Walking in the Air

Înscrisă de: Adrian Popovici
Walking in the Air
Data publicării: : 1 Sep 2003, vizualizări:: 21662
Localizare geografica: România, Muntii FAGARASULUI, Vf. Lespezi
Echipament folosit: Kodak DC 3400
Descriere: Privind spre Lacul Călţun de pe Vârful Lespezi ( într-o dimineaţă de august 2003 )
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto monica vp, Marţi, 2 Sep 2003, 9:00

cred ca e cea mai originala poza a lacului Caltun
si lumina este super- reflexele rosietice sunt foarte inedite

Fără foto Adrian Rosca, Marţi, 2 Sep 2003, 9:16

Jump!

Fără foto Lucian Hulban, Marţi, 2 Sep 2003, 9:26

Learning to fly 2:-D

Fără foto Dan Loghin, Marţi, 2 Sep 2003, 9:44

Mai ai inca o doza de respect din parte-mi, Adrian! Felicitari! Cum ai facut-o? Chiar de pe virf sau din hoanca vestica din peretele dinspre lac?

Ioan BĂŽndeanu Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet , Marţi, 2 Sep 2003, 10:20

Da... putini se incumeta sa mearga pe vf. Lespezi... frumoasa poza...

Lucian Jurca Lucian Jurca, Marţi, 2 Sep 2003, 10:40

Cred ca de nicaieri nu se vede mai frumos lacul Caltun. Superba poza! Sper sa ajung si eu cat mai repede sa vad lacul din acest unghi.

Fără foto Camil Pătraşcu, Marţi, 2 Sep 2003, 17:24

Ptiu, ce s-ar fi potrivit sa postez si eu -imediat- o poza "privind spre lacul Avrig de pe Ciortea (intr-o dupaamiaza de august)":-P
Da' nescanata nu se poate:-(
Felicitari pentru poza si pentru faptul ca erai pe vf. Lespezi atit de devreme!
Moniva vp si Lucian Hulban, tinind cont de comentariile inscrise aici, cred ca ati notat cu 5 din greseala/repezeala...(daca-i asa, puteti scrie administratorilor acestui site sa anuleze aceste note)

Fără foto Levy Nagy, Miercuri, 3 Sep 2003, 12:17

Superba! Da chiar, nu s-a gandit nimeni sa zboare cu parapanta de pe varf si sa aterizeze pe lac? Ar fi "cool"...la propriu.:-D

Adrian Popovici Adrian Popovici, Miercuri, 3 Sep 2003, 19:20

Accesul pe Varful Lespezi este destul de usor dinspre sud, asa ca nu-i mare lucru sa ajungi acolo, am dat chiar si de un marcaj punct rosu pe acolo, care banuiesc ca vine dinspre Piscu Negru. Stie cineva cat timp se face pe acest traseu si pe unde merge exact, caci nu l-am gasit deloc in documentatia mea despre Fagaras.
Fotografia este facuta dupa ce am mers cativa pasi spre est fata de locul in care este scris pe o piatra Vf. Lespezi.

Fără foto Sorina Bartok, Joi, 4 Sep 2003, 8:10

Traseul marcat cu punct rosu porneste de la Piscul Negru, urca la Stana Lespezi (unde se ajunge in circa 50 min.), iar de acolo continua pe Piciorul Lespezi pana pe varf. Timp total de la Piscul Negru: 3, 5 - 4h. Marcajul este bun.

Fără foto Cristian Georgescu, Joi, 4 Sep 2003, 9:44

Pe Lespezi se poate urca pe partea sudica, din creasta Podeanu. Din Caltun se poate ajunge in aceasta creasta urcand in Strunga Doamnei, coborand si urcand apoi in creasta Podeanu pe marcaj triunghi rosu (parca), o panta inierbata destul de agresiva. Ajuns in creasta intalnesti marcajul punct rosu ce face stanga spre Lespezi, triunghi rosu continuand in dreapta creasta Podeanu Florea pana aproape de Vidraru. Pe Lespezi se poate ajunge si direct din Strunga Doamnei facand stanga, dar nu este un traseu marcat si are are grad mare de dificultate.

