Simfonie de primăvară

Înscrisă de: Tudor Ghircoiaş
Simfonie de primăvară
Data publicării: : 9 Aug 2005, vizualizări:: 24146
Localizare geografica: România, Muntii FAGARASULUI, Comuna Vistea
Echipament folosit: Olympus C725UZ
Wallpaper: [1024x768] [800x600] [640x480]
Descriere: 1 mai 2005 Făgăraşii surprinşi în ziua de Paşti
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Sorin Rob, Miercuri, 10 Aug 2005, 10:50

Excelenta.
O compozitie bine gandita.

Radu Ponta Radu Ponta, Miercuri, 10 Aug 2005, 15:13

foarte placuta

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Miercuri, 10 Aug 2005, 18:19

excelenta..cea mai faina poza din ultima vreme:-)

Fără foto Valentina Cetean, Miercuri, 10 Aug 2005, 21:18

Frumoasaaaa!. Dar NU-I trebuie chenar, nu crezi?

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 11 Aug 2005, 12:42

dragutz, chenarul ala estem o rama si se poarta:-), io cred ca in cazul de fatza ajuta.
domnu Izvoreanu nu va ambalati ashe tare ca poate n-ati vazut prea multe poze in ultima vreme:-D

cătălin pobega cătălin pobega, Joi, 11 Aug 2005, 16:30

Imi place mult. Si titlul.

Lucian Jurca Lucian Jurca, Marţi, 23 Aug 2005, 13:42

Splendida!

Despinoiu Eduard Despinoiu Eduard, Marţi, 23 Aug 2005, 14:37

Felicitari Tudor! Frumos gandit! Te-au laudat si altii, dar simt nevoia sa o fac si eu!

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Miercuri, 24 Aug 2005, 21:53

Hume, vezi de-ageaba ai circotit ca ajuns pe locul 1. Vezi ca am avut fler??:-)

cătălin pobega cătălin pobega, Vineri, 26 Aug 2005, 13:31

ai fler, ca doara d'aia te-au facut admin, nu?! sper ca ajunge pe un loc frumos si la "cele mai apreciate". e intr-adevar o fotografie reusita.

Sebastian Lucaci Sebastian Lucaci, Sâmbătă, 27 Aug 2005, 23:41

Splendid!:-):-P:-)

Fără foto Valentin Ciotea, Duminică, 28 Aug 2005, 11:00

Peisaj superb, păcat că e stricat cu acestă fotografie. Exemple: deasupra vârfului munţilor, în jurul crengilor, etc. Ştiu, există o explicaţie... compresia. Păcat de peisaj, de lumină şi de aparat. Nota minimă pentru contrastu dintre frumuseţea peisajului şi urâţenie pozei.

Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Duminică, 28 Aug 2005, 18:38

Dar fără această fotografie, puteai aprecia valoarea peisajului?:-?

Tudor Ghircoiaş Tudor Ghircoiaş, Duminică, 28 Aug 2005, 21:18

Valentin, daca ai fi vazut peisajul in natura sigur nu ai mai fi facut comentariul respectiv. Cat despre compresie, n-am ce face daca exista o limita impusa. Am ales formatul wallpaper tocmai din acest motiv. (Din doua rele l-am ales pe cel mai mic)
PS: Aparatul are doar 3 MP

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 29 Aug 2005, 7:16

Valentin, la ce fotografii ai inscris tu pe alpinet, eu m-as abtine de la critici, dar ma rog, gusturile nu se discuta. Module de notare, da.:-(

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 29 Aug 2005, 7:18

si nu cred ca aceasta fotografie iti zgarie kiar asa tare retina, cred ca ai notat-o asa din alte motive..:-(

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 29 Aug 2005, 14:45

Imi pare foarte rau dar la mine nu se vede nici un asa zis "artefact" despre care vorbesti tu Valetin, in nici o zona a acestei fotografii care nu o fi perfecta dar nici demna de acest injostitor calificativ care ar putea sta probabil cel mai bine pozelor tale cu sarme pe care le-ai inscris.

