Creste, văi, creste...

Înscrisă de: Şerban Sîmbotelecan
Creste, văi, creste...
Data publicării: : 23 Nov 2011, vizualizări:: 2434
Localizare geografica: România, Muntii GODEANU, Vf. Olanelor
Descriere: Apus in Godeanu, Noiembrie 2011 Am modificat descrierea si adaugat un link (cu alta imagine din galerie) pentru cei care sunt "agresati" de culorile din unele din imaginile mele. Puteti sa vedeti un articol explicativ aici http://sserban.blogspot.com/2011/11/mituri.htm La alte imagini procesarea poate fi diferita.
Şerban Sîmbotelecan - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Miercuri, 23 Nov 2011, 19:35

colorata maine-i gata:-)

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Miercuri, 23 Nov 2011, 19:55

Tu nu te bagi?:-D

Soare George Soare George, Joi, 24 Nov 2011, 7:55

Bravo domnilor! V-am vazut pozele pe Picasa si chiar ma intrebam daca o sa le postati si aici. Spor!

Fără foto Dan Loghin, Joi, 24 Nov 2011, 9:28

da.

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Joi, 24 Nov 2011, 12:50

Multumesc, George. Am pus acum toate imaginile si pe blog si picasa.

Lazarescu Mihai Lazarescu Mihai, Vineri, 25 Nov 2011, 23:31

Tare faine ultimele poze ale tale! Felicitari:)

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Miercuri, 7 Dec 2011, 14:34

Domnule Cristi Malin, se poate sa reveniti si cu niste comentarii referitoare la notari? Dupa cum mi-ati notat fotografiile, se pare ca este ceva foarte in neregula cu ele si as vrea sa stiu. Pot sa le si retrag din galerie daca sunt foarte slabe.

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Miercuri, 7 Dec 2011, 19:21

De fapt nici nu este nevoie sa va obositi, daca nu era rea vointa, acele comentarii le-ati fi scris atunci cand ati notat.

Oricum nu prea conteaza, anomaliile din functionarea acestei galerii (topul) nu s-au rezolvat cand trebuia.

Cine vrea sa urmareasca imaginile mele stie unde sa le gaseasca si le multumesc celor care le-au urmarit pana acum;-)

Daniela Ursu Daniela Ursu, Joi, 8 Dec 2011, 10:04

Ce faceţi, domnilor? Renunţaţi cu toţii? A plecat Sorin R., Mihai I. Nedelcu a renunţat la top, Laurenţiu Pavel şi-a sters fotografiile, Dorin înscrie şi el rar, până nici Cristian-Alexandru Catană nu mai postează, acum şi tu, Şerban, renunţi? Eu, noi (nu voi) suntem simplii voştri spectactori, care poate-am aşteptat 2 ani imaginile Minervei din Nepal sau 3 luni pe cele ale lui Emi din Austria/Italia sau încă mai sperăm la panorame documentare şi ne bucurăm de fotografii ca cele din Ciucaş semnate Teo Paraschiveanu - asta înseamnă că el încă nu a renunţat.

În cercuri închise se tot dă vina pe admini, se vorbeşte de delăsare, dezinteres, de lipsă de timp, că "avem familii, ne plâng copiii" - şi noi / nouă -, "nu putem accesa site-ul de la job" - Slavă Domnului că mai avem serviciu! - că "tot ce facem, facem benevol şi nu câştigăm nimic din asta" - Nici noi, cei care postăm - dar nimeni nu-i întreabă nimic pe ei... Probabil din convingerea că nu vor primi niciodată răspuns sau că vor fi priviţi cu alţi ochi şi arătaţi cu degetul "Cine-i ăsta/asta de ne cere nouă socoteală?".

Domnilor admini, de ce-i lăsaţi pe aceşti oameni să plece? V-au supărat cu ceva, nu sunt bune fotografiilor lor încât ei s-au simţiti şi le-au şters din proprie iniţiativă? Sau contaţi pe faptul că oricum le postează pe bloguri (la rezoluţii mai mari) şi o dată tot se vor mai întoarce şi aici?

Domnilor admini, de ce o fotografie stă în medie 4-5 zile în coadă la aprobat? Sau chiar mai mult, exemplu chiar fotografia lui Şerban http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_106344.html publicată, adică înscrisă, pe 17 aug. şi intrată în galerie, adică aprobată, pe 25 aug. seara, când am şi comentat-o şi dacă-mi amintesc bine am fost printre primele 5 vizualizări.

