Eclipsa

Înscrisă de: Gabriel Vişinescu
Eclipsa
Data publicării: : 25 Mai 2004, vizualizări:: 5326
Localizare geografica: România
Echipament folosit: Minolta Dimage 7
Gabriel Vişinescu - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Marţi, 25 Mai 2004, 7:03

Inedită realizare şi inspirat titlu.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Mai 2004, 7:22

excelenta idea si realizarea, imi place f mult... felicitari

colac catalin colac catalin, Marţi, 25 Mai 2004, 8:27

Mai conteaza o lauda si din partea mea?:-D Ai imaginatie:-D

Cristi Zegheru Cristi Zegheru, Marţi, 25 Mai 2004, 10:48

Superba poza!:-o

Fără foto Mihai - Răzvan Oprişa, Marţi, 25 Mai 2004, 11:31

Extraordinara:-o

Cosmin Sava Cosmin Sava, Marţi, 25 Mai 2004, 11:38

Draguta si clara...:-D

Ioan BĂŽndeanu Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Mai 2004, 13:40

da... uite ceva original... totusi cred ca trebuia sa mai lucrezi la focus.

Ioan Kiszel Ioan Kiszel, Marţi, 25 Mai 2004, 13:53

Arta fotografica. Ideea nu este epuizata. Mai incearca, poate sa iasa o serie.

Fără foto Cornel Cuciureanu, Marţi, 25 Mai 2004, 15:36

Hei, ce surpriză placută! Ma refer si la poză şi la reîntâlnirea pe Alpinet!

Fără foto Dan Loghin, Marţi, 25 Mai 2004, 22:50

Da! Buna si observatia cu focus-ul.

Fără foto Ciprian Thomas, Marţi, 25 Mai 2004, 23:09

Buna idee, frumoasa realizare. Un 10 virtual si de la mine. Bravo.

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Marţi, 25 Mai 2004, 23:52

O idee grozava si o imbinare de culori foarte reusita. Doar la focus trebuia sa mai faci ceva incercari!:-D

Fără foto Gabriel Vişinescu, Miercuri, 26 Mai 2004, 0:09

Problema in aceasta imagine nu este focus-ul ci profunzimea de camp. O data ca trepiedul nu putea fi coborat la inaltimea de la care am fotografiat si din acest motiv a trebuit sa fac imaginea din mana si pe de alta parte batea vantul astfel ca papadia se misca destul de mult. Astfel a trebuit sa folosesc o viteza destul de mica de expunere (poate ca am exagerat la acest capitol si ar fi trebuit sa mai inchid diafragma). In concluzie undeva este realizat clarul dar lipsa profunzimii de camp...

Mircea Olaru Mircea Olaru, Miercuri, 26 Mai 2004, 1:22

Felicitari pentru poza si pentru inspiratie, e bine ca din cand in cand mai apar si asfel de idei originale.

Fără foto George Enache, Miercuri, 26 Mai 2004, 4:00

eu zic ca-i mai interesanta fara profunzimea aia perfecta de f:16.. are un are mistic

Fără foto Silviu Matei, Miercuri, 26 Mai 2004, 4:58

Foarte interesanta ideea.:-D:-D:-D

Lucian Jurca Lucian Jurca, Miercuri, 26 Mai 2004, 6:20

Sfanta Papadie:-D. Nastrusnica poza!:-D

Fără foto Diaconu Daniel, Sâmbătă, 23 Apr 2005, 23:41

Interesanta ideea, si executia. Bravo!!!

Timotei Alexa Timotei Alexa, Joi, 9 Aug 2007, 14:09

superb!!! mai rar asa ceva

Adela Efrim Adela Efrim, Joi, 3 Feb 2011, 19:26

ingenioasa idee!

