Asaltul norilor

Înscrisă de: ANDREI DUDESCU
Asaltul norilor
Data publicării: : 14 Ian 2005, vizualizări:: 3442
Localizare geografica: România
Echipament folosit: Canon a80 + Cir Pol Hoya + Gradual Blue Hoya
Descriere: "E o întâmplare a fiintei mele si atunci fericirea dinlauntrul meu e mai puternica decât mine, decât oasele mele, pe care mi le scrisnesti intr-o imbratisare mereu dureroasa, minunata mereu......" - Monumentul Eroilor si Releul de la Costila vazute de pe Vf. Grecului
ANDREI DUDESCU - Galeria personală
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Elena Bellu, Vineri, 14 Ian 2005, 18:59

Viva alb-negrul si dramatismul sau existential!!!

Frumoasa imagine (chiar si rama) si frumos comentariul citat din Nichita Stanescu, volumul "O viziune a sentimentelor," ... nu-mi aduc aminte titlul poeziei.

colac catalin colac catalin, Sâmbătă, 15 Ian 2005, 13:16

Domnul Dudescu! Sa nu ne parasiti ca am devenit dependeti de imaginile dumneavoastra:-D:-D:-D

Fără foto Elena Bellu, Vineri, 28 Ian 2005, 0:44

Citatul este din "Poveste sentimentala" din volumul "O viziune a sentimentelor," 1964.

Ana-Maria P. Ana-Maria P., Vineri, 28 Ian 2005, 0:47

De nota 10 fotografia, si titlul, de descriere nici nu mai vorbesc, superb... ma duce cu gandul departe.. felicitari!:-P

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Vineri, 28 Ian 2005, 8:39

Asa este Elena ai dreptate.

Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Vineri, 28 Ian 2005, 17:57

Puţin cam neclară din cauza compresiei. Dacă administratorii ar găsi o cale să accepte supradimensionarea fotografiilor cu 20 kb. s-ar rezolva în mare parte problema compresiei... un cadru cu multe detalii şi culoare devine la 80kb o victimă sigură a acesteia. Totuşi în acest caz, dat fiind faptul că e alb-negru, salvarea ar fi trebuit să fie mai bună...cred că un "sharpen" şi-ar fi făcut bine treaba. Sunt convins însă că în cazul "fotografiei originale" aceste mici defecte nu şi-ar găsi argumente.:-D

Cosmin Farcaş Cosmin Farcaş, Duminică, 30 Ian 2005, 23:40

Superb! Iata omul care face dintr-un peisaj obisnuit o adevarata comoara... Felicitari, Andrei Dudescu!

Mihai Nicolescu Mihai Nicolescu, Luni, 31 Ian 2005, 0:32

Excelente contrastul, ambianta produsa de alb-negru si, mai ales, momentul ales.:-)
Pe de alta parte, sunt complet de acord cu Sorin Rechitan in privinta dimensiunilor fisierelor de 100 Kb. Sau, alternativ, o marire a dimensiunilor de la 600x600 la, de exemplu, 800x800 pixeli.
Ceea ce ma surprinde insa este ca toate cele aproximativ 25000 de fotografii ale Alpinetului, la o medie chiar de 100 Kb, n-ar ocupa mai mult de 2.5 Gb, cind in ziua de astazi cele mai mici HD-uri au de la 60-80 Gb in sus, si costa o nimica toata:-?

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 31 Ian 2005, 9:10

Sunt de acord cu voi si profit de aceasta ocazie pentru a mai reinoi unele din rugamintile mele catre admini alpinet. Marirea dimensiunilor fotografiilor de 600x600 la 800x800 (macar a celor din topul foto) daca este posibil, posibilitatea de a schimba fondul ecranului in timpul vizionarii fotografiilor (acest lucru ar permite punerea in valoare a celor ce utilizeaza rame si m-ar scoate din dificultatea de a folosi rame de culoare negra ce nu sunt vizibile in prezent), poate o notare cuprinsa din media a 5 note acordate (de ex: prima impresie, nota calitate, nota cromatica, nota compozitie, nota culori etc). Astept si alte sugestii din partea voastra poate mai schimbam ceva in mentalitatea oamenilor!:-D

Diana Şerban Diana Şerban, Luni, 31 Ian 2005, 10:48

Superba! Cu un titlu pe masura. Tare mi-ar place sa vad si varianta color..

