Craiasa Craiesei

Înscrisă de: daniel morar
Craiasa Craiesei
Data publicării: : 11 Iun 2007, vizualizări:: 1455
Localizare geografica: România, Muntii PIATRA CRAIULUI
Descriere: Nu ma indoiesc ca iubitorii Craiesei vor recunoaste locul... magic
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Fără foto Catinca Iancovescu, Marţi, 12 Iun 2007, 1:06

...sau cum se poate strica un loc magic printr-o cojmelie mizerabila si hâita (vopsita ecologic în verde!)...lemnul de zada îmbatrâneste frumos devenind gri fara sa putrezeasca, netratat...

Cristian Mihai Cristian Mihai, Marţi, 12 Iun 2007, 14:34

Alte poze nu ai, decat cu Craita si Aninata. Aratale la oameni si poate le zici cum sa si ajunga pe acolo.

daniel morar daniel morar, Marţi, 12 Iun 2007, 15:46

Bai, domnu Mihai, nu te speria, ca dintr-o poza nu viseaza nimeni traseul. Nu fii egoist, sunt si oameni care merita sa ajunga acolo, sa poata macar lasa ceva pentru turistii merituosi la ananghie. Dintr-o poza nu reiese o locatie, fii linistit. Stiu cui trebuie sa spun si cui nu!
Altfel laudabila grija ta!:-D

daniel morar daniel morar, Marţi, 12 Iun 2007, 15:55

Pt doamna Catinca, cu tot respectul. Acea "cosmelie darapanata si mizerabila" e mai mult decat toata reteaua de hoteluri Ritz din lume, pentru cunoscatorii Pietrei Craiului. Fie, doar prin istoria si oamenii care au contribuit si contribuie in continuare la mentinerea ei, asa cosmelie cum este. Nu un tip de lemn si felul in care putrezeste el, face dintr-un refugiu un loc de suflet, ci sufletul si pasiunea celor care au visat-o si au realizat-o sfinteste locul. Si acolo nu prea ajung cei care viseaza la jacuzzi si murdaresc pe jos.:-D

Fără foto Catinca Iancovescu, Miercuri, 13 Iun 2007, 0:09

Salut Daniel, nu ma domni ca suntem toti din acelasi trib, si sunt convinsa ca locul e asa cum zici, de altfel toata Piatra, (si în special Calinetul pt.mine); dar! poza e poza, si cosmelia socheaza prin urâtenia ei chiar daca e plina cu amintiri.... Si de ce sa vorbim de extreme: nici eu nu suport Ritzurile si parvenitii care... etc, dar compara-o un pic cu casutele din Trascau: este expresia unei alte lumi! (eu credeam ca o sa zici ca lemnul arde, si de-aia e mai bine tabla)

daniel morar daniel morar, Miercuri, 13 Iun 2007, 9:35

Pai Trascaul si Piatra Craiului sunt doua lumi complet diferite. Trascaul este un masiv umaniazat, in care casele au aparut ca expresie a locuitorilor ei. Piatra Craiului este un masiv restrans, 22 km lungime, complet inaccesibil locuirii. Ca urmare, cativa pasionati si cunoscatori au decis sa construiasca cateva refugii ferite de ochii hoardelor de turisti. S-au apucat si au carat materialele cu spatele, table, cartoane, ce au putut. Nu au existat mesterii populari care sa faca ceea ce este in Trsacau si nici nu erau sponsorizati de nimeni. Asa ca au facut cum au putut, si mai ales au facut pentru un cerc restrans de cunoscatori. Putini sunt cei care ajung in locatiile respective. In jurul acestor refugii s-au tesut in timp legende si povesti frumoase.:-)

Marius Radu Marius Radu, Joi, 14 Iun 2007, 14:56

E-devarat, e o cosmelie dar are o istorie incarcata si un farmec aparte pt. cei care colinda abrupturile Craiului... totusi nu vad rostul acestei imagini si nici ce-ar vrea ea sa exprime... cum ca a fost si autorul pe-acolo sau ce anume???

daniel morar daniel morar, Joi, 14 Iun 2007, 20:33

Imaginea cu tine ce exprima!?
In general toate fotografile de pe Alpinet ce exprima!!!:-D

daniel morar daniel morar, Joi, 14 Iun 2007, 20:35

Da, ca am fost pe acolo, ce altceva ar putea sa exprime...

