La Poarta Raiului

Înscrisă de: Alin Tănase
La Poarta Raiului
Data publicării: : 17 Mar 2004, vizualizări:: 17388
Localizare geografica: România, Muntii PIATRA CRAIULUI, Varful La Om
Echipament folosit: Nikon F65, AF Nikkor 28-80mm, filtru Hoya HMC UV(N)
Descriere: Suspendati intre cer si pamint pe Claile Caldarii Ocolite, invaluiti in dansul norilor si al ceturilor, am prins o fereastra spre rai. In fundal se vede Piscul Baciului (Vf. La Om)
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Ciprian Thomas, Joi, 18 Mar 2004, 9:20

Absolut superb. Te face sa te infiori de placere.:-)

cătălin pobega cătălin pobega, Joi, 18 Mar 2004, 9:30

Super, imaginea transpune spre alta lume, indeamna la meditatie...creasta Piatrei Craiului, sinoasa ca viata in drumul spre cer..., iar din ochi nu iti scapa crucea. Bravo!!!:-P

Cosmin Ciortan Cosmin Ciortan, Joi, 18 Mar 2004, 10:13

Nu se poate da mai mult de 10?:-D

Fără foto Alin Tănase, Joi, 18 Mar 2004, 10:36

Pai aveam o semicoarda de 60m, eram 4, deci cam 10-15m, cei din mijloc erau pe zelb asa ca mai putea varia distantza; eu fiind fotograful "expeditziei", ma tot dezlegam din coarda si ii cam incetineam, ca pe fiecare virfuletz puteai sa faci poze si nu se mai saturau ochii de atita incintare!

Feri Teglas Feri Teglas, Joi, 18 Mar 2004, 10:46

Super mishto! Am intalnit astfel de vreme si priveliste si eu in Crai. Beeton. rock On!

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 18 Mar 2004, 11:33

Excelent, ai ochi mosule... pe langa ca te-a ajutat vremea, imi place cum ai cadrat, ai prins diagonala aia... desi sinuasa:-)
si pe baiatu din prinplan l-ai pus unde trebe:-P
felicitari... mai asteptam poze de la tine

Ionut C Ionut C, Joi, 18 Mar 2004, 12:26

Wow!:-o

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Joi, 18 Mar 2004, 12:38

Cuvintele sunt de prisos! Te invidiez pentru tura!:-D Si sa nu uit ai un 10 plus de la mine.:-D

Fără foto Nicolae Oprea, Joi, 18 Mar 2004, 13:25

FRUMOS..foarte bine incadrata si conditiile meteo au tinut cu tine:-)...10

Fără foto Alex David, Joi, 18 Mar 2004, 13:36

Poza este fabuloasa. Iti lasa impresia ca esti si tu acolo. O poza pentru coperta National Geographic.:-D

Lucian Jurca Lucian Jurca, Joi, 18 Mar 2004, 14:05

Ups! Mi-a scapat mouse-ul pe 10, as vrea sa dau alta nota. Rog adminii sa stearga zecele si sa puna unshpe:-P

RADU MUNTEAN RADU MUNTEAN, Joi, 18 Mar 2004, 18:47

bravos!!! tzine-o tot ase!!!!:-P

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Joi, 18 Mar 2004, 19:45

o fotografie de mare mare exceptie; felicitari, Alin

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Vineri, 19 Mar 2004, 6:30

Dublu Respect:pentru curajul de a te afla acolo si pentru maiestria de a face o asemenea fotografie:-P

Fără foto Dragoş Cîtea, Vineri, 19 Mar 2004, 16:58

As vrea sa spun si eu ceva dar nu mai am cuvinte.

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Vineri, 19 Mar 2004, 17:10

Muntele şi bucuria unică de fi acolo sus. Atât şi nimic mai mult.

Fără foto Lucian Hulban, Sâmbătă, 20 Mar 2004, 9:25

MISTEAUX de tot!

Fără foto Cris Oproiu, Sâmbătă, 20 Mar 2004, 20:06

Nota1000! Fara gluma, asta e una dintre cele mai frumoase si puternice fotografii pe care le-am vazut cu Everestul:)

Fără foto Cris Oproiu, Sâmbătă, 20 Mar 2004, 20:07

Sper sa ajunga pe locul 1 in top..

colac catalin colac catalin, Duminică, 21 Mar 2004, 10:44

La 27 notari cu 10 in prima zi nu se mai pune problema primului loc in top. O asteptam la cele mai apreciate:-). O tura si o poza de exceptie.