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Luni, 29 Aug 2005, 14:48

Era vorba despre domnul Valentin Ciotea. Asta ca sa nu fie nici o confuzie din pricina lipsei unui "n".

cătălin pobega cătălin pobega, Luni, 29 Aug 2005, 16:27

Sunt si eu de acord ca nota acordata de dl Valentin Ciotea a fost o greseala. Va rog sa o stergeti, asa ar fi corect fata de toata lumea.
Propun sa se rediscute sistemul de notare pt viitor, din ce am discutat si cu ceilalti, suntem de acord sa venim toti cu propuneri in acest sens.
Multumesc, Catalin Pobega

Radu Ponta Radu Ponta, Luni, 29 Aug 2005, 18:47

pt cine se simte:
tocmai la o poza foarte buna se gaseste unu...
dina atatea mii de poze nu tzai gasit alta mai urata sai dai doi?(ca vad ca ai notat doar doua poze pe luna august)
dar ne-am plictisi daca ar fi o lume normala..las ca e mai bine asa..:-D:-P:-)

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Marţi, 30 Aug 2005, 8:47

O fotografie buna va fi intotdeauna o fotografie buna indiferent daca se vor gasi cativa carcotasi. Fara ei lumea noastra ar fi prea searbada.:-D Si pana la urma mai bine sa ai 100 de notari printre care si cateva mai putin merituoase decat sa ai doi de zece si sa fii ignorat de restul. Asta spune multe despre fotografia ta Tudor prin numarul de comentarii si de note primite de tine. Mult succes si... mergi 'nainte tot asa!

Tudor Ghircoiaş Tudor Ghircoiaş, Marţi, 30 Aug 2005, 13:14

Multumesc tuturor celor care au apreciat aceasta fotografie.
D-le Dudescu, multumesc de indemn. Keep walking de asemenea.:-D:-D:-D
Si haideti pe viitor, d-l Ciotea, sa nu ne mai legam de artefactele jpeg atata timp cat sunt acceptabile. Ele nu pot fi complet evitate niciodata, deaorece limita destul de mica de dimensiune a fisierului impusa de alpinet (si pe buna dreptate) afecteaza mai mult sau mai putin calitatea pozei. In cazul acestei poze poate ceva mai mult din cauza numarului mare de detalii cum ar fi crengile copacilor sau padurea de brazi.:-D

Fără foto Valentin Ciotea, Marţi, 30 Aug 2005, 18:02

Felicitari, mă aşteptam să ajungi mai repede din nou pe locul 1. Să mă scuze fotografia pentru "îmi zgârie retina". Iniţial am ales calificativul excelent, dar... citind comentariile am ajuns la urmatoare remarca: "ai fler, ca doara d'aia te-au facut admin, nu?! sper ca ajunge pe un loc frumos si la cele mai apreciate. e intr-adevar o fotografie reusita." Cu ceva timp inainte am trimis câteva fotografii la Alpinet. Toate, cu excepţia uneia au fost respinse cu explicaţia Fotografia
nu prezinta interes pentru Proiectul Alpinet. Ciudat, mi-am spus. Pozele aveau privelisti montane clare. Mă rog poate ăl de le-o apreciat o fi avut ceva în ochi. La mai puţin de 24 ore am retrimis aceeleaşi poze, fără nici o modificare. Culmea de data asta au fost ok. "Mă-i"!, mi-am spus, ceva-i putred în Danemarca, pardon la Alpinet. Păi eu mă chinui lucrez la ele încercând să respect ceva ce proful meu de design mi-a spus că e o porcarioară de doi bani, dar mă rog, muncesc. Bun am zis hai să văt, băiaţii de la Alpinet au ceva numa cu pozele, din cauza lipsei de spaţiu sau asta e o reguă generală. Deci am acordat o notă mică unui administrator. Şi BUF, nota dispare după numai o zi. Bravo Alpinet, binenţeles cu poziţionarea acesteia pe locul I. Ţineţi-o tot aşa şi poate ajungeţi din urmă justiţia şi vămile.
Şi ca să închei, îl parafrazez pe Mircea Badea: Trăim în România, şi asta ne mănâncă tot timpul.

cătălin pobega cătălin pobega, Marţi, 30 Aug 2005, 18:19

nu ai citit cu atentie. comentariul era pt Dan Izvoranu. poza asta e facuta de Tudor Ghircoias. ma bucur ca ti-ai recunoscut greseala.

sa inteleg ca cuvantul "admin" iti produce un asa mare deranj incat uiti de tine?! fa fotografii mai bune, sau schimba-ti profu de design si nu o sa mai ai probleme !

