Pe drumul vieţii

Înscrisă de: Teo Paraschiveanu
Pe drumul vieţii
Data publicării: : 29 Mar 2008, vizualizări:: 6660
Localizare geografica: România, Muntii PIATRA CRAIULUI, Satul Magura
Echipament folosit: eos 20d / canon 70-300mm f: 4-5, 6 IS
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Varlan ., Sâmbătă, 29 Mar 2008, 14:19

Frumos, frumos.

Gelu T Gelu T, Sâmbătă, 29 Mar 2008, 14:53

Imi place dar cu rezerva ca se putea incadra si mai bine

Ioana Chilu Ioana Chilu, Sâmbătă, 29 Mar 2008, 15:49

super

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Sâmbătă, 29 Mar 2008, 20:01

Gelu, poate se putea incadra altfel de catre altcineva... Am mai spus-o cuiva, eu fac fotografie doar prin ochii mei si nu prin ai altora. Nici nu intentionez sa ma supun unei majoritati sau sa fac fotografie ca sa fie pe placul cuiva anume. Incadrez exact asa cum vreau si "mai bine" este foarte relativ. Chiar "ma lupt" sa fac exact cum simt pentru ca fiecare are personalitatea sa si nimeni niciodata nu a reusit pe pamintul asta sa multumeasca pe toata lumea. Este ceea ce sfatuiesc pe oricine face fotografie, si anume, sa faca precum simte. E bine sa cunoasca ceva reguli de incadrare si oleaca de tehnica dar nu sunt legi batute in cuie pe care nu trebuie sa le incalci. Chiar si legile pe care lumea ar trebui sa le respecte sunt incalcate zi de zi, ce sa mai vorbim de niste reguli fotografice. Aceasta poza poate fi excelenta pentru unii oameni iar altora poate foarte bine sa nu le placa. Imi asum aceasta diversitate de opinii postind poze in topul alpinet. Viata poate fi frumoasa!:-D:-D:-D

Gergely Iosif Gergely Iosif, Sâmbătă, 29 Mar 2008, 20:46

Exellent!

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Sâmbătă, 29 Mar 2008, 21:49

Am dat doua note de "excelent". Una pentru fotografie si una pentru convingeri:-)

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Sâmbătă, 29 Mar 2008, 21:53

In opinia mea, Gelu, ai dreptate. Eu ma uit la o fotografie nu ca un critic de arta ci ca un om care receptioneaza ceea ce fotografia comunica tuturor. De aceea nu comentez neaparat sub pozele care sunt "perfecte" din punct de vedere tehnic ci sub cele care imi spun ceva anume si care genereaza ganduri si idei pe care merita sa le impartasesc cu altii.

In alta ordine de idei, cadrarea mi se pare foarte buna, cei doi fiind putin off-center ceea ce da autenticitate. Nefiind insa un fotograf profesionist sunt dornic sa invat lucruri noi in orice domeniu, astfel ca Gelu ne poate impartasi opinia lui cu privire la cadrare. Opinia lui completa e bine venita si m-as bucura daca ne-ar da detalii in legatura cu afirmatia lui.

Gelu T Gelu T, Duminică, 30 Mar 2008, 0:25

Teo, eu nu ma refeream la reguli ci la preferinte personale, la ce am simtit eu ca privitor in legatura cu aceasta imagine. Nu cred ca mi-am permis sa dau sugestii sau sa zic cum ar trebui incadrat ca sa fie bine.

Eu nu comentez pozele altora din perspectiva celui ce le realizeaza:-P

Apoi, daca e sa-ti asumi diversitatea de opinii asa cum spui, asum-o si pe a mea dar nu o cataloga ca pe o banala referire la reguli.

Viata chiar este frumoasa:-D

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Duminică, 30 Mar 2008, 0:53

Nu cred ce spui Gelu.... "se putea incadra si mai bine" de catre cine? Daca ar fi asa cum spui in al doilea comentariu dupa ce eu am facut unele precizari, ar fi trebuit ca formularea sa fie ceva de genul: " eu as fi incadrat mai bine" sau " eu as fi incadrat altfel"... In orice caz cind ai o opinie diferita atunci e bine s-o spui pina la capat, anume cum si in ce fel ca sa pricepem si noi caci nu putem sa ghicim cam ce ai vrut sa spui. Si ca sa nu crezi ca doar spun celorlalti cum ar trebui sa faca, ma dau exemplu chiar pe mine, iata cum fac eu atunci cind vad lucrurile diferit:

http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_68426.html

vezi comentariul meu de la poza lui Livius ca nu e scris acum dupa ce avem acest schimb de pareri. Nu cred ca parerea ta a fost o "banala referire la reguli" pe care nu am de unde sa stiu cit de bine le cunosti sau nu, mai degraba cred ca a fost un comentariu superior. Iar faptul ca raspund la comentarii inseamna ca imi asum opiniile celorlalti, nu si ca sunt de acord cu toate, sunt doua lucruri diferite. Viata poate fi frumoasa!
:-D:-D:-D