Adrian Popovici Adrian Popovici, Luni, 22 Mar 2004, 13:06

Este cea mai tare fotografie din actualul sezon de iarna. Dupa ce in iarna trecuta am vazut cateva fotografii de exceptie tot din Piatra Craiului, uite ca in sfarsit cineva care se vede ca stie si munte si fotografie a avut noroc si de vreme buna astfel incat sa mai schimbe ordinea primelor locuri pe acolo pe la cele mai apreciate. Felicitari, daca asa arata imaginea scanata, micsorata, cum o fi oare fotografia originala?

Alin Ciprian Ciulă Alin Ciprian Ciulă, Miercuri, 24 Mar 2004, 17:04

Desi ai ramas in urma sa faci poze, ma gandesc ai ajuns totusi primul pe Piscul Baciului, nu-i asa, tractorasule?

Vlad Vicol Vlad Vicol, Joi, 25 Mar 2004, 17:39

La poarta ca la poarta, da sa vedeti ce fain o fost in... Rai...
Nota 10, pentru poza. Acum ca stau si ma gandesc cat te injuram ca nu mai vii odata... mai bine ca le-ai facut. Sper sa le pui si pe celelalte ca sigur intra in top

Fără foto Octavian Radu Topai, Miercuri, 31 Mar 2004, 11:04

Felicitari! Cred ca a fost din ciclul "Ture de neuitat".

Emanuel Molner Emanuel Molner, Miercuri, 31 Mar 2004, 12:20

nu am cuvinte, foarte faina fotografia.

Gabriel E. Mera Gabriel E. Mera, Miercuri, 31 Mar 2004, 17:43

Superb!
Ar fi fain sa o pui si la sectiunea Wallpapers

Fără foto Dan Mitruţ, Joi, 1 Apr 2004, 16:00

e o fotografie buna, dar nu are elementul de noutate care sa te dea pe spate. e o fotografie obisnuita de tura. o treapta mai scurta de expunere ar fi fost de ajuns, ca lumina sa fie tratata diferentiat incepand din planul final spre prim plan. atunci toate minunile acelui moment de lumina ar fi inceput sa curga si sa ne povesteasca frumusetea din fata ochilor.

oricum, bafta

cu respect Dan

Ioan Kiszel Ioan Kiszel, Vineri, 2 Apr 2004, 3:42

Ai dreptate Dane, care ar fi elementul de noutate? (care sa
te dea pe spate)? Zapada nu e noua, Craiul e decand lumea,
Soarele sta unde vrea el, nu unde vrea fotograful, vremea nu
asculta nici de INMH, fotograful nu isi prea alege pozitia.
Raman la parerea ca autorul are talent in arta foto si a
avut noroc cu carulin ziua respectiva. Poza este cu mult peste celelalte!
Doar nodul din papura ar fi problema. Si eu l-as cauta, dar
aici nu prea am unde.

Fără foto Dan Mitruţ, Vineri, 2 Apr 2004, 8:44

tocmai asta e problema. observatia ta e buna. trebuie sa apasam pe declansator in momentele pe care ni le daruieste muntele si nu ni le alegem noi.

nu am contestat talentul si nici nod in papura nu caut. ci doar visez la un element care sa schimbe deja fata si perspectiva imaginilor de acest fel.

cu respect si buna intentie, Dan:-)

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Sâmbătă, 3 Apr 2004, 17:14

De ce trebuie sa cautam cu disperare noul cand avem in fata ceva atat de frumos. Frumusetea nu poate fi comuna. Pe mine fotografia asta m-a dat,, pe spate'' chiar si fara elementul de noutate. As incerca sa inteleg explicatiile tehnice date de domnul Mitrut daca comentariul sau nu ar fi insotit de un 7 cu totul nemeritat:?

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Sâmbătă, 3 Apr 2004, 17:17

Pe de alta parte am tot respectul pentru fotografiile lui Dan Mitrut:frumoase si atat.

Fără foto Cris Oproiu, Duminică, 4 Apr 2004, 16:25

Cum poti sa dai 7 la asa o fotografie? Hmmm...deci cum arata una de 10?

