Jurnale - Trofeul Brasovului 2007 - jurnal de editie

Trofeul Brasovului 2007 - jurnal de editie - Jurnal - Marius Soare
Primul articol. Or sa fie greseli, nu ma judecati. Si voi ati fost tineri. Fiind in vacantza, mi-am permis sa merg si eu impreuna cu Alina, Claudea, Cata C., de joi, sa mai facem una alta, sa amenajam tabara unde urmau sa soseasca cluburile din tara pt. 'Trofeul Brasovului'. In jurul orei 18 ne adunam la fabrica de bere din Darste, iar la 18.30 trebuia sa soseasca si Milu. intre timp, m-am dus frumos si mi-am facut o mik aprovizionare d la chiosc. Apare si Milu cu Thekla, ne bagam sacii in masina, si plecam spre Dambul Morii.

(Omu` cu primu` articol - sa nu ma judecati pentru greseli)

Vremea instabila. umpic racoare. descarcam sacii, un tarnacop, o sapa, un harlet si un topor.     Observam 3 corturi puse pe locul nostru de campat, mergem mai departe, cautam un loc ideal sa ne plasam corturile, le gasim, le ridicam, toate bune si frumoase. Am carat un brad de pe deal, l-am taiat in vreo 3 sau 4 bucati, si l-am dus. Incepe pe urma operatiunea 'Buda', cautam un loc bun pt. nevoiasi, il gasim in cele din urma, dupa un boschet. Cata si cu mine am sapat o groapa de juma' de metru (cred ca a fost de ajuns:)). Am terminat de sapat, am mers la masa, am imbucat ceva, si apoi la un mic foc stateam la un mik moment kodak.
Deja se lasase racoare klumea am stins focul, si ne-am bagat in corturi. asta pe la ora 23. Am adormit cu o casca in urechea mea, si un in cea a Alinei. muzik. in noaptea aia au ajuns si Oli cu Clauditza in tabara, au lasat cate ceva si au plecat. eu nu i-am auzit, eram ocupat cu frigul.

Vineri. ora 8 si ceva.
    Dimineatza ma trezeste unu cu plete, m-am speriat de el, era Paul. El trebuia sa vina cu noi de joi dar a avut pb cu permisia de la superiori. Am mancat ceva rpd, apoi vine iar Oli si ne-a adus niste chestii k la circ, Trebuia sa imprejmuim tabara cu ele.
Am calculat sa vedem cum le punem. Concluzia: 6 gropi de 40 de cm, si 6 tzarusi taiati, ascutiti umpic in varf, si fara crengi. Klar eu trebuia sa sap, Cata fiind sa faca traseul de orientare.

(Primirea participantilor)

Am sapat, am bagat tzarusii, am intins chestiile alea si am mai luat o gura de vin.
Urma proiectu:"Benerele" am cautat loc strategic pt.amplasare, pe primul l-am pus intre 2 copaci, Paul sa urcat intr-un brad si a legat funia. la restu, a fost mai simplu.
   A fost destul de distractiv, delocgreu, chiar relaxant si asta pt. k partea grea acu venea....trebuia sa mergem dupa lemne.
M rog...intre timp soseste Milu cu deale gurii, si diverse accesorii care trebuiau pt. organizare.
In cele din urma ne urcam in Dacie Milu, Radu, Cata, eu si Paul dupa lemne. am gasit, am incarcat(prea mult) si ne-am intors pe jos(cu busteni in mana, normal Very Happy).
Asta a fost ziua de vineri. am uitat sa zic ca Alina cu Carmen si cu Claudea intampinau invitatii cu paine, sare si tzuica. si apoi clasicul foc de tabara. Eu m-am dus la somn, pt. k a 2-a zi, sambata, trebuia sa plec p traseu.

Sambata. 6.00
    Trezirea. suna telefonul lui Renuletz, am vrut sa-l sparg da la luat repede.
Am mancat rapid ceva, si am plecat spre postul 2, Renulet, Alex, his amigo, si eu, iar la postul 1 Alina si Cristina, cu Paul care trebuia sa mearga in postul 3 cu Caprioara si cu Adina. sa simtit rau si a ramas la postul 1.

