Jurnale - Fagarasii - de la toamna la iarna

Fagarasii - de la toamna la iarna - Toamna
In sfarsit iar in Fagaras. Desi programata din timp am rmas doar 3 la final: Luci, Delia si subsemnatul.
Am urcat cu masina prin Porumbacu pana in capatul de sus al drumului forestier si de acolo am ajuns in cca 1 1/2 ore la cab Negoiu pe care am avut surpriza s-o gasim plina ochi, asa ca prima noapte am facut-o in cabana veche intr-o camera neincalzita. Noroc de sacii care-i luasem cu noi pentru orice eventualitate.

Duminica
Sculat la 6: 30 masa - plecat la 8: 00
Traseu: Strunga Ciobanului 10: 30 - Strunga Dracului - Vf Negoiu 14: 00 - S. Cleopatrei - Acele Cleopatrei - C Negoiu (17: 30)
Ceata ne-a luat in primire inainte de Strunga Ciobanului si nu ne-a parasit decat tot pe acolo, la intoarcere. Din fericire se mai spargea din cand in cand si asa mai vedeam si noi pe unde mergem. De la intersectia cu banda rosie ne-am intalnit cu un grup din Sibiu care veneau din Balea si se intorcea tot acolo.
Am urcat impreuna prin Strunga Dracului si am poposit pe varf. La intrarea in strunga au incercat sa vina si doi caini care se luasera dupa ei de la Balea. Unul ar putea fi Tina si era mai abil. Celalat, desi mai mare, era tare fricos... A trebuit sa-l cobor in brate peste primele saritori si statea tot incordat, ca un lemn! I-am fugarit si sper ca s-au reintalnit cu sibienii care au coborat prin S Doamnei.
Multumiri pentru mere! Au fost unanim apreciate:)

Pe Negoiu am mancat si savurat ceaiul cald din termos. Tot aici ceata s-a risipit spre sud, sud-vest de cateva ori si am putut vedea Caldarea Berbecilor ba chiar si vf Serbota pentru scurt timp. Iar pentru cateva secunde am reusit sa-mi vad umbra, inconjurata de un halou, proiectata pe ceturile de sub varf (spectrul lui Broken).
Coborare abrupta in S Cleopatrei si apoi la fel de abrupt peste/printre lespezi pana sub Acele Cleopatrei de unde incepe traverseul descendent care ne scoate in punctul de ramificatie spre S Ciobanului, inchizand bucla.
De aici o luam agale spre cabana, trecand iar peste nenumaratele podete (cred ca sunt mai mult de 12 - am inceput sa le numar dar le-am pierdut sirul).
Ne mutam in cabana mare, intr-o camera bine incalzita si ne rasfatam cu o sauna si un dus. Serbam ziua lui Luci cu o bere si la culcare:)

Autor: Titus Hen
Înscris de: Titus Hen
Vizualizări: 4376, Ultima actualizare: Joi, 26 Oct 2006

Muntii FAGARASULUI
Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Joi, 26 Oct 2006, 12:54

Faina vreme, dupa ninsoare... ma oftic tare rau, ca a fost in timpul saptamanii si nu m-am putut misca din casa. Pana am ajuns eu, sambata, pe Leaota, se dusese zapada...:-(