Am vazut multe multe "poze" din Himalaya, Karakoram, Anzi si zau, si asta pe care o avem acum in fata mi se pare desosebit de reusita...e pur si simplu frumoasa...

Adrian Popovici Adrian Popovici, Duminică, 4 Apr 2004, 20:20

Chiar eram curios daca va interveni cineva la acel 7. Am zis sa nu mai tot fiu printre primii care comenteaza la note date aiurea.:-) Chiar este nemeritat acest 7 in contextul general al notelor de pe Alpinet. Probabil ca Dan este mai nou pe site si a dat notele cum a crezut el de cuviinta, fara nici o intentie rea. Au mai facut si altii asa. Antoniu, vad ca acum pui comentarii de alpinet batran.:-) Se vede si din comentariile civilizate si de bun simt ca nu s-a razbunat pe cineva care i-ar fi criticat pozele, cum au mai facut unii.:-( De altfel nu cred ca cineva trebuie sa posteze fotografii extraordinare pentru a avea dreptul sa le critice pe altele sau sa faca anumite observatii mai mult sau mai putin pertinente. Nu este deloc normal nici modul de notare al tuturor pozelor cu 9 si 10, cum facem majoritatea si pe cele care nu ne plac le lasam fara note. Mai sunt doi, trei alpineti care mai rezista sa noteze fotografiile in sistemul 7, 8, 9, 10, cat de cat mai relevant. 7 inseamna treapta cea mai de jos, deci in acest context fotografia aceasta, evident ca este de 10 plus. Ce-i pot reprosa lui Dan este ca a notat numai cateva fotografii. Daca are acest sistem al lui de notare si-i doresc sa reziste cu el cat mai mult:-) ar fi fost corect sa noteze mai multe fotografii din top, pentru a nu se creea astfel decalaje artificiale. Pana la urma lucrurile s-au asezat cat de cat. Dane, al doilea repros este ca ai dat 9 la o poza care ar fi meritat 6, daca acesteia i-ai dat 7.:-) Este mult mai dificil de ajuns si de fotografiat in conditiile turei in care a fost Alin, decat a merge sa faci panorama aceea. Fiind un site in care muntele este regele, cred ca nu calitatea tehnica a unei fotografii trebuie sa reprezinte totul.
Aceasta fotografie este insa atat o lectie de munte, cat si de tehnica foto.

Feri Teglas Feri Teglas, Duminică, 4 Apr 2004, 21:03

75 de notari, marea majoritate cu 10. Alte comentarii??:-P

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Luni, 5 Apr 2004, 1:31

Adrian...
Intr-adevar au mai facut si altii asa:-DMa bucur sa vad ca ai devenit mai bland cu cei ce nu sunt atat de batrani pe Alpinet. Am recitit comentariul pe care mi l-ai trimis cu ocazia primei note pe care am dat-o pe...tot un sapte, la o fotografie la fel de frumoasa. M-au trecut si acum fiori reci

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Luni, 5 Apr 2004, 1:33

Corectura:...am dat-o pe Alpinet...tot un sapte...

Fără foto Dan Mitruţ, Luni, 5 Apr 2004, 8:41

imi pare rau ca am provocat discutii neprincipiale legate de sistemul meu de notare.

da, sunt nou pe site. asta e o atenuanta circumstanta? multumesc.

e adevarat, nu am avut timp sa notez cat mai multe fotografii, dar promit ca o voi face.

problema nu e ca am dat 9 la o fotografie care merita 6. din punctul meu de vedere, acea fotografie are aceleasi calitati tehnice, ca si fotografia atat de dezbatuta acum.

pentru mine, aceasta fotografie de 10+ nu mi-a spus mai mult. ce pot sa fac? am vazut zeci de fotografii montane la fel si deja apare o saturatie a liniei si culorii.

imi cer scuze, nu am stiut ca treapta tehnica cea mai de jos e 7. 7 e o nota rezonabila a unei imagini care se remarca prin calitate tehnica buna si o impresie artistica pozitiva.

pentru notele 8, 9, 10 trebuie sa aiba ceva mai mult. dar asta e din punctul meu de vedre, pentru ca notele acestea de 9 si de 10 au 30 la suta subiectivitate fireasca. e emotia care ne-o provoaca mai mult sau mai putin contactul vizual, amintirea, starea de moment cand vizionam o astfel de imagine.