Ionuţ Nechita Ionuţ NechitaAdministrator Alpinet , Marţi, 30 Aug 2005, 18:29

Valentin, cu asa poze eu as sta contemplativ, cuminte. Si m-as minuna de fotografia la care tu ai dat un 2, ca sa faci experimente. Sau mi-as sterge prima data pozele, ca sa nu-mi fac de rusine profu de desen.

Ionuţ Nechita Ionuţ NechitaAdministrator Alpinet , Marţi, 30 Aug 2005, 18:32

poze = pozele tale mai vechi din galerie, de prin 2003. Care sincer, nu stiu ce admin beat le-o fi aprobat.

Fără foto Valentin Ciotea, Marţi, 30 Aug 2005, 19:00

Cătaline, Cătăline, crezi că-s Mama Omida, să-ţi cetesc craieru, fa? Tu îi fi dăştept, dă le deduci pe tăte, da io nu-s aşe.
Şi mă rog matale, cum îţi explici că nota pe care am acordat-o duminică s-o evaporat? Iaca-şa?!
Şi cum îţi explici că imediat (aprox 2, 3 minute) după ce am trimis comentariul anterior mi-au fost respinse două fotografii, ca fiind nasoale? Ha, bre?
Ionuţe, nu i-am pus fiola, nici atunci, nici acum. Sorry.
Măi să fie, şi ne enervăm pe parlamentari că-s aşa ţi pe dincolo. Că doar din noi se trag bre.
Propuneţi bre, la administratorii de la Alpinet, să treacă în regulament intrezicerea notei cu zgâriatul retinei (deşi merită nota 10 pentru formulare:-P)!!!

Feri Teglas Feri Teglas, Marţi, 30 Aug 2005, 19:04

Domnu' Gica Contra, pardon Miron Cozma, scuze Valentin, matale faci o confuzie, justitia si serviciul vamal sunt institutii publice, finantate de la bugetul public pe cand proiectul alpinet este un portal privat la care matale nu ai contribuit cu nici un cent (nici eu nici altii), n-are cum, in logica de 2 bani sa ajunga alpinet ca justitia si vamile. Ati putea sa-mi acordati 5 minute din timpul pe care-l petreceti lucrand la o poza, asistat de profesorul de design, sa-mi explicati care e legatura dintre faptul ca v-au fost respinse niste poze si nota dumnevoastra? Capra vecinului?!
Traiasca Mircea Badea si Oreste!:-?

Fără foto Valentin Ciotea, Marţi, 30 Aug 2005, 19:13

Ai dreptate tăticule, toate pozele de pe alpinet sunt facute de adminii şi de întemeietorii siteului, şi la reclamele din care i-au banii tot ei se uită. Şi apropos, de unde ştii ca nu am contribuit cu nici un cent? Mă speriaţi fraţilor!

Feri Teglas Feri Teglas, Marţi, 30 Aug 2005, 19:37

Si care-i problema? (daca ar fi asa!!):-D

Fără foto Valentin Ciotea, Marţi, 30 Aug 2005, 19:39

Asta e Feri, dragă. Te-a luat gura pe dinainte. Da nu-i bai, că oameni suntem, mai greşim şi noi. La-s că trece.:-D

Feri Teglas Feri Teglas, Marţi, 30 Aug 2005, 20:22

Ai de viata mea! Matale ori nu-ti place sa raspunzi la intrebari, ori nu le intelegi, ori nu stii ce sa raspunzi!! Vrei un grafic?:-?

