Alpinet lists - alpinet2k

From: ognean dragos <o...@yahoo.co.uk>
Date: Mon, Aug 17, 2009, 4:53 pm
Subject: Re: [a] pe transfagarasan
Aceasi era situtia si pe partea nordica a Transfagarasanului. Eu am urcat ieri pe acolo. Era o multime de oameni. Multi dintre ei s-au incumetat sa urce pana in saua Caprei incaltati doar in tenisi sau sandale. Surprinzator, de pe traseu am colectat doar 2 pet-uri de si o cutie de bere. La cata lume era pe acolo, traseul mi s-a parut curatel. Nu stiu daca curatenia a fost pastrata de turisti sau de altii.

--- On Mon, 17/8/09, Adrian Miroiu <a_miroiu@yahoo.com> wrote:

From: Adrian Miroiu <a_miroiu@yahoo.com>
Subject: [a] pe transfagarasan
To: "alpinet2k" <alpinet2k@yahoogroups.com>
Date: Monday, 17 August, 2009, 3: 42 PM

Completez si eu olectza mesajele cu gunoaiele din Sureanu; am fost sambata pe Transfagarasan, recunosc cu masina, dar si cu ai mei si ai sotiei mele, asa ca am scuze.... ce am vazut nu credeam posibil - se vindeau cascavele si covrigi si sus, pe sosea, langa Cascada Caprei! Lume cu tarabe pe marginea unui drum alpin de 2 benzi in partea alpina acestuia unde in stanga sensului de urcare era rapa, prapastie! Incredibil, dar adevarat. In rest cred ca mii si mii de oameni, sute si sute de masini, coloana peste coloana.

Din fericire, am intrat in tunel pe soare si am iesit la Balea (dupa o jumatate de ora in coloana in tunel cu niste maimute urlatoare in jur...) pe o ceatza foarte deasa de nu am putut vedea si balciul de la Balea. Tatal meu nu a fost nicioadata pe Transfagarasan si i-a placut foarte mult, dar nu mai prididea minunandu-se de cata lume a intalnit pe drum.

Dar, repet, ce se intampla la Balea lac si pe Transfagarasanul sudic depaseste orice inchipuire... M-am intors acasa la Campina mai fericit ca nicioadata!

O zi buna

Adrian Miroiu
The messages are provided by the mentioned sources.
We take no responsability for their form and content.

Munceii INTORSURII - Intorsura Buzaului
Muntii SUREAN - Varful Surean
Muntii SUREAN - Cabana Surean
Muntii SUREAN - Curmatura Surean
Munceii INTORSURII
Muntii SUREAN

Comments
By Cristina Nussem - submitted on Tue, Aug 25, 2009, 6:02 pm
Am fost si eu sambata pana la Balea Lac, pentru ca vroiam sa mai ajung inca o data pana la Vanatoarea lui Buteanu. Nu am mai fost in Fagaras de 3 ani, dar ce am vazut acum la Balea Lac m-a ingrozit: Pentru ce trebuie sa transformam orice loc frumos in bazar? Chiar nu se poate fara gratarul cu mici la marginea soselei?

M-am bucurat cand am vazut cata lume urca spre Saua Caprei (chiar daca nu erau toti echipati pentru urcat pe munte), dar nu am inteles de ce trebuia sa ascult muzica de la cabana Paltinu pana am ajuns sus in sa.