iarasi imi cer scuze. nu am acordat aceasta nota pentru ca as avea ceva cu cineva. nu cunosc pe nimeni aici.

eu cred ca cei care au "comentat" comentariul meu se impart in doua tabere: cei care cred ca nota este de 10+ iar orice alta parere contrara e gresita si cei echilibrati care mai cunosc ceva despre functiile fotografiei si despre psihologia fiintei umane.

daca exista niste criterii de notare stabilite intre cei care posteaza, dar nu sunt publice pe site, eu pot sa ma aliniez la ele in masura in care le consider juste. adresa mea de privat este danmitrut@go.ro.

putem continua acolo discutia fara a impieta frumusetea imaginilor si linistea muntilor.

cu respect, Dan:-)

Fără foto Camil Pătraşcu, Marţi, 6 Apr 2004, 16:12

Dan, singurul criteriu de notare ar trebui sa fie criteriul bunului simt corelat cu nivelul artistic si tehnic al sectiunii foto de pe acest site (al oamenilor de munte). Ca sa-ti faci o ideee despre acest nivel vizioneaza "Cele mai apreciate" poze de pe Alpinet si urmareste si ce note au acordat Alex Gavan, Adrian Popovici, Octavian Radu Topai, Costin Tudor sau Radu Muntean....

Daca vrei sa contribui la cresterea calitativa a sectiunii foto posteaza si tu niste poze care sa ne "dea pe spate". Abia atunci te voi accepta drept arbitrul elegantei!

Sorin Colac Sorin Colac, Joi, 8 Apr 2004, 0:46

frumos.

Fără foto Stelian Pavalache, Joi, 8 Apr 2004, 9:18

De gasit defecte... se pot gasii o gramada la aceasta fotografie... ea este frumoasa prin spectaculos ci nu prin tehnica fotografica ori alpina... in consecinta nu o pot nota nici cu 10 dar nici cu 7.. ii dau 8... Bafta maxima si tot inainte... poate se schimba valoarea topului si a notarilor.

Vlad Vicol Vlad Vicol, Joi, 8 Apr 2004, 16:03

Daca ar fi sa privesc subiectiv aceasta poza as da clar un 10+, de ce... simplu,... eram al 3-lea de de coarda.
Eu am si notat aceasta poza cu 10 pentru ca cunosc autorul foarte bine si stiu prin ce am trecut impreuna cu el in aceasta tura, cum am prins golul asta de vreme buna si ce ghena am avut inaite si la juma' de ora dupa.
Apreciez comentariul lui Adrian Popovici vis- a - vis la ce trebe' notat intr-o poza, ar fi ok sa faca toti asa.
Eu unul zic sa asteptati sa vedeti si celelate poze din tura asta, eu zic ca sunt extraordinare. Eu sper sa le posteze cat mai curand; atunci se va vedea ca nu a fost o poza norocoasa, ci una dintr-un sir de reusite.
Cred ca ar mai fi o idee buna sa se faca un top foto pentru albume din ture de genul asta. Asa zic ca s-ar vedea maiestria fotografului.

Fără foto ciprian cocan, Vineri, 9 Apr 2004, 11:18

Astept cu nerabdare si celelalte fotografii. Parerea mea este ca trebuie sa fie locul 1 in top. Multe felicitari si grabeste-te cu celelelalte fotografii. Merci:-P

Fără foto Alin Tănase, Vineri, 9 Apr 2004, 14:14

Pt Stelian: as dori sa-mi enumeri si mie "gramada de defecte" ale pozei mele, poate
astfel la pozele urmatoare voi sti mai multe si voi contribui si eu la valoarea topului Alpinet. Thanks.

Fără foto Sorin Gherghel, Vineri, 9 Apr 2004, 15:38

Minunata poza. Felicitari, Aline!

