Tara Barsei

Înscrisă de: Iulian CozmaAdministrator Alpinet
Tara Barsei
Data publicării: : 27 Iul 2004, vizualizări:: 24758
Localizare geografica: România
Album (slideshow):
Echipament folosit: Canon 10D, Canon 17-40/4/L
Descriere: Magura Codlei.
Iulian Cozma - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Şerban-Alin Pontoş Şerban-Alin PontoşAdministrator Alpinet , Marţi, 27 Iul 2004, 12:50

De mult nu am mai incremenit in fata unei fotografii...e cu totul si cu totul deosebita!!!

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 27 Iul 2004, 13:15

la o ashe fotografie ramai fara piuit...:-)

Fără foto Ciprian Thomas, Marţi, 27 Iul 2004, 13:24

Si uite asa iar ocupa Iulian primele n+1 locuri din top:) Bravos, jos palaria.

Fără foto Ducu Gheorghiescu, Marţi, 27 Iul 2004, 15:57

Din ciclul IERI MONTANIATOR, AZI AGRICULTOR:
Haiducul Cozma, satul de-a se alerga cu potera pe coclauri de altitudine, s-a retras la cimpie, unde a inceput sa cultive grine. Si ca sa arate lumii pentru ce grine frumoase a trudit el, le-a pozat. Si grinele se aplecau in fatza semetiei fostului haiduc si se lasau pozate.:-P:-P:-D:-P:-P:-D

Fără foto Dan Loghin, Marţi, 27 Iul 2004, 18:03

Apai!... De-a dreptu' DA!

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Marţi, 27 Iul 2004, 19:25

Seamana cu imaginea dintr-un film...nu mai stiu are dar era un lan acolo ca asta..sa ma ajute cinefilii inraiti...parca Dosarele X sau asa ceva:-D:-D:-D Cind recoltezi sa ne chemi sa te ajutam la balotzi:-P

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Marţi, 27 Iul 2004, 19:26

se pare ca dl. Bodea nu suporta ori grinele, ori agricultura:-(

colac catalin colac catalin, Marţi, 27 Iul 2004, 19:55

Superba...mai mult nu pot sa spun. Poate dupa ce-mi revin:-o

Fără foto Elena Bellu, Marţi, 27 Iul 2004, 20:55

Uluitor de frumoasa!

Fără foto Cătălin Tudora, Marţi, 27 Iul 2004, 22:02

Uau! Bravo! Super poza!

Fără foto Elena Bellu, Marţi, 27 Iul 2004, 23:46

S-ar putea ca dl. Bodea sa nu suporte nici una (nici granele si nici agricultura):-(, dar, mai ales, s-ar putea sa nu suporte a vedea o fotografie deosebit de frumoasa fara a o depuncta imediat!:?

Fără foto Konrad Beti, Miercuri, 28 Iul 2004, 8:25

Tara Barsei,

Poezie cu strofe de vara,
Picurate pe panze de seara,
Inca porti urmele pasilor mei
Si adierea trupului EI.

Fără foto Emilian Chirilă, Miercuri, 28 Iul 2004, 11:11

Felicitari!

Sigrid Martin Sigrid Martin, Miercuri, 28 Iul 2004, 11:18

pur si simplu o fotografie frumoasa.

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Miercuri, 28 Iul 2004, 11:48

O fotografie care iată că a reuşit să stârnească în alpineţi spiritul de poet al românului.:-) Mie, personal, mi-a amintit versurile următoare, care cred că se potrivesc perfect cu cadrul de faţă şi cu atmosfera de uşoară nostalgie inspirată de acesta.

Să n-aibă marile iubiri,
Destin grăbit de cereale
Numai un an să fie miri
Şi-apoi eternităţi de jale.

Să n-aibă nimeni pe pământ,
Unde tot ritmul se revoltă
Şi unde-i totul grabnic frânt,
Destin vremelnic de recoltă.

Zac cerealele în noi,
Înrâurindu-ne în toate
Şi ciclul vieţii ne străbate,
Solar, măcar un an din doi.