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Luni, 31 Ian 2005, 12:01

frumoasa atmosfera degajata de imagine, usor deranjanta neclaritatea, si cred ca avand in vedere ca s-a ales varianta alb negru se putea face mai mult... daca e o problema de compresie.
Vis a vis de dimensiuni se poate posta varianta wallpaper unde sa zicem ca compresia ar face mai putine ravagii, desi si acolo s-ar putea gasi nod in papura. Cat despre notare:-D nu cred ca suntem pregatiti pt o ashe notare laborioasa, avand in vedere ca majoritatea covarsitoare a notelor sunt de 10, pe langa ei cativa de 9, si la 8 deja sare lumea la gatul omului. De asemenea poze cu 60-70 notari stau undeva pe locurile 20 si poze cu 15-20 notari is pe primele locuri. Cred ca un mecanism de genul pozele care nu iau 20-30 de notari in primele 2 saptamani sa iasa automat din top ar putea sa mai cearna din aceste probleme. Probabil un 7 sau 8 ar fii mai apreciat decat acum... ca iti trebe note si in plus nonnotarea ar avea si ea efect. Parerea mea:-)

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 31 Ian 2005, 12:14

Imi pare rau sa te contrazic dar daca te vei uita la notele de 8 acordate de anumite persoane asa zis cunoscatoare vei vedea ca nu au nici o noima si nici macar consecventa. Fotografii foarte bune notate cu 8 si fotografii care nu merita nici 7 notate cu 9 si cu zece. In cazul in care s-ar aproba metoda de notare propusa de mine am vedea si noi ce cunostinte fotografice au cei care ne dau note. Ar fi mult mai cinstit si mai real!:-D:-P

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Luni, 31 Ian 2005, 12:54

sa inteleg ca parerea ta este absoluta, sau dupa ce criteriu ai stabilit care-s fotografii bune si fotografii care nu merita... sau persoane cunoscatoare sau nu? cred ca s-au terminat vremurile in care trebe stabilit asta in unanimitate sau gresesc...:-?
hai sa nu fim ashe paranoici si orice nota sa ni se para ca e vre-un cont ascuns si plina de rea intentii. Si sa inteleg ca acordand cele 5 note vor fii mai aproape de realitate notarile sau putem sa-i excludem pe cei care nu noteaza "cum trebuie"... Toata lumea se leaga de notele ashe zise mici, io nu inteleg de ce nu v-ati legat de cei care au acordat nota 10 pozei de mai sus, care in forma care este prezentata mai sus (neclaritate) nu are toate atuurile de nota 10, prezumtiv poate sa fie de 10 precum spunea Sorin Rechitzan, dar in cazul de fatza... Is curios ce nota i-ati acorda in conditiile date, personal un 7, asta ashe sa vedem daca ma numar printre (ne) cunoscatori... dar mai bine ma abtin si mai imi creez un cont fantoma sa-l plasez, asta ca sa dorm linistit si vorba ceea sa va confirm teoria conspiratiei:-D

Dan Oros Dan Oros, Luni, 31 Ian 2005, 15:11

Sunt convins ca nu toate notele mici se dau de pe conturi fantoma. Dar atunci cand vine unu' (care-si zice marinela gheoghescu - sau asa cumva si care e de fapt de sex masculin (nu barbat) si iti da nota 1 pe mai multe poze (care erau cel putin de nota 2:-), fara nici un fel de explicatie, si apoi iti spune in fata ca e vorba de "un cont de taxat", nu ar fi normal ca acest cont sa fie blocat automat?
In mod cert nu se va putea sa se elimine toatal aceste conturi fantoma, dar procedand conform sugestiei mele de mai sus (adica blocarea conturilor care in mod evident sunt "fantoma") s-ar mai reduce numarul de evenimente "ciudate".
Eu, daca as fi administrator al site-ului, as cere copie scanata dupa buletin, atunci cand iti creezi contul, tuturor celor care doresc sa aiba drept de notare si de asemenea as cere tuturor celor care au drept de notare sa aiba poza in sectiune "membrii". Ceilalti ar putea doar sa vada pozele si sa scrie comentarii. Asa s-ar mai reduce numarul de conturi fantoma.

