Liste Alpinet - alpinet2k

De la: Mircea Mircea <m...@yahoo.com>
Data: Luni, 28 Mar 2005, 10:41
Subiect: [a] Cabana Valea Sambetei... si altele
Simbata seara am poposit la cabana Valea Simbetei. Era deschisa si destul de ok. Cam ingropata in zapda si departe de atmosfera pe care o avea acum cca jumatate de an, dar altfel in regula. 100 mii cazarea, 10 mii ceaiul si 30 mii ciorba. Calde dar nu extraordinar de gustoase. Seara a fost frumoasa, am avut 2 chitari si am fost cca 20 de prieteni.

Drumul pina la cabana e presarat cu doua autostrazi (avalanse mari care au lasat urme adanci). Pe versanti se vedeau peste tot urmele zapezii cazute. Acum a fost f cald, chiar a plouat putin sb seara. Zapada f moale si mare.

La urcus ne-am intilnit cu Iulian care cobora pe schiuri cu niste turisti.

Ieri ne-am trezit devreme sa fie zapada un pic intarita si am urcat in Fereastra Mare si apoi pe stinca din stinga ei pe care este crucea aceea mare. Nu stiu cum ii spune si aseara eram rupta si nu m-am mai uitat pe harta sa vad cum o cheama. Cind eram jos, la manastire, parea ireal de departe si de inaccesibil locul unde fusesem cu numai citeva ore inainte...

Am folosit coltarii si pioletii la urcare, dar a fost un coleg si fara coltari. Suntem bronzati pe fata, desi nu a fost f soare.

La coborare zapada era deja f moale. Ne-am intilnit cu doi baieti si o fata din Iasi, de la clubul Turistor parca, bine echipati, cu bagaj mult, care plecasera pt vreo 7 zile sa ajunga pina la Barcaciu daca vremea si energia le vor permite. Aveau rachete in picoare, unul dintre ei coltarii, cort, se vedea ca erau bine echipati. Urcau greu, din cauza bagajelor. I-am rugat sa ne scrie la intoarcere sa ne povesteasca ce au facut.

La manastire am "cules" f multe branduse rupte de cineva si aruncate in iarba. De ce le-or fi rupt ca sa le arunce?! Recunosc ca acum ma bucur de ele, le-am adunat pe toate si le-am pus in boluri acasa... dar mi-a fost mila de ele, eu nu am indraznit sa rup niciuna desi erau pajisti intregi...

O saptamina frumoasa va doresc la toti.

Adina

Floare de Colt Brasov

Mai SUS Brasov
Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Nu există comentarii pentru acest mesaj