Iubirea-şi cere înapoi
Recoltele desperecheate.

"Destin de cereale", Adrian Păunescu

Fără foto Cristian Georgescu, Miercuri, 28 Iul 2004, 12:24

Dan, ai dreptate. Prima analogie care mi-a venit in minte cand am vazut poza asta afost imaginea de inceput a filmului Gladiatorul, cand Maximus mangaie cu mana lanurile de grau (de fapt imaginea se deruleaza in mintea lui si se repeta de mai multe ori in film), chiar inainite de lupta cu germanii.

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Miercuri, 28 Iul 2004, 12:31

Danutze ai furat-o!!!!!:-P:-P pai sa nu te uiti tu la Gladiatorul si sa vii la mine cu Dosarele Kix?:-P:-P

Şerban-Alin Pontoş Şerban-Alin PontoşAdministrator Alpinet , Miercuri, 28 Iul 2004, 14:39

Danutz o fi vazut neshte cerculetze interesante prin lanul de grau:-D Bine ca nu a facut trimitere la "Portile albastre ale orasului" sau la "Actritza, dolarii si ardelenii":-P Da' interesant comentariul lui Ducu...mi-l si inchipui pe autor cu un Canon intr-o mana si cu o coasa in cealalta:-D:-P

Fără foto Ciprian Thomas, Miercuri, 28 Iul 2004, 17:56

Ia gata vorba si puneti mainile pe secere, ca se trece graul si n-aveti ce pune pe masa la copii:-D Etete la ei! Alo, Dl. Bodea, mai cu spor la secera, mai cu spor. Si nu cu secera la note, cu secera la camp:-D:-D:-D

Fără foto Gheorghe Bodea, Miercuri, 28 Iul 2004, 19:52

E adevarat, n-am cazut in extaz si nici nu m-a prins fiorul liric privind aceasta fotografie, pe care, totusi, o consider reusita, de aceea i-am acordat o nota buna. Eroarea indulgentei nu cred ca ajuta la ierarhizarea reala a valorilor. Cum evidentiem o poza de exceptie, daca dam la gramada nota 10? Incerc sa acord note cu buna credinta, asa ca nu inteleg de ce aceste ironii...

Fără foto Konrad Beti, Miercuri, 28 Iul 2004, 20:21

Ok, de acord cu tine. Dar poti sa ne spui si noua, pentru cultura noastra generala, de ce consideri ca poza trebuie depunctata? Ca sa nu mai mentionez ca politicos este macar fata de autor sa faci anumite precizari, considerente, etc. Totusi cineva investeste munca, bani, timp, si adesea chiar sentimente intr-o fotografie si are dreptul moral sa stie ce nu place celuilalt, in cazul in care munca lui este "sanctionata" public.

Fără foto Gheorghe Bodea, Miercuri, 28 Iul 2004, 23:17

Regulamentul spune ca doar in cazul notelor mici este necesara justificarea opiniilor. Consider ca pe scala de la 1 la 10, nota 8 (repet) este o nota buna. Dar, pt. ca mi s-a reprosat lipsa comentariului, redau succint, motivarea notei:
:-D unitatea compozitiei realizata excelent prin dominanta cromatica aurie;
:-( luminozitatea "alungata" spre periferia cadrului plaseaza privirea spre o directie centrifuga;
:x monotonia nesfarsita a holdei...

Fără foto Ciprian Thomas, Miercuri, 28 Iul 2004, 23:32

Holda monotona? LOOOOL Pe asta n-am mai auzit-o:-D

Fără foto Ana-Clarisa Albert, Joi, 29 Iul 2004, 1:26

Argumentele lui Gheoghe Bodea sunt nejustificate, trase de par si clar "scoase din burta." Iata de ce:

A1. Sursa de lumina este evident doar Soarele. Chiar daca el este unic in Sistemul Solar, in cazul de fata lumina si luminozitatea sunt distribuite uniform, chiar armonios pe intreaga suprafata a fotografiei, nefiind deloc "alungate" la periferie.