Radu Ponta Radu Ponta, Marţi, 30 Aug 2005, 22:30

inca nu-mi dau seama carei mai ciumeg dintre voi doi..despre ce tot vorbiti aci?

cătălin pobega cătălin pobega, Miercuri, 31 Aug 2005, 10:00

Valentin, aici notam fotografii, nu ne razbunam pe admini. Mai mult, autorul acestei poze nu este un admin (cei care au triunghiu ala langa nume sunt admini, nu tr sa fi mama Omida ca sa sti asta).
Te rog cere-ti scuze autorului acestei poze pt ca ai comis o greseala si noteaza aceasta poza cu nota pe care o merita, asa cum ai recunoscut si tu de alfel. E greu sa faci gestul asta Vali, dar am incredere in tine pt ca stiu ca poti. Haide, fii barbat! Fii barbat!!! Fii barbat!!! Fii barbat!!!:-D:-D:-P

Despinoiu Eduard Despinoiu Eduard, Miercuri, 31 Aug 2005, 12:55

Bai ce polemica ati bagat pe aicic! Specifica alpinet! Dar care isi are o baza lara... tudor nu este primul care a patit asa ceva... Si Rechitan, Cozma, Ducu au mai patit de-astea... Deci ceva complt nou nu are cum sa fie...:-?

Fără foto Mariana Ianchis, Miercuri, 31 Aug 2005, 15:16

Ma scuzati, am nimerit in toiul unei polemici. Initial reactia a fost de-a inchide repede "usa" ca sa nu ma fac partasa la scandal:)... Nu vreau sa-mi dau cu parerea pentru ca nu sunt specialist insa bunul simt imi spune ca sub fotografia asta superba, cel mai nimerit comentariu ar fi "Felicitari Tudor!":)

Fără foto Valentin Ciotea, Vineri, 2 Sep 2005, 8:06

Iar s-a şters o notă. Măi, măi, parcă suntem la balamuc. Lăsaţi fraţilor nota acolo că am justificat-o de nu ştiu câte ori!!!

Cosmin Ciortan Cosmin Ciortan, Vineri, 2 Sep 2005, 12:08

Valentin, "Errare human est, perseverare diabolicum"
Trebuie sa recunosc, ai si tu o calitate-esti consecvent. Pacat ca se intimpla cind nu e cazul, monser.

Pt. Tudor: Am dat "Imi place" fotografiei, si acum imi pare rau. Cu cit ma uit mai mult la ea, cu atit mi se pare ca merita "Excelent".:-)

Fără foto Raul Arsa, Duminică, 4 Sep 2005, 10:33

Bag de seama ca Valentin Ciotea are o frustrare imensa in el, foarte probabil vecina cu inaltimea muntilor din fotografia pe care 'mnelui se incapataneaza s-o noteze cu 2.

Probabil ca 'mnelui sufera de complexul ignorarii totale sau cvasi-totale de catre cei (dragi sau nedragi) din jurul sau.

Refulare??? Oh, daaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

Felicitari, ai reusit sa atragi atentia! Ti-a linistit ego-ul? Esti fericit? Te-ai uns indeajuns la inimioara? Cine este urmatoarea mataliiiiii victima?

Fără foto Ciprian Donţu, Vineri, 9 Sep 2005, 5:55

Cea mai tare este faza aia cu administratorul beat:-):-):-). asa se explica unele intarzieri ciudate in abrobarea unor fotografii sau respingerile urmate de aprobari. glumesc desigur, eu sunt de parare ca o dusca intareste simturile artistice, deci dupa ce o tragi apreciezi mai bine calitatile unei fotografii. cat despre fotografia in cauza, parca ar fi trebuit sa faci cativa pasi mai la dreapta sa mai reduci (nu sa elimini) din copacii aia infloriti si sa mai descoperi muchia din centru. parca iti intra in ochi cand vrei sa te uiti la munte.

