toamnă târzie

FotografieComentariuData
Interior
Adrian Herghelegiu
:-DDaca o luam inainte avem sanse sa ajungem la Izvorul Alb, cum spune Cosmin. Daca urcam, de aici mai sunt aproximativ 15 minute pana la Stanca Dochia
30 Oct
Doi excursionisti (!) cu spatele spre Bucegi...
Camil Iamandescu
Salut! Esti posesorul unuia dintre cei mai fotogenici trabanti pe care i-am vazut pana acum!!!:-D Un altul ar fi cel din videoclipul formatiei U2: One, regizat de Anton Corbijn http://www.u2tour.de/discographie/videos/One_Corbijn_Version.html
ioana la munte
Ioana Izvorean
O privire, un zambet, o mangaiere... Printre privitori: suspine!
:-D
Am crezut la inceput ca e un autoportret, am mai citit apoi putin si m-am lamurit. O poza foarte faina!!!
Dan
Dan Ioan Chiorean
Cam "intuneric" in Romania, da' e frumos intr-adevar! La multi ani Dan!:-D
Ansamblu
Cosmin Sava
Foarte frumoase culorile! Si un aparat nou! Sa-l stapanesti sanatos... cat mai multe ture faine cu el la gat!!!:-D
Specifică
Emi CristeaAdministrator Alpinet
Imi place zona! Nu m-am gandit pana acum ca uneori este nevoie de un pod pentru a putea trece printr-o padure...
Adrian Herghelegiu
Bineinteles ca au grade de comparatie... poate nu pentru tine Daniela, insa in ceea ce ma priveste un traseu poate fi mai "fain" decat altul intr-un anumit anotimp, si cred ca e voie, mai ales cand bati cu piciorul aceleasi poteci de nenumarate ori, sa indragesti un loc mai mult si sa spui ca probabil e cel mai "fain".
Ce nu prea am inteles e de ce nu poti sa folosesti sau sa tastezi cuvantul "fain". "Fain" inseamna frumos. Foarte usor de gasit in DEX.
E un cuvant romanesc decent chiar daca e o forma populara si vine din germana.
Spaniola nu prea stiu, asa ca ca ce spunea Cesar Vallejo ramane pentru mine un mister.
25 Oct
Adrian Herghelegiu
Nu e chiar pe Lutul Rosu, e pe portiunea Valea Izvorul Alb - Stanca Dochia, marcaj triunghi albastru, din traseul: Cab. Izvorul Muntelui-La Arsuri-Curmatura Lutul Rosu-Valea Izvorul Alb-Stanca Dochia-Jgheabu cu Hotar-Cabana Dochia, probabil cel mai fain traseu marcat de toamna in Ceahlau (foarte frumos e si si cel pe la cascada Duruitoarea)... Oricum, a fost o iesire spontana, fara tovarasi la urcare... asa ca nu sunt motive de suparare...:-)
22 Oct
Autumn dance III
Sorin Colac
parerea mea este ca farmecul unei asemenea imagini este dat tocmai de bogatia culorilor, de aceea as fi preferat varianta color...
Surpriză
Melania B
Par ireale (impresie datorata probabil pufului de pe petale si a culorilor bine evidentiate)... Imi plac foarte mult...
Eclipsă pe Budislavu
Camil Pătraşcu
Reusita imagine! Si eu stiam ca expunerea multipla e posibila numai la camerele cu film, sau folosind programe de editare ca Photoshop. Intr-adevar D80/D200 prezinta si o functie de expunere multipla cu efecte asemanatoare tehnicii pe film. Totusi, expunera multipla pare sa fie o optiune destul de rar intalnita la camerele digitale...
Doar eu
mihai cibotaru
chiar daca e un mesaj putin intarziat, iti urez La multi ani Mihai!
... si cat mai multe ture frumoase pe munte!!! :-D
15 Oct
multumesc pentru reactiile entuziaste... :-D

Octav era deja la cabana cand am ajuns. A doua zi dimineata am coborat impreuna...
10 Oct
Coborând de pe Vf. Ineuţ spre Pasul Rotunda
6 ani... cred ca a sosit timpul unei revizitari
... e prima oara cand am ajuns in Rodnei si m-am simtit extraordinar. Sunt locuri in care merita sa fii prezent, daca nu se poate in fiecare zi, macar odata pe an...:-D