Gelu T Gelu T, Duminică, 30 Mar 2008, 1:07

Domnule Gheorghiu, aveti asteptari prea mari de la mine! Vedeti eu nu sunt genul care sa-si publice literatura in subsolul acestor poze. Dumneavoastra sunteti?

Oricum, se pare ca ati citit ce trebuia si ati prins-o p'asta cu off-center-ul. Felicitari! Va sugerez sa continuati lectura pana ajungeti la partea in care vi se sugereaza sa uitati tot ce ati invatat.

Ce ma amuza este ca prima referire la incadrare va face pe toti sa va ganditi la reguli.

Gelu T Gelu T, Duminică, 30 Mar 2008, 1:28

Teo, mai bine nu dadeai exemplul cu comentariul tau de la poza lui Livius:-(

Uite ce cred eu despre genul ala de indicatii precise http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_65268.html

Comentariul meu nu s-a vrut superior. Pana la urma am spus ca-mi place dar ca as fi vrut mai mult. Poate nu era cazul, my bad.

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Duminică, 30 Mar 2008, 1:49

Gelu, probabil ca nu ai inteles comentariul meu de la poza lui Livius... Oricum tu nu spui nimic concret si evident ca asa nu poti fi constructiv ci doar poti pacali poate pe citiva cu aerul superior. Nu e nimic rau sa faci comentarii la poze doar ca ar fi frumos si util sa spui cu sinceritate cum "mai bine" si ce "mai mult". Chiar si parerile pot fi combatute (dovada: comentariul meu de la poza lui Livius a fost combatut) si cred ca d-aia nici n-ai zis ce si cum. Putem oricind sa luam ceva unii de la altii si d-aia sunt pentru a ne spune concret ideile. Altfel sunt doar comentarii superioare de la care nimeni nu ramine cu nimic. Ah! Ce frumoasa poate fi viata!:-D:-D:-D

Gelu T Gelu T, Duminică, 30 Mar 2008, 2:21

Chiar nu ti se pare ca imi atribui cam multe intentii? Ca vreau sa pacalesc, sa mint, sa nu fiu combatut...

Chiar crezi ca-mi pasa atat de mult? Ti s-a parut tie ca imi place sa fiu perceput ca un tip simpatic si de treaba si vrei sa-mi strici imaginea?:-P:-D

Vehementa ta imi spune ca si tie iti pare rau ca nu ai incadrat altfel:-D:-D:-D Si probabil e greu de digerat gandul ca am pus la indoiala (vai de mine) singurul element cu care puteai fi creativ in poza asta.

Ma intreb ce ar fi generat o critica concreta:-?. Dar ma indoiesc ca se va gasi un curajos:-P

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Duminică, 30 Mar 2008, 2:26

Nu mi se pare, sunt sigur... ca viata poate fi frumoasa!:-D:-D:-D

Gelu T Gelu T, Duminică, 30 Mar 2008, 2:37

Ai dreptate!:-D

Iosif Chiran Iosif Chiran, Duminică, 30 Mar 2008, 9:21

No, acum dupa toate aceste comentarii sa va zic si eu...
Faina!:-D:-D:-D

Fără foto Radu Popescu, Duminică, 30 Mar 2008, 9:40

foarte faina! cat despre incadrare, mi se pare ok, nu intuiesc alta mai buna din unghiul asta fara sa fi pierdut elemente importante din imagine (ex. partea inalta a muntelui)

Ştefan Guţiu Ştefan Guţiu, Duminică, 30 Mar 2008, 12:26

foarte frumoasa!

Romeo Cretu Romeo Cretu, Duminică, 30 Mar 2008, 13:16

excelent!

