Alpinet Photo Gallery |
Oana B., Tue, Sep 20, 2005, 1:36 am Bine... Romania, dar unde, ce reprezinta???Oricum superba... |
Pacat ca ai centrat-o... oricum, foarte frumoasa |
parca pluteste! |
din poveste... |
Gabriel Vişinescu, Tue, Sep 20, 2005, 4:06 am Din Romania, Comuna Biertani, judetul Sibiu. Imi cer scuze ca am uitat sa pun locatia... |
Gabriel Vişinescu, Tue, Sep 20, 2005, 4:09 am Reprezinta biserica catolica din Biertani. Se spune ca ar fi cea mai mare biserica din Ardeal. Pentru Cosmin Ciortan: am si necentrata...dar parca mai mult imi place asta...asa centrata cum e... |
Lucian Hulban, Tue, Sep 20, 2005, 9:04 am Frumooos! |
Adrian Rosca, Tue, Sep 20, 2005, 9:46 am Tz, tz, tz, nu facem deosebirea dintre o biserica catolica si una evanghelica (luterana) si care pe deasupra a fost si sediul episcopiei sasilor inainte sa se mute la Sibiu. Eu stiam ca satul se numeste Biertan, de la Birthälm si nu Biertani. Cu toate astea, ai nota maxima de la mine! |
Gabriel Vişinescu, Tue, Sep 20, 2005, 10:10 am Asa-i! Recunosc: Biertan...partea cu biserica evanghelica...asa mi s-a spus asa spun... Probabil ca ai dreptate.. |
Excelenta! Asa o atmosfera mai rar.. Bravo! |
O imagine deosebita. Totusi eu m-as mai fi plimbat sa gasesc locul optim de statie. Parca prim planul nu ma multumeste in totalitate. |
Camelia - Florina Gheţu, Wed, Sep 21, 2005, 2:15 am Foarte foarte frumoasa, aproapa unica! Pacat ca e putin inclinata... |
Rareori ai ocazia sa intalnesti un asemenea cadru. Foarte reusita. |
Gabriel Vişinescu, Wed, Sep 21, 2005, 3:45 am Biserica e putin inclinata! Si nu fotografia... E adevarat ca nu ai un element de control...asa ca trebuie sa ai incredere in mine sau sa te duci la fata locului. |
Dan Loghin, Wed, Sep 21, 2005, 3:56 am Asta-i si parerea mea Andrei! Dealul de peste cimitir este un loc foarte bun de pozare si cu o zoom-are meseriasa... Chiar ma intreb ce ati fi realizat voi, incluzind si pe Sorin aici, din imaginea asta?! Iar ceata nu este chiar ceva rar de gasit acolo. Alti fotografi au asteptat o raza de soare, care apare la anumite ore, si ofera un mare dinamism imaginii. Apoi, pe drumul spre Copsa Mare mai sunt inca oarece locuri interesante de "uitat inapoi". In plus, imaginea este mult prea "simetrizata" si cumva fada. Ceea ce scade destul din farmecul formidabil al ansamblului. |
Raul Arsa, Wed, Sep 21, 2005, 5:00 pm Intotdeauna s-ar fi putut si ... mai bine, desigur! Oricum, e frumoasa! |
Mihai Muntean, Sun, Sep 25, 2005, 11:44 pm Super! Am trecut si eu cu bicicleta intr-o seara la apus exact prin locul de unde ai fotografiat tu... super!!! dar trebuie sa te intreb ce timp de expunere si ce diafragma ai folosit? si ai mai reglat ceva? in afara de focus?... |
Gabriel Vişinescu, Mon, Sep 26, 2005, 1:24 am Timp de expunere: 1/100s, diafragma 5.0, ISO 64, distanta focala 100mm, Modul de expunre: prioritate diafragma. Am mai reglat din aparat:sharp-ul care a fost in modul low, contrast +3 si profilul de culoare Abode. Din Adobe Photoshop am mai reglat contrastul cam +10 contrast, saturatie +15, apoi i-am dat si unsharp. |
diafragma 5.0? macar un f 8 |
George Calin, Sun, Oct 2, 2005, 4:39 am Superba! Intr-adevar de poveste... Sau de basm. Mi se pare asa ciudat, ca la o imagine ca aceasta-plina de ireal, sa vad tot felul de comentarii "circotase". Ca e 1 mm prea centrata, ca de ce nu te-ai fitiit sa cauti alt unghi, ca biserica e inclinata, ca e "fada (???)", etc. Cautam perfectiunea fotografica (de parca ar exista...) si nu vedem printii si printesele pe cai nazdravani, ceata de pitici suflind in goarne, misterul unui inceput (sau sfirsit) de zi. Ne ingrijoreaza diafragma (de ce 5 si nu 8...) si uitam sa visam. Imi vin in minte doua idei de-ale lui Blaga, care mi se par ingemanate in aceasta fotografie (si in comentarii): cea cu "vesnicia care s-a nascut la sat" si cea cu " sa nu distrugi corola de minuni a lumii". |
