Atmosfera

Înscrisă de: Gabriel Vişinescu
Atmosfera
Data publicării: : 19 Sep 2005, vizualizări:: 18732
Localizare geografica: România
Echipament folosit: KM Dimage A2
Gabriel Vişinescu - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Oana B., Marţi, 20 Sep 2005, 1:36

Bine... Romania, dar unde, ce reprezinta???:-(Oricum superba...:-P

Cosmin Ciortan Cosmin Ciortan, Marţi, 20 Sep 2005, 2:05

Pacat ca ai centrat-o... oricum, foarte frumoasa:-)

Sigrid Martin Sigrid Martin, Marţi, 20 Sep 2005, 2:29

parca pluteste!

Radu Ponta Radu Ponta, Marţi, 20 Sep 2005, 2:31

din poveste...

Fără foto Gabriel Vişinescu, Marţi, 20 Sep 2005, 4:06

Din Romania, Comuna Biertani, judetul Sibiu. Imi cer scuze ca am uitat sa pun locatia...:(

Fără foto Gabriel Vişinescu, Marţi, 20 Sep 2005, 4:09

Reprezinta biserica catolica din Biertani. Se spune ca ar fi cea mai mare biserica din Ardeal. Pentru Cosmin Ciortan: am si necentrata...dar parca mai mult imi place asta...asa centrata cum e...:)

Fără foto Lucian Hulban, Marţi, 20 Sep 2005, 9:04

Frumooos!

Fără foto Adrian Rosca, Marţi, 20 Sep 2005, 9:46

Tz, tz, tz, nu facem deosebirea dintre o biserica catolica si una evanghelica (luterana) si care pe deasupra a fost si sediul episcopiei sasilor inainte sa se mute la Sibiu.
Eu stiam ca satul se numeste Biertan, de la Birthälm si nu Biertani.
Cu toate astea, ai nota maxima de la mine!:-)

Fără foto Gabriel Vişinescu, Marţi, 20 Sep 2005, 10:10

Asa-i! Recunosc: Biertan...partea cu biserica evanghelica...asa mi s-a spus asa spun... Probabil ca ai dreptate..:)

Minerva Vincze Minerva VinczeAdministrator Alpinet , Marţi, 20 Sep 2005, 12:39

Excelenta! Asa o atmosfera mai rar.. Bravo!:-o

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Marţi, 20 Sep 2005, 23:42

O imagine deosebita. Totusi eu m-as mai fi plimbat sa gasesc locul optim de statie. Parca prim planul nu ma multumeste in totalitate.

Fără foto Camelia - Florina Gheţu, Miercuri, 21 Sep 2005, 2:15

Foarte foarte frumoasa, aproapa unica! Pacat ca e putin inclinata...

Tudor Ghircoiaş Tudor Ghircoiaş, Miercuri, 21 Sep 2005, 2:34

Rareori ai ocazia sa intalnesti un asemenea cadru.
Foarte reusita.

Fără foto Gabriel Vişinescu, Miercuri, 21 Sep 2005, 3:45

Biserica e putin inclinata!:-D Si nu fotografia...
E adevarat ca nu ai un element de control...asa ca trebuie sa ai incredere in mine sau sa te duci la fata locului.

Fără foto Dan Loghin, Miercuri, 21 Sep 2005, 3:56

Asta-i si parerea mea Andrei! Dealul de peste cimitir este un loc foarte bun de pozare si cu o zoom-are meseriasa... Chiar ma intreb ce ati fi realizat voi, incluzind si pe Sorin aici, din imaginea asta?!
Iar ceata nu este chiar ceva rar de gasit acolo. Alti fotografi au asteptat o raza de soare, care apare la anumite ore, si ofera un mare dinamism imaginii.
Apoi, pe drumul spre Copsa Mare mai sunt inca oarece locuri interesante de "uitat inapoi".
In plus, imaginea este mult prea "simetrizata" si cumva fada. Ceea ce scade destul din farmecul formidabil al ansamblului.

Fără foto Raul Arsa, Miercuri, 21 Sep 2005, 17:00

Intotdeauna s-ar fi putut si ... mai bine, desigur! Oricum, e frumoasa!

