Un loc unde să mori

Înscrisă de: Paul Airinei
Un loc unde să mori
Data publicării: : 19 Mai 2009, vizualizări:: 2229
Localizare geografica: România, Muntii MACINULUI, Valea Cascadelor
Echipament folosit: Canon S3
Descriere: O dată pe an, când înfloresc bujorii
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Crina Sarbu Crina Sarbu, Miercuri, 20 Mai 2009, 14:44

'Pan sa mori mai stai nitel p'aici ca mai ai de primit comentarii: voi vedeti duhul poienii asteia (ca eu nu stiu cum sa cataloghez altfel aratarea aceea gri, care pare o naluca, in forma de femeie cu haine pana'n iarba, mergand grabita, cu barbia in piept - putin in stanga pomisorului din centrul foto?) sau am murit eu "putin" "deja"?..... faina poiana asta, Paul....:-P:-P:-P

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 20 Mai 2009, 15:40

Şi eu l-am văzut Crina, evitasem să comentez prima din cauza mesajului...
Paul, vorba unui clasic, la versuri te pricepi, dar tre' să-ţi găsim pe cineva să te inspire şi la titluri...

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Miercuri, 20 Mai 2009, 16:34

Mai degraba un loc unde devi constient ca traiesti un vis... dar inteleg originea titlului tau.

Felicitari, Paul, pentru curajul de a fi intotdeauna tu insuti in ciuda ostilitatii care nu inspira la nimic pozitiv a celor carora un mare clasic pe nume Mihai Eminescu li se adresa cu urmatoarele cuvinte:

Pentru-a tale proprii patimi,
Pentru propria-ti viata,
Unde ai judecatorii,
Nenduratii ochi de gheata?
(Criticilor mei)

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 20 Mai 2009, 20:58

Dragii mei (trei) Pauli, eu credeam că am făcut suficientă analiză eminesciano-latină / dezbatere / tras concluzii mulţumitoare pentru toţi participanţii la cenaclul literaro-filosofic susţinut la poza lui Cipri, "deus sine..."
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_65857.html
Aşa că...,
decât starea asta de visare/deprimare, mai bine să stabilim împreună ce traseu intuiţi că a parcurs şi încotro credeţi că are de gând să mai meargă năluca asta din poză, că zău, din cauza ei şi a reptilelor pozate de Răzvan Stinghe, io una n-am a veni în vara asta-n Măcin!:-)

Fără foto Lori Balogh, Miercuri, 20 Mai 2009, 21:57

Frumoasa poiana. Merita sa traiesti acolo, nu sa mori!:-D:-D

Fără foto Dan Loghin, Joi, 21 Mai 2009, 16:45

Sa stiti dle GP ca si eu admir curajul dlui PA: Sa fi(i) in stare sa nu iti pese de propriile productii in public e ceva! Si inca ce productii!
In rest numai dvs. veti fi fost fiind in stare sa-l aduceti in discutia despre astfel de... pe Mihai Eminescu. Nici macar nu banui pe cine trebuie sa onoreze o astfel de "comparatie".

Pe de alta parte, desi bat zona aia destul de des si am deja sute de poze de pe acolo, pot sa spun ca dl. PA m-a depasit. Nu am vazut locurile si din astfel de unghiuri. Cel putin poza cu Pietrele Mariei mi se pare de top. Fara niciun pic de ironie, invidie sau ranchiuna. Mai ales ca eu merg cu treburi in zona.
Cu prima ocazie ma re-sui sa vad si eu ce si cum a vazut dl. PA.

Oricum, NB: a trecut de la sariturile in git in tot felul de bazine din zona la subiecte in sfirsit interesante. Acolo era amintit insa Acapulco. Acapulco va fi fiind un fel de Eminescu al sariturilor de acel fel, nu-i asa, dle GP?:-P

In privinta inspiratiei pozitive, stiti ce stiti din proprie experienta, banui ca la asta va referiti. Eu unul imi vad de treburile mele.

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Joi, 21 Mai 2009, 17:57

Mai Dane, daca tot iti vezi de treburile tale bagandu-ti coada in treburile altora si erijandu-te fara discernamant in critic literar, citeste ce scrii inainte de a apasa pe "trimite comentariu". Asa cum ti-am mai spus si alta data, problema ta nu e cu ortografia, ci cu logica. Inainte de a critica productiile altora, unde sunt "proctiile" tale, unde sunt contributiile tale pozitive la conversatii, dincolo de informatiile eronate pe care le arunci din cand in cand pe Alpinet convins ca nimeni nu se "prinde" si de comentariile derogatorii la adresa celor pe care ii consideri inferiori tie. Dragule, cu totii traim la un anume nivel de ignoranta. Problema ta e ca esti unul dintre cei care nu e constient de acest lucru.

In afara de rautatea cu care te adresezi celor care iti uzurpa iluzia de superioritate, daca e sa-ti luam la evaluat "operele" tale literare, care lipsesc cu desavarsire, vorba lui conu Catzavencu, se alege praful si pulberea de prestigiul tau de "artist". Fraze ca "Sa fii in stare sa nu iti pese de propriile productii in public e ceva!" sunt scrise cu intentia sa jigneasca dar nu au nici o logica. Presupui ca altii sunt mai putin dotati decat tine cand de fapt de cate ori te aventurezi sa scrii o fraza mai lunga decat proverbialul "DA!", aluneci in valea irationalului cu un entuziasm demn de activitati cu mult mai nobile. Tot paragraful despre "Acapulco" nu are nici o noima. Numai tu stii ce-ai vrut sa spui, desi trebuie sa recunos ca ma aventurez in a face supozitii nefondate. Admiram consecventa cu care sari in apararea unui anume amice intr-ale sarcasmelor nefondate dar nu uita ca trebuie sa mai aibe si inteles ceea ce spui. Tot pentru voi doi scria acelasi Eminescu, pe care continui sa nu-l intelegi in ciuda varstei tale inaintate, urmatoarele versuri:

"Critici voi, cu flori desarte,
Care roade n-ati adus"

Iar pentru prietena mea Daniela am o singura intrebare: Ce te-a facut sa crezi ca cele scrise de mine iti erau adresate tie? Sa fie vorba de proverbiala musca pe caciula?

