Surse de lumină

Localizare geografica: Spania
Album (slideshow): Toamnă grea
Echipament folosit: Sony Cybershot DSC-F717
Descriere: În Hecho, satul de nici 1000 de suflete, care trăieşte din şi pentru munte. Pirineii spanioli.
Mihai Nicolescu - Galeria personală
Galeria Foto Alpinet
Daniela Ursu Daniela Ursu, Luni, 12 Nov 2007, 11:42

Îmi place nespus de mult această fotografie şi chiar mai mult, descrierea....
'Recordul', oficial, a fost înregistrat în 1877, când populaţia era de 2131 locuitori. În 2001deja scăzuse la 977....

Mihai Nicolescu Mihai Nicolescu, Luni, 12 Nov 2007, 14:57

Uau, m-ai lasat paf o-) Eu credeam ca locurile astea sunt "pierdute"... in toate sensurile, si putin cunoscute. Dar vad ca nu e asa, ma bucur sincer!

Daniela Ursu Daniela Ursu, Luni, 12 Nov 2007, 17:41

Nicio iubire nu se pierde vreodată! Indiferent de ce înseamnă 'iubire' pentru unii sau alţii dintre noi. Ordesa şi Monte Perdido mi-au 'confirmat' încă o dată acest lucru. Iar dacă în viaţă sunt şi momente (trecătoare - ar fi cel mai indicat!) când ajungem să spuneam că am pierdut ceva - în toate sensurile sau măcar într-un, ar fi bine să ne consolăm în acelaşi timp cu convingerea că orice şansă/iubire (spuneţi-i cum vreţi!) 'pierdută' este pierdută pentru a fi găsită de (alt) cineva.