A2. Atunci cand exista uniformitate si distributie relativ proportionala in cadrul unei imagini, a vorbi de directii "centrifuge" sau "centripete" este ridicol.

B1. Spicele de grau au individualitate si sunt departe de a forma o "mare monotona." De fapt, ele sparg "monotonia" lanului prin definitia si claritatea imaginii, respectiv prin individualizare, orientare spatiala diferita si inaltimi variabile.

B2. Simpla prezenta a arborilor din primul plan indepartat (probabil insirati de-a lungul unei sosele), respectiv a conturului dealului sau muntelui din ultimul plan al imaginii indica clar ca "monotonia holdei" nu este nesfarsita!!! Este, clar, limitata!!

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Joi, 29 Iul 2004, 6:21

Iulian, bine ca n-am zis ca seamana cu o imagine din "Finding Nemo":-D

Fără foto Konrad Beti, Joi, 29 Iul 2004, 6:52

Arta a fost mereu ceva subiectiv. Poate din cauza asta ne si place atat de mult. Prin ea, fiecare se poate exprima pe sine insusi. Este unul din aspectele vietii in care diversitatea noastra ca oameni este reliefata adesea atat de frumos.
Ana, daca nu iti plac argumentele domnului Bodea, in aceeasi masura are si el dreptul sa nu-i placa fotografia lui Iulian. Sa fim drepti. Eu eram doar curios sa aflu ce nu i-a placut la aceasta fotografie pe care o gasesc completa din multe puncte de vedere. In felul asta nu numai eu, ci cu totii avem ocazia sa descoperim si alte puncte de vedere care intr-o zi ne pot fi de un real folos, macar in a intelege mai bine pe cei din jurul nostru. Eu nu sunt as in fotografie, si nici nu voi fi vreodata. Dar incerc sa descopar lucruri noi singur sau sa asimilez cat mai mult de la ceilalti.

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Joi, 29 Iul 2004, 14:52

Auzi Danutze, daca ziceai ceva de Stapanul Inelelor te credeam, da asa...

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Joi, 29 Iul 2004, 14:53

"luminozitatea "alungata" spre periferia cadrului plaseaza privirea spre o directie centrifuga;" daca te uiti mai bine vezi k pana la luminozitatea alungata mai era si o vale.. fina:-)

Fără foto Ana-Clarisa Albert, Sâmbătă, 31 Iul 2004, 0:48

Konrad, arta este desigur una dintre acele componente ale cunoasterii umane ce este relativa, definindu-se la persoana, timp, epoca, mijloc de exprimare, s.a.m.d. si deci nu este cuantificabila. Dar, atunci cand cineva taie si, mai apoi, explica, sa o faca macar justificat si avand argumente serioase. A depuncta doar de dragul de a depuncta lasa un gust amar tuturora!

Fără foto Jimmy Timofte, Luni, 9 Aug 2004, 11:45

poza exceptionala. una din putinele poze pentru care mi-ar trece prin gand sa mai fac un cont (sau sa rog un prieten) pentru a mai da un 10. sau mai multe conturi... felicitari

Ioan BĂŽndeanu Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet , Marţi, 10 Aug 2004, 1:11

Cum zicea un coleg de pe site... e forţă poza Iuliane!!!

Fără foto Cristian Moisoiu, Marţi, 10 Aug 2004, 14:12

Vartoasa orzoaica...si chiar asa Iulian, cum ai reusit sa te ratacesti prin lanuri...ai fugarit o capra neagra care s-a dovedit a fi mai...domestica?:-D

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 10 Aug 2004, 23:08

super = faina, greu de realizat, invidios.
Iulian The Great

Fără foto Dan Dinu, Luni, 16 Aug 2004, 15:13

Sincer sa fiu mam pierdut aici in comentariile astea care imbina "stiinte" dintr-o gramada de domenii (biologie, chimie, fizica, lirica si mai stiu eu ce alte comentarii cinefilice)... oare cum apare pe aici cate o fotografie faina trebuie sa uitam sa apreciem frumosul si sa il acoperim cu remarci? Stiu ca sunt constructive... dar totusi sa nu exageram!
Inainte sa vad fotografia asta aici am vazut-o intr-un loc unde am vazut numai fotografii de exceptie... Exdeco Brasov... asa ca Iuliane tot respectul este intradevar reusita!:-)

