Galeria Foto Alpinet |
Brrrrrrrrrrrr Sorine O venit iarna |
Echilibru. Imi place foarte mult! |
cred ca o sa-i bagi in ceatza pe baietzi, ai trecut pe canon, tot digital, dar cu obiective nikon |
Paul Mitran, Marţi, 9 Ian 2007, 23:10 Foarte frumos, parca-i un desen facut cu creionul de grafit. Ca de obicei, incadrarea este foarte buna. Ce mai, o fotografie reusita (studia(r) ta). ZECE |
Freezing mood Foarte frumoasa! |
Oana B., Miercuri, 10 Ian 2007, 11:13 Este superba!!! Am avut senzatia initial ca e desen sau gravura si ma intrebam daca ai pozat vreunul?! NOTA ZECE E MICA! Vreun secret anume??? |
bravo, maestre! Imaginea asta este recropuita? Am impresia ca ar fi dat la fel de bine daca imaginea asta respira mai mult pe dreapta... vro jumate de cm mai mult... cat sa intre stalpul din prim plan cu tot cu zapada de pe el si inca putin... |
super:D parca-i reclama la dero:P albul imaculat:P chiar.... cum suporta un canon obiectiv nikorr?:D nu vreau detalii tehice ca de alea stiu |
Mulţumesc tuturor pentru aprecieri. Cadrul nu e un crop. Am mai multe încadrări similare dar aceasta mi s-a părut a fi mai bună. Ideal ar fi fost ca cele două leaţuri transversale ce ies din cadru să nu fi existat...ar fi subliniat impresia de dezordine. Am folosit un adaptor Nikon F- Canon EF, care permite utilizarea obiectivelor Nikkor din gama AI, non AI, AI-S, AF, AF-D (dar nu şi AF-G) pe orice body Canon EOS. Singurul mod posibil de expunere este prioritatea de diafragmă (este puţin ironic faptul că există multe aparate Nikon actuale lipsite de indicatorul AI, ce nu sunt compatibile cu performantele obiective Nikkor manuale) însă, închiderea la propriu a aperturii aduce după sine şi reducerea cantităţii de lumină reflectată în vizor (respectiv întunecarea imaginii), cu efecte negative asupra focalizării manuale. Sunt un fan declarat al opticii Nikkor dar trebuie să recunosc că, optic cele două sisteme nu se împacă prea bine. Mecanica adaptorului în cauză lasă de dorit, simţindu-se un joc serios între ambele monturi, atât a aparatului cât şi a obiectivului. Diferenţa între flanşele celor două tipuri de obiective nu este bine acoperită, de unde şi o serioasă vignetare, perceptibilă chiar şi la f 11. Nici definiţia tipică a opticii Nikkor nu am gasit-o în acest mariaj nefericit. Probabil cunoscuta zicală "dragoste cu forţa, nu se poate", este valabilă şi în ingineria optică... |
Catinca Iancovescu, Joi, 11 Ian 2007, 0:10 alb-negru sau alb-lemn? atunci winter wood |
sorin, compozitia inghesuita da impresia de crop. gardul din prim plan atrage prea mult atentia prin marimea lui si prin culoarea diferita de fundal. de ce nu este toata a/n? diagonala primplanului nu conduce ochiul in perspectiva, dimpotriva este ascendenta inafara cadrului, in dreapta. |
Mie tocmai dispunerea dezordonată a elementelor în cadru mi-a plăcut. Cadrul nu este a/n dar vignetarea datorată adaptorului conduce la o pierdere serioasă a luminii către colţurile imaginii. |
faina, imi place! |