Fără foto Lucian Hulban, Joi, 4 Sep 2003, 10:00

Acum sa vedem! La asa note, locul 1 garantat!:)

Fără foto ALIN LEUCUŢA, Vineri, 5 Sep 2003, 9:34

Ar fi fost ideal daca ai fi prins puţin mai mult din valea glaciară care apare în fundal. Custura care o desparte de circul suspendat al Călţunului este fantastică! Cred ca este unul dintre cele mai spectaculoase locuri din toţi munţii noştri...

Lucian Jurca Lucian Jurca, Luni, 15 Sep 2003, 17:40

Mama ce tare-i poza ta, Adrian! Pana si Sin. La. Ba. ti-a dat cat a putut el de mult, adica 9.

Fără foto George D., Luni, 15 Sep 2003, 22:46

e... magica!

Fără foto bularda cezar, Marţi, 16 Sep 2003, 15:48

e nemaipomenita!:-D

Ciprian Golban Ciprian Golban, Joi, 18 Sep 2003, 4:14

Titlul pozei este acelasi cu al unei melodii cantate de formatia Nightwish... E frumoasa poza, e frumoasa si melodia... De acolo te-ai inspirat cand ai dat titlul?

Adrian Popovici Adrian Popovici, Marţi, 23 Sep 2003, 14:31

Da Ciprian, cum toate titlurile in engleza ale fotografiilor mele sunt de fapt titluri sau versuri din cadrul unora dintre piesele preferate acest titlu il aveam in minte de multa vreme, insa nu aveam fotografia potrivita.

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Marţi, 23 Sep 2003, 22:55

de ce nu ai pus mai mult prim-plan?:-(

Adrian Negoiţă Adrian Negoiţă, Vineri, 26 Sep 2003, 15:12

Cum se numeste valea din stanga sus? Are marcaj pe ea? In ce localitate ajungi daca te cobori pe acolo?
Despre poza... toate bune! Merita un 10!!!:-P

Fără foto Alexandra Robu, Sâmbătă, 27 Sep 2003, 11:19

Imi place mult poza...esti un super fotograf. Unde t gaseste omul? Ai vreun mail ceva? Mi-ar placea sa corespondam. Cool...nota 20 pt poza.:-D

Adrian Popovici Adrian Popovici, Sâmbătă, 27 Sep 2003, 19:13

Valea aceea dupa hartile pe care le am se numeste Valea Laita si nu apar marcaje, nu sunt figurate nici macar poteci, ci doar un drum forestier, dar cam jos, care duce spre Cartisoara. Nici nu-mi dau seama cum se ajunge acolo. Datorita mizeriei din zona refugiului Caltun, noi ne-am pus cortul undeva intre poteca de creasta si peretele care da in valea respectiva, cam in zona aceea mai plata si mai verde din dreapta fotografiei. Astfel ca, din spatele cortului, am facut cativa pasi si m-am oprit, caci urmatorul m-ar fi dus instantaneu in valea aceea frumoasa:-). Din pacate, nu am fotografii de pe acolo, ca batea un vant de nu puteam tine aparatul de fotografiat nemiscat.:-) Cand s-a imbunatatit vremea, a doua zi am facut fotografiile "Inferno" si "Valurile marii?", gandindu-ma cu nostalgie la vremea buna ce a fost pe la Galasescu, atunci apucand sa fac "The Sun No Longer Rises".:-)
Ar fi bine, daca cineva stie mai multe despre valea aceea si a fost pe acolo, sa ne spuna si noua mai multe despre posibilitatile de acces.

Fără foto Cristina M, Marţi, 30 Sep 2003, 13:06

Excelenta poza!

Fără foto florin cristescu, Marţi, 30 Sep 2003, 23:06

E prelucrata digital?

Fără foto Leonard Popescu-Bade, Miercuri, 1 Oct 2003, 18:14

frumoasa poza....si daca ascult si nightwish in casti, e super.

Adrian Popovici Adrian Popovici, Miercuri, 1 Oct 2003, 18:35

Fotografia este facuta cu un aparat foto digital, a mai fost necesara apoi o comprimare la dimensiunile cerute de Alpinet, deci inseamna ca... este prelucrata digital:-)
Da, vocea de la Nightwish e ceva deosebit.

Fără foto Cristian Anton, Joi, 2 Oct 2003, 2:08

Florin Cristescu esti ceva ruda cu Marcel Cristescu din Arad?:-(

Fără foto florin cristescu, Joi, 2 Oct 2003, 14:41

Nu sunt, imi pare rau. Si pentru Adrian Popovici sa afle ca si mie imi plac mult nighwish, uite chiar acum ascult melodia Moondance, e preferata mea si cred ca ai dreptate in privinta pozei combinata cu muzica asta.