Deşi subiectul e centrat, eu găsesc multe elemente ce echilibrează compoziţia. Elementele din primplan nu mă deranjează, oferind prin slaba vizibilitate tocmai spaţialitate. Nota maximă de la mine. |
Felicitarile mele sincere! E intr-adevar ca-ntr-o poveste cu printi si printese... |
foarte frumoasa! ... iar celor ce pun reflectorul cate-o litera: lutherana, nu luterana... |
dragos ionut nedelcu, Tue, Oct 4, 2005, 11:14 am prost incadrata |
iulia spyridakis, Wed, Oct 5, 2005, 3:03 am Pacat ca nu este pe locul I in top, ca merita.... |
Sorin Ion Ghiordunescu, Wed, Oct 5, 2005, 7:14 am Mor de curios sa vad si prin ceata... Super |
Adrian Rosca, Thu, Oct 6, 2005, 1:35 am Dictionarul explicativ al limbii romane spune clar: luteran nu lutheran, chiar daca pe tip il chema Luther |
da-mi voie sa-mi exprim admiratia pentru aceasta fotografie minunata, pe care mi-as dori-o acasa, pe un perete, deoarece e mai presus decit multe tablouri atirnate prin case, pe pereti |
paul ciocan, Thu, Oct 6, 2005, 1:42 pm Si mie imi place la nebunie... Indiferent de ortografie.. |
Valeriu Bobin, Thu, Oct 6, 2005, 4:35 pm Daca o privesc fara dealurile din fundal, cadrata cu norul in top am senzatia de ireal. Incercati folosind bareta din dreapta. Oricum efectul e excelent si asa cum e. |
visinescu raluca, Fri, Oct 7, 2005, 2:20 am ti-am dat io 2...asta ca sa nu mai ai emotii ca ajunge pe locul 1 in top |
Ciprian Donţu, Fri, Oct 7, 2005, 10:46 am ce sa iti mai schimbi pozitia, sa treci de cimitir, sa urci dealul... asta sunt vorbe din fata monitorului... take it or leave it ca nici ceata nu sta |
Adrian Vidrascu, Sat, Oct 8, 2005, 4:59 pm gasesc ca ai cadrat-o bine; sunt subiectiv, dar imi place asa; comuna este Biertan (nu Biertani, nu?), cu cetatea taraneasca, un loc unic in tara, intr-adevar [oops, scuze, am vazut ca ti-a mai spus cineva mai sus] fotografia chiar imi place; pot sa te rog sa mi-o trimiti mai mare? pot sa-ti spun in privat de ce, motive personale felicitari sincere!: adrian |
R Man, Sat, Oct 8, 2005, 10:14 pm Eu gasesc inspirata centrarea bisericii, pentru ca cei doi arbori din primul plan iti ghideaza privirea spre al doilea plan in care gasim un alt arbore deasupra caruia "troneaza" biserica-cetate. Sunt convins ca multi pictori te invidiaza pentru aceasta compozitie. Felicitari si mai asteptam poze din jud. Sibiu. |
Laura Călinescu, Sun, Oct 9, 2005, 2:34 pm La locul potrivit, la momentul potrivit. Bravo pt poza |
Mircea Muntean, Mon, Oct 10, 2005, 1:21 am Prietene, iti multumesc pentru ca mi-ai intregit imaginea Biertan-ului. Eu il vazusem doar din interior. |
Dan Loghin, Tue, Oct 11, 2005, 12:46 am Ciprian, nu-s chiar vorbe din fata monitorului. Chiar am fost acolo, am stat pe-acolo, am locuit acolo, am muncit acolo o scurta perioada, am vazut si ce au facut altii (v. Photogeografica ca-i mai aproape!). Am lamurit astea chiar cu Gabriel intr-un schimb de mesaje de unde am si vrut sa nu notez poza. Daca o compari poza cu ea insasi, desigur!, este asa cum o spun majoritatea dintre noi. Daca insa stii bine despre ce e vorba, de la fata locului, si stii ca autorul putea mai mult la acest subiect, il inviti sa caute mai mult, mai bine, mai departe, si asta este altceva! Altii chiar au ajuns mai departe. Iar Gabriel are ceva din ceea ce are Sorin, pe care il admiram, pe drept!, cam toti. Iar daca Gabriel va sta numai dupa laudele noastre, atunci va sta. |