Fără foto Elena Bellu, Marţi, 17 Aug 2004, 19:42

In sfarsit, s-a facut dreptate!! Aceasta fotografie superba este pe primul loc!!!:-D:-D:-D

Sigrid Martin Sigrid Martin, Marţi, 17 Aug 2004, 20:19

Sunt absolut de aceeasi parere: aceasta fotografie merita pe deplin locul I:) îmi pare tare bine!:)

Fără foto Ana-Clarisa Albert, Miercuri, 18 Aug 2004, 18:06

Iulian, felicitari!!!

:-D

In sfarsit, aceasta fotografie deosebit de frumoasa este pe locul intai! Sunt de acord cu Elena si Sigrid. :-):-)

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Miercuri, 18 Aug 2004, 18:46

Auzi, da' ce, facem clubul femeilor or what??:-P nu puteai sa fi de acord si cu Izvoreanu si cu Hume si cu Pontoshu' si cu Ducu si cu Thomas????? Acum veti vreau probabil sa ma petzitzi??:-P:-P:-P:-D:-D:-D

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Miercuri, 18 Aug 2004, 18:48

Mesaju' era pt Ana-Clarisa Albert:-D:-D:-D:-P:-P:-P si partea cu petzitu' pt restu: adica Izvoreanu, Hume, Pontoshu', Ducu, Thomas:-P:-P:-P

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Miercuri, 18 Aug 2004, 18:50

Mai fetelor, lasatzi "graul" in pace, k oricum l-or treierat saptamana trecuta:-(:-(:-(

Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Miercuri, 18 Aug 2004, 19:37

Iuliane, te peţesc eu dacă mă laşi să pun mâna, colea puţin, pe Canonu' tău...:-D:-D:-D

Fără foto Elena Bellu, Miercuri, 18 Aug 2004, 20:29

Iulian, eeshti liberrr, au ba?:-) Suna a petzit, nu-i ashe?:-)

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Miercuri, 18 Aug 2004, 21:22

Nu sint liber k ma uit la meci!:-P

Fără foto Ana-Clarisa Albert, Miercuri, 18 Aug 2004, 22:34

Iuuu ... liaaaan, si ce faci tuuu dupe aceea?! :-D:-):-D

Fără foto Ciprian Thomas, Joi, 19 Aug 2004, 8:55

Si pauza se lasa.... Iulian sarbatoreste:-D

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 19 Aug 2004, 11:04

las ca venim sa te petzim prin toamna, ca si anu trecut,... de-o sa-ti iasa pe ochi, cu Pontoshu o sa fie mai greu, dar poate-l furam:-) numa sa ne astepti cu mamaliga... ca de graul auriu ni s-o acrit:-D:-P:-)

Fără foto Stelian Pavalache, Joi, 19 Aug 2004, 12:45

frumoasa bre.... dar unde-i nudul care sa zburde prin grane...???:-P:-P:-P:-P

Şerban-Alin Pontoş Şerban-Alin PontoşAdministrator Alpinet , Joi, 19 Aug 2004, 13:13

Numai pentru Hume mamaliga sa fie lichida si cu spume...nu conteaza, blonda sau bruna:-) dar cu petitul sa o lasati mai usor ca altfel va scot la o tavaleala prin holde ca sa va racoriti:-P Cred totusi ca reactiile astea nu se datoreaza atat aceste fotografii ci mai mult fotografiei "The MAN" autor dl Izvoreanu:-D
Nah, iar m-am scapat si am comentat "exagerat" Dar avem o scuza: nu putem comenta strict fotografia de fata pentru ca de fiecare data cand incercam picam in reverie, muti de admiratie. Eu unul iau notite:-)

Roxana Tilca Roxana Tilca, Joi, 19 Aug 2004, 16:44

Trebuie să spun că această poză m-a fascinat de la început...nu stiu de ce, dar parcă are propria poveste...a locului uitat de lume şi în care sublimul se-mbină cu misterul...:-)