Florin Giurcă Florin Giurcă, Duminică, 5 Oct 2003, 22:06

Super!

Fără foto Muza Mădălina, Luni, 6 Oct 2003, 19:17

daca e de o saptamana in top poate sa mai ramana de 10 mai mult.........bravo
apropo unde ma pot campa in aproprierea lacului??

Fără foto Răzvan Samoilă, Luni, 6 Oct 2003, 23:52

Super poza... ce inseamna sa ai si aparat bun dar si ochi bun. Ciudat, am si eu cateva poze (nu asa faine) de pe Caltun si de pe Lespezi, dar e parca e prima data cand realizez ca valea aceea exista in planul secund...

Fără foto adrian musetescu, Marţi, 7 Oct 2003, 11:55

spledid! servesc shi eu cate o prtie din peisajul asta in fiecare an...:-D i'm addicted!

Adrian Popovici Adrian Popovici, Marţi, 7 Oct 2003, 15:51

Nu prea mai sunt locuri faine de campat pe langa lac, vezi si fotografia "inferno" cu descrierea de acolo. Poate ca locul isi va reveni caci acum cativa ani tin minte ca am campat pe iarba si era curat chiar in preajma refugiului. Vreo doua trei locuri mai rezonabile, de pus cortul, erau undeva intre poteca de creasta si peretele abrupt care da in vale, cam in zona aceea mai plata si mai verde din dreapta fotografiei. Este si o zona in care vantul bate mai tare decat pe varfuri, pe Lespezi era doar o adiere fata de ceea ce era in zona lacului.

Marius Ilioaea Marius Ilioaea, Duminică, 19 Oct 2003, 23:07

Pentru Adrian, Florin şi Leonard: thx pentru că datorită vouă am descoperit Nightwish. Spre plăcuta mea surpriză sunt nişte îndrăgostiţi de magia nopţii. În Walking in the Air e un "zbor de noapte", dar cum:
"We're surfing in the air
We're swimming in the frozen sky
We're drifting over icy
Mountains floating by"
faci abstracţie de noapte şi merge cu poza:)
Iar vocea Tarjei, superbă, educată şi conştientă, fără a semăna mă duce cu gândul la Sally Oldfield şi Water Bearer.
Preferata mea e "Sleeping Sun". Thx again.
PÎncerc să pun aici poza frumoasei Tarja dar nu stiu dacă-mi va ieşi trucul.
IMG SRC="http://www.nightwish.com/graphics/facts-tarja.jpg"

Marius Ilioaea Marius Ilioaea, Duminică, 19 Oct 2003, 23:09

N-a ieşit:-(:-D

Cornelia Ivănică Cornelia Ivănică, Duminică, 26 Oct 2003, 22:13

Am incercat si eu sa ajung pe varf, e fain traseul..daca-l poti numi asa. Din pacate datorita vremii nefavorabile si a intunericului a trebuit sa ne retragem cand mai aveam maxim 10 minute pana in varf:x. Dar ce se vede de sus....merita. Poate altadata.:-)

Florin Toader Florin Toader, Joi, 30 Oct 2003, 2:25

Multmesc... am fost de 2 ori pe varf dar ceata m-a impiedicat. Nu stiam cum arata Caltunul de pe Lespezi

Fără foto Zoltan Bartalis, Joi, 30 Oct 2003, 15:54

Foarte buna prestatie! Poate un pic mai mult contrast in planul mai indepartat? Sau a fost cetos?

Adrian Popovici Adrian Popovici, Vineri, 31 Oct 2003, 9:07

Imi plac comentariile tale, Zoltan. Vad ca te-ai imprietenit si tu cu Carmil, iar profesorul tau de romana, se pare ca te-a influentat mai mult decat iti dai seama.:-) Parca au dreptate cei care spun ca unele victime isi imita apoi calaul.:-D Pricep ca prestatia este foarte buna, multumesc, dar nu poti da decat 9 pentru ca eu sunt roman sau muntii sunt doar din Romania. Sau o fi de vina ceata asta romaneasca?:-):?