Gabriel Vişinescu, Tue, Oct 11, 2005, 2:39 pm Multumesc, d-le Loghin! Ati spus atat de multe in atat de putine cuvinte... Comentariul dvs. inseamna cu mult mai mult decat toate comentariile primite... Aveti dreptate!!! Fotografia mea imi dau seama ca nu are continut, volum ca multe altele...Nu ma compar cu Sorin Rechitan sau cu altii...sunt f dezamagit de ceea ce reusesc eu sa fotografiez... Poate am sa progresez dar poate am sa raman la nivelul actual de care de vreo 2-3 ani incep sa ma lepad...nivel care se defineste prin superficialitate... |
Andrei Gradu, Tue, Oct 11, 2005, 4:03 pm Parc-ar fi pictura. Asta este arta fotografica. Felicitari ! |
Cate discutii! Sincer, regret ca nu m-am uitat pana acum la aceasta fotografie crezand ca este unul din multele si clasicele castele din vestul Europei de Est. Am ajuns de doua ori acolo, la Biertan, dar ma bucur nespus ca pot sa ma uit la aceasta poza minunata. Anumite "indicatii pretioase" cu privire la cum ar fi trebuit obtinut cliseul, in opinia mea, cel putin nu-si au rostul, daca nu cumva sunt chiar malitioase. |
Căpăţînă-Simionescu Ramona, Wed, Oct 12, 2005, 2:28 am Ce mai conteaza unde e in Romania, daca e asa frumoasa? |
Ciprian Donţu, Wed, Oct 12, 2005, 10:48 am nu era vorba de tine sau de o persoana anume, ci de "comentator" in general |
George Calin, Thu, Oct 13, 2005, 8:57 am Imi place sa cred ca Alpinetul nu este un site dedicat fotografiilor asa zis "profesioniste". De aceea nu consider ca scopul celor care expun aici trebuie sa fie perfectiunea in arta fotografica. Te poti bucura de un loc deosebit, de o imagine care spune ceva, iar toate acestea nu trebuie sa fie "perfecte". Consider ca exista destule site-uri care analizeaza fotografiile ca intre cei ce stiu... In consecinta, hai sa fim seriosi cu nivelurile, superficialitatea, modestia, reprosurile, etc. Fotografia e superba, spune multe, chiar foarte multe. Si e destul... |
Danut Sops, Wed, Oct 19, 2005, 7:44 am Intr-adevar, poza este slaba de tot: nu are colorit, profunzime, subiect, mesaj, buna separarea a planelor, este centrata dar nu este simetrica, copacii din ultimul plan trebuiau un pic aranjati, au in stanga sus o crapatura dizgratioasa, mai trebuia indesita putin ceata in centru dreapta, pentru a astupa ceva detalii, poate trebuia incercat si cu soarele din stanga sau pe luna plina. Ce mai, si un copil putea mai bine. Se poate si un wallpaper (chiar si cu nume)? |
Adrian Rosca, Wed, Oct 19, 2005, 11:11 am Interesant ca nu mai e in top... |
Gabriel Vişinescu, Wed, Oct 19, 2005, 2:31 pm Mi-am retras fotografiile din top. Asa cum imi spunea cineva... "din motive personale". Sunt unele aspecte care se petrec pe Alpinet si atat timp cat nu se schimba nimic consider ca mult mai sanatos ca fotografiile mele sa apara numai in galerie. |
Ţechere Marius, Tue, Dec 16, 2008, 6:26 am Frumoasa poza!!!, chiar daca am citit atat de multe critici la adresa ei, sa nu uitam ca se intampla cateodata sa prinzi un cadru atunci cand se poate cu lumina disponibila si doar foarte putini dintre noi mai incearca acelasi cardu si " pe luna plina ", sunt uimit cat de specialisti am devenit noi romanii, mai isi aduce cineva aminte de film?, cati dintre noi eram fotografi inainte de digital? |
Superba poza, parca s-ar desprinde dintr-o poveste. asemeni unui taram de basm, pictat cu mare atentie.....felicitari! Si apropo, legat de anumite discutii, as vrea sa-mi spun si eu parerea....de acord, intr-o anumita (mare) masura conteaza calitatea imaginii, dar cel mai important lucru care atrage privirea asupra unei poze e ce transmite ea, frumusetea ei dincolo de ecran, natura in sine..... inca o data felicitari! |