Sebastian Lucaci Sebastian Lucaci, Marţi, 13 Sep 2005, 13:58

Sintetizand " Profu astia e nebuni!" pot sa merg la joaca?:-D:-P:-D

Fără foto Alexandru Boicu, Miercuri, 14 Sep 2005, 7:38

poza e super, dar ar fi fos tinteresant sa fie intr-un format mai lat spre panoramic, mai mult munte

Cosmin-Ovidiu Stan Cosmin-Ovidiu Stan, Duminică, 18 Sep 2005, 9:04

Poza mai frumoasa ca asta nu am vazut niciodata...:-D:-):-P:-o

Fără foto Sorin Rob, Luni, 19 Sep 2005, 2:04

Of Doamne...
Nu vreau sa fiu avocatul diavolului.
Desi consider fotografia asta ca fiind una dintre cele mai frumoase de pe alpinet totusi...fiecare are dreptul de a vota asa cum vrea o fotografie.
Eu nu cred ca votarea e asa o problema cat mai ales aceste polemici care afecteaza mult calitatea sitului alpinet. Calitatea comentariilor din pacate nu e cea mai buna in cazul de fata.
As propune ca adminul sa poata inchide astfel de dispute. Nu stiu daca se poate dpdv tehnic, insa ele nu sunt benefice deoarece nu rezulta nimic constructiv din ele decat ca ne dam in cap unii la altii fara rost.
Nu am nimica cu comentariile negative la o fotografie atata timp cat sunt exprimate constructiv si civilizat. Nimic nu scuza devierea pe care am vazut-o de fata. Critica fotografiei nu e o treaba simpla cred eu si mi-ar parea sincer f. rau ca alpinet sa ajunga asemenea unor alte situri de fotografie din Ro care au fost parasite dupa f. multe asemenea disctutii fara sens.

Fără foto Elena Bellu, Luni, 19 Sep 2005, 8:56

Sunt de acord cu Sorin Rob. Ar fi mare pacat ca din cauza unora ce deraiaza si, respectiv, a comentariilor polemice duse la "tensiune inalta," oamenii ce iubesc Alpinet-ul sa inceapa a parasi acest site foarte iubit!!!

Mai putine confruntari, mai multa toleranta si mai multa bucurie ca Alpinet.org exista, ca un site de calitate, ne-ar face pe toti mai bogati si mai plini (fara amaraciune si regret).

Fără foto george nica, Duminică, 25 Sep 2005, 0:43

http://www.viaexpert.ro/? f=vali.html

mult succes in continuare d-le v.c., sper sa depasiti frustrarile prin care treceti in acest moment
va mai atrag atentia ca sunteti singurul in masura sa faceti ceva cu viata dumneavoastra, asta in masura in care va mai intereseaza
insa vedeti sa nu imbecilizati si pe altii- vad ca aveti si virtuti de pedagog- deci atentie!

Fără foto Valentin Ciotea, Duminică, 25 Sep 2005, 3:12

Mulţumesc pentru publicitatea "mascată" pe care mi-o faci stimabile nica.:-D. Oricum eu aştept cu nerabdare nişte referinţe de la dumneata, pentru că trag concluzia că eşti specialist cel puţin licenţiat în probeme ale vieţii personale, eventual un psiholog de marcă specialist în domeniul frustrarilor, pentru a te putea lua în serios. Iar dacă nu e aşa atunci probabil eşti unul din cel care ne murdaresc munţii cu gunoaiele sale (atât la propriu cât şi la figurat).

Fără foto Valentin Ciotea, Duminică, 25 Sep 2005, 3:16

Şi dacă te-ai supărat, poate o să-ţi trecă până în primăvară, când te invit la o acţiune de curăţat munţii de gunoaie (vorbind la propriu) şi de promovare a curăţeniei şi, de ce nu, a bunului simţ pe munte. Dar despre asta mai încolo...