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Vineri, 31 Oct 2003, 9:23

haoleu... incepem sa atacam si notele de 9:?
omu s-a conformat... a pus comentariu, are si poze postate si nu orice poze:-)
cat despre planul indepartat nu-i luminat de la mama natura, si d'aia nu are acelasi tonus ca si caldarea.
o poza f frumoasa... numa bine

Adrian Popovici Adrian Popovici, Vineri, 31 Oct 2003, 10:08

Tu asta ai priceput? Deh, de dimineata unii se trezesc mai greu?:-) Am vazut comentariul lui Zoli la alta fotografie si atunci mi-a venit ideea sa-l pun si pe cel anterior. Poate era mai corect in comentariul lui sa puna doar "buna prestatia". Si oricum nu a dat nici un 10 la vreo poza cu muntii din Romania, doar la una facuta tot de... Zoli.:-) Intr-adevar are fotografii foarte frumoase, dar nu cred ca cineva nu poate da orice nota vrea si sa spuna ce vrea, numai daca are fotografii postate. Sunt destui care pun comentarii de adevarati montaniarzi si fara a avea si fotografii. Imi cer scuze daca ti-am creat senzatia neplacuta ca ma leg de un 9. Nu asta a fost intentia.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Vineri, 31 Oct 2003, 11:06

tre sa recunosc ca n-am avut o seara prea linistita:-D
cat despre comentarii, pe fiecare cum il tine, despre limba romana... nu-i punctul meu forte,
nu cred ca-i cazul pt scuze, polemizam si noi ce dreq, ce ma deranjeaza pe mine in ultima este atitudinea asta ostila fata de anumiti membrii care nu noteaza cu 10 pozele si catalogarea lor in consecinta. Cred ca-s mai de condamnat cei care dau zece pe linie, dar asta-i alta problema. Se poate discuta pe aceasta tema la infinit si nu cred ca-i cazul acilea, daca te cuafeaza o putem face pe personala, sau la o cana cu vin ca tot a venit sezonu.:-)
Inca odata, poza imi place f mult, esti baftos ca ai prins ashe o lumina, si sper cu prima ocazie cand o sa ajung la Caltun sa prind si io vreme buna, daca nu o sa ma consolez cu aceasta poza.
o zi buna iti doresc...

Fără foto Cristian Georgescu, Vineri, 31 Oct 2003, 16:02

Adrian, pe site-ul acesta sunt o gramada care fac exact pe dos. Nu noteaza decat pozele cu muntii din Romania, ba chiar unii le depuncteaza pe cele cu munti "din afara", nu mai spun de faptul ca sunt si unii care boicoteaza prin diverse mijloace titlurile in engleza. Am observat ca de cele in spaniola ale lui Al Pinol nu s-a luat nimeni. Munti frumosi sunt peste tot (nu numai in Romania), si pe munte nu exista nationalism (acolo urcam poate si pentru a redevenii OAMENI).

Adrian Popovici Adrian Popovici, Vineri, 31 Oct 2003, 16:37

Nu cred trebuie acuzat cineva daca-i place mai mult dealul din spatele casei decat Alpii, sau invers daca vede frumos doar ceva ce este in afara Romaniei. Dar se poate discuta. Daca nu exista nationalism de ce fiecare isi infige steagul national pe cate un varf? Nationalismul vazut ca o afirmare a identitatii fiecaruia, insa fara a-i anihila pe ceilalti, nu cred ca-i ceva rau. Chiar si pe munte cand se intalnesc doi oameni fiecare spune cu mandrie ca el este de acolo sau de dincolo si in fiecare exista ceva "nationalism" fie ca recunoaste sau nu. Esential este ca toti sa ne respectam intre noi, fara sa fim zeflemitori cu unii doar pentru ca nu sunt ca si noi si cu totii sa respectam si sa intelegem muntele pe orinunde o fi acel munte.

