Deschideri

Înscrisă de: Anghel Daniel
Deschideri
Data publicării: : 10 Feb 2006, vizualizări:: 1754
Localizare geografica: România, Masivul IEZER-PAPUSA
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Şerban Minescu Şerban Minescu, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 0:36

Foarte fain cerul si senzatia de profunzime a pozei...dar de ce pietroiul ala din mijloc???:-(Cativa pasi mai la stanga si iesea mult mai bine zic eu

Sigrid Martin Sigrid Martin, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 2:43

subscriu - prea... centrat:-?

Bogdan Cârstina Bogdan Cârstina, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 9:01

Cel mai pe mijloc pietroi din cati am vazut:-D. in rest poza e de 10.

Fără foto Cristina Nicolae, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 13:04

e bun si pietroiul, o bucata de stonehenge nu strik. pakt ca e marcat... poza e ok
:-P

Fără foto Anghel Daniel, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 16:09

Va pierdeti in clisee.........."Pietroiul" este in centru tocmai pentru a induce ideea de convergenta si profunzime. Iata ca a atras atentia. Pe de alta parte, marcajul(banda rosie-marcaj de creasta) are si el semnificatiile lui. Va dati seama ca mai am si alte cadre cu "pietroiul", asa, "ca la carte".........

Ady Rangu Ady Rangu, Sâmbătă, 11 Feb 2006, 21:31

de acord cu tine Daniel...
ce vizibilitate ai avut...:-o

Fără foto Andrei Berghes, Duminică, 12 Feb 2006, 17:06

dementiala! fara nici un repros calitativ...

Cosmin Sava Cosmin Sava, Duminică, 12 Feb 2006, 23:18

Frumos efectul...:-)

Lucian Jurca Lucian Jurca, Luni, 13 Feb 2006, 9:09

Pietroiul are crestetul oblic si contribuie si el cum poate la convergenta:-D Altfel, frumoasa imagine!:-)

Despinoiu Eduard Despinoiu Eduard, Luni, 13 Feb 2006, 9:56

Dane, clisee, clisee, da lumea l;e cunoaste, si te taxeaza pentru asta! Nu notez, nu ar fi corect sa fac lucrul acesta, dar sutin parerea lui Serban,"pietroiul" ramane centrat, in ciuda planurilor care le-ai vrut tu suprapune in ideea profunzimii.

Fără foto ina harasenciuc, Luni, 13 Feb 2006, 14:47

auzi scoate domne pietroiu ala de acolo sa fie multumita lumea....:-D....

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Luni, 13 Feb 2006, 22:02

Lasa ma pietroiul acolo ca sta bine. Daca bate vantu` tare te poti tine de el.

Fără foto Ryan Paun, Marţi, 14 Feb 2006, 1:24

..nu stiu cit este scorul cu cei din inaintea mea...dar "pietroiul" este OK unde este....tot de la natura!!!

Fără foto Anghel Daniel, Marţi, 14 Feb 2006, 19:08

Multumesc pentru comentarii. Pana la urma fotografia, in general, este un domeniu deschis imaginatiei si oricaror interpretari. Fiecare vede ce vrea sau ce poate intr-o imagine. Eu raman la ideea ca nu trebuie sa ne limitam(cramponam) la niste reguli de incadrare atunci cand incercam sa realizam o fotografie.

colac catalin colac catalin, Miercuri, 15 Feb 2006, 0:06

a observat cineva ca jumatatea de jos se reflecta pe cer aproape ca intr-un lac?:-?

colac catalin colac catalin, Miercuri, 15 Feb 2006, 0:13

imi imaginez cum ar arata poza trasa cu o camera care sa te ajute sa scoti o profunzime mai adanca:-o

