o pata de culoare

Înscrisă de: Paul Adrian Pintea
o pata de culoare
Data publicării: : 18 Feb 2012, vizualizări:: 2035
Localizare geografica: România, Muntii FAGARASULUI, Caldarea Sambetei
Album (slideshow): Valea Sambetei-Fereastra Mare
Echipament folosit: Minolta SRT 101
Paul Adrian Pintea - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Soare George Soare George, Luni, 20 Feb 2012, 12:03

Faine toate! Buna treaba faci cu batranul Minolta!
De cand sunt pozele?

Fără foto Paul Adrian Pintea, Luni, 20 Feb 2012, 12:41

Salut!...sunt de sambata 11 februarie anu curent. Am renuntat de vreo 2 ani la digital;si nu mi pare rau. Ma bucur ca sunt pe gustul tau pozele. Am sa mai postez in viitoru apropriat(in limita a 10 poze pe zi)...doar alataieri am facut contul aici...:P

Respecte!

Soare George Soare George, Luni, 20 Feb 2012, 15:51

Bine ai venit pe Alpinet cu forte proaspete!
Fotografiile pe film au farmecul lor, incontestabil, dar acum sunt destul de costisitoare. Un lucru bun este ca te face sa gandesti inainte de a apasa declansatorul.
Spor!

Cristian Flueraru Cristian FlueraruAdministrator Alpinet , Marţi, 21 Feb 2012, 15:14

Oh da, SRT 101, un aparat legendar. Felicitari!!!

Fără foto Paul Adrian Pintea, Marţi, 21 Feb 2012, 16:08

Dap, un aparat foarte versatil pentru vremurile anilor 60/70. Sunt intradevar costuri cu accesorile si consumabilele, dar merita efortul financiar.
Salutari si respecte pentru aprecieri si tie Cristi.

Fără foto Cristi Malin, Marţi, 6 Mar 2012, 7:57

Am notat-o asa din nostalgia fotografiei pe film....ea va ramane o lumina pierduta in ceturile digitalului, asa cum omuletul asta se straduieste sa atinga ceea ce inca nu vede....

Fără foto Paul Adrian Pintea, Marţi, 6 Mar 2012, 11:14

Are si digitalul partile lui bune....dar prin prisma persoanei propri, digitalul poate depasi analogul numai prin parametrii tehnologici. Altfel, digitalul in fotografie doar emuleaza conceptul original(fotografia pe film)....

Respecte.

Fără foto Cristi Malin, Marţi, 6 Mar 2012, 15:16

Principial, ai dreptate. Dar uita-te si pe aici....cate FOTOGRAFII gasesti?
Esenta parfumului unei trairi, nealterate de tehnologie sau, mai rau, neinlocuite de mumbo-jumbo-urile digitalului, (si asta neluand in calcul foto-shopul) o intalnesti DOAR pe film....el nu poate minti niciodata....

Fără foto Paul Adrian Pintea, Miercuri, 7 Mar 2012, 11:11

Photoshopul este util in limite decente. Atata timp cat orice camera digitala are un firmware si un software nativ(deci o postprocesare) a cadrului nativ de pe senzor.........inca o post -procesare in Photoshop acasa pentru a optimiza cadrul, nu o vad ca intruziune in "ordinea Universala a pixelilor".

Dar ca sa incerci sa faci dint-un cadru rau/mediocru unul bun, prin intermediul Photoshopului asta nu poate avea decat un rezultat....care-l sti si tu.


Respecte, Cristi.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Miercuri, 7 Mar 2012, 12:17

are un aer aparte imaginea asta, dar dincolo de atmosfera frumos suprinsa... departe de a fi o imagine care sa-ti taie respiratia (adica de excelent:-)
oricum felicitari pentru tura si pentru ca inca mai folosesti filmul, eu l-am uitat prin dulapuri de vre-o 4 ani, desi tot am zis ca-l mai scot la plimbare.

Fără foto Paul Adrian Pintea, Miercuri, 7 Mar 2012, 13:40

Ca sa fie excelenta imaginea..trebuie indeplinite multe conditii simultan(locatie, lumina excelenta, postura corespunzatoare...inspiratie cu incadrarea, si postprocesarea optional)......e usor sa zici e slaba sau e buna.
Ar fi o idee sa se puna in pielea fotografului subiectul care vizualizeaza imaginea...si sa se gandeasca la ce si cum o presupus cadrul respectiv.

Salutari, Daniel.

Fără foto Dan Cruciat, Miercuri, 7 Mar 2012, 20:37

Omuletul ala are 1.90 dar asa e...in comparatie cu nesfarsitul munte pare totusi ceva insingnifiant.:)

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Marţi, 13 Mar 2012, 18:45

Filmul nu minte niciodata in privinta culorilor... filmul vorste de pasiune. Dar prin cele spuse nu trebuie sa denigram digitalul. E in pas cu viteza vremurilor in care traim. Si nu doar...