Fără foto Silviu Matei, Luni, 17 Nov 2003, 18:20

Intradevar, este cea mai buna imagine a acestui lac. Felicitari pentru compozitie.10 este prea putin.:-D:-D:-D

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Luni, 5 Apr 2004, 13:25

We're drifting over icy
Mountains floating by
Suddenly swooping low on an ocean deep
Rousing of a mighty monster from his sleep
We're walking in the air
We're dancing in the midnight sky
And everyone who sees us greets us as we fly

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Luni, 5 Apr 2004, 13:26

Una din cele mai frumoase fotografii pe care le-am vazut

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Luni, 5 Apr 2004, 20:38

Antoniu, văd că ai luat la rând fotografiile lui Adrian.:-) Numai că şi la aceasta ţi-a luat-o cineva înainte. Sau poate n-ai observat comentariul lui Marius?:?:-) Şi încă ceva: te asigur că live e şi mai şi.:-) Dar uite că ţi-am şi dat o posibilă destinaţie pentru turele tale următoare pe munte.:-)

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Vineri, 9 Apr 2004, 1:13

Nu, nu am observat comentariul lui Marius:? Oricum, nu incercam sa descopara America:-)...doar cantam:-P

Fără foto Bogdan Cosmin Trifu, Joi, 17 Iun 2004, 20:41

Genialä...comentariu se dar suficient.... Genialäää..:-o Keep it high!!

Fără foto Bogdan Cosmin Trifu, Joi, 17 Iun 2004, 20:42

se = sec:-P:-D:-P

Fără foto Dragos Masala, Luni, 14 Mar 2005, 13:17

Ai fost inspirat... Excelenta!

Mircea Moldovan Mircea Moldovan, Duminică, 12 Feb 2006, 0:03

Fascinanta poza cu o compozitie si o cromatica inedite.:-D:-D:-D

Viorel Borteş Viorel Borteş, Vineri, 17 Feb 2006, 9:49

Frumos surprins unghiul. Suprapunerea peste planul indepartat iti da senzatia ca privesti "prin" lac.

Fără foto Ursăciuc Marius, Joi, 30 Aug 2007, 13:41

excelenta poza!!!

Fără foto Ursăciuc Marius, Joi, 30 Aug 2007, 13:42

pacat ca nu a fost in top!!:-(

Fără foto Ursăciuc Marius, Joi, 30 Aug 2007, 14:37

pardon, imi cer scuze a fost deja in top, oricum bravo foarte fain facuta

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Vineri, 18 Apr 2008, 15:54

Frumoasa imagine!:)