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 31 Ian 2005, 15:49

Eu te inteleg Hume ca vrei sa fii capitalist in gandire dar daca tu acorzi 7 acestei fotografii, ce parerea as putea trage eu despre fotografiile notate de tine cu 9 si zece dar care mie nu imi spun nimic. Nu crezi ca ar trebui sa inteleg si eu care au fost criteriile tale de notare. Sau ar trebui sa dam note doar asa daca ne-a placut la prima vedere?

Mihai Nicolescu Mihai Nicolescu, Luni, 31 Ian 2005, 15:59

Andrei, de doua ori le-am propus adminilor, pina acum, sa introduca macar un sistem de notare dublu, de genul "meritul tehnic" si "meritul artistic", dar se pare ca nu am avut succes.
ATENTIE, am mai semnalat adminilor, si trebuie sa spun ca nu am primit NICI UN RASPUNS pina acum, urmatoarea situatie: de cind cu noul logotip Alpinet, aplicat automat peste toate fotografiile in coltul dreapta jos, compresia acestor fotografii se modifica, astfel incit o fotografie trimisa initial cu 78-80 Kb ajunge sa aiba... 65 Kb! Faceti proba, vizualizati o fotografie oarecare a voastra (a carei dimesiune o cunoasteti), dati click dreapta, Proprietati, si uitati-va la noua dimensiune (adica dupa aplicarea logotipului)! Exact fotografia asta, a lui Andrei, are 37445 bytes, si ma indoiesc ca Andrei a lasat-o asa de comprimata, cind putea sa o ridice linistit la 80 Kb.

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Luni, 31 Ian 2005, 16:09

Nah ca v-ati gasit sa va certati aici. Voi, doi mari! Nu ma asteptam!
Nici unul nici altul nu aveti dreptate!
Fotografia e superba, iar tenta imbatranirii prin alb/negru ii da un farmec aparte. Totusi neclaritatea, NEspecifica fotografiilor alb/negru o declaseaza de la una din notele din varf.

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 31 Ian 2005, 16:18

Se pare Cataline ca dupa ce ne-ai terorizat cu ideile tale despre mersul pe poteci marcate de pe lista alpinet2K te remarci si aici printr-o notare fara pic de logica. Sau se pare ca mai mult nu poti si deci trebuie sa ne resemnam?

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Luni, 31 Ian 2005, 16:26

Cat despre nota lui HUME disparuta din... nasol, daca dispare si a mea inseamna ca ne confruntam cu dictatura si mie asta imi displace! Daca HUME a retras nota, rau a facut, daca i-au retras-o admini (ceea ce nu cred), e nasol!

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 31 Ian 2005, 16:36

Daca ne uitam la fotografiile tale care nu spun mai nimic, vom intelege totul despre talentele tale fotografice. Stiu ca esti gura bogata dar sa stii ca ti-ai gasit nasul te asigur de data asta. Daca ne uitam la ce note ai acordat pe site (cateva la numar) vom observa lipsa de coerenta in notare. Daca pozele notate de tine cu zece sunt chiar de zece si asta de 8 duap cum ai notat este clar ca ai probleme. Si va rog sa terminati cu faptul ca fiecare face ce vrea. Daca acum aduc o ploaie de note proaste doar ca sa demonstrez ca suntem liberi credeti ca este normal? Asa intelegeti voi libertatea de opinie? Vreau sa imi justifici cu argumente, ce anume face ca aceasta fotografie sa fie de nota 8 in acceptiunea ta? Daca poti, daca nu voi considera ca notezi la impulsul de moment al unui necunscator. Si inca ceva un om cu educatie nu noteza fotografiile dupa ce ajung in top. O face cand acestea intra in top.