Fără foto Paul Mitran, Duminică, 30 Mar 2008, 19:37

sigur va ajunge in top.:-D:-D

Fără foto elian antal, Duminică, 30 Mar 2008, 20:30

imi place;ai surprins un moment extraordinar, astia sunt ultimii ani in care o sa mai putem vedea localnici ai acestor locuri superbe(in simplitatea lor acest ultimi munteni au pastrat traditiile si viata de munte curate, cu ei va pleca o lume pe care copii nostri nu o vor mai cunoaste) Bravo

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Duminică, 30 Mar 2008, 21:36

Va multumesc la toti, asa cred si eu ca se vor duce multe valori pe care le avem acum din pacate... Mai am cite ceva de genul asta si daca adminii mi le vor aproba o sa mai vedem oameni mai putin alterati de progresul umanitatii, macar in poze.

Gloria-Ioana Demidov Gloria-Ioana Demidov, Luni, 31 Mar 2008, 11:35

Iti multumesc pentru ca am putut sa vad poza aceasta... si altele, acum ceva vreme. Merita sa fie vazute si aici

Dan Zichil Dan Zichil, Luni, 31 Mar 2008, 14:40

Minunata.... FELICITARI Teo!:-D
...are dreptate Elian:-(

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Luni, 31 Mar 2008, 18:16

Teo, si Gelu, imi cer scuze pentru confuzie. Comentariul meu se adresa de fapt lui Teo. Deci in principiu, sunt de acord cu Teo.

Pe Gelu il invitasem sa ne explice comentariul lui, cu intentia sincera de a invata ceva nou. Urmarind intreaga conversatie, imi dau seama ca Gelu inca nu a facut-o. Deci, draga Gelu, inca odata, explica-ne de ce cadrarea nu e buna. Nimeni nu spune ca nu ai dreptate. Asta e tot.

Gelu, in comentariul pe care mi-l adresezi deduc ca nu ai inteles faptul ca "off-center" era o calitate, nu un defect legat de cadrare. Nu te aventura in teritorii pe care le cunosti numai de la distanta. Nu uita ca idea ca un om de cultura e cel care uita ce a invatat nu are intelesul de... fericiti sunt cei saraci cu duhul. Faptul ca uneori folosim date si documente pentru a ne sustine o opinie e o garantie ca opiniile noastre nu sunt fondate pe credinta ci pe stiinta. Iti recomand aceasta cale. Daca nu putem explica cu argumente rationale de ce o fotografie nu e bine cadrata, opinia noastra e falsa. In ciuda tuturor aparentelor, iti sunt de fapt un prieten. Micile tale atacuri la persoana nu schimba cu nimic aceasta realitate.

Romeo Cretu Romeo Cretu, Marţi, 1 Apr 2008, 21:01

Cred ca poza a fost facuta intr-o zi de duminica, dimineata pana in ora 10. S-au imbracat frumos cu straiele cu care merg la biserica, iar bunul simt le spune sa ocoleasca pe cel ce sta in fata lor asteptandu-i pentru ai prinde cat mai bine in obiectivul camerei. Si iau imortalizat. Peste cateva zile au devenit nemuritori nestiind ca au creat o disputa foarte soft undeva intr-o retea complexa numita internet.

Gelu T Gelu T, Miercuri, 2 Apr 2008, 22:54

Paul, prietene:-D, ca sa incalci regulile cu buna stiinta trebuie sa le cunosti mai intai. A le incalca voit inseamna a fi original, a le incalca din necunoastere se cheama prostie. Eu asta iti "prevesteam", ca vei ajunge si la cea dintai cale daca urmeazi cursul firesc al aprofundarii acestui domeniu pe care eu il cunosc doar de la distanta, se pare:-P

Cu argumentele concrete pe care mi le cereti (Teo si Paul) nu o sa vin pentru ca pentru multi vor parea derizorii, mici discontinutati in estetica acestei imagini, de altfel un moment superb. De altfel nici Teo nu vine cu argumente sau comentarii la pozele pe care le noteaza critic. Asa ca rostul acestei dispute soft nu-l mai vad.

Altceva n-o sa mai zic decat multa sanatate si viata lunga tuturor tataitzilor(din poze) de pe Alpinet! Vreau sa vad cat mai multi astfel de nemuritori:-D

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Joi, 3 Apr 2008, 17:58

Nici o clipa nu a fost vorba de notare aici. Am zis si repet, oricine poate sa noteze cum crede. In toata activitatea mea de pe alpinet de cind sunt membru, nu am cerut niciodata nimanui justificarea unui calificativ. Parerile care se vor a fi diferite insa trebuie sustinute pina la capat tocmai pentru a vedea prin ce difera; altfel... eu unul, ramin la parerea exprimata mai sus: Viata poate fi frumoasa!:-D:-D:-D

Bella Ana Bella Ana, Sâmbătă, 5 Apr 2008, 22:54

Oare cei doi, aflaţi împreună de mulţi ani "Pe drumul vieţii", îşi dau seama cât sunt de frumoşi?...