Fără foto Ana Bulgăr, Joi, 19 Aug 2004, 22:05

Foarte frumoasa fotografie.:-):-)
Felicitari, maestrului!:-D

Fără foto Camil Pătraşcu, Vineri, 20 Aug 2004, 16:50

Halal maestru: s-a inspirat din 'Dosarele X', a alungat lumina într-o centrifugă şi a cules roadele muncii cinstite a semănătorilor:-D
Un sentiment, firesc, de invidie anticipată mă-nfioarăăă....
Păi, dacă a stârnit atâta admiraţie folosind superangularul din dotare e de neînchipuit ce se va întâmpla când Iulian va folosi teleobiectivul:-D:-D:-):-P

Fără foto Ciprian Thomas, Duminică, 22 Aug 2004, 20:05

Painea o mancam la iarna, la Sambata, din graul asta treierat de Iulian?:-P:-P:-P Petzitule!:-D:-D:-D

Fără foto Iustin Tarachiu, Duminică, 22 Aug 2004, 23:18

10 atat pentru poza, cat si pentru poeziile de mai sus:)

Fără foto Nicoleta Man, Marţi, 24 Aug 2004, 20:56

foarte frumoasa fotografia, plina de caldura si... mister.:-) si un 10 binemeritat

Dan Mazilu Dan Mazilu, Miercuri, 25 Aug 2004, 15:16

Da, cu adevarat deosebita

Virgil Iordache Virgil Iordache, Joi, 26 Aug 2004, 15:33

De frumuste nu e vinovat doar superangularul, ci si faptasul. Titlul putea fi totusi mai artistic.

Sigrid Martin Sigrid Martin, Joi, 26 Aug 2004, 22:59

no hai sa intru si eu in rândul admiratoarelor lui Iulian (daca nu am intrat inca...) si sa zic si eu ceva referitor la titlu, adica la comentariul de mai sus:) eu nu sunt de parere ca trebuia un titlu mai... "artistic", aceasta imagine neavând nevoie de suport verbal, ca sa-i zic asa... va dati seama ca scriu doar ca sa provoc celelalte admiratoare:)

Fără foto Elena Bellu, Joi, 26 Aug 2004, 23:41

Si eu care de abia asteptam o ... "provocare" ... :-):-D

Fără foto Ana-Clarisa Albert, Joi, 26 Aug 2004, 23:50

Si eu asteptam sa fiu provocata, recunosc! :-D

Corneliu Negulescu Corneliu Negulescu, Vineri, 27 Aug 2004, 8:35

Fetelor, voi v-ati hotarat? Va place fotografia sau fotograful? Ca din comentarii balanta se cam inclina catre pozar! Hai sa recunoastem totusi ca "pretextul" curtii voastre-poza- este unul deosebit, frumos, sensibil.:-P

Sigrid Martin Sigrid Martin, Vineri, 27 Aug 2004, 20:17

.........da.... vorba lui Corneliu Negulescu: "deosebit, frumos, sensibil":)

Sigrid Martin Sigrid Martin, Vineri, 27 Aug 2004, 20:18

PS vedetzi poza noua, cea zâmbareatza:) http://icozi.eu.alpinet.org

Fără foto Elena Bellu, Vineri, 27 Aug 2004, 22:37

Danke, Sigrid! Fost-am in locsorul cu pricina (http://icozi.eu.alpinet.org). Ashe, da, e mult mai bine! Iulian cel incruntat nu era cel ce pe care l-ai fi asteptat sa-l vezi, daca ai fi judecat doar dupa fotogafiile sale. :-)

Fără foto Ciprian Thomas, Sâmbătă, 28 Aug 2004, 16:15

Girls talk:-D:-D O barfa mica:-P

Corneliu Negulescu Corneliu Negulescu, Duminică, 29 Aug 2004, 16:22

Draga Iulian, atentie la titlurile pozelor din albumul (slideshow) tau "work"! Cred ca trebuie sa faci o usoara corectie, acestea fiind decalate cu o pozitie!