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Vineri, 9 Apr 2004, 20:10

In principiu, nu exista nici un fel de criteriu obiectiv in a nota pe Alpinet. Obiectivitea noastra ramane o calitate care se confunda cu subiectivul, sau mai pe romaneste, cu onestitate dupa cum crede fiecare. Asa cum am mai spus-o si in trecut, nu cred ca notarea in sine are importanta, avand in vedere ca nu se acorda premii. Notarea in sine mi se pare un lucru extrem de minor. Ceea ce conteaza e dorinta noastra de a participa serios (simtul umorului nu vine in conflict cu seriozitatea) la un dialog planetar (multumita internetului) pe o tema sugerata de imaginea din fotografie. Cu mult mai important e reactia pe care o starneste o anume fotografie. Discutia despre calitatea ei e inevitabila, la fel si conversatia pe tema mesajului pe care il transmite.
In opinia mea, aceasta fotografie e de nota 10 din punct de vedere a ceea ce reprezinta. Cei care au facut vreodata creasta Pietrei Craiului pe timp de vara pot intelege cat de dificil si periculoasa e parcurgerea ei pe timp de iarna. E cu mult mai greu decat Fagarasul si cere o pregatire speciala. Acesta mi se pare aspectul cel mai remarcabil a ceea ce reprezinta aceasta fotografie. Nu pot decat sa-l felicit pe Alin si pe partenerii lui de tura pentru curajul si profesionalismul de care au dat dovada in strabaterea acestui traseu dificil.
Pentru cei care doresc sa noteze poza doar pentru aspectul ei pur tehnic, e mai mult decat evident ca, intr-adevar, nu e o fotografie de nota 10, comparativ cu alte fotografii din top care au o claritate si o lumina superioara. Nu putem insa sa-i comandam soarelui cand sa apara si de unde sa lumineze ca sa ne iasa poza bine, mai ales ca nu putem astepta iarna pe creasta Craiului ca sa avem lumina dorita. Avand in vedere conditiile in care a fost luata fotografia, faptul ca Nikon F65 este o camera foarte buna dar departe de nivelul unei fotografii profesionale si faptul ca Alin foloseste, in opinia mea, un obiectiv care nu se recomanda in astfel de situatii, avem o fotografie care e cat se poate de reusita. Inca odata, mi se pare mult mai important ca avem o imagine de pe creasta Pietrei Craiului la vreme de iarna. Aceasta e o mare realizare imortalizata pe film si impartasita cu noi de Alin. Lucru pentru care ii multumim.

Fără foto Cris Oproiu, Sâmbătă, 10 Apr 2004, 23:33

Paste Fericit la toata lumea!
Ma uit din nou la fotografia asta si raman la impresia anterioara: e superba!

Fără foto sorin mihai, Luni, 12 Apr 2004, 11:07

in primul rand Hristos a Inviat!
Cum ar fi oare sa ne intalnim utilizatorii acestui site pentru o drumetie?:)
Ar fi superb.
Nota 10+ pentru poza si pentru ca ai ajuns in acel colt de Rai. Pana acum nu am reusit sa vad Piatra Craiului decat din Bran si ard de nerabdare sa-mi regasesc si eu un grup cu care sa merg si in Piatra Craiului (am facut pana acum tot in Muntii Bucegi) Imi pare rau ca nu am aparat digital sa pot pune si eu pozele pe site. Pozele scanate nu au rezolutie si claritate buna.:-(
Nota 10+ si pentru cei ce iubesc muntele si ar face orice pentru al proteja. Este o deosebire intre oameni de munte si cei ce vin doar "pentru ca erau prin trecere" Oamenii de munte ridica o sticla de pe jos cand o intalnesc in cale sau nu arunca gunoaie fata de cei ce vin doar odata si gandesc ca si asa nu mai vin la anul. Pentru noi muntele este acolo si la anul.
Va salut cu respect. Sorinake

Fără foto odette bunta, Vineri, 16 Apr 2004, 11:35

Cel din imagine, are rucsac sau aripi de ingeras?

Ca tot era in fata portii...:-):-):-)


Breathtaking!!!

Ady Rangu Ady Rangu, Miercuri, 21 Apr 2004, 20:30

Hai ca poate mai repar si eu din saptele ala:-D
Multa bafta Aline si la mai mare....
Daca se mai poate...:-P

Fără foto Marius Vlădulescu, Vineri, 23 Apr 2004, 17:40

Am fost pe creasta acu' 3 ani, insa vara. Cu atat mai mult apreciez poza date fiind conditiile in care a fost facuta. Cine doreste sa noteze in primul rand calitatea ar trebui sa o faca pe site-urile de specialiate.