Fără foto Mihai Muntean, Duminică, 25 Sep 2005, 23:44

Super! Am trecut si eu cu bicicleta intr-o seara la apus exact prin locul de unde ai fotografiat tu... super!!! dar trebuie sa te intreb ce timp de expunere si ce diafragma ai folosit? si ai mai reglat ceva? in afara de focus?:-D...

Fără foto Gabriel Vişinescu, Luni, 26 Sep 2005, 1:24

Timp de expunere: 1/100s, diafragma 5.0, ISO 64, distanta focala 100mm, Modul de expunre: prioritate diafragma. Am mai reglat din aparat:sharp-ul care a fost in modul low, contrast +3 si profilul de culoare Abode. Din Adobe Photoshop am mai reglat contrastul cam +10 contrast, saturatie +15, apoi i-am dat si unsharp.

Radu Ponta Radu Ponta, Duminică, 2 Oct 2005, 1:13

diafragma 5.0? :-? macar un f 8

Fără foto George Calin, Duminică, 2 Oct 2005, 4:39

Superba! Intr-adevar de poveste... Sau de basm. Mi se pare asa ciudat, ca la o imagine ca aceasta-plina de ireal, sa vad tot felul de comentarii "circotase". Ca e 1 mm prea centrata, ca de ce nu te-ai fitiit sa cauti alt unghi, ca biserica e inclinata, ca e "fada (???)", etc.
Cautam perfectiunea fotografica (de parca ar exista...) si nu vedem printii si printesele pe cai nazdravani, ceata de pitici suflind in goarne, misterul unui inceput (sau sfirsit) de zi. Ne ingrijoreaza diafragma (de ce 5 si nu 8...) si uitam sa visam.
Imi vin in minte doua idei de-ale lui Blaga, care mi se par ingemanate in aceasta fotografie (si in comentarii): cea cu "vesnicia care s-a nascut la sat" si cea cu " sa nu distrugi corola de minuni a lumii".

Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Luni, 3 Oct 2005, 5:01

Deşi subiectul e centrat, eu găsesc multe elemente ce echilibrează compoziţia. Elementele din primplan nu mă deranjează, oferind prin slaba vizibilitate tocmai spaţialitate. Nota maximă de la mine.:-)

Giulia Tempfli Giulia Tempfli, Marţi, 4 Oct 2005, 0:10

Felicitarile mele sincere! E intr-adevar ca-ntr-o poveste cu printi si printese...:-D:-):-D

Cris D Cris D, Marţi, 4 Oct 2005, 10:45

foarte frumoasa!
... iar celor ce pun reflectorul cate-o litera: lutherana, nu luterana...;-)

Fără foto dragos ionut nedelcu, Marţi, 4 Oct 2005, 11:14

prost incadrata

Fără foto iulia spyridakis, Miercuri, 5 Oct 2005, 3:03

Pacat ca nu este pe locul I in top, ca merita....

Fără foto Sorin Ion Ghiordunescu, Miercuri, 5 Oct 2005, 7:14

Mor de curios sa vad si prin ceata...
Super

Fără foto Adrian Rosca, Joi, 6 Oct 2005, 1:35

Dictionarul explicativ al limbii romane spune clar: luteran nu lutheran, chiar daca pe tip il chema Luther:-)

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Joi, 6 Oct 2005, 12:17

da-mi voie sa-mi exprim admiratia pentru aceasta fotografie minunata, pe care mi-as dori-o acasa, pe un perete, deoarece e mai presus decit multe tablouri atirnate prin case, pe pereti:-)

Fără foto paul ciocan, Joi, 6 Oct 2005, 13:42

Si mie imi place la nebunie...
Indiferent de ortografie..:-D

Fără foto Valeriu Bobin, Joi, 6 Oct 2005, 16:35

Daca o privesc fara dealurile din fundal, cadrata cu norul in top am senzatia de ireal. Incercati folosind bareta din dreapta.:-) Oricum efectul e excelent si asa cum e.