alex borcea, Joi, 1 Mar 2007, 1:25 f grafica fotografia; ai niste contraste f puternice dar integrate; bine ales cadrul; ai zice ca e compus; bine echilibrata, detaliile mai evidente decit ar fi fost necesar dar bine venite; caligrafica ce sa mai... |
Foarte reusita. Poate le pui pe toate din Semenic intr-un album. |
olga ioan, Luni, 5 Mar 2007, 16:45 Minunatie de natura si poza! Tocmai ca nu este a/n imi place. Dl. Rechitan a avut parte de zapada se pare. Felicitari pentru imagine. |
Galeria Foto Alpinet |
<< [61-80] [81-100] [101-120]< | 121-140 din 539 | > [141-160] [161-180] [181-200] >> |
Fotografie | Comentariu | Data |
Tomnatecă Sorin Rechiţan | M-am gândit şi eu la asta...voi încerca să-mi sincronizez următoarea ieşire în zonă cu vreun campionat de deltaplanism sau parapantism...concurenţii vor umple în mod plăcut partea de sus a cadrului...:-) Oricum, atmosfera este singurul element de valoare în acest cadru, din moment ce nu putem vorbi de originalitate în cadrare sau vreo locaţie deosebită (şoseaua Culoarului Rucăr Bran). Mi-a plăcut în schimb lumina radiantă a crepuscului, pe care am încercat să o pun în valoare prin folosirea unui filtru de polarizare. Filtru răspunzător în mare parte de saturaţia imaginii.:-) | 1 Nov |
Jurassic Sorin Rechiţan | Măi, Mircea, măi...cum mă prinzi, cum mă arzi...:-P | 12 Oct |
peretele branelor - abruptul caraimanului cosmin andrei | Foarte faină expunerea.:-) | 11 Oct |
Valea Jepilor Dominic Cristofor | Nu fiţi răi...:-) | 10 Oct |
Sans nom... Sorin Rechiţan | "Sans nom" era fotografia...:-P | 9 Oct |
Vis Iulian Chiculiţă | Artă.:-) | 3 Oct |
Peleaga ca niciodata Andrei Panaiotu | De pe Muchia Slăveiu?:-) | 24 Sep |
Haute Savoie Sorin Rechiţan | Am luat la cunoştinţă.:-D | 8 Sep |
Haute Savoie Sorin Rechiţan | Când e şedinţa cu părinţii?:-D | 8 Sep |
Make-up... Sorin Rechiţan | Îi voi vorbi soarelui să nu mai apună atât de frumos...:-P:-D | 7 Sep |
....aproape ireal...pt noi Dan Curic | Cum se numeşte vf. din dreapta imaginii?:-) | 24 Aug |
here it is Radu Ponta | Bună şi încadrarea şi cromatica.:-) | 14 Aug |
6 a.m. Sorin Rechiţan | ...la genunchi...:-D | 12 Aug |
6 a.m. Sorin Rechiţan | Cu o seară înainte am avut şi apă la el...:-D | 12 Aug |
apus de neuitat (mont blanc) bedo zoli | Din Chamonix?:-) | 12 Aug |
Crazy diamond... Sorin Rechiţan | Je ne m`en souviens plus...:-P:-D | 4 Aug |
L`arete des Bosses Sorin Rechiţan | Oleeee!!!!:-D | 4 Aug |
Crazy diamond... Sorin Rechiţan | Scuze pentru întârzierea răspunsului...:-(Nu ştiu ce aş putea adăuga la cele spuse de Valentin... Timpul de expunere folosit a fost într-adevăr 1/30 sec. iar diafragma f 16. Am ales o subexpunere pronunţată pentru a sublinia desenul zăpezii şi un contrast mai bun. Scanarea e la 4000 dpi. Am fost nevoit să corectez puţin din scanare dominanta uşor verde, specifică negativelor Fuji din gama Superia.:-D | 4 Aug |
L`arete des Bosses Sorin Rechiţan | Dacă îmi spui ce anume îţi scapă, poate te lămuresc...:-) | 4 Aug |
Timiditate Sorin Rechiţan | Mulţam pentru aprecieri...dacă bine îmi amintesc, f8 şi t 1 secundă.:-) | 25 Iul |
<< [61-80] [81-100] [101-120]< | 121-140 din 539 | > [141-160] [161-180] [181-200] >> |