Galeria Foto Alpinet |
Brrrrrrrrrrrr Sorine O venit iarna |
Echilibru. Imi place foarte mult! |
cred ca o sa-i bagi in ceatza pe baietzi, ai trecut pe canon, tot digital, dar cu obiective nikon |
Paul Mitran, Marţi, 9 Ian 2007, 23:10 Foarte frumos, parca-i un desen facut cu creionul de grafit. Ca de obicei, incadrarea este foarte buna. Ce mai, o fotografie reusita (studia(r) ta). ZECE |
Freezing mood Foarte frumoasa! |
Oana B., Miercuri, 10 Ian 2007, 11:13 Este superba!!! Am avut senzatia initial ca e desen sau gravura si ma intrebam daca ai pozat vreunul?! NOTA ZECE E MICA! Vreun secret anume??? |
bravo, maestre! Imaginea asta este recropuita? Am impresia ca ar fi dat la fel de bine daca imaginea asta respira mai mult pe dreapta... vro jumate de cm mai mult... cat sa intre stalpul din prim plan cu tot cu zapada de pe el si inca putin... |
super:D parca-i reclama la dero:P albul imaculat:P chiar.... cum suporta un canon obiectiv nikorr?:D nu vreau detalii tehice ca de alea stiu |
Mulţumesc tuturor pentru aprecieri. Cadrul nu e un crop. Am mai multe încadrări similare dar aceasta mi s-a părut a fi mai bună. Ideal ar fi fost ca cele două leaţuri transversale ce ies din cadru să nu fi existat...ar fi subliniat impresia de dezordine. Am folosit un adaptor Nikon F- Canon EF, care permite utilizarea obiectivelor Nikkor din gama AI, non AI, AI-S, AF, AF-D (dar nu şi AF-G) pe orice body Canon EOS. Singurul mod posibil de expunere este prioritatea de diafragmă (este puţin ironic faptul că există multe aparate Nikon actuale lipsite de indicatorul AI, ce nu sunt compatibile cu performantele obiective Nikkor manuale) însă, închiderea la propriu a aperturii aduce după sine şi reducerea cantităţii de lumină reflectată în vizor (respectiv întunecarea imaginii), cu efecte negative asupra focalizării manuale. Sunt un fan declarat al opticii Nikkor dar trebuie să recunosc că, optic cele două sisteme nu se împacă prea bine. Mecanica adaptorului în cauză lasă de dorit, simţindu-se un joc serios între ambele monturi, atât a aparatului cât şi a obiectivului. Diferenţa între flanşele celor două tipuri de obiective nu este bine acoperită, de unde şi o serioasă vignetare, perceptibilă chiar şi la f 11. Nici definiţia tipică a opticii Nikkor nu am gasit-o în acest mariaj nefericit. Probabil cunoscuta zicală "dragoste cu forţa, nu se poate", este valabilă şi în ingineria optică... |
Catinca Iancovescu, Joi, 11 Ian 2007, 0:10 alb-negru sau alb-lemn? atunci winter wood |
sorin, compozitia inghesuita da impresia de crop. gardul din prim plan atrage prea mult atentia prin marimea lui si prin culoarea diferita de fundal. de ce nu este toata a/n? diagonala primplanului nu conduce ochiul in perspectiva, dimpotriva este ascendenta inafara cadrului, in dreapta. |
Mie tocmai dispunerea dezordonată a elementelor în cadru mi-a plăcut. Cadrul nu este a/n dar vignetarea datorată adaptorului conduce la o pierdere serioasă a luminii către colţurile imaginii. |
faina, imi place! |