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Luni, 31 Ian 2005, 16:42

Andrei, nu fac discriminari, dar si mie ca si lui HUME, mi se pare ca fotografia nu merita mai mult (desi fotografia este intre 8 si 9). 10 in nici un caz. Probabil esti suparat si pe cei care ti-au dat nota 9? Majoritatea fotografiilor tale sunt sublime (si asta trebuie sa te incurajeze, nu sa te transforme in ceea ce nu esti), si daca nu iei intotdeauna notele maxime, nu trebuie sa te gandesti la scoala primara si sa plangi la prima nota de 8 (sau 7). Grav era daca... un terchea-berchea cu o minte floare la ureche iti trantea un 2 sau 3, nemeritat. Ala trebuia tavalit prin noroi, nu HUME sau eu!
Si imi pare rau ca n-ai inteles esenta mersului pe poteci! Ideile nu erau pt. cei ca tine. Erau pentru cei care nu se considera "experti".

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Luni, 31 Ian 2005, 17:10

Andrei sa stii ca eu cu asta inchei (nu vreau sa ne contram) si sa sti ca nota nu o retrag (admini decid asta). Justificarea o gasesti in primul meu comentariu. Faptul ca eu nu am fotografii de top nu inseamna ca nu am "talent" fotografic. Daca vrei o declaratie publica, o fac: sunt mai sarac decat majoritatea de pe aici. Tot ceea ce fac e pe propriile puteri, mie mama cu tata nu imi dau (nu mi-au dat) bani de munte, excursii, aparate foto cu filtre si trepiede, rucsaci, corturi, imbracaminte si echipamente de mers la munte scumpe. Stiu si eu ce inseamna un Nikon (daca vrei sa stii, am facut si eu fotografii cu un astfel de aparat si acestea nu seamana deloc cu cele facute de... Zenit-ul meu), un Canon sau un Fuji. Nici bani de mers la munte in fiecare weekend nu am, desi asta as face. Aproape de munte ma mai duc acasa, dar de foarte multe ori nu prind vremea pe care tu poate o pandesti cu aparatul in geanta, iar eu nu il pot tine dupa mine chiar tot timpul. Si te rog sa ma scuzi ca n-am notat poza ta cand ai inscris-o, dar de o saptamana intru mai rar pe Alpinet, pentru ca imbinarea serviciului cu sesiunea ce a inceput, e grea.
Multumit? Raspunsul daca il vrei, da-l pe mail, pentru ca dupa parerea mea, o continuare publica nu are rost si ca atare nu o voi face!
Oricum, in fotografie esti bun, dar nu plange la prima nota scazuta! Trebuie sa privesti si realitatea, nu numai "irealul" pozelor tale!

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Luni, 31 Ian 2005, 18:57

domnu Dudescu, va rog sa-mi nominalizati exact ce poza la care am dat 10, si va nelinisteshte in asemenea mod acest fapt, nu va spune nimik si am sa va spun exact care au fost criteriile, si binenteles am recunosc daca cumva am gresit... in acest sens.
De asemenea am sa va "fundamentez" (aici sau unde doritzi) 7-le virtual pe care l-am acordat acestei fotografii (domnu Frentz nu va nelinistitzi ca nu am si apasat butonul de notare, inca n-am reusit sa-mi creez contul fantoma, administratorii sunt foarte vigilenti in acest sens:-D credeti ca mi-ash pata reputatia cu greu castigata pe acest site cu un 7 la aceasta poza:-P) nu inainte de a avea justificarea (aici sau pe mail) a tuturor ce au apasat pe 10 la aceasta poza, sa ma dumiresc si eu... pot sa accept ca poate am gresit si tocmai de aia astept in acest sens ajutorul dumneavoastra pt a-mi reasheza pozitia vis a vis de aceasta imagine.