Fără foto visinescu raluca, Vineri, 7 Oct 2005, 2:20

ti-am dat io 2:-P:-D:-D:-P:-D...asta ca sa nu mai ai emotii ca ajunge pe locul 1 in top:-D

Fără foto Ciprian Donţu, Vineri, 7 Oct 2005, 10:46

ce sa iti mai schimbi pozitia, sa treci de cimitir, sa urci dealul... asta sunt vorbe din fata monitorului... take it or leave it ca nici ceata nu sta:-)

Fără foto Adrian Vidrascu, Sâmbătă, 8 Oct 2005, 16:59

gasesc ca ai cadrat-o bine; sunt subiectiv, dar imi place asa; comuna este Biertan (nu Biertani, nu?), cu cetatea taraneasca, un loc unic in tara, intr-adevar [oops, scuze, am vazut ca ti-a mai spus cineva mai sus]
fotografia chiar imi place; pot sa te rog sa mi-o trimiti mai mare? pot sa-ti spun in privat de ce, motive personale;-)
felicitari sincere!:

adrian

Fără foto R Man, Sâmbătă, 8 Oct 2005, 22:14

Eu gasesc inspirata centrarea bisericii, pentru ca cei doi arbori din primul plan iti ghideaza privirea spre al doilea plan in care gasim un alt arbore deasupra caruia "troneaza" biserica-cetate. Sunt convins ca multi pictori te invidiaza pentru aceasta compozitie. Felicitari si mai asteptam poze din jud. Sibiu.

Fără foto Laura Călinescu, Duminică, 9 Oct 2005, 14:34

La locul potrivit, la momentul potrivit. Bravo pt poza;)

Fără foto Mircea Muntean, Luni, 10 Oct 2005, 1:21

Prietene, iti multumesc pentru ca mi-ai intregit imaginea Biertan-ului. Eu il vazusem doar din interior.

Fără foto Dan Loghin, Marţi, 11 Oct 2005, 0:46

Ciprian, nu-s chiar vorbe din fata monitorului. Chiar am fost acolo, am stat pe-acolo, am locuit acolo, am muncit acolo o scurta perioada, am vazut si ce au facut altii (v. Photogeografica ca-i mai aproape!). Am lamurit astea chiar cu Gabriel intr-un schimb de mesaje de unde am si vrut sa nu notez poza. Daca o compari poza cu ea insasi, desigur!, este asa cum o spun majoritatea dintre noi. Daca insa stii bine despre ce e vorba, de la fata locului, si stii ca autorul putea mai mult la acest subiect, il inviti sa caute mai mult, mai bine, mai departe, si asta este altceva! Altii chiar au ajuns mai departe. Iar Gabriel are ceva din ceea ce are Sorin, pe care il admiram, pe drept!, cam toti. Iar daca Gabriel va sta numai dupa laudele noastre, atunci va sta.:-)

Fără foto Gabriel Vişinescu, Marţi, 11 Oct 2005, 14:39

Multumesc, d-le Loghin! Ati spus atat de multe in atat de putine cuvinte... Comentariul dvs. inseamna cu mult mai mult decat toate comentariile primite... Aveti dreptate!!! Fotografia mea imi dau seama ca nu are continut, volum ca multe altele...:-(Nu ma compar cu Sorin Rechitan sau cu altii...sunt f dezamagit de ceea ce reusesc eu sa fotografiez... Poate am sa progresez dar poate am sa raman la nivelul actual de care de vreo 2-3 ani incep sa ma lepad...nivel care se defineste prin superficialitate...:-(:-(:-(

Fără foto Andrei Gradu, Marţi, 11 Oct 2005, 16:03

Parc-ar fi pictura. Asta este arta fotografica. Felicitari !

Lucian Jurca Lucian Jurca, Miercuri, 12 Oct 2005, 0:28

Cate discutii! Sincer, regret ca nu m-am uitat pana acum la aceasta fotografie crezand ca este unul din multele si clasicele castele din vestul Europei de Est.
Am ajuns de doua ori acolo, la Biertan, dar ma bucur nespus ca pot sa ma uit la aceasta poza minunata. Anumite "indicatii pretioase" cu privire la cum ar fi trebuit obtinut cliseul, in opinia mea, cel putin nu-si au rostul, daca nu cumva sunt chiar malitioase.