Sigrid Martin Sigrid Martin, Miercuri, 15 Feb 2006, 10:30

Daniel, îti dau perfecta dreptate când spui ca nu e cazul sa ne cramponam de reguli, ci sa lasam frâu liber imaginatiei, starii de moment - în fine, tututor componentelor care duc la crearea unei fotografii.
La fel cum autorul actioneaza subiectiv, asa si privitorul tot subiectiv... priveste.
Nu stiu despre ce reguli e vorba, caci nu cunosc regulile si nici nu am de gând sa le învat, tocmai pentru ca pozele mele nicicând nu am de gând sa le supun unor reguli. Dar accept sfaturi care duc la rezultate mai bune... atâta timp cât nu trebuie sa învat butoanele de la aparate noi.
Dar în imaginea de fata, când ma uit la ea, privirea îmi ramâne lipita de pietroi si nu se duce mai departe, asa cum a fost intentia ta, cred.
Îmi place pietroiul, îmi place cerul, peisajul, îmi plac culorile.
Doar atât, eu m-as fi pozitionat altfel... din subiectivism:-) la fel cum tu, Daniel, te-ai pozitionat voit asa, tot din... subiectivism.
Si cum se obisnuieste printre cei care (indiferent ca respecta sau nu regulile) iubesc natura si muntele si fotografia: îti urez ture faine si lumina blânda!:-)

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Miercuri, 15 Feb 2006, 11:12

domnu Anghel, puteti sa-mi explicati cum va "induce", ca sa va citez, acel pietroi... profunzime, cand ochiul privitorului se impiedica tocmai de acesta, in acest sens? Vad ca va incapatanati sa va sustineti alegerea, de a pune pietroiu in centru imaginii, ca pe una geniala... ehhh va spun ca nu-i chiar ashe, iara daca cumva aveti indoieli privitor la opiniile mai mult sau mai putin neavizate a unor interlocutori pe acest site, va invit cu deosebita placere sa va consultati cu pasionati in ale fotografiei de pe alte meleaguri...
despre semnificatia benzii roshii in acest cliseu nu va mai intreb, ca este oarecum evidenta... crucea albastra. sau eventual bulina galbena, cu siguranza nu ar fii dat atat de bine in cadru:-) personal va multumesc pentru aceasta lectie de fotografie, si abia astept alte imagini mai mult sau mai putin profunde... o zi buna

Fără foto Andrei Berghes, Miercuri, 15 Feb 2006, 12:17

Voi nu observati ca tot farmecul pozei sta in momaia aia cu marcaj:) ce s-ar mai fi ales de ea daca n-ar fi existat pietroiul in cadru? Ia ganditi-va:P eu cred ca ar fi spus mult mai putin fara... Propunere, domnule Anghel: ia prelucrati poza si scoateti pietroiul sa vedem ce iese:S

Fără foto Anghel Daniel, Miercuri, 15 Feb 2006, 12:40

Ochiul privitorului se poate impiedica de pietroi, este adevarat, recunosc. Si totusi, mie mi se pare ca imaginea are mai mult farmec asa si chiar mai multa profunzime(paradoxal). Nu vreau sa ma explic pentru ca daca indraznesc sa-mi sustin o idee vad ca sunt luat peste picior de unii. Nu stiu de unde se intelege ca vreau sa-mi impun ideea ca fiind una geniala. Nu este o fotografie extraordinara si nici macar deosebita. Nu trebuie sa mi se multumeasca pentru lectii de fotografie pentru ca nu am facut nimic in acest sens. Apreciez toate comentariile pentru ca de fapt eu vreau da invat cate ceva. Oricum, putin respect in cele scrise de unii de pe aici nu ar strica. Tot respectul pentrul comentariile lui Sigrid Martin, de exemplu, dar pentru pentru altele.......

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Miercuri, 15 Feb 2006, 13:18

ca studiu de caz, incearca sa scoti norii aia si sa vezi ce obtii..., si dupaia lasa norii si scoate bolovanu...

Constantin Suciu Constantin Suciu, Sâmbătă, 1 Apr 2006, 14:35

Cred ca daca nu era "pietroiul", poza asta, desi reusita, nu ar fi avut parte de atatea comentarii. Felicitari.:-D

Fără foto Andrei Berghes, Sâmbătă, 1 Apr 2006, 14:48

...si nici de nota onorabila din top:D asta incercam sa sugerez mai sus; mai binele poate fi uneori dusmanul binelui;)

Fără foto mircea bologa, Sâmbătă, 1 Apr 2006, 15:27

Cu totul si cu totul de acord în special cu Serban, Sigrid, Bogdan, Critina, Daniel A., Ady, Andrei, Lucian, Eduard, Ina, Emi, Ryan, Catalin, Daniel H., Constantin, si mai ales cu toti!

