurs la care au participat peste 2000 de concurenti din 52 de tari cu peste 10.000de fotografii numai despre plante.! :-D:-D:-D

Tare as vreau sa stiu ce fel de premii ai tu dl-e Pavalache si cu care poze le ai obtinut...?
Imi arati te rog...??? !!!

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Miercuri, 2 Iun 2004, 2:47

Stii ce imi pare rau Dl. Kereches Istvan ca o luati ca un razboi. Eu am vazut pozele Dvs. si intradevar imi spun multe. Insa aceasta poza la calitatea si prezentarea actuala nu era de concurs. Nu conteaza restul, aici vorbim de aceasta fotografie. Si pana la urma daca la restul "place" nici nu mai conteaza. Era doar o parere strict personala.:-D

Fără foto KEREKES ISTVAN, Miercuri, 2 Iun 2004, 9:12

Draga ANDREI:
dupa parerea mea si a mai multor profesionisti, aceasta poza la calitatea si prezentarea actuala ESTE de concurs.
Si te rog, scrie-mi numele corect, ca as putea sa trag niste concluzii... :-( Mersi!

Fără foto Ciprian Thomas, Miercuri, 2 Iun 2004, 9:37

Incercand sa ignor comentariile precedente pentru a putea sa-mi pastrez o parere strict legata de poza, personal o consider ca avand niste "pete"(in realitate colturi de stanca) in partea de mijloc-dreapta care nu ii da frumusetze. De asemenea, e o idee... hai sa spunem preconceputa legata de coloristica: sunt de acord cu o accentuare a unor nuantze/umbre dar nu pentru a "colora" poza intr-un mod nenatural cum s-a intamplat cu cerul. Si inca ceva, nu sunt sigur dar nu cred ca 2 monitoare diferite arata aceleasi dungi paralele pe cer in partea de centru-superioara:?:?
A, si ca sa previn eventualele "sapaturi dupa trecutul meu fotografic", n-o sa gasitzi decat pe alpinet.org, insa nu am pretentii decat ca as fi mai mult decat doar un amator. Asta nu inseamna ca o parere trebuie considerata k fiind strict ofensiva sau ca ar ataca numele.
Numa' bine

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Miercuri, 2 Iun 2004, 22:09

Imi cer scuze ca ti-am scris numele gresit!

Emanuel Molner Emanuel Molner, Joi, 3 Iun 2004, 5:54

sa apris situatia bine aici, urat ce vad:-(. Critica este luat de tine Istvan ca un atac personal si nu o ei constructiv pentru cariera ta de fotograf, foarte rau. Si eu ca un fotograf nepriceput spun ca imaginea de mai sus se potriveste intr-o carte de basme pentru copii, sau la un 3D mulaj:?. Accepta critica si nu jicni lumea egal cine esti si cate premi ai prmit.
:-D

Adrian Negoiţă Adrian Negoiţă, Vineri, 4 Iun 2004, 5:00

Vad ca este destul de rau vazuta editia asta de Fotogeografica... Poate in 2005 va fi mult mai bine! Sper:-)

Fără foto KEREKES ISTVAN, Duminică, 6 Iun 2004, 4:02

Da, Emanuel exact acesta mi-a fost ideea cu poza saq dea o impresie-ca in poveste, ca sa apara ca un basm.!!!

:-D

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Duminică, 13 Iun 2004, 3:01

stimate domn KEREKES, agresivitatea dumneavoastra deosebita creaza tensiuni nejustificate; poate ca daca nu stiti sa primiti critici ar fi mai bine sa ne lasati pe noi "pozarii" cu ale noastre iar dvs sa postati pe siteuri mai cu pretentii foto; ne e teama ca aveti treburi mai importante, cum ar fi castigarea de premii pe la X concursuri foto si noi va retinem din aceasta nobila activitate....dezamagit, Alex GAVAN

Fără foto KEREKES ISTVAN, Luni, 14 Iun 2004, 8:25

DA AVETI PERFECTA DREPTATE !!!
..., vad ca sunteti din tabara lui Pavalache, dar va dau ceva explicatii in legatura cu:
"ne e teama ca aveti treburi mai importante, cum ar fi castigarea de premii pe la X concursuri foto si noi va retinem din aceasta nobila activitate....dezamagit, Alex GAVAN"

IN PRIMUL RAND SUNT UN FOTOGRAF CINE CEEA CE "POZEAZA" FACE DIN DRAGOSTE... SI NUMAI ATUNCI FOTOGRAFIAZA CAND DIN PACATE ARE TIMP!
De profesie sunt antrenor profesor de Natatie, si din 12 luni dintr-un an (din pacate) cca o luna jumatate pot sa ma adresez fotografierii si a castigarii de x premii,...va dati seama ce ar fi daca din 12 luni 12 as fotografia si as trimite poze la x concursuri :-P:-o:-D:-D:-D:-(:?

Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 14 Iun 2004, 8:46

ne dam seama:? ai lua locul lui Helmut Newton, numai ca el nu era asa de modest ca tine:-D, ai un ochi bun pentru fotografie da strici totul cand deschizi gura:-o:-D

Fără foto Cristian Georgescu, Luni, 14 Iun 2004, 9:01

Poza nu-i chiar uratica. Mie imi place intr-o oarecare masura. Ce spunea Cristian Th. cu dungile de pe cer, da apar dungi pe cer dar dungile astea apar la o groaza de poze de pe alpinet si asta datorita compresiei (depinde si cu ce program adaptezi dimensiunile) dar probabil ca pe asta ai privit-o mai critic. Culorile sunt cam fantasy pt. gustul meu dar nu ma leg de ele acum. Ce este adevarat este ca intr-adevar florile alea sunt "arse", intrebarea este, le-ai ars din expunere sau din prelucrarea digitala ulterioara? Nu o lua ca pe o critica ca eu nu sunt specialist sau expert.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Vineri, 18 Iun 2004, 18:27

nu sunt arse... sunt luminate:-)

Fără foto KEREKES ISTVAN, Luni, 21 Iun 2004, 17:42

Dragi prieteni, la sfarsitul acestei saptamini mi sa implinit UN VIS, asadar din pacate din momentul acesta puteti sa -mi comentati fotografia-fiile.va dau voie.!
:-P

Fără foto Ciprian Thomas, Luni, 21 Iun 2004, 22:20

Ne-am dat naibii ce mandri suntem. Sa itzi facem cadou niste laudatori? Ti-au cam murit.

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Joi, 24 Iun 2004, 23:58

draga domule Istvan, in momentul in care postati o fotografie pe un site care are optiune de "trimite comentriul" trebuie sa va asteptati din partea oamenilor si la opinii care nu va plac/convin neaparat; daca vreti sa progresati atunci trebuie sa va deschideti capul si urechile la ce va spune lumea si sa nu mai fiti asa reactionar; nimeni nu a incercat sa va atace, nimeni nu are nimic cu dumneavoastra;

si nu va inteleg afirmatia
"..., vad ca sunteti din tabara lui Pavalache"
nu sunt din tabara nimanui si daca e sa citesc comantariile pe care alte persoane vi le-au trimis,....ar insemna sa constat ca toti suntem in cazul asta din "tabara lui Pavalache"

daca nu puteti suporta critica, atunci nu mai postati pe acest site; altminteri...ne asteptam din partea dumneavoastra la un comportament matur

Fără foto Emil Calenciuc, Vineri, 25 Iun 2004, 0:43

Salut!

Eu nu sunt mare specialist foto, dar nu cumva e cam "fortata" poza ca efecte si culori? Nu cumva pierde mult din realism? E faina ca perspectiva, dar te cam dor ochii la un moment dat, incepi sa crezi ca esti in vreme de legenda!

O seara faina si la cat mai multe poze "naturale".

Fără foto george obadă, Duminică, 1 Aug 2004, 21:17

scopul conteaza!!!

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Vineri, 27 Aug 2004, 11:32

Ca sa nu fac nici o diferentiere intre POZĂ şi FOTOGRAFIE, poza asta mie mi se pare faină. Punct.

Fără foto Dorel Ghimitea, Vineri, 27 Aug 2004, 13:54

Daca faceai peisajul in BRYCE ar fi iesit mai simpatica poza. Fara suparare, dar uneori si maestrii gresesc. Daca insisti inseamna ca te iei de mana cu Brancusi.

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 28 Sep 2004, 14:53

Misto.

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 28 Sep 2004, 15:00

Din cate stiu eu pt concursul Fotogeografica se trimit fotografiile pe hartie si sunt scanate de catre organizatori pt publicare pe siteuri, sau ma insel?:-D

Fără foto Mario Mercea, Miercuri, 22 Dec 2004, 21:15

Autorul nu cred ca ar trebui sa se atace la comentari sau pareri, nu mi se pare normal sa faca comparatie intre pozele lui si ale criticilor lui, cred ca ar fi mai bine sa lase pe altii sa decida. Inca n-am mai vazut un campion medaliat de el insusi.

Eu sincer sunt amator poate nici atat, dar poza asta nu-mi place, si nu contest faptul ca autorul ar putea fi un fotograf foarte bun. Parerea mea este ca partea din stanga arata foarte bine dar in dreapta jos e horror, parca ar fi o gramada de fier vechi si nici decum natura si e foarte intunecata, poate este si o problema de scanare, nu stiu cum arata originalul.

Oricum felicitari si la cat mai multe.

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024