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Adrian Popovici
[1-20] [21-40] [41-60]<  61-80 din 583
  > [81-100] [101-120] [121-140] >>
FotografieComentariuData
Apocaliptica
Melania B
Mie imi trece prin cap muzica celor de la apocaliptica:-)
13 Dec
Green heaven
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
si cum ai facut rost de bilet de intrare in rezervatie? sau asta o fi o tura blatuita pe acolo:? cred ca de aia ai si pus numele muntelui un pic altfel, asa esti cu acte in regula :-)
13 Dec
Raze de seara
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
cum adica la intoarcerea din cheile rametului? nu am vazut poze decat de la capatul cheilor dinspre portal. deci titlul corect ar fi fost la intoarcerea din capatul cheilor rametului:-)
13 Dec
Aveti patinele la voi ? :)
Ignuta Manuel
Fain, da parca are si ceva valurele de gheata, asa ca trebuie sa le ai bine de tot cu patinele pe acolo.:-)
13 Dec
Basorelief
Sorin Rechiţan
Chiar vroiam sa intreb ce se vede in aceasta imagine. Varful acela mai proeminent este Dosul Pamantului, sau careva din culmile acelea? As fi zis ca se vede masivul Naratu dar cum nu prea stiu bine zona aceasta as fi curios sa aflu ce e pe acolo.:?
13 Dec
Colectia Toamna-Iarna
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
in poienita aia ce se vede din fata cabanei se desparte plaiul plesii de plaiul varciorovei, pe asta din urma am fost in toamna, da privind acum mai atent parca e mai fain celalalt:-)
pai tot la anu ma gandeam si eu pentru varateca aia
8 Dec
Colectia Toamna-Iarna
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Traseul ala cruce albastra trece prin saua care desparte Seroni de Varateca. Ar fi interesant de ajuns si acolo.
8 Dec
O fi, n-o fi
Cosmin Sava
Daca nu avea digital poate i se termina filmul si nu mai apuca sa faca poza asta. Asa ca la munte mai bine digital decat nedigital. :-) Soarele ca soarele, important insa este raspunsul la intrebarea daca aia sunt sau nu Muntii Tarcau.:?
8 Dec
Invăluiţi in mister
ANDREI DUDESCU
Aha, ai ascultat acel sfat in care ti se spunea sa nu mai pui in clar locatia pentru un anumit masiv:-) Deci consider ca nu stiu de unde e si dau nota:-)
8 Dec
Punte spre cer
Ioan Şteţca
Pai cred ca scopul principal al pozelor de pe Alpinet este sa ne documentam sa vedem locuri prin care nu am fost sau locuri din munti pe care le stim dar altii le vad din alte perspective. Pentru mine, muntele fiind pasiunea numarul unu, o fotografie superartistica, supertehnica si mai stiu eu cum din punctul de vedere al unui fotograf, este mai putin valoroasa decat una care, fara a avea asa zise calitati artistice, transmite pasiunea pentru munte a celui care a realizat-o sau din care aflu ceva nou despre locurile prezentate. Sunt destule alte site-uri pentru fotografii fotografi.:-)
Si de fapt care-i definitia unei poze artistice si a uneia nonartistice?:?
7 Dec
Maramureş
Ioan Şteţca
Interesanta informatia. Si cand a fost construita?
7 Dec
Colectia Toamna-Iarna
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Noi ne-am uitat duminica pe harta si am ajuns la concluzia ca ar fi Varateca. Privind pozele, parca s-ar putea ajunge acolo tinand creasta aia paduroasa din Seroni. :?
7 Dec
Austria şi Elveţia să ia notiţe
Ducu Gheorghiescu
Incredibil...parca vad si locul unde am campat candva, intr-o vara frumoasa, de neuitat. Fantastica imagine, ca si celelalte pe care le-ai pus din Curtea de Arges, in plus la fotografia asta ai gasit si un titlu pe masura.
7 Dec
Vremuri bune...
Adrian Popovici
Daca timp de 10 ani, 1dec va pica tot asa aiurea in mijlocul saptamanii nu se stie:-) Atunci, o sa pot pune pe Alpinet 10 comentarii deodata.:-)
3 Dec
Tău
Adrian Popovici
Da? Nu am observat:-) Importanta este parerea celor care iubesc si incearca sa inteleaga muntele, pasiunea comuna care probabil ne-a adus pe majoritatea pe acest site si ne incapatanam sa nu plecam de aici:-)
Daca echipamentul de munte face viata mai usoara si mai placuta, in orice conditii, acolo sus, asa vad si fotografiile de pe munte, nu ca pe un scop in sine, ci ca ceva care face viata un pic mai usoara si un pic mai placuta atunci cand vrem sa fim acolo sus, dar nu putem fi.
3 Dec
Biciclist la Cota 1500
Adrian Negoiţă
Probabil ca era o tura de juma de zi. Nu inteleg aia cu papornitele si depasirea stadiului de biciclist. Daca faci o tura de cateva zile si cu echipament de campare nu stiu daca poti merge fara nimic pe portbagaj. E adevarat ca mai sunt si unii care au impresia ca merg pe munte cu bicicleta doar pt ca fac ceva downhill...dar si cei care ajung la babele cu telecabina tot munte fac si ei:-)
Privind fotografia asta eu sunt surprins ca sunt mai multi schiori decat biciclisti.:-)
30 Nov
Trejdeteculcă! (Fagaraşule)
Ducu Gheorghiescu
Adica stai acasa mai arunci o privire spre creasta Fagarasului, mai faci o superpanorama...sa tot locuiesti intr-un astfel de oras.
30 Nov
Liniste
Calin Garboni
Eu stiam de Prolaz in Cheile Carasului.:?
30 Nov
Statia Meteo Penteleu
Marian Radu
Am vazut si poza cu borna de pe varf, asa ca acum pot da nota.:-)
30 Nov
Statia Meteo Penteleu
Marian Radu
Da, interesanta locatia. Si ai ajuns pana acolo, ca sa stiu ce nota sa dau la poza.:-)
Luci, unde ai citit descrierea traseului? Eu tin minte un articol din revista Muntii Carpati, dar era o descriere de vara.
Dinspre Siriu exista un marcaj banda rosie pe la Gura Hartagului pe care la un moment dat scria spre Penteleu, da nu stiu pe unde mergea si banuiesc ca era vorba de varf si nu de cascaval :-)
30 Nov
Comentarii înscrise de Adrian Popovici
[1-20] [21-40] [41-60]<  61-80 din 583
  > [81-100] [101-120] [121-140] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024