Domnilor admini, dacă sunteţi atât de prinşi cu treburi personale şi/sau profesionale de ce nu renunţaţi voi la statutul de admin şi să cedaţi locul altcuiva care are mai mult timp liber, care se pricepe şi la fotografiile şi la alpinism şi la orientare turistică? Sunt neplăcute întrebările mele, ştiu. Şi asemeni oricărui spectacol, în spatele scenei e o armată de oameni, al cărei rol este tocmai acela de a avea grijă ca totul să decurgă fără probleme. Dar, în acelaşi timp să nu uităm că sunt şi admini ai căror activitate ("scenică") a fost nulă în 2011.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 8 Dec 2011, 13:06

Daniela... in viata tre sa stii sa treci si peste greutatile care ti se par (din punctul personal de vedere) cele mai nedrepte, sa intelegi, sa tolerezi si alte opinii, chiar daca nu coincid cu ale tale, oricat de absurde ti s-ar parea... poate candva vor avea sens.
Cel care pleaca de undeva unde nu e cum vrea el... renunta la ceva important, la provocare. Ce provocare ai cand toata lumea te lauda si-ti canta in struna, sau te critica asa cum iti place tie... cum mai evoluezi daca satistafci in contiunuare cei care-s satisfacuti?
Ceea ce face fiecare... e decizia personala, e usor sa gaseti vina in alta parte, decat sa o cauti in interiorul tau. Sa zici ca e rautate cand cineva spune, face (sau nu face) ceva ne e mai la indemana, decat sa investim timp sa intelegem. Mai bine renuntam... decat sa luptam.

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Joi, 8 Dec 2011, 13:19

Daniel, nu te-ai prins ca motivul nu sunt niste note, ci provocarea de care vorbesti... nu mai exista. Inainte absurditatea unor situatii mai provoca discutii interesante, acum s-au stins si acelea. Acum e cam... liniste.
Eu atat am avut de zis.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 8 Dec 2011, 13:28

asta a disparut inainte sa primesti "nota" cu pricina:-)
ti-o trebuit top... nu era buna galeria:-P

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Joi, 8 Dec 2011, 13:34

mdat:D
Dar trebuia un fitil nu?:-P

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Joi, 8 Dec 2011, 16:36

Eu cred că galeria nu e chiar bună. Acolo, după câteva zile, pozele realmente se pierd... Daca era cumva structurată pe zone montane sau alte criterii poate că era ceva dar aşa nimeni nu se duce să vadă poze de acum o lună, să zicem... Dacă nu ar fi top-ul, alpinetul at avea muuuuuult mai puţine accesări... Şi asta nu e tot. Pur şi simplu unii oameni ajung să facă poze chiar bune şi atunci vor să le vadă într-o oarecare competiţie. Omului de când se ştie i-a plăcut competiţia indiferent dacă a participat activ sau doar de pe margine... Oamenii în general au întrecerea în sânge, indiferent de domeniu sau de cine participă, au în sânge competiţia inclusiv cu ei înşişi... Adica, mai bun, mai înalt, mai frumos, mai deştept, mai rapid, mai mare, mai tare, mai greu, mai uşor, mai lung, mai scurt şi încă muuulte "mai-uri" d-astea pe care le poţi înşirui până dimineaţă aici. Prin urmare era normală apariţia unui top şi deasemenea normala participarea oamenilor la acest top. Omenirea nu a fost modestă niciodată în istoria ei. Doar sfinţii, însă nici aceia în totalitate. Mulţi dintre ei au avut un trecut, înainte de a fi sfinţi, cu totul lipsit de modestie. Unii dintre ei chiar şi-au omorât aproapele pentru a dobândi ceva care era "mai" nuştiucum... În plus postarea unei fotografii în top, asigură o vizibilitate de 2 luni acelei poze şi asta face bine si celui care o postează dar şi saitului. Aşa că eu zic că era absolut normal ca Şerban să posteze în top şi că unul ca el, (dar şi alţii), nici măcar nu ar trebui să se gânească la o altfel de variantă. Sper Şerbane să nu te superi pe alpinet-ul care, ca orice pădure frumoasă, are şi uscături... Şi nu mă refer aici la admini ci la noi toţi cei care activăm pe alpinet. Există un regulament care nu se respectă... E clar că e bine ca notele să difere dar dacă există un regulament prin care cei care noteaza minim ar trebui să explice, de ce nu se respectă? Şi dacă din 300 de oameni care văd o poză care e bună şi 30 o notează cu nota maximă, de ce trebuie să credem că unul care notează aceeaşi poză cu nota minimă e bun să fie acolo pt. că diferă de ceilalţi? Dacă el vede altfel, atunci să respecte regulamentul şi să explice. Ce e aşa de greu? Dacă el nu o face atunci adminii ar trebui să ia atitudine şi sigur saitul ar avea altă prestanţă pentru că nu numai un singur om simte că e rea voinţă din partea unora care notează... E o discuţie mai veche asta şi e păcat că nu reuşim să facem aşa cum zice regulamentul saitului şi nu altceva. Am mai vorbit despre asta şi aici:
http://alpinet.org/bin/foto/showfoto.php?item=101824&lng=ro&vot=0
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_display_poze_what_self_item_102924_idxfoto_20_vot_0.html
Şerban, eu iau pauze din când în când atunci când mi se pare mie că se strecoară nesimţirea dar nu am renunţat niciodată. Ăştia suntem noi pe meleagurile astea... Dar sunt şi mulţi oameni faini pe saitul ăsta şi pentru ei, trebuie să mergem mai departe!