alex borcea, Joi, 1 Mar 2007, 1:25 f grafica fotografia; ai niste contraste f puternice dar integrate; bine ales cadrul; ai zice ca e compus; bine echilibrata, detaliile mai evidente decit ar fi fost necesar dar bine venite; caligrafica ce sa mai... |
Foarte reusita. Poate le pui pe toate din Semenic intr-un album. |
olga ioan, Luni, 5 Mar 2007, 16:45 Minunatie de natura si poza! Tocmai ca nu este a/n imi place. Dl. Rechitan a avut parte de zapada se pare. Felicitari pentru imagine. |
Galeria Foto Alpinet |
<< [41-60] [61-80] [81-100]< | 101-120 din 539 | > [121-140] [141-160] [161-180] >> |
Fotografie | Comentariu | Data |
lumina alex borcea | Gâlceavă pe cer...adică mult zgomot...:-D | 12 Dec |
"bătrânul"... şi marea Daniel Humelnicu | Mai mare dacât tine?....:-o:-o:-o | 12 Dec |
Fără cuvinte... Tünde Iuhasz | Cu toţii te aşteptam...:-D | 7 Dec |
sweet home... Daniel Humelnicu | S-a afumat cortul, de la gradual...:-D | 7 Dec |
şuşaring Daniel Humelnicu | Obsedatule...:-D:-D:-D | 6 Dec |
nici toamna, nici iarna mihai-ian nedelcu | Foarte bine compusă şi expusă.:-) | 1 Dec |
Noiembrie roşu... Sorin Rechiţan | Mircea, încape ditamai îndoiala, nu e film...:-P Punctul roşu din staânga imaginii este soarele care tocmai apunea. Cam mărunt...datorită focalei folosite. Am incercat unele cadre cu focale mai lungi (300mm) în care Vf. Gugu îşi etalează maiestuos aspectu-i piramidal...le voi posta în curând. Efectele compresiei se simt, într-adevăr, deşi am redus dimensiunea laturii mari la 550. Saturaţia culorilor se datorează în mare parte expunerii (gradualului folosit). Daca alegeam în final titlul "Octombrie Roşu", mă luau bolşevicii în colimator...:-D | 1 Dec |
"Ghost Land" Sorin Rechiţan | Mulţumesc pentru aprecieri. În faţa căpiţelor era un drum, pe care a trecut o utilitară, cu farurile aprinse. Timpul de expunere lung (8'') a înregistrat traiectoria acestora pe sensor.:-) | 28 Nov |
"Golden Fall" Sorin Rechiţan | E un vârtej care pare a fi val datorită timpului de expunere lung (2 sec.):-) | 28 Nov |
Bucşoiu Sorin Rechiţan | Expunere 1`40''. La aproximativ 40 minute după apusul soarelui. Înainte de scanare am redus puţin dominanta verde specifică negativelor din gama Fuji Superia. În rest...felicitări naturii...:-D | 22 Nov |
Omu Sorin Rechiţan | 30 minute înainte de a apune soarele.:-) | 18 Nov |
Oranj Alina Bodnariu | Frumoase locuri:-) | 14 Nov |
Pastorală II Sorin Rechiţan | Eu. | 14 Nov |
a nins prin Fereastra Cipi Gavozdea | Noaptea nu-i ca ziua...:-D | 6 Nov |
Tovarăş de... frumos Claudiu Szabo | Samoyed?:-) | 4 Nov |
curioasa Mircea Costina | Dinu, dar ce ne poţi spune despre persoanele al căror cont conţine numele de familie scris cu majuscule?:-) Sunt sigur că unii specialişti pot enunţa ipoteze care nu au nici o legătură cu realitatea...:-) | 4 Nov |
Blame... Sorin Rechiţan | Pentru a folosi polarizarea?:-D | 2 Nov |
Lumina si umbra Tatár Attila | Un cadru puţin mai strâns?:-) | 2 Nov |
Lumina si umbra Tatár Attila | Frumoasă lumina. Noroc de vreme...:-) | 2 Nov |
Undercover Minerva Vincze | Superbă cromatică.:-) | 1 Nov |
<< [41-60] [61-80] [81-100]< | 101-120 din 539 | > [121-140] [141-160] [161-180] >> |