Liste Alpinet - alpinet2k

De la: Adrian Badea <a...@yahoo.com>
Data: Sâmbătă, 12 Feb 2005, 20:03
Subiect: [a] RT o zi prin Bucegi
Vineri dimineata ma intalnesc cu un prieten in Gara de Nord cu intentia declarata de a merge in Bucegi. Unde anume, ramane sa hotaram mai tarziu. Nu avem la dispozitie decat o zi, dar suntem optimisti.
Ne imbarcam in trenul de la 6, 11, in care am dardait pana am ajuns la Busteni. Nashul a avut si un motiv pentru gerul din vagoane: "La Bucuresti azi dimineata erau -19 grade!" Ne resemnam si ne sfatuim unde sa mergem asta data. Dintre variantele propuse, este aleasa Albisoara Turnurilor.
Ajungem zgribuliti in Busteni si o luam frumos la pas inspre Valea Alba. Vremea frumosa (nici un nor pe cer), dar un pic geroasa, ne da speranta unor fotografii reusite. Trecem repede de Caminul alpin, ne afundam in padure.
In curand, trei catei simpatici se iau dupa noi, jucandu-se.
La intrarea in Valea Alba observam doua capre negre, care se retrag prundente din raza noastra vizuala. Traversam poiana La Verdeata, mancam putin si bem un ceai cald, apoi incepem sa urcam. Zapada este numai buna si in curand ne batem cu prima saritoare ramasa neacoperita. Trecem de acest obstacol prin ramonaj si continuam sa urcam. In spatele nostru peretele Vaii Albe ne ademeneste sa-i facem cateva poze. La urmatoarea saritoare ne abandonam rucsacii de tura intr-o mica grota. Panta abrupta si zapada pana la genunchi ne obosesc, dar continuam sa urcam fara probleme.
Aproape de creasta ne intampina un amestec de gheata, zapada, iarba si stanca. Dupa un timp de lupta, ma declar invins. Cosmin trece eroic peste o spalatura, depaseste saritoarea iar dupa cateva minute e pe creasta, admirand peisajul.
Coboram rapid, facem doua rapeluri, traversam poiana, coboram in Busteni, luam trenul de 5, in care e caldura si lumina. Suntem multumiti si ne gandim la prietenii nostri care nu au putut veni din diferite motive.
Ajuns acasa deschid calculatorul. Vreau sa scriu un RT. Imi vad inbox-ul plin cu mesaje de la alpinet. Le citesc si inchid calculatorul. Mi-a placut gluma, dar vad ca a generat un razboi. Pe care nu-l inteleg.

Ture frumoase!

Adrian
Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Muntii BUCEGI - Cabana Caminul Alpin
Muntii BUCEGI - Hotel Alpin
Muntii BUCEGI - Busteni
Muntii BUCEGI

Nu există comentarii pentru acest mesaj