To believe

Înscrisă de: Sorin Colac
To believe
Data publicării: : 23 Nov 2004, vizualizări:: 1598
Localizare geografica: România, Muntii PIATRA CRAIULUI
Album (slideshow): iarna
Echipament folosit: Canon
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Ioan BĂŽndeanu Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet , Marţi, 23 Nov 2004, 8:46

Daca era putin mai deschisa era super.

Fără foto Laura Călinescu, Marţi, 23 Nov 2004, 11:20

Subscriu! Canon.. de care? Era cumva un digital pus pe auto?

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 23 Nov 2004, 11:44

frumoasa, daca era mai deschisa pierdea cerul ala minunat, insa lipsa detaliilor pe partea centrala e deranjanta, un cadru foarte greu de realizat sa impaci toate gusturile, oricum dau un 10 pt idee si efort:-)

Lucian Jurca Lucian Jurca, Marţi, 23 Nov 2004, 13:23

Mie mi se pare ca ar fi Craiul in fundal si poate Prapastiile acolo unde e mai intunecata poza.
Daca e Bucegi, tare sunt curios unde e facuta; sau e secret?!:?

Cel mai mult imi place cum s-a "voalat"cerul.:-)

Cosmin Sava Cosmin Sava, Marţi, 23 Nov 2004, 13:25

Mihai, e greu sa cred ceea ce spui tu ca 10-le este perfectiunea... Ca profesor, crede-ma ca daca as merge pe ideea asta ar trebui sa impart note in sistem rusesc la toata lumea. Tu ai avut 10 la scoala? Banuiesc ca da... Esti perfect sau dadeai raspunsuri atat de complexe ca sa meriti 10? mai gandeste-te putin inainte de a aplica aceasta regula. Asa ca ti-as sugera sa faci legatura si cu potentialul celor de pe alpinet. Adik sa pui 10 la cele mai frumoase poze de pe alpinet si apoi descrescator. Daca ne-am lua dupa tine ar trebui sa punem numai note sub 7-8, probabil. Nu poti sa ceri cuiva mai mult decat poate! Si la elevi le mai pui un 10 pentru ca s-a straduit sa arate ceva chiar daca nu a reusit in totalitate. De pe site-ul asta putini au facut cursuri de fotografie. Mai gandeste-te...!:-P

Fără foto Ducu Gheorghiescu, Marţi, 23 Nov 2004, 13:36

Domnule Tanase, treaba cu perfectiunea si cu 10-le ar fi valabila atunci cind se pune problema unei competitii reale cu miza palpabila, ceea ce nu e cazul alpinetului. Si da, este corecta presupunerea ca sinteti departe de a sti totul: exista si aparate digitale cu B-bulb.

Cosmin Ciortan Cosmin Ciortan, Marţi, 23 Nov 2004, 14:08

Mihai, eu am dat 10 si o sa mai dau pentru simplul motiv ca sint unele fotografii care imi trezesc niste sentimente deosebite. Cum notarea este un lucru subiectiv, nu cred ca ar trebui sa ceri sa nu punem 10, pentru simplul motiv ca nu toata lumea are aceleasi criterii de notare. Chiar si asa, cum faci diferenta intre 7 si 8?? Ai vreun criteriu absolut?
Citeodata dau 10 si din recunostinta pentru lipsa de egoism a celor care merg pe munte si ne bucura si pe ceilalti, care, din diferite motive, nu putem sa mergem acolo cit de des am vrea.

Ioan BĂŽndeanu Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet , Marţi, 23 Nov 2004, 14:14

Hume dar noi la ce ne uitam? la cer sau la peisaj in intregul lui? Sa nu uitam ca exista tehnici care deschid sau inchid doar o portiune a imaginii (filtre, polarizatoare, etc...).

