Valea Iauna

Fără foto Andrei Berghes, Miercuri, 22 Iun 2011, 16:31

Foarte reusita!

valentin jujea valentin jujea, Sâmbătă, 25 Iun 2011, 21:52

Este Valea Iuții. Iauna este mult in dreapata. Faina poza.

Fără foto Rodica Mihalache, Duminică, 26 Iun 2011, 22:46

Parc-ar fi desenati de copii!:-) Faina tare!! Felicitari!

Emi Matlak Emi Matlak, Luni, 27 Iun 2011, 11:27

Harta de pe care m-am orientat era destul de aproximativa, asa ca se poate....multumesc mult pentru precizare si aprecieri!

Galeria Foto Alpinet
27 Iun
bolovan in apa
petru laurenţiu pop
Zanoaga Stanii, iar stanca ce se vede este o muchie din vf. Parangul mare, o stiu ca acu vreo 2 ierni am urcat pe ea pana sus pe varf...
5 Oct
Trambulina Stân-coasa
Emi Matlak
Dap, stiu ca ceea ce e in poza e Mecetul Turcesc, insa eu ca mod de lucru, selectez jos locul de unde am facut eu poza, in acest caz La Cerdac, iar titlul pozei e deobicei locul pe care il pozez, uneori ma mai amuz si dau titluri de genul asta...o sa ma limitez sa fiu mai exact alta data...nu-i bai...sper ca nu la comenturile mele te durea capul:-D
3 Sep
La vânat vârfuri din Cerdac
Emi Matlak
Da, corect dreapta, am scris eu gresit...hmm am tot stat sa ma gandesc, era destula lume pe acolo si de bikeri nu-mi aduc aminte decat la Babele...anyway eu eram cu o ceata de "pletosi" de la festivalul in vale-OST Mountain-e posibil, data viitoare putem sa stam si de vorba:)
2 Sep
Lespezi/Călţun
Emi Matlak
@Marian...um...varful de pe care este facuta poza se numeste Cornul Caltunului, iar Lespezi si Caltun sunt pe acelasi platou...a mai fost discutia asta pe aici, Lespezi e clar cel cu roza...verde si scrie pe ea...iar Caltun e undeva in stanga o proeminenta, dar acolo sus cel putin pt mine neavand vizibilitate nu a fost foarte clar...oricum m-am plimbat dintr-un capat in altul ca sa fiu sigur ca nu-l ratez...:-P
27 Aug
Vf Negoiu (2535 m alt.)
Mai am zona Fagarasului cu Dara si Hartopul Ursului:-D
26 Aug
Lespezi/Călţun
Emi Matlak
Eu sincer as fi de acord, cand am fost sus pe varf chiar am prins nori si sincer nu prea am reusit sa ma dumiresc unde e varful Caltun, stiu ca e undeva in stanga crucii cum privim noi in poza, dar sincer mi-a fost greu plimbandu-ma pe acolo sa-mi dau seama daca am fost pe el sau nu:-D
26 Aug
La Piscul Negru
Emi Matlak
oi...da sigur, nici nu se pune problema...mai eu cand m-am intors din tura de pe Caltun, taraboiul aici consta in chiuieli si manele...la Balea e clar mai trist...:-(
25 Aug
Turnul
Emi Matlak
Imi facusem calculele ca is cele sapte capete ale "balei" rapusa de Nenea Ivan Iorgovan...ma rog is mai mult de sapte culmi dar din creasta asa se vedea, am vazut Ciucevele de la izbucul Cernei, facusem o analogie ca ar fi prelungite pana pe aici. Multumesc de informatie!
6 Apr
Abrupt
Emi Matlak
Mersi, e ceva de urcat, dar merita...
6 Apr
Creasta Lespezi-Calţun
Emi Matlak
Foarte interesant, multumesc mult! M-ai lamurit si pe mine; eu am venit din Strunga Doamnei cu intentia de a escalada intreaga creasta pana in varful Lespezi, eu credeam ca este cel din spate unul singur nu cu cele 2 varfuri cautate de fapt-Lespezi&Caltun-, iar cel din mijloc este Caltun de fapt dar iata ca m-am inselat; la un moment dat este o saritoare destul de nasoala iar apoi din pacate s-a stricat destul de rau vremea si am coborat inapoi la lacul Caltun fara sa ajungem pana sus. Oricum fiind o vreme destul de inchisa in putinele momente in care am vazut ceva si fiind si pentru prima data in zona pentru a urca pe Caltun-Lespezi informatia ta este foarte utila pentru data viitoare.
29 Sep
Culoarul
Emi Matlak
eu sincer am fost destul de fericit de situatie, intrucat daca apa e mare cheile sunt destul de dificil de parcurs, avand in vedere cablurile dejghinate si deloc comode la anumite treceri (spituri iesite din pereti, sarma subtiata etc.) unde varianta prin apa e mult mai ok...
21 Sep
Peştera Gaura Ponicovei
Pál Szilágyi Palkó
Genial!
18 Sep
Taul agatat
Marius Turc
Dincoace' de Podragu/Arpasul Mare...este Iezerul Podu Giurgiu or something...din cate stiu eu pe la 2300 m alt.~aprox.
18 Sep
la inaltime
gabriel george
super fain peisaj!
19 Aug
PIERDUTI IN PARADISUL VERDE
MIHAI RADULESCU
Nu a venit si Mos Martin in vizita? In ultima vreme cam obisnuieste sa cotrobaie pe acolo...
14 Aug
Iezer Şureanu
CSABA IAKOB
da, iezerul asta chiar are ceva special...super fain!
4 Aug
Cabana Şureanu 1734 m
CSABA IAKOB
care mai sunt noutatile pe aici, stii ceva tarife, si drumul cat e de practicabil cu auto?
3 Aug
Vf Carja
marius schmidt
Poza este facuta pe vf Gemanarea (sau usor lateral pe muchie) dupa parerea mea...iar in zare se vad cele 2 varfuri evocate mai sus...
20 Iul
SIMONA MARTIN
Ce frumos se vede Gugu! Felicitari pt tura, toata seria de poze e minunata.:D