Cătălin Viorel FrenĹŁ Cătălin Viorel FrenĹŁ, Duminică, 6 Apr 2008, 7:14

sunt sigur ca era intr-o duminica si mergeau spre biserica:-D
altfel nu umbla "bunicii" nostri imbracati asa "festiv" cu pantaloni, flanel, piele si oprege de cealalta parte
Foarte Frumoasa!

Fără foto renate-elena dan, Miercuri, 16 Apr 2008, 13:27

Fotografia e minunata! Va recomand insa o tura de bicicleta prin Magura si Pestera. "Strazile" alea pavate cu LUT sunt excelente:-D. In plus va garantez ca veti avea parte de inca multe astfel de imagini.

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Miercuri, 16 Apr 2008, 17:14

Stiiie tataitza d-alea... Din '93 ma dau cu mtb si am fost prin citeva locuri... Daca vrei hai sa facem un plan si sa merem impreuna ca acushi vine caldura!:-D

Fără foto Kiru Chiş Dorin, Miercuri, 23 Apr 2008, 7:18

Frumoasa fotografie! Poate prea sharp. Efectul mi se pare exagerat, o duce un pic spre artificial. Dar e buna.

Fără foto Silviu Matei, Sâmbătă, 26 Apr 2008, 0:04

Dupa toate comentariile citite mai sus, unele folositoare si de bun augur altele nu, aceasta imagine mie unul imi place foarte mult. De ce? Pt ca arata o mica parte din "viata" satului daca o pot numi asa, oameni simpli care merg pe un drum de munte iar in fundal muntele insusi. Lumina, culoarea, contrastul, umbrele gardului din lemn pe drum, sunt excelente. Iar faza cu reincadratu, nu ii dau dreptate lui Teo si nu tin cu el, daca asa a simtit el atunci nu trebuie sa-l criticam pe bietul om. Nu puneti la zid o imagine buna. Fiecare vede imaginea in felul lui. Nu o putem vedea toti la fel. Cateodata felul in care ai incadrat, daca ai incadrat bine sau mai putin bine nu prea mai conteaza cand pui in valoare altceva. Numai bine si scuze Teo ca m-am folosit de imaginea ta pt un asa comentariu.

Adi Chihaia Adi Chihaia, Sâmbătă, 26 Apr 2008, 1:56

Incadrarea este buna: barbatul in centru, femeia in partea dreapta...a barbatului:-D.

florentina bucşa florentina bucşa, Vineri, 23 Mai 2008, 10:12

doamne ce calm!! bunicii copilariei noastre!

florentina bucşa florentina bucşa, Vineri, 23 Mai 2008, 10:16

am si eu o fotografie in memorie numai. m-am intalnit intr-o vara pe drumul spre valea sambetei cu bunica unui prieten. a fost intalnirea cu sf vineri din poveste. plecase din vistisoara spre vistea mare..... pe jos

