Liste Alpinet - alpinet2k

De la: Raluca Sidon <r...@yahoo.com>
Data: Miercuri, 10 Nov 2004, 23:57
Subiect: Re: @ Info Urlea
Am luat trenul accelerat la 9.45 din Bucuresti, am ajuns la Brasov la 12.53, unde am continuat cu personalul de Sibiu de la 14.34 si am coborit la Voila. De la gara Voila am mers citeva sute de metri pina la ramificatia drumului care duce spre Breaza si am asteptat la ocazie, vreo 10 minute. Am schimbat trei masini, fiindca primii doi soferi nu mergeau pina la Breaza, dar n-am asteptat nici 5 minute intre ele. Si nu ne-au luat banii. La intoarcere din Complexul turistic Simbata (apropo, sa nu carecumva sa va cazati la popasul turistic Simbata, cel cu casute de pe vremea lui Ceasca, reciclat acum de vreun patron, ca e mizerabil. 400 000 o casuta, dar te umpli de purici si dusurile sint defecte si baia plina de rufe murdare; n-am putut sa bem nici macar o cafea dimineata ca nu era nimeni pe acolo, personalul se refacea dupa o betie.) am facut din nou autostopul si in 5 minute ne-a luat un autobuz cu pelerini revenind de la minastire, pina la Simbata de jos, apoi un alt sofer pina la
Fagaras, unde am luat personalul pina la Brasov la 12.09.

Gheorghe <gggheorghe@yahoo.co.uk> wrote: Va rog mult daca puteti sa imi spuneti cum pot ajunge in Breaza in week-end? Ma intereseaza ce autobuze sunt din Brasov, Fagaras sau Voila pentru ca eu voi veni din Bucuresti. Va multumesc si imi cer scuze daca sunt prea insistent(am mai scris si saptamana trecuta).
Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Alte mesaje din aceeaşi discuţie:
SubiectAutorData

Muntii FAGARASULUI - Comuna Breaza
Muntii FAGARASULUI
Muntii GARBOVEI

Nu există comentarii pentru acest mesaj