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Joi, 8 Dec 2011, 18:48

Of, of, Teo ce îmi faci...:-D

Ce ai zis la final şi ce am mai vorbit mi-a dat de înţeles că ai dreptate. Pentru cei care înca urmaresc site-ul merită să postăm în continuare. Caţi or mai fi şi aceia:-)
De supărat nu mă supăr eu pe Alpinet. Nu mai sunt la începuturi ca să mă afecteze o nota sau un comentariu. Topul am ajuns să îl folosesc ca pe o galerie cu vizibilitate mai mare. Imaginile din galeria mea de aici sunt portofoliul meu de la începuri, având în vedere că aici am postat prima mea imagine. Între timp am învaţat destul de multe şi pot să discern între chestiuni de gusturi şi multe altele ce ţin de fotografie, astfel încât să inţeleg că fiecare vede foarte diferit lucrurile. Lucru ce acum îl accept şi îl înţeleg perfect.
Dar adevărul este ca e dificil să nu reacţionezi cînd vezi că cineva te ia în bataie de joc. Dar m-ai convins sa reacţionez şi eu, postând în continuare tot imagini de-ale mele colorate, până o sa se enerveze unii şi zic ceva, nu tac mâlc şi dau note:-P
Glumesc, desigur. Nu o să mă pun să postez ceva ce consider ca nu este de calitate doar de dragul de a posta.

Problema este alta, şi nu ţine de noi, la aceste situaţii se putea gasi un alt mod de tratare. De asta a plecat lume... Şi atunci îţi pui întrebarea oarecum firească dacă are rost să-i laşi pe unii să işi bată joc aşa uşor?

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Vineri, 9 Dec 2011, 11:21

Vreau să îmi retrag cuvintele de mai sus prin care îl acuzam pe domnul Cristi Malin de rea voinţă. Nu mi-am dat seama şi nu am acceptat scala dumnealui de notare.
Îi mulţumesc pe această cale şi îi transmit că mă voi strădui să mă ridic la exigenţele sale. Mă va motiva să aspir să obţin o notare de "E OK".

Adrian Herghelegiu Adrian Herghelegiu, Sâmbătă, 10 Dec 2011, 7:09

Cred ca spiritele se incing prea mult pentru o prea banala nota. Se pare ca notele devin uneori mai importante decat imaginea in sine. Nu pot sa nu ma amuz cand citesc despre pleiada de stele care a parasit alpinetul din cauza "adminilor" de pe alpinet mai delasatoari decat toata clasa politica la un loc:-D. Oricum, se pare ca cineva tine o evidenta foarte stricta a datelor de publicare/intarzierilor si a numarului de vizualizari:-D. Eu cred ca ar trebui sa apreciem mai mult faptul ca pozele de pe alpinet au un numar de vizualizari mai mare decat daca ar fi publicate in alta parte si de asemenea un numar mai mare de comentarii. Eu sper ca alpinetul sa reziste cat mai mult si daca se poate sa mai si creasca un pic calitativ. Dar asa nu se face doar prin efortul "adminilor" ci si prin cel al utilizatorilor obisnuiti:-D Ultimul comentariu al lui Serban cred ca reflecta mai bine atitudinea de abordat: simtul umorului chiar poate anula efectele (psihologice) ale unei note proaste:-D