florentina bucşa florentina bucşa, Vineri, 23 Mai 2008, 10:19

acum ea nu mai este

adrian matesoane adrian matesoane, Vineri, 23 Mai 2008, 23:53

O poza reusita. Bine prins momentul in raport cu natura.
Felicitari:-D

Iosif Chiran Iosif Chiran, Sâmbătă, 8 Nov 2008, 19:39

Este o poza minunata si o revad cu placere!:-D

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Teo Paraschiveanu
 1-20 din 1122
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
FotografieComentariuData
Muntii Neamţului vazuti din Bucegi
Daniel Ionescu
Munţii Neamţului fac parte din Munţii Baiului.
21 Mar
gugu
nicusor bobocea
Frumos! Trebuia băgată la top bre! O postprocesare oleacă mai atentă şi pusă poza asta la locul ei! Mişto oricum!
4 Sep
Ceapraz
Teo Paraschiveanu
Pozele au "frecvenţe" diferite, la fel ca şi oamenii... Unora le zice, altora nu le zice... Eu postez şi cu asta îmi asum orice opinie a privitorului. Şi da, iubesc în continuare Ciucaşul!:-D
29 Aug
Din Islazul Vacilor
Teo Paraschiveanu
Păi în prim-plan e poiana asta superbă! Iar calitatea scade pentru că sunt din ce în ce mai puţini cei care mai au activitate pe sait. Mulţi nu mai postează poze pentru că le-a fost rănit orgoliul... Şi eu mai primesc note slabe că nu sunt vreun geniu fotograf în viaţă dar eu am să continui să postez aici tot ceea ce cred eu că merită pentru că mie nu mi-a rămas mic Alpinetul şi pentru mine înseamnă ceva! Lumea să noteze cum crede! Oricum aşa şi face dealtfel, doar că e mult mai puţină activitate...
29 Aug
Bulbuceii de munte invadează poiana
Teo Paraschiveanu
Silviu, sistemul de notare decide pentru fiecare fotografie. Aici nu e top de fotografi extraordinari ci un top de fotografie de munte unde postează oricine merge pe munte. Şi până la urmă şi în top trebuie să fie un clasament. Cum ar fi să fie numai fotografii extraordinare? Eu am apreciat că pozele pe care le-am postat sunt potrivite pentru acest top. Oamenii sunt diferiţi iar părerile lor la fel.
1 Aug
Creasta sufletului meu
Teo Paraschiveanu
Da, Ciucaş, Creasta Zăganu - Gropşoare... Mulţumesc frumos!
18 Iul
La deal, la deal!
Teo Paraschiveanu
Mulţumesc frumos!
27 Mai
La deal, la deal!
Teo Paraschiveanu
Se vede Vârful Ciucaş şi Culmea Bratocei peste care este, mai în spate, Creasta Zăganu. Mai la stânga, abia se zăreşte un vârf alb de zăpadă şi este Penteleul. Mai am două poze asemănătoare făcute din Crai, de pe Padinile Frumoase şi acolo se văd Bucegii...
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_display_poze_what_self_item_68996_idxfoto_120_vot_0.html
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_display_poze_what_self_item_68864_idxfoto_120_vot_0.html
27 Mai
Iarna pe Cheile Jieţului
Ciprian Dumitrescu
Poza e superbă! Merita un loc mai bun în topul ăsta...
13 Apr
Cineva ne priveşte
Soare George
Frumos!
11 Apr
Jontre Cour... în contralumină:))
Teo Paraschiveanu
Un nene care era în spatele meu, m-a văzut că fac poze în soare şi m-a întrebat dacă iese ceva dacă fac contre jour aşa... Eu i-am răspuns:
"Cum să nu? Jontre cour, iese foarte bine!" A râs toată lumea şi na! "Aşa să-i rămână numele!":-D
11 Apr
Bătut de vânturi
Teo Paraschiveanu
Cu un pic de atenţie, în colţul din dreapta/sus, putem vedea şi luna iar jos, lângă sigla Alpinet, sunt ghiocei... Din păcate nu putem vedea poza mai mare de atât...
3 Apr
Keep the moment...
Teo Paraschiveanu
Mulţam!:-D
20 Mar
Răsărit în Ceahlau
Sorin Untu
Ar fi fost loc să "aeriseşti" oleacă soarele... Faine momente acolo sus!
20 Mar
Fundătura dezmorţită
Dan Tăuţan
Foarte frumos! Nu ştiu ce era mai sus dar eu aş fi incercat sa mai ridic un pic...
13 Mar
nu refuz ceva difuz....
Paul Adrian Pintea
Mulţumesc frumos!
27 Feb
nu refuz ceva difuz....
Paul Adrian Pintea
Aaa... Şi cu ce scanezi pentru a transforma pozele digital?
27 Feb
nu refuz ceva difuz....
Paul Adrian Pintea
Plăcută ochiului seria asta din Făgăraş! Mie îmi plac foarte mult culorile redate de film, mi se par foarte naturale. Te-aş întreba ce film ai folosit şi ce obiective? Mulţumesc, numai bine!
27 Feb
În lumea Ciucaşului
Teo Paraschiveanu
Mulţumesc frumos! Eu doar am făcut o poză, nu am modificat realitatea. Aşa ies pozele făcute cu obiectivul pe care l-am folosit.
http://www.flickr.com/groups/sigma15mm/pool/page2/
4 Ian
Din Siriu până în Crai
Teo Paraschiveanu
Mulţumesc nenea Emi! Prin februarie 2010 dar am avut eu o pauză mai lungă aşa... Sper să nu mai fac, totuşi, pauze aşa mari...:-D
24 Dec
Comentarii înscrise de Teo Paraschiveanu
 1-20 din 1122
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024