Fără foto Gretta Ionita, Marţi, 23 Nov 2004, 17:50

Mihai, dupa parerea ta ar trebui sa facem cursuri de fotografie si sa invatam despre expuneri, obturatoare, open flash-uri si altele inainte de a da un 10 pe Alpinet? Probabil ca majoritatea noteaza frumusetea peisajului si nu neaparat talentul celui ce face poza. Asta o fi neseriozitatea noastra iar tu daca ai primit un 10 l-ai primit in gluma sau la misto?

Adrian Popovici Adrian Popovici, Marţi, 23 Nov 2004, 18:08

Mie mi se pare ca site-ul se numeste Alpinet si nu Photonet, asa ca in primul rand conteaza "mesajul montan" al unei fotografii si apoi tehnica fotografiei din punctul de vedere al unui fotograf profesionist. E parerea mea subiectiva, mie imi spun mult mai mult unele fotografii poate mai putin reusite dar prin care poti trai muntele, decat altele foarte bune tehnic dar din care nu aflu prea multe despre zona respectiva sau care nu exprima sentimentele pe care ti le transmite muntele. Cand uneori se reuseste imbinarea aspectului montan cu o tehnica superioara de fotografiere atunci e nemaipomenit, dar nu cred ca in cadrul Alpinet merita 10 doar fotografiile tehnic perfecte.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 23 Nov 2004, 19:34

Mihai, nu-s unu din care dau cu usurinta 10, si crede-ma ca am impartit si eu note ashe zis mici pe site-ul asta, dar m-am saturat sa-mi umplu inboxul cu mailuri cu injurii sau mai stiu eu ce. Ashe ca dau 10 si 9 la fotografiile care imi spun (mie nu altuia) ceva, atat cat ma lasa cultura fotografica sau nonfotografica... esti nou p'acilea parerea mea ca o sa te stingi rpd, desi mi-ar place sa mai schimbi macar putin p'acilea:-) personal prefer astfel de atitudini transante... dar asta-i alta mancare de peshte.
Ionel, sa stii ca mi-am batut capu ce filtru sa fii folosit, din alea putin pe care le stiu, si am ajuns la concluzia ca un gradual deschis la mijloc si inchis la capeti, dar nush daca exista ashe ceva:-D

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 23 Nov 2004, 19:39

Cu scuzele de rigoare mentionez ca fotogrfia a fost facuta in satul Magura iar pe fundal este masivul Piatra Craiului.

Fără foto Gretta Ionita, Marţi, 23 Nov 2004, 19:39

Nu te supara dar trebuie sa te intreb. Inseamna ca poza ta "Grind" ai pus-o in top ca sa vezi daca "merge si asa"? Mie personal poza aia nu-mi spune nimic. Culmea este ca ai deschis subiectul asta la o poza care chiar place alpinetilor.

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 23 Nov 2004, 20:22

PT MIHAI
"Open flash" se foloseste pentru a scoate ceva in evidenta eu am considerat ca nu mai am ce sa arat si nu l-am folosit, daca mai era ceva acolo ce merita atentia mea atunci mi-a scapat. Dar iti voi trimite o imagine unde am folosit tehnica mai sus mentionata. Detin printe altele un Canon eos300d, are bulb insa nu era necesara folosirea lui(ISO400, f11.s25). Cu respect

Sorin Colac Sorin Colac, Marţi, 23 Nov 2004, 20:38

Gradualul ar fi fost folositor pentru ca as fi adus cerul un stop mai jos si probabil ca imaginea ar fi aratat ceva mai bine.

Antoniu Bumb Antoniu Bumb, Miercuri, 24 Nov 2004, 23:53

Tare mi-ar place sa ma declar de acord cu Mihai. E bine cand oamenii care au stiinta au bunatatea de a mai da si la altii. Am insa o problema: de ce sunt atat de rari teoreticienii care stiu sa puna in practica ceea ce propovaduiesc. Cu tot respectul domnule Mihai Tanase, cred ca sunteti doar un textier.
In alta ordine de idei sunt de acord ca propunerea lui Ioan Kiszel ar trebui luata in considerare.