Fără foto Căpăţînă-Simionescu Ramona, Miercuri, 12 Oct 2005, 2:28

Ce mai conteaza unde e in Romania, daca e asa frumoasa?

Fără foto Ciprian Donţu, Miercuri, 12 Oct 2005, 10:48

nu era vorba de tine sau de o persoana anume, ci de "comentator" in general

Fără foto George Calin, Joi, 13 Oct 2005, 8:57

Imi place sa cred ca Alpinetul nu este un site dedicat fotografiilor asa zis "profesioniste". De aceea nu consider ca scopul celor care expun aici trebuie sa fie perfectiunea in arta fotografica. Te poti bucura de un loc deosebit, de o imagine care spune ceva, iar toate acestea nu trebuie sa fie "perfecte". Consider ca exista destule site-uri care analizeaza fotografiile ca intre cei ce stiu... In consecinta, hai sa fim seriosi cu nivelurile, superficialitatea, modestia, reprosurile, etc. Fotografia e superba, spune multe, chiar foarte multe. Si e destul...

Fără foto Danut Sops, Miercuri, 19 Oct 2005, 7:44

Intr-adevar, poza este slaba de tot: nu are colorit, profunzime, subiect, mesaj, buna separarea a planelor, este centrata dar nu este simetrica, copacii din ultimul plan trebuiau un pic aranjati, au in stanga sus o crapatura dizgratioasa, mai trebuia indesita putin ceata in centru dreapta, pentru a astupa ceva detalii, poate trebuia incercat si cu soarele din stanga sau pe luna plina. Ce mai, si un copil putea mai bine:-).

Se poate si un wallpaper (chiar si cu nume)?

Fără foto Adrian Rosca, Miercuri, 19 Oct 2005, 11:11

Interesant ca nu mai e in top...

Fără foto Gabriel Vişinescu, Miercuri, 19 Oct 2005, 14:31

Mi-am retras fotografiile din top. Asa cum imi spunea cineva... "din motive personale". Sunt unele aspecte care se petrec pe Alpinet si atat timp cat nu se schimba nimic consider ca mult mai sanatos ca fotografiile mele sa apara numai in galerie.:-(

Fără foto Ţechere Marius, Marţi, 16 Dec 2008, 6:26

Frumoasa poza!!!, chiar daca am citit atat de multe critici la adresa ei, sa nu uitam ca se intampla cateodata sa prinzi un cadru atunci cand se poate cu lumina disponibila si doar foarte putini dintre noi mai incearca acelasi cardu si " pe luna plina ", sunt uimit cat de specialisti am devenit noi romanii, mai isi aduce cineva aminte de film?, cati dintre noi eram fotografi inainte de digital?

carmen doandesi carmen doandesi, Marţi, 30 Dec 2008, 16:48

Superba poza, parca s-ar desprinde dintr-o poveste. asemeni unui taram de basm, pictat cu mare atentie.....felicitari! Si apropo, legat de anumite discutii, as vrea sa-mi spun si eu parerea....de acord, intr-o anumita (mare) masura conteaza calitatea imaginii, dar cel mai important lucru care atrage privirea asupra unei poze e ce transmite ea, frumusetea ei dincolo de ecran, natura in sine..... inca o data felicitari!

Teodor Tudorache Teodor Tudorache, Duminică, 10 Ian 2010, 2:01

este intr-adevar o poza incredibil de frumoasa....debordeaza de mister...istorie...e superba..am mai vazut pe diferite site.uri diverse poze facute in Biertan, nu neaparat cu aceasta superba biserica, ci si cu imprejurimile si am constatat ca exista in acel sat o sumedenie de peisaje ft ft frumoase...deasemenea am observat (cum spunea cineva mai sus) ca ceata e foarte prezenta in acele locuri..poate pozitia geografica influenteaza asta..oricum poza e de exceptie..felicitari..acum termin comentariul pt ca mi.e frica sa nu iasa vreun cavaler din ceata si sa ma fugareasca cu sabia in mana:-D:-P

Cristina Bucureştean Cristina Bucureştean, Miercuri, 10 Oct 2012, 10:33

absolut superba fotografia

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024