Diaries - Concediu 2001

Concediu 2001 - Fagaras

Fagaras

Am ajuns in sfirsit la Bilea. Transfagarasanul bine intretinut ne-a condus fara probleme in caldarea Bilii. Am facut intre timp cunostinta si cu o mica aversa de ploaie. Eu as fi vrut sa urcam si sa punem tabara la Capra dar norii care s-au agatat de creste si volumul bagajelor ne face sa optam totusi pentru o tabara aici in caldare. Ne aciuam putin sub cabana Salvamont pe marginea unei terase care ne ofera o superba vedere spre podis. In jur multe corturi si destul de multa mizerie si galagie, dar asta e, nu prea avem de ales. Oricum, jos linga tunel este ceva de nedescris, mormane de cutii de conserve si ambalaje (desi tomberonul este 100 m mai incolo spre Paltinul!), casetofoanele cu manelele de rigoare au volumul dat la maxim, ce mai, tot tacimul!

Muchia Piscul Bâlii

Se lasa seara dar nu ne induram sa intram in corturi, asa ca luam o lanterna cu noi si urcam spre Curmatura Balii, aruncam o privire spre Valea Doamnei si ne intoarcem pe poteca care vine din creasta si ocoleste caldarea pe sub peretii mustind de apa ai Paltinului, iesind in cealalta parte linga lac. Intre timp s-a lasat noaptea. Noua cabana, ridicata de curind in locul celei arse, ne intimpina cu luminile ei. Dar preturile care le vedem afisate ne taie orice chef de a mai sta pe acolo. Nu e de noi, mai ales acum la sfirsitul concediului! Trecem si pe la Paltinul, unde preturile ceva mai umane ne fac sa poposim putin la o masa in jurul unor sticle cu bere sau sucuri dupa preferinte. Si cam atit despre prima zi.

Mici izvoare isi fac loc printre pietre...

Dimineata. Vremea buna care a tinut cu noi pina acum se pare ca ne-a cam lasat. Norii stau inca agatati de creasta Paltinului si se pare ca vremea va fi tot instabila, ca si ieri, daca nu mai rau. O luam spre Vinatoarea lui Buteanu, prin Caldarea Vaiugii. Flori violete de omag ne intimpina la tot pasul. Mici izvoare isi fac loc printre pietre si se grabesc sa o ia la vale pentru a intilni cu surorile si fratii mai mari adunati in apele Balii. Un dulau pripasit pe linga corturi ne insoteste. Urcam pina in caldarusa Vaiugii si apoi spre Saua Netedu.

Vedere din Saua Netedu spre Vaiuga si Caldarea Bâlii

Author: Titus Hen
Uploaded by: Titus Hen
Views: 11824, Last update: Sun, Dec 30, 2001

Muntii BUCEGI

A photo
Cand adierea vantului te susţine in ultimul urcus..., submitted by Cosmovici Mihai
In drum spre cabana Malaiesti cand, la popas, unde vantul iti da putere pt ultimul urcus pana la...mancare si apoi mai departe a doua zi.

An article [Not found]

A trail
Satul Moeciu De Sus-Valea Bingaleasa-Valea Pravalele-Sub Strungile Mari-Refugiul si Saua Strunga-Cabana Padina

Fără foto Gabriel Colea, Wed, Aug 7, 2002, 3:04 am

Excelent, mai ales partea cu Bucegii.

Mihai Cernat Mihai Cernat, Wed, Oct 6, 2004, 2:56 pm

Un articol deosebit si completat excelent de imagini! Super!
Felicitari Dl. Titus Hen!

Cosmin Ciortan Cosmin Ciortan, Wed, Oct 6, 2004, 4:23 pm

Foarte bun, si ca valoare documentara. Felicitari!!