Fără foto alexandra manu, Sâmbătă, 16 Iun 2007, 19:34

e o cosmelie rupta dintr-o magie:-D

cătălin pobega cătălin pobega, Miercuri, 20 Iun 2007, 17:48

nu pune nimeni poze pe alpinet cu aceste locuri tocmai pt ca sunt atat de firave si pot fi atat de usor distruse de porcus turisticus. ring a bell?

Fără foto Valentin Barbu, Miercuri, 20 Iun 2007, 20:08

daniel morar, esti doar un anonim disperat sa atraga putina atentie. Este cea mai nevinovata exprimare pentru a nu mi se sterge comentariul.
Mi-e scraba de gestul tau.

daniel morar daniel morar, Joi, 21 Iun 2007, 21:03

Da, draga domnule Barbu, sunt anonim, ca dealtfel si tine. Da, doresc sa atrag atentia, care ar fi gresala. Toti dorim sa atragem atentia, altfel am sta acasa nu am mai umbla pe munte si pe net. Disperat nu ma simt. Daca ti-e scarba, ia putina lamaie. Cat despre gestul meu, cred ca se inscrie in genul de gesturi al alpinetilor, nu are nimic iesit din comun. Fotografii cu refugii nu am doar eu, iar despre grija voastra a indignatilor...., ma tem ca e doar ipocrizie. Repet:
1. O fotografie nu deceleaza o locatie, ar trebui cel putin o harta, daca nu cumva esti vreun clarvazator
2. De ce va credeti doar voi (Valentin Barbu&Co) cei alesi sa vedeti acele locuri
Cu respect si fara greata, Daniel:-D

daniel morar daniel morar, Joi, 21 Iun 2007, 21:23

Daca cel putin un turist va reusi sa ajunga la locatia acestor refugii folosind fotografia postata de mine, imi voi retraje fotografia si imi voi cere public scuze. Daca insa nu va ajunge vreun turist acolo folosind fotografiile mele, atunci gestul tau, ingrijorat si ales domn Barbu, este disperat, din frustrare si cel putin ipocrit.
Cu acelasi respet, Daniel:-D

daniel morar daniel morar, Duminică, 24 Iun 2007, 1:25

Pt Catalin Pobega:
Sper sa fie ultima replica la replica pe care o dau. Nu contest iubirea ta pentru munte, iar tu nu o cunosti pe a mea. Cunosc insa un iubitor cu"certificat" daca pot spune asa. Este vorba despre Dinu Mititeanu de la Cluj, care de peste 40 de ani bate cararile tuturor muntilor din tara asta. Nu cred ca mai este careva sa nu il cunoasca, macar din auzite, dintre cei care se pretind iubitori de munte. Ei, el insusi a scris elogios si a publicat fotografii cu Craita, in defuncta revista Muntii Carpati plus alte articole. Harul lui de a scrie despre munte ar trebui sa aduca cohorte de truristi la Craita si totusi nu este asa. Insasi Piatra Craiului este cel mai bun paznic al Craitei. Nu prea ajung pe acolo puturosii de "porcus turisticus", le-ar cere un efort prea mare, iar simpla mea poza nu are cum sa-i indrume intracolo. Nu pot avea ei harul de a dibui, folosindu-mi poza aceea, drumul pana la ea. Asa ca repet, nu am facut nici o gresala postand acea poza si nu are nimeni cum sa ma faca sa ma simt vinovat cu ceva.
In alta ordine de idei, unii dintre noi au o parere prea buna despre ei insisi, crezandu-se singurii alesi care sa poata iubi si cunoaste muntele cu adevarat!!!

