Mitul pesterii

Înscrisă de: Antoniu Bumb
Mitul pesterii
Data publicării: : 8 Ian 2004, vizualizări:: 3260
Localizare geografica: România, Muntii BUCEGI
Descriere: Mai multe fantome se indreapta spre lumina...
Antoniu Bumb - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Konrad Beti, Vineri, 9 Ian 2004, 4:24

Frumoasa metafora, fotografia asta

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Vineri, 9 Ian 2004, 6:36

Mai stii ce Jeep misto era in pestera?:-)

Fără foto Ciprian Thomas, Vineri, 9 Ian 2004, 14:49

Frumoasa poza si frumos titlu, dar un pik la incadrare trebuie umblat. Intrebare de curiozitate: ai asteptat special momentul in care soarele sa bata prin unghiul ala sau a fost noroc chior? (ca stiu ca in interiorul pesterii soarele ajunge f rar)

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Vineri, 9 Ian 2004, 15:00

Cine cunoaste configuratia zonei isi va da seama ca soarele nu poate lumina pestera ca in aceasta poza niciodata. Dar Corelu' sau Adobe cu siguranta. Va amintesc ca ea se afla in niste chei foarte inguste unde soarele nu poate lumina din acest unghi.:-D

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Vineri, 9 Ian 2004, 15:46

daca nu-i soarele... atunci e cu siguranta farul din Alexandria:-)

Adrian Popovici Adrian Popovici, Vineri, 9 Ian 2004, 18:47

Si cum se pune un soare de ala in Photoshop sau in Corel? Am eu niste poze mai intunecate si cred ca mi-ar prinde bine niste informatii de astea. Antoniu ce-i acolo, PS, Corel sau faru lu Hume?:-) :-D Oricum e interesanta compozitia, desi partea stanga de la intrare parca nu-i chiar in regula.

Adrian Popovici Adrian Popovici, Vineri, 9 Ian 2004, 19:02

Gata Dane m-am prins, te-ai ajuns...de la magarusi la jeep:-) Nu imi dau seama cine era soferul tu sau Antoniu, adica i-ai dat 10 la toate pozele ca te-a obligat, sau din marinimie.:-):-):-) Sau e in compensatie ca omu a fost sfatuit sa dea cu batu in balta la prima nota. :-):-):-)

Fără foto Vali Maranescu, Sâmbătă, 10 Ian 2004, 13:04

Daca faci o poza contralumina, lasa blitzu in geanta si speculeaza ce ne da natura:)

Fără foto Ioannis Moldovan, Sâmbătă, 10 Ian 2004, 22:01

Pai...
din cate am observat eu, e un Jeep Cherokee Autohton, de prin partile noastre!:-D

Fără foto Ioannis Moldovan, Sâmbătă, 10 Ian 2004, 22:03

Un Jeep Cherokee de la Campulung!:-D:-D:-D

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Duminică, 11 Ian 2004, 1:25

Nu stiu daca soarele poate sau nu lumina din acest unghi acea pestera. Lumina foarte puternica exista insa in fotografia originala. Spun fotografia originala deoarece, intr-adevar, in acea pestera a intrat si adobe-ul. L-am folosit insa nu pentru a aduce lumina acolo unde nu era ci pentru ca am avut nevoie de acea aureola rosiatica ce se poate vedea in fotografie pentru a incadra crucea.
Unii cred ca drumul spre lumina ar putea avea legatura mai mare cu acest simbol religios decat cu programele adobe sau corel. Nu am schimbat cu aproape nimic masajul plastic al fotografiei, motiv pentru care nu am crezut de cuviinta sa specific faptul ca am intervenir digital. Calculatorul a avut rolul doar de a accentua metafora, mai importanta in aceasta fotografie decat ceea ce vede ochiul.

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Duminică, 11 Ian 2004, 1:30

Daca voi primi sugestii voi incadra fotografia la modificate digital desi, repet, tot ce m-a interesat in fotografia acesta a fost metafora. Daca nu ma credeti cititi Mitul Pesterii, de Platon.