este intr-adevar o poza incredibil de frumoasa....debordeaza de mister...istorie...e superba..am mai vazut pe diferite site.uri diverse poze facute in Biertan, nu neaparat cu aceasta superba biserica, ci si cu imprejurimile si am constatat ca exista in acel sat o sumedenie de peisaje ft ft frumoase...deasemenea am observat (cum spunea cineva mai sus) ca ceata e foarte prezenta in acele locuri..poate pozitia geografica influenteaza asta..oricum poza e de exceptie..felicitari..acum termin comentariul pt ca mi.e frica sa nu iasa vreun cavaler din ceata si sa ma fugareasca cu sabia in mana |
absolut superba fotografia |
Alpinet Photo Gallery |
1-20 from 50 | > [21-40] [41-50] |
Photo | Comment | Date |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Mi-am retras fotografiile din top. Asa cum imi spunea cineva... "din motive personale". Sunt unele aspecte care se petrec pe Alpinet si atat timp cat nu se schimba nimic consider ca mult mai sanatos ca fotografiile mele sa apara numai in galerie.:-( | Oct 19 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Multumesc, d-le Loghin! Ati spus atat de multe in atat de putine cuvinte... Comentariul dvs. inseamna cu mult mai mult decat toate comentariile primite... Aveti dreptate!!! Fotografia mea imi dau seama ca nu are continut, volum ca multe altele...:-(Nu ma compar cu Sorin Rechitan sau cu altii...sunt f dezamagit de ceea ce reusesc eu sa fotografiez... Poate am sa progresez dar poate am sa raman la nivelul actual de care de vreo 2-3 ani incep sa ma lepad...nivel care se defineste prin superficialitate...:-(:-(:-( | Oct 11 |
Năvod Sorin Rechiţan | D-le Rechitan! Daca s-ar intampla ca singura fotografie...a mea, sa ajunga prin absurd sa ameninte pozitia 1 din top:-D singur imi dau nota 2! Ma feresc sa comentez aspecte ce tin de tehnica sau compozitia fotografiei (inca nu posed arta de a fi critic)...ma limitez la a admira! Nu va invidiez etc. ci doar va respect dar din alte motive dacat fotografiile dvs. Nu-i deajuns sa fii la locul potrivit...trebuie sa fii si omul potrivit! De aceea... | Oct 6 |
Lautar de oi Gabriel Vişinescu | Era cioban...jur!!! Dar avea in desaga un Korgo... Probabil penttru oitele lui... Schimb titlul in "Lautar de oi"!:-D:-D:-D | Oct 6 |
Coroana cetii Gabriel Vişinescu | Asta vroiam si eu sa zic...dar mi-a scapat si am omis sa scriu "....din zona de munte"...dar ce sa inteleg din: "..in principal din zona montana"...: ca mai poate intra din cand in cand si un pelican cu aere de munte...:-P | Sep 30 |
Coroana cetii Gabriel Vişinescu | Pai in galerie......sta acolo 3-4 zile la "admirat" si apoi...gata...nu se mai uita nimeni la ea:) Daca era in top la cat e de frumoasa sigur statea vreo 55 de zile pe primul loc si atunci...aveam probleme!:-D Asa e!!! Eram pe balcon la etajul 10 si de la inaltimea aia puteai spune ca te aflii pe un deal mai inalt intr-un peisaj pitoresc (alte blocuri cu 10 etaje)...numai dealuri!!!:-D:-D:-D | Sep 30 |
Coroana cetii Gabriel Vişinescu | Eu mi-am retras imaginea de la rubrica Top tocmai in ideea de a nu crea discutii de genul "nu are legatura cu proiectul Alpinet". Ca are sau nu legatura cu proiectul Alpinet are mai putina importanta acum, in conditiile in care am transferat-o pe Galerie... Intr-adevar asa cum arata imaginea ea putea fi realizata la fel de bine pe balconul unui bloc sau pe varful unui deal inalt intr-o zona foarte pitoreasa... N-am cum sa demonstrez ca cea din urma varianta este corecta...asa ca pentru a evita orice suspiciuni am retras-o din top. Alte elemente ale fotografiei care au legatura cu "proiectul Alpinet" ar mai fi dar nu are rost sa le enumar acum. In principiu insa se poate spune ca d-na/d-soara Sigrid Martin are dreptate dar as mentiona ca eu inteleg spiritul Alpinet nu doar prin munti, dealuri si vai ci il extind si la ce inseamna fauna, flora. De aceea nu prea inteleg