Fără foto Cristina Popescu, Duminică, 25 Sep 2005, 5:55

Fotografia mi se pare foarte frumoasa, i-am pus Excelent. Insa trebuie sa spun si eu ca mi s-ar parea mai bine fara chenar, poza e frumoasa asa cum e nu mai are nevoie de adaugiri. Eu daca mi-as pune-o pe desktop as pune-o fara chenar,:-)

Fără foto Simona Andrei Iacob, Luni, 26 Sep 2005, 3:46

Fotografia e ok. Sunt multe, mult mai frumoase, care ar merita un loc mai in fatza. Nu comentam de ce poza asta a primit note mai mari... pt. ca se pare ca intram in dedesubturi care mai bine raman asa..... adica dedesubturi.

Fără foto Simona Andrei Iacob, Luni, 26 Sep 2005, 3:54

Si as mai avea si io o intrebare... Valentin spune ca i-au fost admise niste poze, insa eu nu le vad. Sa inteleg ca dupa notele/comentariile lui legate de aceasta poza aia au fost sterse sau cum?

Despinoiu Eduard Despinoiu Eduard, Miercuri, 28 Sep 2005, 6:58

Nici acum nu v-ati potolit! :-D Valentine, sicer... Sunt prea multi impotriva ta... Poate ar fi cazul sa renunti! Sincer!:-)

Fără foto Octavian Radu Topai, Vineri, 30 Sep 2005, 22:56

Oameni buni, lasati cuvintele si doar stati asa, si uitati-va prin fotografie. Sa vedeti ce bine va fi. Liniste si pace....

Fără foto dragos ionut nedelcu, Marţi, 4 Oct 2005, 11:17

un peisaj banal. frumos, dar banal. compozitie nehotarata.

Fără foto Adrian Rosca, Joi, 6 Oct 2005, 1:52

Ideea e ca tocmai 'banalitatea' muntilor ne induce o stare de exaltare unora dintre noi care ne face sa cutreieram, iar si iar, crestele si vaile montane.

Tudor Ghircoiaş Tudor Ghircoiaş, Joi, 6 Oct 2005, 12:14

Nu credeam ca fotografia asta putea genera atatea polemici. Daca stiam, ii puneam alt titlu...:-?

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Joi, 6 Oct 2005, 12:15

pai pune-i, ca nu e tarziu..poti face un concurs de idei pe tema asta..:-D

Fără foto Octavian Radu Topai, Joi, 6 Oct 2005, 12:18

E foarte bun titlul pe care al are acum.

Tudor Ghircoiaş Tudor Ghircoiaş, Joi, 6 Oct 2005, 12:44

Cred ca s-ar fi potrivit un "Kalashnikov":-D:-D

Fără foto Oana Suciu, Joi, 8 Dec 2005, 15:10

Pomi infloriti, iarba frageda si verde, nuante ruginii, zapada pe munti...peisajul asta reda toate manifestarile naturii! Parca e o secvanta dintr-un basm bine ticluit. Se vede ca cel care a facut fotografia este un adevarat iubitor al muntelui!

Fără foto costel neagu, Duminică, 11 Dec 2005, 12:23

Da. Clar lucru...
Cu asa frumusete de tara, care ne da fara sa ne ceara nici macar sa o respectam, noi ce facem?
Ceea ce am facut intotdeauna, ne dam in cap unii altora.

Cum poate, oare ceva atat de frumos, sa scoata la suprafata "uratul", sub orice aspect ar fi el?

Excelsior!

CINE POATE:-P

Viorel Borteş Viorel Borteş, Joi, 16 Feb 2006, 13:01

Se potrivea si "Molotov" daca e sa ne luam dupa cat de incendiare au fost discutiile. Orscat, mie-mi place mult "intalnirea" dintre crestele paralele si cea a pomilor infloriti din prim plan.

Mircea Moldovan Mircea Moldovan, Miercuri, 8 Mar 2006, 23:54

Incantatoare! Etajare de culoare, de vegetatie, de anotimpuri.:-)

cătălin pobega cătălin pobega, Joi, 23 Mar 2006, 9:31

Voiam sa-ti spune ca o am pe desktop de cand ai postat-o si inca nu m-am plictisit de ea. E o fotografie buna, felicitari inca odata! :-D

Fără foto siţa lixandru, Duminică, 30 Mar 2008, 10:53

Excelenta! Felicitari!