Si inca ceva, probabil domnu Frentz daca nu si-ar fii manifestat existenta activ pe acest site ar fii fost suspectat ca si un cont fantoma, ashe existenta lui fiind indubitabila... il luam si il aruncam la coltz (dam si cu ceva cuvinte grele) "il judecam" si dupaia il eliminam... Sunteti prea suspicios, si tot ce-i altfel decat credeti, ori are ceva impotriva dumneavoastra ori e dus cu pluta.
Si ar trebui sa va mai puna ceva pe ganduri, de ce nu am apasat pe 7, dar probabil va preocupa alte probleme mai spinoase, alpinetzilor (unora) a ajuns sa le fie frica sa dea note sub 9 si 10 oare de ce? pai va raspund eu, din cauza celor ca dumneavoastra (ca sa nu spun ca au mai fost cazuri in care s-au luat in gura de la un 9). Si ca sa va vand un pont... nu va uitati la media ce o are o fotografie, ci la cate note a luat in intervalul de 14 zile si atunci o sa vedeti diferenta dintre o poza buna si una medie sau mai stiu eu cum sa-i zic (care nu va zice nimik... ca sa va citez). O poza buna, intra in top cu cel putin 30 de note luate (in cele 14 zile)... si iese cu 70-80 cel putin.
nah ca m-am aprins... sa nu intelegeti gresit n-am nimik personal cu dumneavoastra, dar ma "zgarie pe retina" ca sa-l citez pe domnu Tanase, astfel de atitudini "prafuite" ca sa nu le spun altfel:-) Puneti ce sistem de notare vreti, in cele din urma si rezultatul va fii aceleasi... sau crezi ca o sa reinventam roata?:-?

Sigrid Martin Sigrid Martin, Luni, 31 Ian 2005, 19:29

... de ce va certati pe note?.... de ce nu admirati pur si simplu fotografiile si ceea ce incearca sa redea? De parc-ati fi la scoala si va certati pe niste premii (comandanti de detasament tot nu mai ajungeti:-) nici macar de grupa, iar insigne nu se mai impart). Cred ca ar trebui oricum facuta o diferenta intre partea tehnica si cea artistica - ca la patinaj. Mai greu e cu "artistica", dupa cum e bine stiut, gusturile... se discuta:-D:-D

Cătălin Viorel Frenţ Cătălin Viorel Frenţ, Luni, 31 Ian 2005, 22:36

Si revin cu o scuza, toate notele acordate pana acum (nu prea putine la numar, pt. ca alpinet afiseaza notele din ultimele 60 zile, deci am dat o nota cam la 10 zile) nu sunt date pe drept. Din cele 5 note de 10 pe care le-ai vazut 2 merita deplin aceste note, doua mai putin, dar am notat cu un +, nu cu un - ca la tine (ca daca notam cu + si comentam ca merita cu - scapam mai usor:-D), iar la ce-a de-a cincea am notat ideea (viziunea), pentru ca fotografia nu merita nici macar 5. Dar consider ca nu am facut nedreptati. Am mai dat note de 8 sau 7 sau 9 sau 10.
Granzii fotografiei fac exact ceea ce spune dl. Heinz Ioan, adica se abtin de la notare pentru evitarea polemicilor (ex. Teo Tolescu si nu numai), si nu gresesc cand zic ca rau fac, in opinia mea. Daca s-a introdus un sistem de notare, ar trebui folosit, dar nu in mod obligatoriu la fiecare fotografie din Top. Daca e folosit in mod sporadic e suficient. EXCEPTIILE trebuie sa faca exceptie. O exceptie e o fotografie de-a domnului Sorin Rechitean, numita Feerie sunt sigur ca si dl. Tolescu si dl. Heinz Ioan si oricine n-ar fi scazut nota sub 9, dar dansii s-au abtinut si au facut mai rau decat cei care au dat 9 la acea fotografie de 10. Eu am vazut-o si am notat-o cum trebuie!
Inca odata imi cer scuze si promit in urmatorii ani sa intru si eu in randul vostru, adica in TOP. O sa ma straduiesc si o sa muncesc mai mult sa imi iau un aparat foto mai bun si o sa le mai trag cateva vizite amicilor mei de la un renumit laborator foto din orasul in care stau si o sa mai particip la cateva ture foto cu ei.
Pana atunci vreau ca noi sa ne intelegem, ca soarta ne va incrucisa potecile undeva pe munte si vei vedea ca nu sunt asa cum sunt caracterizat!

