Journals

Travel journals, memories, trips descriptions, materials collections.
<< [41-60] [61-80] [81-100]<  101-120 from 1386
  > [121-140] [141-160] [161-180] >>
Articles

Alpinet mai prietenos
Ionuţ Nechita, Mon, Mar 21, 2011

Alpinet-ul tocmai a devenit mai prietenos prin adaugarea facilitatilor de social networking. Puteti fi la curent cu activitatea de pe site a prietenilor sau a cunoscutilor. In setarile contului a aparut optiunea noua "Vreau sa primesc prin email notificari de la persoanele din lista de prieteni Alpinet" Folosind aceasta optiune, vei fi notificat...

Post nou [draft] Joi, 1 Ian 1970, 2:33
cristian popescu, Fri, Mar 4, 2011

Eu Cristache si ai mei veri Am urmat raul Bratei. S-ajungem in Duda Mare Ca sa facem o strigare Asta zi de sarbatoare. Anul nou sa va aduca Viata lunga bani in punga. Sanatate si bun trai Ia mai zi baaaai din buhai. Si ai urcat Muntii Bratei Tot anul ca sa prosperi. Frati surori de oti avea Cu ei astazi vom dansa Si iarasi ne-om bucura. Plugusorul noi vi-l spunem Ca este unic in lume. E lasat din mosi stramosi Ca sa fim noi bucurosi. Iar acuma va uram sa v-aduca anul nou Un purcel chiar si un...

Muntele Puturosu (Puciosul)
GIGI PAUL DRAGOMIR, Thu, Mar 3, 2011

1_Lacul_Sf_Ana_complect_inghetat Muntele Puturosu (Puciosul)   Desi exista pe internet un site cu material aproape exhaustiv despre Muntele Puturosu ne permitem totusi sa publicam acest jurnal de calatorie, in primul rand pentru ca excursia a fost realizata in conditii de iarna, pe 21-22 ianuarie 2011 si...

Scoala Nationala de Speologie - Padis 2011
Mihai Besesek, Wed, Feb 23, 2011

Federaţia Română de Speologie Şcoala Română de Speologie prin Asociaţia Română de Educaţie Speologică cu sprijinul Parcului Natural Apuseni Vă invită să participaţi la Şcoala Naţională de Speologie Ediția XXI Circulara 1 Perioada de desfăşurare: 23 – 31 iulie 2011. Locaţia: Zona Padiș, (Munţii Bihor), Cabana Cetățile Ponorului, Comuna Pietroasa (jud. Bihor). http://www.padis.ro/e_accomodation.html Stagiul se va desfăşura pe trei nivele...

Excursie pe varful Musala; Bulgaria
Ciprian Bîrsan, Fri, Feb 18, 2011

Pledoarie pentru Macin
Nicolae Cristian Bădescu, Thu, Feb 17, 2011

Iarna_in_Macin_1820Toata saptamana premergatoare celui de-al doilea week-end din februarie m-am gandit, am analizat unde pot aborda o tura mai acceptabila, cu innoptare la o cabana, un fel de preambul pentru iesirea de 3-4 zile programata in Retezat peste putin timp. La Cabana Piatra Mare Dl. Attila imi comunica faptul ca n-ai loc sa...

Arcanu
Andrei Tiberiu Sturek, Sun, Feb 13, 2011

Mereu am fost atras de muntii mai putin cunoscuti si greu accesibili. Asa mi s-a parut a fi Valcanul, aparat de kilometri intregi de paduri pe versantul sudic, munti misteriosi, fragmentati de vai multe.

Patru zile in Vladeasa
Nicolae Cristian Bădescu, Thu, Feb 10, 2011

Vladeasa_920 Pentru un “sudist” ca mine, o incursiune in nordul Carpatilor Occidentali este la fel de rara cum este pentru un clujean o escapada in Delta Comanei de langa Bucuresti. Acestea fiind datele problemei nu puteam rata ocazia ce mi s-a oferit de a vizita zona mentionata, in ideea in care un bun...

Balta Cerbului- Amintiri din vara
valentin jujea, Thu, Feb 10, 2011

1 Balta Cerbului împreună cu Mușuroane si Padina ne arată o altă față a Munților Mehedinți. O față mai puțin aridă, prietenoasă cu cei care ajung aici. O oază de verdeață. Deși numele spune că ar trebui să găsești aici apă, ei bine vei găsi doar o mlaștină, la al cărei capăt nordic, se transformă...

No man's land - la granita dintre fantastic si real
Anca Ştefănescu, Thu, Jan 27, 2011

Sa tot fi fost vara lui 2006, in luna iulie, adica acum cativa anisori buni cand au avut loc cele povestite aici. Sa prindem din curgerea timpului o clipa dintr-o seara de vara, la munte, cand ochii raman atintiti in jocurile nebune ale flacarilor unui foc din crengi de brad, atunci cand scantei urca spre ceruri din cetina uscata . O noapte vrajita petrecuta fie prin vre-o stana, la povesti dintr-un timp invechit al ciobanilor ce odata stapaneau muntii nostrii, fiindu-le locatari si fratii...