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Gabriel Vişinescu
 1-20 din 50
  > [21-40] [41-50]
FotografieComentariuData
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Mi-am retras fotografiile din top. Asa cum imi spunea cineva... "din motive personale". Sunt unele aspecte care se petrec pe Alpinet si atat timp cat nu se schimba nimic consider ca mult mai sanatos ca fotografiile mele sa apara numai in galerie.:-(
19 Oct
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Multumesc, d-le Loghin! Ati spus atat de multe in atat de putine cuvinte... Comentariul dvs. inseamna cu mult mai mult decat toate comentariile primite... Aveti dreptate!!! Fotografia mea imi dau seama ca nu are continut, volum ca multe altele...:-(Nu ma compar cu Sorin Rechitan sau cu altii...sunt f dezamagit de ceea ce reusesc eu sa fotografiez... Poate am sa progresez dar poate am sa raman la nivelul actual de care de vreo 2-3 ani incep sa ma lepad...nivel care se defineste prin superficialitate...:-(:-(:-(
11 Oct
Năvod
Sorin Rechiţan
D-le Rechitan! Daca s-ar intampla ca singura fotografie...a mea, sa ajunga prin absurd sa ameninte pozitia 1 din top:-D singur imi dau nota 2! Ma feresc sa comentez aspecte ce tin de tehnica sau compozitia fotografiei (inca nu posed arta de a fi critic)...ma limitez la a admira! Nu va invidiez etc. ci doar va respect dar din alte motive dacat fotografiile dvs. Nu-i deajuns sa fii la locul potrivit...trebuie sa fii si omul potrivit! De aceea...
6 Oct
Lautar de oi
Gabriel Vişinescu
Era cioban...jur!!! Dar avea in desaga un Korgo... Probabil penttru oitele lui... Schimb titlul in "Lautar de oi"!:-D:-D:-D
6 Oct
Coroana cetii
Gabriel Vişinescu
Asta vroiam si eu sa zic...dar mi-a scapat si am omis sa scriu "....din zona de munte"...dar ce sa inteleg din: "..in principal din zona montana"...: ca mai poate intra din cand in cand si un pelican cu aere de munte...:-P
30 Sep
Coroana cetii
Gabriel Vişinescu
Pai in galerie......sta acolo 3-4 zile la "admirat" si apoi...gata...nu se mai uita nimeni la ea:) Daca era in top la cat e de frumoasa sigur statea vreo 55 de zile pe primul loc si atunci...aveam probleme!:-D
Asa e!!! Eram pe balcon la etajul 10 si de la inaltimea aia puteai spune ca te aflii pe un deal mai inalt intr-un peisaj pitoresc (alte blocuri cu 10 etaje)...numai dealuri!!!:-D:-D:-D
30 Sep
Coroana cetii
Gabriel Vişinescu
Eu mi-am retras imaginea de la rubrica Top tocmai in ideea de a nu crea discutii de genul "nu are legatura cu proiectul Alpinet". Ca are sau nu legatura cu proiectul Alpinet are mai putina importanta acum, in conditiile in care am transferat-o pe Galerie... Intr-adevar asa cum arata imaginea ea putea fi realizata la fel de bine pe balconul unui bloc sau pe varful unui deal inalt intr-o zona foarte pitoreasa... N-am cum sa demonstrez ca cea din urma varianta este corecta...asa ca pentru a evita orice suspiciuni am retras-o din top. Alte elemente ale fotografiei care au legatura cu "proiectul Alpinet" ar mai fi dar nu are rost sa le enumar acum. In principiu insa se poate spune ca d-na/d-soara Sigrid Martin are dreptate dar as mentiona ca eu inteleg spiritul Alpinet nu doar prin munti, dealuri si vai ci il extind si la ce inseamna fauna, flora. De aceea nu prea inteleg de ce anumite fotografii macro (care dpmdv sunt foarte bine realizate) sunt mai putin apreciate decat peisaje care din punct de vedere al compozitiei si tehnicii...lasa putin de dorit. Asta e pct. meu de vedere si chair nu vreau sa lezez pe nimeni! Fiecare are dreptul sa inteleaga ceva si nu trebuie sa fim toti liniari in opinii de acest gen. Altele sunt problemele pe acest site...