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Anghel Daniel
 1-20 din 39
  > [21-39]
FotografieComentariuData
Pietroiul
Anghel Daniel
Este un al doilea cadru. Prima ramane. Asta este pentru comparatie.
20 Feb
Deschideri
Anghel Daniel
Ochiul privitorului se poate impiedica de pietroi, este adevarat, recunosc. Si totusi, mie mi se pare ca imaginea are mai mult farmec asa si chiar mai multa profunzime(paradoxal). Nu vreau sa ma explic pentru ca daca indraznesc sa-mi sustin o idee vad ca sunt luat peste picior de unii. Nu stiu de unde se intelege ca vreau sa-mi impun ideea ca fiind una geniala. Nu este o fotografie extraordinara si nici macar deosebita. Nu trebuie sa mi se multumeasca pentru lectii de fotografie pentru ca nu am facut nimic in acest sens. Apreciez toate comentariile pentru ca de fapt eu vreau da invat cate ceva. Oricum, putin respect in cele scrise de unii de pe aici nu ar strica. Tot respectul pentrul comentariile lui Sigrid Martin, de exemplu, dar pentru pentru altele.......
15 Feb
Deschideri
Anghel Daniel
Multumesc pentru comentarii. Pana la urma fotografia, in general, este un domeniu deschis imaginatiei si oricaror interpretari. Fiecare vede ce vrea sau ce poate intr-o imagine. Eu raman la ideea ca nu trebuie sa ne limitam(cramponam) la niste reguli de incadrare atunci cand incercam sa realizam o fotografie.
14 Feb
Deschideri
Anghel Daniel
Va pierdeti in clisee.........."Pietroiul" este in centru tocmai pentru a induce ideea de convergenta si profunzime. Iata ca a atras atentia. Pe de alta parte, marcajul(banda rosie-marcaj de creasta) are si el semnificatiile lui. Va dati seama ca mai am si alte cadre cu "pietroiul", asa, "ca la carte".........
11 Feb
2`n V
liviu ignat
10 pentru toaster!!!!:-D
14 Dec
Eternitate
HOMESCU ALIN
Superb!
9 Dec
Cetatea Tigailor
Mihai Hotinceanu
Frumos!
9 Dec
Inceput de toamna
Marian Rohat
Adevarata poveste!
9 Dec
Pasodoble
Cris D
Iezerul m-a fascinat mereu prin farmecul norilor. E super!!!
9 Dec
p.a. fashion
Radu POPA
misto cerul pentru ora 21:00:27..........:-?
27 Nov
REVELATION
Anghel Daniel
Multumesc pentru comentariu, dar cred ca aici nu isi are locul. Eu unul prefer sa admir, sa invat si sa comentez FOTOGRAFIE. Parca e vorba de un top foto?!
26 Nov
Canyonlands după furtună
Ileana si Rareş Benga
Scuze pentru greseala de scriere.......
26 Nov
Lines and spots
Anghel Daniel
Nu atat de mult precum lasa impresia. Am incercat sa scot in evidenta mesajul indus de titlu si perceput ca atare la fata locului. Multumesc pentru critica. Ar trebui sa predomine asemenea comentarii si nu aiureli paralele cu fotografia.
26 Nov
Misty Wood
Sorin Rechiţan
Ciudate crengi.... Parca sunt desprinse din basme.
25 Nov
Inainte de furtuna
Alexandru Hârju
Buna ideea.........
25 Nov
Canyonlands după furtună
Ileana si Rareş Benga
Mai rar un asemenea curucubeu. Se pare ca asemenea fenomene au legatura mai ales cu americanii............
25 Nov
La capatul lumii
Anghel Daniel
Conteaza? Amandoi am gandit(si simtit) la fel.
25 Nov
Smarald
Şerban Minescu
Superb! Iata o poza cu "muschi".
24 Nov
În lumea zeilor
Bogdan Murafa
Interesant.
24 Nov
In vale
Alin Popescu
Atmosfera de basm. Un vis...........
24 Nov
Comentarii înscrise de Anghel Daniel
 1-20 din 39
  > [21-39]
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024