Galeria Foto Alpinet
Comentarii înscrise de Mihai Nicolescu
[21-40] [41-60] [61-80]<  81-100 din 180
  > [101-120] [121-140] [141-160] >>
FotografieComentariuData
La taclale cu îngerii
Mihai Nicolescu
Multumesc pentru fiecare cuvint, Daniela! Nu stiu ce sa spun mai mult... Decit ca mi-am atins scopul :-)
12 Nov
Se lasă toamna
Mihai Nicolescu
Multzam frumos! Albumul nu este complet inca, mai am citeva poze la aprobare, si altele pe lista de asteptare, pentru maine :-) Numai bine, salutari.
10 Nov
Altă lume...
Daniela Popescu
Mi-e tare cunoscut locul, parcă aş fi fost pe acolo! :-)
25 Sep
Vocaţie pentru mediul alpin...
Mihai Nicolescu
Într-adevăr, ai observat bine detaliul :-) Dar dacă ai şti cît m-am învîrtit în jurul doamnei vaci, ca să o prind din faţă, si cu muntele ca fundal... era să mă apuce furtuna, nu alta! Pînă la urmă am lasat-o baltă! :-D
6 Dec
Perle de toamnă
Mihai Nicolescu
Mulţam! Ies unele poze mai bune, tocmai cînd te aştepţi mai puţin...:-)
5 Nov
La stână
Mihai Nicolescu
:-D Ar putea să fie Milka! Dar nu-i aşa că "acolo sus", la munte, laptele (ca şi brânza, şi orice altceva) e mai bun?
5 Nov
Perle de toamnă
Cu plecăciune... :-)
4 Nov
Aburii pământului
Dan Tăuţan
Vezi, la asta mă refeream mai adineauri: spaţiu şi timp, unghi şi lumină...! Tare de tot!
19 Iul
Schit
Mihai Nicolescu
Salutare, Dane! :-) Ai dreptate, partea din dreapta sus este supraexpusa, numai ca eu am cautat intentionat efectul asta: este lumina care vine de sus si care cade, intimplator, tocmai pe schit. Mie personal mi s-a parut mai potrivit asa. Am, de exemplu, si alta varianta a aceleiasi fotografii, din acelasi unghi si nearsa, dar care mi s-a parut prea comuna, prea stearsa, prea putin vibranta... :-)
18 Iul
Mihai Nicolescu
:-) Eu aş fi mulţumit să fie amendaţi în RO măcar cei care plantează sticle de plastic sau cutii de bere oriunde pe munte, sau cei care îşi schimbă uleiul de motor direct în rîu (lucru pe care l-am văzut personal). Indiferent de gradul de rudenie... :-)
Mihai Nicolescu
:-) Şi am uitat nişte detalii curioase: în Parcul Naţional nu este permis să se facă zgomot, la fel cum nu este permis zborul nici unui aparat (cu motor sau fără), la mai puţin de 1000 de metri altitudine relativă, pentru a nu deranja animalele (cu excepţia zborurilor de recunoaştere sau a intervenţiilor elicopterelor de salvare)! La fel, nu se pot introduce cîini sau alte animale domestice în Parcul Naţional, din aceleaşi motive...
Mihai Nicolescu
Aşa e, Cristian. Mă repet pentru a mia oară: profunda diferenţă între civilizaţia montană europeană şi cea mioritică este o chestiune de atitudine, educaţie şi responsabilitate. În Pirinei, nici un refugiu nu are coşuri de gunoi!!! Fiecare turist îşi ia gunoiul cu el, în rucsac. În Parcul Naţional nu se poate face focul (şi nu se face), nu se pot tăia sau rupe copaci, flori, etc., (şi nu se taie), nu se poate campa oriunde (şi nu se campează), ba chiar sunt locuri unde eşti rugat să nu ieşi din potecă, pentru a preveni erodarea solului! De curînd am trecut chiar printr-o zonă permisă de bivuac: seara, zona era plină de corturi, dimineaţa plecaseră toţi. Cu mîna pe inimă spun că nu am văzut nici un chibrit măcar, nici o hîrtie, nici o urmă a prezenţei umane cu o seară înainte... Iar asta e valabil oriunde în Pirinei.
O binemeritată odihnă...
Mihai Nicolescu
Aveţi dreptate, turismul prin Europa a devenit al naibii de scump, mai ales în locurile tradiţionale de interes (capitale, munţi, litoral, etc.). Eu am comparat aproape involuntar cu preţurile "normale" de pe aici, unde o bere într-un bar nu trece de 2 sau 2.50 €. Oricum ar fi, cam asta e legea cererii şi a ofertei :-D
Coboară seara...
Mihai Nicolescu
Da, e frumoasă natura îngrijită. Iar în acest caz, îngrijită înseamnă nealterată de mîna omului...
Lumină lină
Mihai Nicolescu
Dacă în poză îţi place, să vezi în realitate cum e... Nebunie curată, nu alta! :-)
Mulţumesc!
11 Iul
Vis cu ochii deschişi
Mihai Nicolescu
Mulţam, Laura! :-) Îmi este însă oarecum incomod să trimit toate fotografiile care, după gusturile mele, ar completa în mod echilibrat "toată" seria, din cauza limitării numărului de trimiteri pe zi sau pe săptămînă. Mă limitez şi eu, aşa, la cele 10 pe săptămînă, care sper să placă. :-)
11 Iul
Cameleonic
Mihai Nicolescu
:-D:-D Nu ştiu dacă e turcoaz sau fransoaz, da' aşa e...!:-D
10 Iul
Ascuns
Mihai Nicolescu
Salutare, salutare! Nu, întotdeauna am "tras" mai mult către Pirineii francezi, pentru că sunt mai "pregătiţi" pentru toate formele de turism şi activităţi anexe decît cei spanioli. Dar oricum ar fi, nu-ţi ajunge o viaţă ca să-i descoperi. Henry Russel, un celebru cercetător, promotor şi pasionat al Pirineilor, spunea: "Alpii impresionează, dar Pirineii subjugă". :-)
10 Iul
Salutare la toată lumea mondială:-)
Mihai Nicolescu
:-)) Nici nu mă îndoiam! Că arătaţi bine cu toţii, evident!
Prin iubitul Bucureşti, dacă totul iese bine, trec chiar la vară, prin luna lui gustar, adică august... Sper să nu mă topesc de căldură! Păstrăm legătura!
Apropo, ia mai bagă şi tu nişte poze pe aici, că doar n-o să-mi zici că duci lipsă... :-)