:-(
30 Sep
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Timp de expunere: 1/100s, diafragma 5.0, ISO 64, distanta focala 100mm, Modul de expunre: prioritate diafragma. Am mai reglat din aparat:sharp-ul care a fost in modul low, contrast +3 si profilul de culoare Abode. Din Adobe Photoshop am mai reglat contrastul cam +10 contrast, saturatie +15, apoi i-am dat si unsharp.
26 Sep
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Biserica e putin inclinata!:-D Si nu fotografia...
E adevarat ca nu ai un element de control...asa ca trebuie sa ai incredere in mine sau sa te duci la fata locului.
21 Sep
Înainte de început
ANDREI DUDESCU
Nu am cuvinte...un orizont ce tinde catre perfectiune!!!
20 Sep
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Asa-i! Recunosc: Biertan...partea cu biserica evanghelica...asa mi s-a spus asa spun... Probabil ca ai dreptate..:)
20 Sep
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Reprezinta biserica catolica din Biertani. Se spune ca ar fi cea mai mare biserica din Ardeal. Pentru Cosmin Ciortan: am si necentrata...dar parca mai mult imi place asta...asa centrata cum e...:)
20 Sep
Atmosfera
Gabriel Vişinescu
Din Romania, Comuna Biertani, judetul Sibiu. Imi cer scuze ca am uitat sa pun locatia...:(
20 Sep
Fara titlu
Gabriel Vişinescu
Da? Interesant... Ce inseamana departe de orice mijloc de transport?: 2 m? Uitat-te la fotografia ta "Dupa ploaie".:-D Ce-i cu masina aia acolo? A fost adusa cu elicopterul, special pentu compozitia imaginii tale?:-D:-D:-D
26 Feb
Fara titlu
Gabriel Vişinescu
Asa e domnu' Jurca: m-am incordat prea tare dar si mai tare ma incordez cand vad fotografiile dvs.:-D
25 Feb
Fara titlu
Gabriel Vişinescu
N-am dat titlu depoarece in general nu-mi place sa dau titluri fotografiilor si oricum nici cand admir fotografiile altora nu prea ma intereseaza titlul. Cand fac o fotografie nu ma gandesc ce titlu sa-i dau in acele momente. Imaginea imi creaza o stare astfel ca a o descrie in 2-3 cuvinte... Cand dau un titlu unei imagini ma fortzez si asa cum s-a intamplat in cazul celor patru imagini de pe Piscu Negru. Aceasta a fost cea din urma trimisa si cand a venit vremea ei pentru denumire eram deja epuizat:) si am lasat-o asa "Fara titlu". Mi-am zis ca-i mai importanta imaginea. Titlul...e doar o conventie si are atat de putina importantza. Punctul meu de vedere... Am vazut atatea fotografii minunate pe acest site si multe dintre ele desi le-am vazut acum luni bune, mi le amintesc si acum foarte bine...nu ma intrebati ce titluri aveau...stiu insa cine le-a realizat. Imaginea si autorul:astea sunt elementele importante. Restul? Poate glume!:-D
23 Feb
Fara titlu
Gabriel Vişinescu
???:):):) Interesant formulat comentariul dar in rest absolut nejustificat: "iluminare plata"..., "nu poate reliefa suficient nametii de zapada"... Suna frumos!:)... :-?
18 Feb
Împletituri pe ape
ANDREI DUDESCU
Dumnezeule!
18 Feb
Fara titlu
Gabriel Vişinescu
Pentru Mihai Brocea:iti trimit maine o rezolutie mai mare.;)
Pentru Dragos Fenesan: titlul ar fi... Cenusia iarna, frumosul alb!:)
17 Feb
Ciuperci
Dan Moldovanu
Ti-am dat 2 dar din greseala.. Am vrut sa-ti dau un 10. Cum se poate corecta aceasta greseala?:(:(:(Imi pare rau!!!
15 Feb
Comentarii înscrise de Gabriel Vişinescu
 1-20 din 50
  > [21-40] [41-50]
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024