(La teste teoretice)

Am ajuns inregula, am dardait inregula cateva ore, aveam umpic de apa cu hamei la noi, si niste haleala. dupa o ora, o ora si ceva incepe sa vina grosul.
La un moment dat, la 10 metrii de noi, si la 2 de o tipa, trece un urs in fuga. s-au speriat umpic oamenii....da io nu m-am speriat k aveam petarde la mn Very HappyVery Happy.am aprins una ca erou si am dat dupa el. sa tirat, numai era.

(Posturile de arbitri - in stanga, Cristi Caprioara, responsabilul de tura)

In cele din urma ajung la noi in post si Carmen, Cristina, fratele ei, si ink o tipa careia nu i-am retinut numele. Question
Dupa ultimul echipaj am plecat si noi spre varf, unde Caprioara cu Adina faceau legea. erau echipajele controlate la sange de echipament. si bn au facut.
Am plecat spre cabana pe urma, am ajuns si i-am asteptat pe Cristina, Carmen, fratele Cristinei, 2 tipi de la Galati2 si tipa careia i-am uitat numele.
Am plecat toti pe drumul Familial. ei au coborat prin prapastia ursilor, eu am plecat in continuare pe familial. ma simteam cam rau. pe drum m-am int cu un tip de la Vanturaita si m-am luat in vb cu el si pana jos nici nu am simtit k dureaza.

(Eu am fost la postul 2)

Am ajuns in tabara, am luat o pastila de la Monik, si m-am intis umpic in cort. normal, eu trebuia sa fiu soldat la datorie, sa merg iar dupa lemne.
Am uitat sa va spun cand m-am inscris in club k nu sunt D-zeu.
La cultural a fost bestial. am ras cu Alex L. de m-am prapadit. Lau facea poze cu noul lui aparat, Alex P. atzipise umpic, Oli trebuia sa indure umpic mistoul facut la bascalie de cei de la Carpatia: D, si nu numai.
A fost distractiv. cel putin mie, mi-a placut mult. pe la 5 dimineatza stateam si ma gandeam daca sa mai dorm sau nu. am zis k mai dorm vreo 3-4ore, dar am mers la Alex L. in cort, pt. k cortul nostru era km ocupat.

Duminica.9.30

(Calcule - clasamente - diplome)
La 9.30 suna telefonul. Trezirea. era un house de nota 10. mai aveam umpic si adormeam la loc.
Ma trezesc, scot capu din cort, si-l vad pe Emi cu cravata la gat si niste flori in piept. am ras direct. semn k era o zi buna.

(Nuntasu` Emi; prezent, totusi, la premiere)

A fost festivitatea de pemiere, sa-u impartit invitatiile pt. Delta, concursul Albatrosilor la care abia astept sa merg sa ma mance tzantzarii, gusterii, pinguinii, si ce mai sunt pe acolo...
Igienizarea, astuparea budei si o tentativa de lectie de chitara.

(Premii)
M-am urcat la Radu in masina si am plecat spre casa. La capatul lu opt, de acolo spre casa, un dus, si plecat iar spre barul Olimpia unde trebuia sa ne int. m-am intalnit numai eu cu Zambi, cu care m-am si intors spre casa. am condus-o, m-am condus si p mn apoi, si a 2-a zi...somn pana la ora 13.

Asta a fost 'plictisitoarea' poveste de organizare al Trofeului Brasovului. poze nu am sa pun, k mi sa stricat aparatul si...am stat p uscat.

Astept critici si injuraturi. Numa bine!

Album foto complet: Carmen Precup

Autor: Emi Cristea
Înscris de: Emi Cristea
Vizualizări: 7083, Ultima actualizare: Vineri, 20 Iul 2007

Muntii PIATRA MARE

Un articol: [N-am găsit]

Valea Timisul Sec De Jos-Mt. Cracul Dintre Timisuri-Stana Pietricica

Andreea Diana Sănduloiu Andreea Diana Sănduloiu, Vineri, 20 Iul 2007, 11:07

Bravo Carmen...ma oftic ca n-am mai putut ajunge si la concursul asta, se pare ca v-ati distrat pe cinste...;):-D

Fără foto Carmen Precup, Duminică, 22 Iul 2007, 11:20

nu te oftica, dar sa nu se mai intample:-P, la anul facem concurs din nou. Pana atunci noi mai mergem pe munte, hai si tu:-D