Anul Nou pe Muntele Sinai
Kiru Chiş Dorin, Fri, Jan 21, 2011

Povestea este mai lungă dar începe să aibă consistenţă odată ce am coborât în portul Nuweiba. Vroiam să urcăm muntele Sinai şi pentru asta trebuia să ajungem la mănăstirea Sfânta Ecaterina, despre care ştiam doar că este deservită de o linie de autobus. Soarele coborâse deja vertiginos spre linia orizontului, supraânălţată de creasta zimţată a munţilor, când, ca pe-o pradă, ne-au luat în primire taximetriştii. Seara ce stătea să cadă subţiase destul de mult puntea ce ne despărţea de visul...

Pe urmele lui Iorgovan, retraind legenda
Anca Ştefănescu, Wed, Jan 12, 2011

Se prea poate sa fi trecut peste doi ani de zile de cand nu am mai scris si tot cam pe atat de cand nu mi-am mai inhamat spatele la o tura cat de cat serioasa. Cumva, bretelele rucsacului imi pareau straine, le simteam ca pe un prieten drag pe care anii si intamplarile mi-l rapisera, simteam vina de a nu mai fi pastrat legatura, desi in suflet ea nu fusese nici cand intrerupta. Dar precum mi-a fost taiat avantul odata si pe binemerit, ma trageam singura de urechi “cauta solutii, nu scuze...

Ghid pentru alegerea bocancilor
Raul Clepcea, Thu, Jan 6, 2011

Articolul trateaza modul cum se aleg bocancii in functie de tipul de activitate montana ce urmeaza sa o desfasoare fiecare individ. De asemenea cuprinde si un ghid al tipurilor de piele folosite in confectionarea bocancilor si o lista de adrese de web ale unor producatori consacrati de incaltaminte pentru munte.

Bucegi V: Piciorul Pietrei Arse - Drumul lui Schiel
Zoltan Hascsi, Fri, Dec 31, 2010

Din toate potecile marcate care urcă abruptul Bucegilor, Piciorul Pietrei Arse este cel mai însorit. Chiar dacă nu excelează în pereţi şi prăpăstii precum toate traseele de abrupt aflate mai la nord, are farmecul lui aparte pentru care merită îndrăgit. În parteneriat cu drumul lui Schiel se poate înjgheba o tură uşoară pentru o zi scurtă de toamnă târzie.

De-a lungul şi de-a latul Apusenilor, pe bicicletă
Călin Pavăl, Wed, Dec 15, 2010

Două mâini buşite, patru în echipă, dar totuşi trei     Ăsta e al cincilea turneu pe bicicletă, de două ori am fost doi în echipă, iar celelalte două de unul singur, le zic celorlalţi, şi nici unul nu poate fi asemănat cu celălalt, atâta doar că sentimentul de libertate e atât de profund, iar senzaţiile încercate atât de intense încât ţi se imprimă adânc în suflet. Şi totuşi, de fiecare dată când am fost în echipă, deşi a fost ceva extraordinar, pentru celălalt a fost once in a life...

Spre Dunăre. Şi, totuşi, nu chiar

3 iunie - 18 iunie 2010 Zarurile sunt aruncate demult. O luăm înspre Dunăre Deja avem experienţă ca echipă, traseul e ales, iar bagajele sunt ca şi făcute. Însă zilele se scurg repede, repede şi, până să ne dăm seama, a doua zi ar trebui să o luăm din loc, călare, din nou, pe biciclete, de data asta pe un traseu mai lung, către Dunăre. De data asta nici o schimbare în grup, de abia aşteptam să plecăm. Înainte, însă, să vedem cum stăm cu vremea. Şi vremea nu se anunţă deloc cum ne aşteptam,...

Concurs EXPLORER @ Alpinet
ady beleanu, Mon, Dec 13, 2010

EXPLORER şi Alpinet te invită la Concurs! brinduse_hagan_copy

Magazinele Explorer vă oferă posibilitatea să pătrundeţi în universul schiului de tură, îmbinarea perfectă între schi, aventură şi natură. În magazine şi pe site-ul nostru www.explorersport.ro veţi găsi schiuri de tură, legături, foci, beţe telescopice...

Concurs Nootka @ Alpinet
ady beleanu, Mon, Dec 6, 2010

nootka Magazinul Nootka va invita la concurs.

Concurentii trebuie sa raspunda corect la ambele intrebari pentru a putea participa la extragere. Se vor extrage 3 castigatori. Premiile vor fi inmanate dupa data de 3 Ian 2011 ...

UN (prea)SCURT CONCEDIU ÎN ALPI
Viorel Borteş, Tue, Nov 16, 2010

Totul a început de la o invitație fermă și un răspuns mai puțin ferm din partea mea. Hotărându-mă în cele din urmă să dau curs invitației am să vă povestesc, încercând să nu vă plictisesc prea mult, cum s-a desfășurat aventura noastră. După o lungă etapă de condus facem primul popas în Austria, la Mondsee, o mică localitate la 34km de Salzburg....

Muchia Mare - Masivul Retezat
Florin Stana, Tue, Nov 16, 2010

Intrucat am cautat pe net informatii referitoare la traseul „Muchia Mare” din masivul Retezat si fie nu am gasit fie am gasit descrieri incomplete, iar in ceea ce priveste partea finala a traseului circula tot felul de povesti si de versiuni, am incercat sa fac mai jos o prezentare cat mai detaliata a sa, in masura in care ma ajuta amintirile, dupa parcurgerea lui in 07.11.2010. Traseul a fost parcurs cap schimbat impreuna cu Alin Stana, folosind o coarda de 50m...