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Duminică, 11 Ian 2004, 1:45

Domnul Vali Maranescu ma sfatuieste sa las blitul in geanta si sa folosesc ceea ce ne da natura. Imi permit sa spun ca daca omul ar fi folosit doar ceea ce ia dat natura am fi fost inca oameni ai pesterilor. Platon nu ar fi ajuns sa scrie Mitul pesterii, un alt geniu nu ar fi inventat blitul si cu siguranta eu nu as fi facut fotografia aceasta:-D:-D:-D

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 12 Ian 2004, 8:26

Antoniu eu personal nu am vrut sa te acuz ca ai pus soarele in aceasta fotografie folosind un program grafic, ci doar am raspuns la intrebarea lui Cristian privind probabilitate de a se afla in acel loc. Apropo cu ce aparat ai facut poza?

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Luni, 12 Ian 2004, 16:34

Am un aparat digital, Vivitar 3695. nu e un aparat prea grozav dar merge.

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 12 Ian 2004, 18:16

Adrian, i-am dat 10 din colegialitate si pentru ca eram linga el cind a facut pozele. Alte nelamuriri?:-D

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 12 Ian 2004, 18:19

Si pentru ca asa am avut io chef!:-D:-D:-D

Adrian Popovici Adrian Popovici, Luni, 12 Ian 2004, 19:04

Dupa primul comentariul de la 19:16 ma gandeam sa te chem pe munte cand mai fac si eu poze, sa am macar un 10 asigurat:-D. Dupa comentariul de la 19:19 o sa vad cand voi avea chef. :-):-):-) Deocamdata alte nelamuriri nu mai sunt.:-)

Adrian Popovici Adrian Popovici, Luni, 12 Ian 2004, 19:09

Dupa primul comentariu....era prea tare lumina de la soarele ala digital.:-)

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 12 Ian 2004, 19:19

No, hai, Adi nu te supara pe mine! Iti dau mii de zece, daca ma chemi pe munte....:-D:-D:-D

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Vineri, 16 Ian 2004, 18:13

nu-l chema... ca si io am mers cu dl Izvoreanu pe munte si m-a ars la note :-D

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 19 Ian 2004, 6:55

Mersi pentru publicitatea pe care mi-i faci, Hume! Las ca te prind io....si iti iau toate berile!

Fără foto Mihail Mihai, Joi, 22 Ian 2004, 0:36

avem de-a face cu vulpite care nu ajung la struguri.... felicitarile mele pentru fotografie

Fără foto C R, Joi, 22 Ian 2004, 11:35

Poza este neclara. Si nu sunt de acord cu adaugiri nenaturale folosind calculatorul. Una e sa o editezi ca sa ii scoti zgarieturi sau sa perfectionezi incadrarea cu crop si alta e sa adaugi ceva in poza care nu a fost acolo de la inceput.

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Joi, 22 Ian 2004, 12:27

Fotografia nu e, practic, modificata pe calculator, soarele era acolo de la bun inceput, tot ce am adaugat este aura portocalie care incadreaza crucea. Nu mi se pare ca acest lucru schimba esential mesajul plastic al imaginii. Schimba insa mult semnificatia fotografiei, lucru care insa nu mi se pare grav. In ceea ce priveste neclaritatea fotografiei, mi-am propus ca fundalul luminos sa ramana crepuscular, pentru a accentua o anumita idee. Nota 7 cred ca e nujustificata.

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Joi, 22 Ian 2004, 12:37

Văd că au dispărut "Fantome"-le.:-(Păcat, mie îmi plăceau mai mult.