Fără foto Marinel Andrieş, Luni, 3 Ian 2005, 0:45

Fotografia e o arta in primul rand si arta e facuta sa transmita emotii. Nota zece pentru aceasta fotografie, printre atat de putinele care nu sunt doar de documentare ci, din intamplare poate sau premeditat, au si "acel ceva" care se cerne printre pixeli si trece prin ochi direct in suflet.

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Sorin Colac
[1-20] [21-40]<  41-60 din 92
  > [61-80] [81-92]
FotografieComentariuData
La vechea stînă
Mihai Nicolescu
Frumos.
10 Iun
Sculpturi
colac catalin
cool man:-D
3 Iun
Nori si Rainier
Dan Ioan Chiorean
Salutari Dan!
Sunt iar marinar nu ca as fi mandru, stii si tu cum este.
Ma bucur ca mai gasesti timp pentru a umbla pe munte.
Felicitari!
20 Mai
Un pic de albastru
ANDREI DUDESCU
Touch-up!
22 Apr
Autoportret
colac catalin
Mah ce cool esti.
20 Apr
Vulpoiul de sub Peleaga
Eugen Fîntînă
Fain dle, 10!
14 Apr
Mordor
Sorin Colac
pt George

800 iso, 30 sec, f11 io folosesc de cele mai multe
ori f11 sau mai mult pt peisaj (un fix de al meu) de aici vine 800 iso pe care nu il puteam evita in schimb am pozat si cu diapozitiv(fuji velvia) iar pe dia probabil ca arata altfel(am telecomanda pt bulb) nu l-am developat inca. Numai in anumite situatii folosesc diafragma mai deschisa(rar pt peisaj).
9 Mar
Serpuire
cătălin pobega
Apropo mie incadrarea imi pare buna, probabil ca in partea stanga nu am fi avut ce vedea datorita cetei si daca stau bine si ma gandesc tu ai digital si mai mult ca sigur ca ai un cadru cu personajele in partea dreapta a imagini, daca nu ai nui bai.

respect man.
5 Mar
Serpuire
cătălin pobega
cool! dude! (mi scuzi!)
5 Mar
crenguta
Ioan BĂŽndeanuAdministrator Alpinet
fain dle.
28 Ian
Pentru tine
Sorin Colac
In momentul asta nu exista o ea in viata mea asa ca...:-D
26 Nov
To believe
Sorin Colac
Gradualul ar fi fost folositor pentru ca as fi adus cerul un stop mai jos si probabil ca imaginea ar fi aratat ceva mai bine.
23 Nov
To believe
Sorin Colac
PT MIHAI
"Open flash" se foloseste pentru a scoate ceva in evidenta eu am considerat ca nu mai am ce sa arat si nu l-am folosit, daca mai era ceva acolo ce merita atentia mea atunci mi-a scapat. Dar iti voi trimite o imagine unde am folosit tehnica mai sus mentionata. Detin printe altele un Canon eos300d, are bulb insa nu era necesara folosirea lui(ISO400, f11.s25). Cu respect
23 Nov
To believe
Sorin Colac
Cu scuzele de rigoare mentionez ca fotogrfia a fost facuta in satul Magura iar pe fundal este masivul Piatra Craiului.
23 Nov
Primele raze pe Aiguille du Midi
vasile heresanu
Tare fain.
13 Oct
Sirul canonicilor
Fotogeografica 2004
Mi se pare draguta fotografia.:-D
28 Sep
Ei trei …
Fotogeografica 2004
Din cate stiu eu pt concursul Fotogeografica se trimit fotografiile pe hartie si sunt scanate de catre organizatori pt publicare pe siteuri, sau ma insel?:-D
28 Sep
Ei trei …
Fotogeografica 2004
Misto.
28 Sep
The King
Sorin Colac
A fost fotografiata in mediul ei natural cu f 8.:-D
28 Sep
Tara Barsei
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
super = faina, greu de realizat, invidios.
Iulian The Great
10 Aug
Comentarii înscrise de Sorin Colac
[1-20] [21-40]<  41-60 din 92
  > [61-80] [81-92]
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024