Virgil Iordache Virgil Iordache, Duminică, 29 Aug 2004, 16:38

Asa este, sunt decalate, pe urs il cheama "Inserare..."

Claudiu Craciun Claudiu Craciun, Duminică, 29 Aug 2004, 18:40

Am gasit aceasta fotografie pe locul 2 in top si ma intreb: cum poate fi posibil asa ceva!? Un 10 de la mine, sper sa remedieze situatia:-D

Fără foto Elena Bellu, Vineri, 3 Sep 2004, 1:23

Cristian, "girls' talk" (cu un apostrof indicand posesiunea) ar fi fost corect ori "the talk of the girls," (cu sau fara "the" inainte de talk) depinzand, desigur, de preferinta-ti pentru una din cele doua forme ale posesiunii!! :-)

Fără foto Elena Bellu, Vineri, 3 Sep 2004, 1:25

barfa = "gossip" :-)

Fără foto Adrian Zamfirescu, Duminică, 5 Sep 2004, 19:09

nu s-a inspirat din dosarele X ci din gladiatorul.... altfel poza e reusita trebuie sa recunoastem

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Duminică, 5 Sep 2004, 20:29

super, super, super; imi place mult; felicitari!

cătălin pobega cătălin pobega, Luni, 6 Sep 2004, 22:31

Superba:-P

Fără foto Ciprian Thomas, Marţi, 7 Sep 2004, 12:41

Go girls, go!:-P:-P:-P:-P

Fără foto ramona lungfrent, Miercuri, 8 Sep 2004, 11:58

poza este ko

Virgil Iordache Virgil Iordache, Luni, 13 Sep 2004, 16:27

Iuliane, acum ca graul s-a secerat, cu ce mai vi sa ne dai pe spate?:-)

Fără foto Roland Bauer, Miercuri, 15 Sep 2004, 18:31

Astfel fiind toate spuse inapoi cu ea pe locul 1:-D

Paul Ciortoloman Paul Ciortoloman, Joi, 16 Sep 2004, 21:44

Poza aceasta de fapt este compusa din mai multe poze (probabil două). Asa ca, nimic nou sub soare. Ceva mai original si mai putin prelucrat nu ai?

Fără foto Valeriu Bobin, Joi, 16 Sep 2004, 23:57

Ca multi de pe acest site, are instinctul artei, felicitari.:-D Arta nu e noua sub soare. Dar da doamne sa tot fie asa nenoutate. A prelucrat cu sufletul.:-D Sa mai prelucreze.:-D Mai putin prelucrat... poate merita pentru o fotografie anonima.:?

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Vineri, 17 Sep 2004, 13:17

Este 1 singura bucata imagine!:-P

Fără foto Adrian Rosca, Sâmbătă, 18 Sep 2004, 23:26

Da nu-i rau deloc! Ce-ai aia in spate? Magura Codlei?

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Duminică, 19 Sep 2004, 8:56

Nuuuuuuuuuu.........io zic ca e Feleacu:-D

Lucian Jurca Lucian Jurca, Marţi, 21 Sep 2004, 12:34

Uh Iulian, Alpinet2k e mic copil pe langa ce am regasit aici!
Asta certifica valoarea pozei. Foarte centripeta!:-D

Fără foto Florin Titus Niculescu, Luni, 4 Oct 2004, 18:21

Fratilor, poza ca poza, soarele ca soarele... dar ce de vodka ar iesi din lanul asta...!!!:-D

Fără foto Raul Arsa, Duminică, 6 Mar 2005, 20:55

... sau ce de paine! :-)

Fără foto stefan alexandru iordache, Miercuri, 14 Sep 2005, 6:46

Pt Mihaela Alina Radu
Inca odata se confirma regula potrivit careia genialitatea nu se impleteste intotdeauna cu moralitatea.
Cazul Adrian Paunescu: qvuot erat demonstrandum...
Da' restul javrelor comunisto-pesediste care au jefuit prin capusareala tara din 90 incoace nici macar meritul framantarilor poetice nu-l au!