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Sâmbătă, 10 Dec 2011, 11:53

Baiul e ca mi se pare ca a pierdut lumea interesul pentru munte si natura. Cei care sunt foarte pasionati ajunga sa para niste nebuni sau ciudati:-D
Doar o precizare Adrian, nu comentam nimic la aceasta imagine, daca era doar imaginea asta, insa au fost 3 notate dintr-un foc, fara absolut nici o justificare.

Şerban Sîmbotelecan Şerban Sîmbotelecan, Sâmbătă, 10 Dec 2011, 11:54

...cum mi se parea de bun simt.

Daniela Ursu Daniela Ursu, Luni, 12 Dec 2011, 14:05

Din pleiada de stele l-am omis pe Dorin Mondoc, pe care-l aştept oricând cu imagini din "munţi pierduţi" şi iarăşi regăsiţi şi ei nu sunt singurii, dar nu cred că am acuzat adminii de plecarea lor. Faptul că am recunoscut într-o imagine recentă http://goo.gl/FvTjG un cadru postat acum doi ani http://goo.gl/xvuNt nu înseamnă că ţin "o evidenta foarte stricta". O fotografie foarte bună chiar o ţii minte...
În ceea ce priveşte afirmaţia "pozele de pe alpinet au un numar de vizualizari mai mare decat daca ar fi publicate in alta parte", trebuie să te contrazic. Şi-ţi voi da exemplu - nu o fotografie, depăşită oricum în comentarii şi vizualizări - ci ultimul meu articol de pe Alpinet, nu din Invitaţie in Carpaţi, cel cu "gluma sinistră". Materialul în memoria dr. Iacomi l-am publicat concomitent în trei locuri: pe Alpinet are 588 de accesări, pe carpati.org are 620, iar pe blogul personal 1075 de vizualizări - din care max. 20 au fost trimiteri de pe cele două pagini montane. Dar nu asta contează. Important e că acum, aici, ceva "s-a mişcat" şi că nu s-a renunţat.
Este îndeajuns că abandonăm cu prea mare uşurinţă limba română, tradiţiile, cultura, moralitatea... A spune precum Daniel că "mai bine renuntam... decat sa luptam" e ca şi cum - scuzaţi-mi comparaţia - am fi deja un popor care susţine sus şi tare şi cu înverşunare că urăşte manelele tot atât pe cât de mult şi des le ascultă, dar n-ar fi niciodată în stare să recunoască adevărul...
Dacă mai există într-adevăr un loc în care să vedem o Românie curată şi pitorească, despre care să spunem că o iubim şi cu care să ne mândrim, pentru fiecare dintre noi înseamnă că acela este Alpinet.

Giotină Corina Giotină Corina, Duminică, 19 Feb 2012, 23:44

Imi pare rau ca nu pot vota fotografia. I-as fi dat "excelenta". Nu mi-o luati in nume de rau, dar cei care dau note foarte mici ar trebui sa-si motiveze deciziile, nu de alta, dar sa ne luminam si noi si sa invatam din "greselile" altora.

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Şerban Sîmbotelecan
[1-20]<  21-40 din 560
  > [41-60] [61-80] [81-100] >>
FotografieComentariuData
altfel
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Tare fain îi ciufulitul ăsta!:-)
9 Dec
Ploaia cu stropi de lumină
Şerban Sîmbotelecan
Rezolvat. Am pus.
9 Dec
Ploaia cu stropi de lumină
Şerban Sîmbotelecan
Da, o toamna tarzie. E din 2 Decembrie, "ploaia" este chiciura care se topea.
9 Dec
"Fiordul"
Şerban Sîmbotelecan
Cea cu "Ploaia..." este de acolo. O sa mai fie cred vreo doua de pus.
9 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Vreau să îmi retrag cuvintele de mai sus prin care îl acuzam pe domnul Cristi Malin de rea voinţă. Nu mi-am dat seama şi nu am acceptat scala dumnealui de notare.
Îi mulţumesc pe această cale şi îi transmit că mă voi strădui să mă ridic la exigenţele sale. Mă va motiva să aspir să obţin o notare de "E OK".
9 Dec
"Fiordul"
Şerban Sîmbotelecan
Chris Reţe, bravo ţie că notezi imaginile obiectiv. Nu toate imaginile trebuie sa fie notate cu excelent, ci să reflecte o scară a celui care notează. Din păcate anomaliile sistemului de top, nu are rost să intru în detalii, a speriat lumea să mai dea notele in mod obiectiv, a dat naştere la tot felul de interpretări şi frustrări:-), nu mai zic de felul în care a fost folosit în alte scopuri.
9 Dec
Ceaţă
Cristian FlueraruAdministrator Alpinet
Frumoase formaţiuni, iar ceaţa dă foarte bine adancime planurilor.
9 Dec
Ploaia cu stropi de lumină
Şerban Sîmbotelecan
Pentru celelalte imagini "pierdute" prin top, folositi cu incredere butonul "Alte foto":-D
9 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Of, of, Teo ce îmi faci...:-D