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Marţi, 1 Feb 2005, 10:52

Domnule Tanase atata vreme cat Dvs. nu aveti ce face la locul de munca (asta se vede din cantitatea de mesaje trimise pe Alpinet) nu vad de ce va amestecati unde nu este cazul. Lipsa de respect ce va caracterizeaza a fost prezenta inca de cand ati parasutat pe aici. Cei sapte ani de acasa se pare ca nu i-ati luat cu Dvs. in Franta ci au ramas unde v-ati nascut. Nu stiti sa aduceti decat injurii si se pare ca numai Dvs aveti dreptul de a cere socoteala pentru notele primite de "Inaltatoarele" poze inscrise cu atata truda si care nu prea au reusit sa stea prin fata clasamentului in ciuda lingusirilor permanente pe care le-ati adus la toti mebrii acestei comunitati. Mesajul pe care il dadusem la fotografia din categoria membrii a fost unul sincer, iar faptul ca v-am cerut pe personala sa imi spuneti si mie ce nu v-a placut la fotografia respectiva pentru a sti pe viitor ce trebuie evitat, asta pentru de cand ati venit aici ati pozat in mare artist fotograf. Pacat ca aceasta fotografie a fost impregnata de aceste comentarii atat de jenante pentru cineva care nu a mancat soia in tara, dar care acum o mananca pe post de delicatesa.

Fără foto Gretta Ionita, Marţi, 1 Feb 2005, 13:50

Mihai la noi "fair play" se traduce " sa moara si capra vecinului" asa ca vezi ce scrii de azi inainte pe Alpinet.:-P:-P

Cătălin Viorel FrenĹŁ Cătălin Viorel FrenĹŁ, Marţi, 1 Feb 2005, 21:04

Andrei, daca stiam ca nota si opinia negativa (justificarea) din primul meu comentariu (pentru ca in comentariu sunt si aprecieri daca te uiti mai bine si sunt la fel de justificate) are "efectul fluture" nu mai notam si nu mai postam. Daca stiam ca "marcarea Godeanului" sau "pe poteci" v-a naste polemici, mergeam mai departe, nu mai ma inscriam pe Alpinet (sau pe lista alpinet2k). Sunt destul de călit, insa si imi dau seama ca daca "mi-as lua jucariile si as pleca" as face cel mai mare rau de pe pamant. Noi trebuie sa fim o comunitate si trebuie sa ne obisnuim unii cu altii, cu bune, cu rele si daca am fi mai intelegatori, ar fi mai bine. Daca ma "luai la intrebari" pe personala, comunitatea era mai castigata si aceasta superba (tot asa am apreciat-o si prima data) fotografie se mai "impregna" intr-o mare proportie cu aprecieri.

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 7 Mar 2005, 20:49

cata incrincenare pe acest site,, pacat de idee:-?

Cătălin Viorel FrenĹŁ Cătălin Viorel FrenĹŁ, Marţi, 8 Mar 2005, 2:32

Încrâncenare demnă şi idee superbă, Dan; nu renunţ la idee, fotografia este excelentă, dar chiar aşa, are, în anumite viziuni câteva lipsuri (si nu in "visul" unui pantofar!!!); Dl. Andrei Dudescu este unul dintre RESPECTAŢII Alpinetului şi ai fotografiei îndeosebi, cu tot meritul! Ideea nu conţine nici un păcat, nici macar la... "încrâncenări".
TOT RESPECTUL!:-)

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Vineri, 11 Mar 2005, 18:52

klar, mai mult decit tot respectul:-D:-D:-D

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de ANDREI DUDESCU
 1-20 din 868
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
FotografieComentariuData
Me and Fuji
ANDREI DUDESCU
Va multumesc pentru comentarii. Nu v-am raspuns pentru ca notificarile au fost oprite de un filtru de antivirus.