A bon entendeur, Salut!:-)

Fără foto Varlan ., Luni, 25 Iun 2007, 23:08

sa fim seriosi! numai un pasionat ar cauta sa ajunga in o "cojmelie" ca cea de mai sus, iar ce e din pasiune nu poate fi daunator

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de daniel morar
 1-20 din 621
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
FotografieComentariuData
Marele Grohotiş
Bogdan-Lucian Adumitroaie
fain
20 Iun
Marele Grohotiş
Bogdan-Lucian Adumitroaie
ce fan se vad Padina Lancii si Poiana Inchisa
20 Iun
Între Pietre
daniel morar
cam...da!:-)
19 Apr
Over the hills...
daniel morar
spre stanga Pietrii Cetii se mai pot vedea Piatra Bulzului si rama superioara a Cheilor Intregalde
17 Apr
mai strălucitoare?!....
Costela (Steluţa) Pricop
Mai pun o floare pentru Steluta!
2 Nov
Parângul Mare
Daniel Ionescu
Ce semnificatie are acel caracter de sub PM?
26 Oct
Alpi
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
fain cadru
1 Aug
Amenintare
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
mai jos se poate vedea si urma unui stadiu mai avansat al ghetarului. Superba dihonia care coboara din nori
1 Aug
varietatea intergaldense
daniel morar
Da, conditiile fenologice, canicula din ultimele saptamani, le-au grabit inflorirea, mai ales ca aici cresc la 500-700 m
20 Iul
hidromasaj
daniel morar
Cascada de la Baile romane este formata in calcare, roca de culoare deschisa. Aici pot fi observate roci de culoare gri-inchis; sunt roci magmatice, ofiolite. Cascada s-a format deci peste un prag de roci care a opus o rezistenta mai mare la eroziune decat rocile friabile din aval.
Apropo de cascadele din Trascau, nu stiu daca a observat cineva ca marile cascade s-au format pe sectoare de chei secundare: in cheia Pravului - cca 6 m inaltime, in cheia Cetii-5 cascade cu inaltimi cuprinse intre 2 si peste 10 m, in dolina Vanatara pe un sector de cheie-de cca 80 m in doua trepte. Cred ca evolutia reliefului in aceste chei a fost mai lenta decat in cele mari, unde energia raurilor (galda, ramet, aiud) a fost mai mare. Si aici au existat cascade initial, dar s-au distrus printr-o evolutie mai indelungata.
Daca cunoste cineva morfologia Trascaului, astept informatii despre aceste aspecte
19 Iul
Perspectivă aeriană
MARIUS CIGHER
Ce clar se vede banda calcaroasa in care s-a supraimpus valea Hasdatelor formand cheia Turzii
18 Iul
hidromasaj
daniel morar
Nu, este cascada de la Roica, aval de cheia Intregaldelor cu 2 km
18 Iul
Custura Sărăţii 8
Ion Bălan
Faina tura, salbatica custura!
5 Iul
Transalpina 2011
Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet
E integral asfaltata, Dane, de la Sebes la Novaci?
29 Iun
Negoiu
Ion Bălan
Aici puteai spune... de pe Negoiu spre Nord, caci acolo jos este Transilvania:-) Superbe privelisti ofera Negoiu in toate directiile
29 Iun
Un râu de PET-uri
Trascau Corp
E o treaba laudabila ce ati facut, insa, e o munca de Sisif... Nu puteti voi curata cat pot ei murdarii! E o lupta cu morile de vant! Oricum, continuati, poate le-o fi rusine candva sa mai arunce pe oriunde!:-?
25 Iun
Geografi in teren
daniel morar
da
11 Mai
Făgăraş
daniel morar
:-D:-D:-D multam fain, dau o bere
23 Nov
sclavi si stapan
daniel morar
nu, nu e facuta anul asta. E o poza mai veche:-(:-)
23 Nov
Noiembrie in Ciucas
Cristi Zegheru
superba vizibilitate, pana in Iezer
10 Nov
Comentarii înscrise de daniel morar
 1-20 din 621
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024