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Antoniu Bumb
[1-20] [21-40]<  41-60 din 250
  > [61-80] [81-100] [101-120] >>
FotografieComentariuData
Suddenly... an invitation
Dan Turtureanu
Kilimanjaro! Parerea mea....
14 Feb
Me again:)
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
P. S. Asta e de top
18 Ian
Me again:)
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
Chiar asa! Cate fotografii cu el insusi poate posta un membru? Sau pentru "rubrica" Izvoreanu exista reguli diferite?:-P
18 Ian
Ploua infernal...
Antoniu Bumb
Glumeam... Ai dreptate: e neclara. Dar tu tot miop ramai.:-P
5 Ian
Ploua infernal...
Antoniu Bumb
Nu e neclaritate. E mister. Sa nu strivim "corola de minuni a lumi..":-P. Pe de alta parte, draga Izvoreanu" am mai discutat problema claritati: sa ne amintim totusi ca nu ti-ai schimbat ochelarii de mai bine de trei ani...
5 Ian
Curcubeu
Antoniu Bumb
Am ratat sansa asta cand am fost cu tine la munte:-D
5 Aug
Curcubeu
Antoniu Bumb
Bere in stare pura, rece ca gheata...:-Parerea mea...
4 Aug
Peisaj de Primavară
Dan Oros
De fiecare data cand trec pe langa lacul asta vreau sa ma opresc sa il fotografiez. Ca sa il multumesc pe Hume o sa iau cu mine ferastraul sa ciopartesc cativa brazi, poate se mai stramba orizontul, se mai dezechilbreaza echilibrul...:-P
3 Aug
de unde izvorăsc... norii
zoltan miklos
Mare fraer ma Dane! Vezuviul e in Fagaras:-P
3 Aug
Curcubeu
Antoniu Bumb
In ceea ce priveste tehnica ai dreptate Hume. Chiar ma omoara. Abia mi-am luat aparatul si inca nu m-am obisnuit cu toate dichisurile.
3 Aug
Curcubeu
Antoniu Bumb
Banala e observatia ta Hume. E berea ce curge in valuri pe o terasa din Ramentea. Sa te inveti minte. Ti-ai pierdut perspicacitatea dragul meu:-P
3 Aug
Curcubeu
Antoniu Bumb
Voi faceti chat pe fotografia mea?
3 Aug
Recunoasteti personajul
Antoniu Bumb
Cristian, de magar mi-a fost mila, tocmai de aia m-am urcat pe el. Trebuie spus ca inaintea mea calaret, pardon, măgăreţ, a fost TheNutz care facea ture ca nebunu pe cresta Fagarasului. Ca sa salvez magarul m-am suit eu pe el, dar numai pentru ca imi trebuia o poză de membru si sa ma urc pe o stancă mi se părea prea periculos.
Dana, iti multumesc pentru compliment. Trebuie sa recunosc că mă avantajeză compania prietenului urechios. Pe de altă parte sunt convins ca îmi faci complimente si nu esti rea cu mine, ca ceilaţi:-(, doar de teama sa nu ne intalnim pe strada, con - orăşeană ce eşti!:-D
11 Apr
Traieste Clipa
Claudiu Szabo
P. S. De ce nu mai e Mihai Tanase pe Alpinet:-?
11 Apr
Traieste Clipa
Claudiu Szabo
Hume! oare mai tii minte cand era in top pe locul intai fotografia ta Miscarea Noptii. Tocmai intrasem pe Alpinet si intamplarea a facut ca prima nota pe care am dat-o sa fie 7 si tocmai la fotografia ta. Intre timp acea imagine ai cabanei Sambata a devenit una din cele pe care le plac cel mai mult pe Alpinet. La vremea respectiva am dat 7 pentru ca, am gandit eu, trebuie sa fie si fotografii mai bune prin urmare am vrut sa las notele mai mari pentru realizari "geniale". Problema e ca acum mi se pare geniala acea fotografie si consider ca am gresit aruncand-o la mijlocul topului. E nevoie sa simti atmosfera Alpinetului ca sa poti nota obiectiv. (scuzati patetismul). Pentru asta e nevoie de timp. Din acest motiv nu as fi atat de suparat pe initiativa lui Andrei dar nu cred ca prezenta fotografiilor ar trebui sa permita notarea ci vechimea ca membru activ. Cunosc oameni pe acest site care nu au postat nici o imagine dar mi-au dat sfaturi foarte bune in ale fotografiei. Si pentru ca vorbim de fotografii, imaginea de mai sus mi se pare superba.:-)
11 Apr
In Blue
Al Pinol
De acord cu Mihai!
15 Mar
Şerpuiere
Antoniu Bumb
Varianta fara sharpen era foarte neclara. E de vina aparatul slab, nu efectele care le poti da pe calculator. Las ca odata imi cumpar un aparat ca al tau:-P
5 Mar
Şerpuiere
Antoniu Bumb
Chiar eram curios cum se numeste muntele. Oamenii din zona nu stiau.:-)
23 Feb
Şerpuiere
Antoniu Bumb
Da frumoasa, dar in acel moment aveam clar "perspectiva" deloc frumoasa, de a cadea in apa:-P
23 Feb
Trail on the Edge
Glen Harrison
This is a VERY romanian landscape. De ce nu vorbiti pe romaneste? He must learn! Daca se rataceste prin Fagaras sau prin nori? O sa vorbeasca pe englezeste cu ciobanii sau mioritele?:-P
14 Feb
Comentarii înscrise de Antoniu Bumb
[1-20] [21-40]<  41-60 din 250
  > [61-80] [81-100] [101-120] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024