@ Iosif - sigur ne stim:-D
@Ciprian - scuze de intarziere suntem bine si asteptam sa mergem cat mai curand mai des pe munte
@Andreea - Multumesc pentru urare. Parca as sti de undeva poza ta de profil!:-D
25 Mai
Huhurez mare
Bogdan Ciungara
Prima fotografie in cele 800 vizionate pe ziua de azi care chiar merita atentie si felicitari pentru noroc si spontaneitate!:-P
6 Apr
Impotrivă...
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
Faina Iulian! Vai ce vreme(uri) ati prins!:-D
6 Apr
Chipul
Cristea Melinda
Una din putinele fotografii in care mintea a fost pusa la contributie! Sincere felicitari!:)
6 Apr
culmea Căleanu
MIHAI BOTESCU
Faina!:-D
6 Apr
Ţarcu dinspre Pleşa
MIHAI BOTESCU
Traiasca filmul! Foarte faina!:-D
6 Apr
Floreal
Blană Marius
Foarte frumoase culori si prelucrare!
6 Apr
Perdea de gheata
Cristi Graur
Un cadru interesant! Canon se scrie doar cu un singur "n"!:-D
6 Apr
pe unde? pe partie sau pe langa ea?
Cătălina Bocan
Vai ce crop fain puteai face pe drumul in zig-zag! Bafta si lumina buna!:-D
6 Apr
Noi... simplii spectatori în faţa magiei
Cristian-Alexandru Catana
Cam PS-ita!!!:-P
6 Apr
Culoarea clipelor care nu-ngheaţă
Cristian-Alexandru Catana
S-a ars sau poate nu avea detalii... cert este ca puteai face un crop mai curajos in care sa incluzi cat mai putin din acest cer inexpresiv!:-D
6 Apr
spre Ţarcu
MIHAI BOTESCU
Magic momentul surprins de tine, sincere felicitari!
6 Apr
Vrăjitorul
MIHAI BOTESCU
Un pic trebuia sa te rotesti pentru a cadra fara liziera din dreapta! Felicitari pentru atmosfera!
6 Apr
sara pe deal
adrian munteanu
Foarte bun cadrul, norocul a tinut cu tine pentru o astfel de lumina. Trebuia sa cadrezi mai strans sunt elemente in plus care rapesc frumusetea cadrului. Ai excelent de la mine!:-D
19 Apr
răbufnirea
mihai-ian nedelcu
Ti-am studiat bine imaginea si este destul de echilibrata si bine compusa. Omul potrivit la locul potrivit. Cred ca as fi vrut oleaca de contrast mai mult. Bafta si lumina buna!:-D
19 Apr
Still of the night
Daniel Chiricheş
Este foarte superba ca si cadrare si culori insa cred ca ai miscat aparatul la acesta expunere sau este din prelucrarea ulterioara acest usor blur. Bafta si lumina buna pe viitor!
19 Apr
atingerea soarelui
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Ti-am dat excelent, dar trebuia sa mai faci un mic crop in partea de jos. Partea aceea alba nu are ce cauta in acest cadru minunat pentru ca distrage atentia de la subiect si destabilizeaza. Bafta si lumina buna!:-D
19 Apr
Walking on clouds
Radu Niculita
Imagine foarte bine compusa, linia orizontului este un pic stramba spre dreapta insa per total felicitari!
13 Nov
Nu aveti si niste hartie?
Cristian-Alexandru Catana
Trista rau Ionut! M-ai binedispus cu acest comentariu de dimineata!:-P
5 Nov
Dragos Florescu
Dragos Florescu
La Multi Ani si Multi Munti! Ce mai face 50-500???:-D
13 Oct
Comentarii înscrise de ANDREI DUDESCU
 1-20 din 868
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024