Ce ai zis la final şi ce am mai vorbit mi-a dat de înţeles că ai dreptate. Pentru cei care înca urmaresc site-ul merită să postăm în continuare. Caţi or mai fi şi aceia:-)
De supărat nu mă supăr eu pe Alpinet. Nu mai sunt la începuturi ca să mă afecteze o nota sau un comentariu. Topul am ajuns să îl folosesc ca pe o galerie cu vizibilitate mai mare. Imaginile din galeria mea de aici sunt portofoliul meu de la începuri, având în vedere că aici am postat prima mea imagine. Între timp am învaţat destul de multe şi pot să discern între chestiuni de gusturi şi multe altele ce ţin de fotografie, astfel încât să inţeleg că fiecare vede foarte diferit lucrurile. Lucru ce acum îl accept şi îl înţeleg perfect.
Dar adevărul este ca e dificil să nu reacţionezi cînd vezi că cineva te ia în bataie de joc. Dar m-ai convins sa reacţionez şi eu, postând în continuare tot imagini de-ale mele colorate, până o sa se enerveze unii şi zic ceva, nu tac mâlc şi dau note:-P
Glumesc, desigur. Nu o să mă pun să postez ceva ce consider ca nu este de calitate doar de dragul de a posta.

Problema este alta, şi nu ţine de noi, la aceste situaţii se putea gasi un alt mod de tratare. De asta a plecat lume... Şi atunci îţi pui întrebarea oarecum firească dacă are rost să-i laşi pe unii să işi bată joc aşa uşor?
8 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
mdat:D
Dar trebuia un fitil nu?:-P
8 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Daniel, nu te-ai prins ca motivul nu sunt niste note, ci provocarea de care vorbesti... nu mai exista. Inainte absurditatea unor situatii mai provoca discutii interesante, acum s-au stins si acelea. Acum e cam... liniste.
Eu atat am avut de zis.
8 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
De fapt nici nu este nevoie sa va obositi, daca nu era rea vointa, acele comentarii le-ati fi scris atunci cand ati notat.

Oricum nu prea conteaza, anomaliile din functionarea acestei galerii (topul) nu s-au rezolvat cand trebuia.

Cine vrea sa urmareasca imaginile mele stie unde sa le gaseasca si le multumesc celor care le-au urmarit pana acum;-)
7 Dec
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Domnule Cristi Malin, se poate sa reveniti si cu niste comentarii referitoare la notari? Dupa cum mi-ati notat fotografiile, se pare ca este ceva foarte in neregula cu ele si as vrea sa stiu. Pot sa le si retrag din galerie daca sunt foarte slabe.
7 Dec
Admirăm peisajul
Teo Paraschiveanu
Da, faina:-D
28 Nov
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Multumesc, George. Am pus acum toate imaginile si pe blog si picasa.
24 Nov
toamnă târzie
Adrian Herghelegiu
Frumos si bine incadrat.
24 Nov
diagonala
Romeo Cretu
Fain cadru!
24 Nov
Pastel de Sureanu
marius schmidt
Frumos, Marius.
24 Nov
apus de soare
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Bre, dar mi-ai cerut "model release form" sa-ti semnez?:-D
24 Nov
Creste, văi, creste...
Şerban Sîmbotelecan
Tu nu te bagi?:-D
23 Nov
Comentarii înscrise de Şerban Sîmbotelecan
[1-20]<  21-40 din 560
  > [41-60] [61-80] [81-100] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024