Fără foto Cristian Anton, Sâmbătă, 1 Mai 2004, 4:52

O oaie neagra tre' sa fie.....ca altfel cum ar iesi in relief celelalti. Hei Dane tu ai macar habar de creasta piatra craiului?....iti spun eu: Cu masina si in costum la 4 ace nu prea poti trece pe acolo asa de simplu cum ai ajuns la net-cafe sa tragi o conversatie pe MIRC si ai gasit din greseala site-ul alpinet....uitat deschis de cel ce a fost inaintea ta la computer exact la poza asta....probabil un alt fan alpinet.... :x Data viitoare te rog sa fi atent pe ce dai "click" ca poate fi un virus!:-( cred ca am zis destul!
Poza este foarte frumoasa si reusita! Tine-o tot asa Aline!!!
10 ii prea putin!...nu eu sunt devina! administratorii alpinet sunt devina ca ei au pus note numai pana la 10!:-D:-P

Dan Harabagiu Dan Harabagiu, Marţi, 4 Mai 2004, 14:34

Citind mesajele pentru aceasta fotografie (si nu numai!) constat ce usor iti poti face dusmani daca indraznesti sa notezi altfel decit "majoritatea" si sa comentezi nu foarte laudativ. Opinia diferita este foarte repede si drastic sanctionata de "majoritate": "vinovatul" este ridiculizat, i se cauta eventualele fotografii publicate pe acest site si ridiculizate si ele etc... Eu cred ca cel ce intra cu o fotografie in competitie trebuie sa-si asume si riscul opiniilor nefavorabile! De ce trebuie sa avem cu totii aceiasi parere? De multe ori cei ce noteaza sau comenteaza nefavorabil sunt "calificati" drept nepriceputi, pantofari care nu au fost in viata lor pe munte etc... (se face o apreciere a pozei nu a muntelui sau daca poza imi stirneste placute amintiri!!).
Daca se doreste intradevar obiectivitate atunci n-ar fi lipsit de interes infiintarea unui juriu competent care sa se ocupe cu notarea fotagrafiilor inscrise in TOP! Altfel lasati pe fiecare sa-si spuna parerea (buna sau rea!).

Fără foto Livia Vlădescu, Vineri, 7 Mai 2004, 9:14

Unde este nota 7 pe care a primit-o aceasta fotografie? La notele primite nu apare. Daca administratorii au modificat-o, nu-i corect. Asa cum nu-i corect ca notele sa se dea pe simpatii sau in functie de cat de bine se intelege cel care noteaza cu cel care posteaza o fotografie.
As propune sa nu apara numele celui care a postat fotografia. Eventual cel care noteaza sa poata vedea numele numai dupa ce i-a dat o dat o nota. Si in regulament sa se specifice ca cel care divulga numele fotografului intr-un comentariu, va fi sanctionat (chiar cu stergerea contului). Cred ca asa ar disparea multe animozitati ce pornesc de la notari.
De asemenea, propun ca fotografia care ajunge pe primul loc sa fie scoasa din top si trecuta la "cele mai apreciate fotografii". Astfel pozele din top vor fi mereu altele si nu ne vom plictisi de ele (e mult spus, dar n-am gasit alt cuvant).

Fără foto renate-elena dan, Joi, 13 Mai 2004, 17:41

Dragii mei, nu va mai "certati" pentru nota! E SUPERBA FOTOGRAFIA! *La fel ca sufletul celui care a facut-o, cu siguranta* Dar nu cred ca mai conteaza "incadrarea", "elementul de noutate", etc.
IMPORTANT ESTE CA AVEM CRAIUL... MUNTII IN GENERAL SI TREBUIE SA-I IUBIM SI SA-I RESPECTAM ASA CUM SE CUVINE.

Felicitarile mele, om cu suflet frumos!

Renate - Zarnesti

Fără foto Cristian Robert, Vineri, 14 Mai 2004, 0:20

Pur si simplu superba!