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Miercuri, 14 Sep 2005, 7:28

No, hai sa nu facem politica aici. Nu e moral.

Mi s-a facut pofta de o paine calda vazand aceasta fotografie. Placut placut...

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Miercuri, 14 Sep 2005, 7:30

Hahaha... ce de vodka ar iesi.:-D Tare comentariul.
Fiecare se gandeste la ce ii este mai aproape de suflet?:-D:-P

Fără foto Dragoş Bănică, Luni, 25 Feb 2008, 17:57

dom'le sa-ti dea dumnezeu sanatate, ca n-ai pastrat imaginea asta doar pentru tine..... RESPECT....

Fără foto Toffy Toffy, Joi, 8 Apr 2010, 7:11

Sunt oameni care inteleg Spiritul locului. Unul dintre acestia esti Tusi te felicit pentru ca ai reusit s-ai "ademensti" intr-o imagine....nu e putin lucru.....

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Iulian Cozma
 1-20 din 740
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
FotografieComentariuData
fall
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Foarte faine culorile!:-)
18 Mar
Ceahlău - anticamera zeilor
x y
:-) Eu cred ca mergea si fara HDR, trebuia sa ai grija cum expui, iar cel mai important era un filtru ND.
22 Oct
Şir indian
Claudiu Szabo
Salut Claudiu, da-mi un telefon te rog, 0744327686. Multumesc.
5 Apr
Privelisti din Poiana Zănoaga (4)
Soare George
Cam subexpusa, dar merge, cu un +1 ar fi mai ok:)
16 Feb
un strigat catre natura
Ioan Panaite
Un HDR nereusit...
17 Mar
My beautiful one
Ioana Chilu
Cropul si folosirea unei lentile indecvate cam strica perspectiva rau de tot...:-(
3 Dec
Bloody Dolomites
Sorin Rechiţan
Frumoasa, nimic de zis, dar e cam prea luminata baza in comparatie cu varfurile care sunt luminate de soare...:-)
2 Dec
Liniste
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
Din pacate va trebui sa mai astepti pentru a vedea asa ceva Corneliu, deoarece s-a dus zapada:)
17 Mai
Dimineaţa pe răcoare
florin călbază
Personal cred ca era seara pe racoare, dar ma rog..:)
28 Ian
Pe umeri pletele-i curg râu
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
Io zic ca ai cam gresit temperatura de culoare:)
18 Ian
Prin munţii Rodnei
Emi CristeaAdministrator Alpinet
Emi, cred ca ai gresit data, deoarece pe 1.01.2008 nu aveai D80;):*
9 Ian
hodină de toamnă
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Da' ce cauta in pozna persoana din dreapta jos?:)
21 Oct
duet
dan moldovan
Ce au ratzustele cu Alpinetul?:)
4 Oct
Verde???
george tatu
George, faci pariu cu mine ca cu aparatul tau, Canon 5S, faci fotografii de sta matza in coada? Nu da vina pe aparat ca el nu are nici o vina. Probabil ca nici tu nu ai, dar invata sa il setezi, si eventual sa mai corectezi un pic fotografiile dupa aceea.
24 Iul
Căldarea Podragului
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
Nu, nu mai exista epava, au luat-o tiganii si au dus-o la fier vechi. A mai ramas doar motorul ca nu il vrea nimeni :)
23 Iul
Pasarea Podragului
Lucian S
Prea wide:)
23 Iul
...
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
M-am linistit! Mama ce fain ca suntem sarbatoriti o saptamana intreaga:D
17 Iun
...
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
Salut! va multumesc pentru urari, dar sa stiti ca ziua mea e peste 2 zile;) Nu stiu deunde apare eroare pe Alpinet, ca datele sunt completate corect!
17 Iun
judele
bogdan tavaru
E un crop din-tro fotografie normala Emi:)
15 Iun
autoportret
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Hume, asa era geamu sau e de la bere?:D
14 Iun
Comentarii înscrise de Iulian Cozma
 1-20 din 740
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024