de ce anumite fotografii macro (care dpmdv sunt foarte bine realizate) sunt mai putin apreciate decat peisaje care din punct de vedere al compozitiei si tehnicii...lasa putin de dorit. Asta e pct. meu de vedere si chair nu vreau sa lezez pe nimeni! Fiecare are dreptul sa inteleaga ceva si nu trebuie sa fim toti liniari in opinii de acest gen. Altele sunt problemele pe acest site... :-( | Sep 30 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Timp de expunere: 1/100s, diafragma 5.0, ISO 64, distanta focala 100mm, Modul de expunre: prioritate diafragma. Am mai reglat din aparat:sharp-ul care a fost in modul low, contrast +3 si profilul de culoare Abode. Din Adobe Photoshop am mai reglat contrastul cam +10 contrast, saturatie +15, apoi i-am dat si unsharp. | Sep 26 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Biserica e putin inclinata!:-D Si nu fotografia... E adevarat ca nu ai un element de control...asa ca trebuie sa ai incredere in mine sau sa te duci la fata locului. | Sep 21 |
Înainte de început ANDREI DUDESCU | Nu am cuvinte...un orizont ce tinde catre perfectiune!!! | Sep 20 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Asa-i! Recunosc: Biertan...partea cu biserica evanghelica...asa mi s-a spus asa spun... Probabil ca ai dreptate..:) | Sep 20 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Reprezinta biserica catolica din Biertani. Se spune ca ar fi cea mai mare biserica din Ardeal. Pentru Cosmin Ciortan: am si necentrata...dar parca mai mult imi place asta...asa centrata cum e...:) | Sep 20 |
Atmosfera Gabriel Vişinescu | Din Romania, Comuna Biertani, judetul Sibiu. Imi cer scuze ca am uitat sa pun locatia...:( | Sep 20 |
Fara titlu Gabriel Vişinescu | Da? Interesant... Ce inseamana departe de orice mijloc de transport?: 2 m? Uitat-te la fotografia ta "Dupa ploaie".:-D Ce-i cu masina aia acolo? A fost adusa cu elicopterul, special pentu compozitia imaginii tale?:-D:-D:-D | Feb 26 |
Fara titlu Gabriel Vişinescu | Asa e domnu' Jurca: m-am incordat prea tare dar si mai tare ma incordez cand vad fotografiile dvs.:-D | Feb 25 |
Fara titlu Gabriel Vişinescu | N-am dat titlu depoarece in general nu-mi place sa dau titluri fotografiilor si oricum nici cand admir fotografiile altora nu prea ma intereseaza titlul. Cand fac o fotografie nu ma gandesc ce titlu sa-i dau in acele momente. Imaginea imi creaza o stare astfel ca a o descrie in 2-3 cuvinte... Cand dau un titlu unei imagini ma fortzez si asa cum s-a intamplat in cazul celor patru imagini de pe Piscu Negru. Aceasta a fost cea din urma trimisa si cand a venit vremea ei pentru denumire eram deja epuizat:) si am lasat-o asa "Fara titlu". Mi-am zis ca-i mai importanta imaginea. Titlul...e doar o conventie si are atat de putina importantza. Punctul meu de vedere... Am vazut atatea fotografii minunate pe acest site si multe dintre ele desi le-am vazut acum luni bune, mi le amintesc si acum foarte bine...nu ma intrebati ce titluri aveau...stiu insa cine le-a realizat. Imaginea si autorul:astea sunt elementele importante. Restul? Poate glume!:-D | Feb 23 |
Fara titlu Gabriel Vişinescu | ???:):):) Interesant formulat comentariul dar in rest absolut nejustificat: "iluminare plata"..., "nu poate reliefa suficient nametii de zapada"... Suna frumos!:)... :-? | Feb 18 |
Împletituri pe ape ANDREI DUDESCU | Dumnezeule! | Feb 18 |
Fara titlu Gabriel Vişinescu | Pentru Mihai Brocea:iti trimit maine o rezolutie mai mare.;) Pentru Dragos Fenesan: titlul ar fi... Cenusia iarna, frumosul alb!:) | Feb 17 |
Ciuperci Dan Moldovanu | Ti-am dat 2 dar din greseala.. Am vrut sa-ti dau un 10. Cum se poate corecta aceasta greseala?:(:(:(Imi pare rau!!! | Feb 15 |
1-20 from 50 | > [21-40] [41-50] |