Florin Marcu Florin Marcu, Duminică, 9 Nov 2008, 17:49

chiar daca sunt destul de noi pe aici si nu pot sa votez inca... Excelenta poza! Felicitari!!!

Fără foto Adrian Rîbu, Duminică, 17 Ian 2010, 22:30

Excelenta.......

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Tudor Ghircoiaş
 1-20 din 66
  > [21-40] [41-60] [61-66]
FotografieComentariuData
No More Alone
Blană Marius
Nu. E Recea, jud. Brasov, la sud de municipiul Fagaras.
11 Aug
Fagarashu fotogenic
Tudor Ghircoiaş
Asa e. De aia eram in genunchi.:-D
23 Nov
Reaching for the sky...
Tudor Ghircoiaş
Nu stiu nimic de repararea refugiului Caltun, noi am urcat de la cabana Negoiu.
17 Oct
Waikiki
Sorin Rechiţan
Iti vine sa te teleportezi acolo, sa tragi adanc aer in piept si sa sorbi apa din palme.:-o
14 Aug
marmoţica pofticiosă
Cristian Gabriel Ruică
Era cam rece piatra aia:-P:-P:-P
14 Aug
Transilvania...si o privire spre sud
Tudor Ghircoiaş
Si ca enumerarea sa fie completa: dupa Mazgavu e Puha iar la final ordinea ar fi Capul Surului - Suru. Asa, ca sa fim perfectionisti:-D
25 Iun
Cum imi place...
Tudor Ghircoiaş
Va multumesc tutulor! Si voua spor in toate domenilii de activitate! Traiasca unu mai!:-D
17 Mai
Cum imi place...
Tudor Ghircoiaş
Am de gand sa raman la 21.:-o
14 Mai
fagaras
OVIDIU SABIN PETRENCIU
Nu din Arefu, e dinspre nord catre sud. Probabil din Porumbacu sau Scorei...
15 Nov
ape limpezi
Alexandru Hârju
Excelent intr-adevar!
30 Iun
Fagarasul in toata splendoarea
Tudor Ghircoiaş
Cat sa mananci o inghetata:-)...fara zahar:-D
29 Iun
Iunie
Tudor Ghircoiaş
Chiar ca in miniatura: Cindrelul are doar 2 lacuri glaciare: Iezerul Mare si Iezerul Mic:) Cu toate astea are farmecul lui si e o ideala destinatie de weekend. Zona cu cele 2 lacuri e protejata (Rezervatia Naturala Iezerele Cindrelului).
29 Iun
Fagarasul in toata splendoarea
Tudor Ghircoiaş
e o alta perspectiva. Nu am vrut sa prind toata creasta Fagarasului, ci doar o parte din ea
31 Mai
Fagarasul in toata splendoarea
Tudor Ghircoiaş
In Vistea de Sus am copilarit, asa ca am trait ceva ani acolo:) Nici acum nu ma pot plange fiindca merg relativ des (e la doar 60 km de Sibiu)
29 Mai
Cum imi place...
Tudor Ghircoiaş
...si marmota invelea ciocolata in staniol...:-D:-D
11 Mai
Ros-albastru;)
Lumi B.
Mai-mai. N-a fost prea frumos din partea celor care au venit cu tine...sa-ti faca una ca asta...:-D:-D
11 Mai
Cum imi place...
Tudor Ghircoiaş
Multumesc tuturor de urari. Cred ca am inteles ideea: Cu ocazia implinirii a 22 de ani, lumea nu-si doreste sa ma opresc din procesul ireversibil de imbatranire si sa continui tot asa! :-P:-P:-P
11 Mai
50:)
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
La Munti Ani!!!:-P
9 Mai
Cum imi place...
Tudor Ghircoiaş
Multumesc. Si tie La Munti Ani!:-P
9 Mai
lacul lung, rosiile si lacul mandra
Eduard Valentyn
frumoasa perspectiva.:-)
9 Mai
Comentarii înscrise de Tudor Ghircoiaş
 1-20 din 66
  > [21-40] [41-60] [61-66]
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024