Titus Gherman Titus Gherman, Sâmbătă, 15 Mai 2004, 20:57

130 de notari?! plus zeci de comentarii chiar daca nu ajunge prima in top, desi merita au fost altele mai slabe pe locul 1, autorul poate fi multumit pentru interesul creat in jurul acestei fotografii!
Personal nu cred ca e o fotografie de 10 ci de 8/9 dar am notat 9 influentat de valul de simpatie! Sunt de acord cu o notare mai responsabila, fiind nou pe acest site primul lucru pe care l-am observat sunt notele excesiv de mari (tone de 10) asta denota neprofesionalism. Daca dam 10 la toata lumea atunci diferentierea se va face mai greu si pe criterii total subiective!
Bafta tuturor!:-)

Bernhard Emy Bernhard Emy, Duminică, 16 Mai 2004, 12:11

Aloha!:-D...ca tot era zapada-n inima muntelui atunci cand a fost facuta fotografia! Ce sa zis...mie-mi place! Si-mi place ca-mi evoca amintiri...mai mult decat dragi! Probabil ca la END OF TIME-ul meu...printre primele (ultimele) amintiri de care o sa beneficiez o sa fie cele montane. Sper! Si cele din zborurile mele cu parapanta. Si momentele cu viitoarea nevasta. Si bucuria revederii prietenilor. Si siguranta data de rude. Si...si...si... nu neaparat in aceasta ordine, ok?:-) Deci pentru calitatea 'momentului' caught in the act si pentru acele amintiri pe care aceasta poza mi le-a indus: 10 cu felicitari! Am citit comentariile anterioare cu interes. Toate sunt binevenite, cred eu...si normale. Acesta este un aspect al comunicarii. Polemica...? Hmm...nu i-as spune chiar asa, dar sper sa nu o (re) starnesc prin acest insignifiant comentariu fata de calitatea imaginii, ok? Multumesc Alin Tanase pentru poza, multumesc grupului participant (tuturor, dealtfel) pentru ca iubeste si apreciaza natura! Multumesc.

Fără foto Lucian Ghebac, Vineri, 4 Iun 2004, 12:08

Senza parole...

Fără foto Lucian Ghebac, Vineri, 4 Iun 2004, 12:10

Pacat ca nu exista o nota mai mare de 10...

Fără foto Bodea Sebastian, Duminică, 9 Ian 2005, 21:20

superb

Fără foto Laszlo Keresztes, Joi, 24 Feb 2005, 17:49

foarte frumoasa poza:-D

Fără foto Raul Arsa, Marţi, 29 Mar 2005, 8:08

La peste un an de la publicarea sa un cald, "La cat mai multe ture si fotografii de acelasi calibru."

E superba! :-)

Fără foto costel neagu, Luni, 7 Nov 2005, 14:05

Sunt pe creasta, singur, vantul imi suiera in urechi, ceata ma invaluie jur imprejur, nu vad mai departe de pasul urmator, un ger crunt - placut imi taie respiratia, pasii curg unul dupa altul..
Si deodata ceata se ridica, un soare imposibil de stralucitor inunda totul, nu mai sunt singur...
Totul este mirific in jur... piscuri albe, hauri, vai, creste...
Sufletul mi se umple, plesneste, se revarsa si totul este
Duc instantaneu mana la aparatul foto sa opresc clipa...
O impartasesc si altora...

Multumesc Alin, mi-a placut sa fiu cu voi pe creasta, mai vreau...

Cum poti cuantifica in cifre ceea ce simte sufletul, cel care ne impinge pe culmi?
Propun o alta notare: suflet plin!!! :-D

Costin Nuţă Costin Nuţă, Sâmbătă, 19 Ian 2008, 21:22

Mai vrem...

Fără foto Octavian Dominic Sbârci, Joi, 27 Mar 2008, 16:37

Asa o poza nu se poate nota cu o nota intre 1 si 10 doar mai sus, dar se poate trai! Felicitari!:-D

Fără foto mircea greus, Sâmbătă, 6 Mar 2010, 21:58

Fromos... Divin... Fara cuvinte

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Alin Tănase
FotografieComentariuData
La Poarta Raiului
Alin Tănase
Pt Stelian: as dori sa-mi enumeri si mie "gramada de defecte" ale pozei mele, poate
astfel la pozele urmatoare voi sti mai multe si voi contribui si eu la valoarea topului Alpinet. Thanks.
9 Apr
La Poarta Raiului
Alin Tănase
Pai aveam o semicoarda de 60m, eram 4, deci cam 10-15m, cei din mijloc erau pe zelb asa ca mai putea varia distantza; eu fiind fotograful "expeditziei", ma tot dezlegam din coarda si ii cam incetineam, ca pe fiecare virfuletz puteai sa faci poze si nu se mai saturau ochii de atita incintare!
18 Mar
Comentarii înscrise de Alin Tănase
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024