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Paul Adrian Pintea
FotografieComentariuData
i stole your emotion...
Paul Adrian Pintea
Salutare!...dap, am renuntat la fotografia digitala de vreo 2 ani de zile. Poza in discutie e trasa in luna februarie 2012 pe un minolta din '67.
Aprecierile tale trebuie sa recunosc.....ma magulesc...:)
18 Iul
Fler de la Flare...
Paul Adrian Pintea
Apreciez aprecierile Cristi..:D
Numa bine.
5 Apr
simetrie
Paul Adrian Pintea
Ma bucur ca sunt si pe gustul tau, Radu.......iar pana la urmatoarea serie de poze pe alpinet, sa ai parte de ture faine si vreme buna..:D
25 Mar
o pata de culoare
Paul Adrian Pintea
Ca sa fie excelenta imaginea..trebuie indeplinite multe conditii simultan(locatie, lumina excelenta, postura corespunzatoare...inspiratie cu incadrarea, si postprocesarea optional)......e usor sa zici e slaba sau e buna.
Ar fi o idee sa se puna in pielea fotografului subiectul care vizualizeaza imaginea...si sa se gandeasca la ce si cum o presupus cadrul respectiv.

Salutari, Daniel.
7 Mar
o pata de culoare
Paul Adrian Pintea
Photoshopul este util in limite decente. Atata timp cat orice camera digitala are un firmware si un software nativ(deci o postprocesare) a cadrului nativ de pe senzor.........inca o post -procesare in Photoshop acasa pentru a optimiza cadrul, nu o vad ca intruziune in "ordinea Universala a pixelilor".

Dar ca sa incerci sa faci dint-un cadru rau/mediocru unul bun, prin intermediul Photoshopului asta nu poate avea decat un rezultat....care-l sti si tu.


Respecte, Cristi.
7 Mar
o pata de culoare
Paul Adrian Pintea
Are si digitalul partile lui bune....dar prin prisma persoanei propri, digitalul poate depasi analogul numai prin parametrii tehnologici. Altfel, digitalul in fotografie doar emuleaza conceptul original(fotografia pe film)....

Respecte.
6 Mar
nu refuz ceva difuz....
Paul Adrian Pintea
Apreciez aprecierile....ca sa zic asa. Sa dea Al de Sus ture cat mai multe si cu grad calitativ ridicat(ca sa iasa si poze reusite) de ambele parti Romeo...:P.
28 Feb
nu refuz ceva difuz....
Paul Adrian Pintea
Film, Fuji Superia(granulatie 100 sau 200 dupa caz);obiectiv de 35 mm 2.8 luminozitate. Cat despre scanat, poze obisnuite(pe un Fuji Frontier)...iar cele mai deosebite pe un Nikon Coolscan 4000 parca(nu e al meu..deocamdata).

Ma bucur ca-ti plac pozele din Fagaras. Am sa mai adaug si din alte ture. Sunt relativ de putin timp aici pe Alpinet.

Ps:De intors la digital nu ma mai intorc, pe banii mei...:))
27 Feb
"da Doamne sa nu se mai termine..."
Paul Adrian Pintea
Deja mi se pare ca esti rautacios.....stai flex, am multe poze care sa-ti demonstreze ca te inseli. In limita a 20 de poze pe saptamana am sa-ti demonstrez. Din punctul meu de vedere, dac iti place bine daca nu nu. Adreseaza-te adminilor si critica-i pentru timpul pierdut de catre ei pentru selectia pozelor. Io prefer sa-mi vad de ture si sa ma bucur de ele, nu sa citesc mesjae cu tenta de frustrare.

O zi buna.
22 Feb
"peste 24 ore acasa.......bleah!"
Paul Adrian Pintea
Regulile compozitie fotografice nu impun o ordonare pe verticala sau orizontala a pixelilor dupa reguli prestabilite. Pozele prin staticitatea lor, trebuie dinamizate cumva,.....astfel se recurge la artificii tehnice, ca de exemplu diagonaliarea...etc.

Sper ca esti multumit de raspuns.
22 Feb
o pata de culoare
Paul Adrian Pintea
Dap, un aparat foarte versatil pentru vremurile anilor 60/70. Sunt intradevar costuri cu accesorile si consumabilele, dar merita efortul financiar.
Salutari si respecte pentru aprecieri si tie Cristi.
21 Feb
o pata de culoare
Paul Adrian Pintea
Salut!...sunt de sambata 11 februarie anu curent. Am renuntat de vreo 2 ani la digital;si nu mi pare rau. Ma bucur ca sunt pe gustul tau pozele. Am sa mai postez in viitoru apropriat(in limita a 10 poze pe zi)...doar alataieri am facut contul aici...:P

Respecte!
20 Feb
Comentarii înscrise de Paul Adrian Pintea
©Proiectul Alpinet 1999 - 2025