Pentru Daniela si Dan: Incetati sa uratiti ceea ce nu puteti sa intelegeti. Fiecare om poate si trebuie sa contribuie pozitiv la o conversatie care ne ajuta sa progresam, sa fim mai buni si poate ceva mai intelepti. Este exact ceea ce face Paul Arinei in felul lui si ceea ce incercam sa facem cei mai multi dintre noi in felul nostru. Lumea va apreciaza nu pentru felul in care ii judecati pe altii, ci pentre ceea ce aveti de oferit celor din jur. Nu uitati un lucru, Dan si Daniela: Nu poti sa ai decat ceea ce oferi, si nu poti sa oferi decat ceea ce ai. In ultima instanta, comportamentul vostru actual pe Alpinet nu e o masura prin care definim adevaratele valori, ci o reflectie a nivelului vostru personal de evolutie spirituala. Ganditi-va la asta data viitoare cand va mai erijati in critici ai gesturilor de candoare oferite de altii.

Fără foto Tiberiu Matache, Joi, 21 Mai 2009, 20:17

Foarte bun titlul. Vreau si eu un loc de veci. Cu cat dai locul de veci? E bine ca nu mai trebuie sa vina nimeni sa-mi planteze flori la cap. De mult mi-am dorit sa mor pe munte si nu intr-un oras mizer, infestat cu oameni. Tare as vrea sa mor in acest cimitir feeric al naturii.

Daniela Ursu Daniela Ursu, Joi, 21 Mai 2009, 20:45

Pentru Paul G.: pur şi simplu am crezut că ai făcut legatura cu / sau ca ţi-ai amintit că din aceeaşi poezie - "Criticilor mei" am citat şi eu alte versuri - mai demult şi la altă imagine - dar pe care le-am adresat - ca şi tine - aceleiaşi persoane, coleg de alpinet. Nu a fost nimic premeditat şi nici un dialog privat.
Poate greşeşti şi tu când faci unele afirmaţii atît de convingător: nu, eu nu urăsc nimic. Poate că nu ştiu să iubesc îndeajuns, dar ştiu să iert şi nu să judec (pe cineva).

În final, o intrebare personală (inevitabilă curiozitate feminină...)între patru ochi: De unde ştii tu cât de înaintată e vârstaaaa......? :-o :-)

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Joi, 21 Mai 2009, 21:40

Daniela, varsta sau sexul nu au nici o importanta. Cineva a facut cazul de varsta lui in repetate randuri astfel ca nu putem decat sa-i dam crezare. In rest, te-ar surprinde sa stii ca nu memorez toate postarile tale "eminesciano-latine"(!!!)? Daca tu presupui ca o fac, e un risc pe care ti-l asumi de una singura. Sunt insa destule lucruri interesante care se petrec aici pe Alpinet de care imi amintesc cu placere. Se pare, asadar, ca nu ai inteles mesajul din comentariul meu care se referea la tendinta ta si a lui Dan de face critici si comentarii malitioase la adresa unor persoane pe care voi ati decis ca nu au ce cauta in lumea "voastra". Lumea "voastra" va izoleaza insa de lumea "tuturor". Iar Alpinetul apartine tuturor celor care aduc ceva frumos, ceva pe care ei doresc cu dragoste in inima sa il impartaseasca altora. Asta nu e un cenaclu literar si nimeni nu se asteapta sa citeasca cronici literare. Alpinet e un loc in care se schimba idei, impresii, opinii legate de munte, natura si de locul omului in natura. Si inca un lucru, aici pe Alpinet nu suntem "colegi", ci simpli trecatori. La fel ca un bun drumet pe munte, trebuie sa avem grija sa nu poluam si sa nu distrugem, pentru ca altii in urma noastra sa continue sa se bucure de aceasta experienta.

Daniela Ursu Daniela Ursu, Joi, 21 Mai 2009, 22:16

Ooo, nuuu...
Repet, pur şi simplu am crezut că la acel citat al meu de demult ai făcut referire...
Am înţeles mesajul comentariului tău, dar refuz să cred că tu l-ai scris.

Fără foto Dan Loghin, Joi, 21 Mai 2009, 23:32

Nu draga moshule GP - ma adresez asa ca sa fac diferenta si deferenta de virsta! Nu ma erijez in critic literar. Indirect, ar inseamna sa recunosc ca fiind literatura....!
Nu ii critic opurile dlui PA. Ce as putea critica la dinsele?!
In definitiv face foarte bine ca scrie. Il felicit in public!
Are dl PA insa poze de munte cu destula informatie - in sensul simplu al cuvintului. Acest lucru ma intereseaza in treburile mele. Si ma scutesc de mult efort de calatorii. Dar numai atit, serios vorbind. Si asa ii multumesc!
Numai ca nu poti sa nu zimbesti de productiile dlui PA! Legate de munte, desigur!

Daca n-ar fi asta, chiar credeti ca m-ar interesa oameni care isi pun tot felul de... pe/in/la cap si se pozeaza?! Vi-l las dvs. - interesul in sine pentru astfel de oameni, ca de el povestesc, moshule draga, daca veti fi uitat deja!
Apropo, nu va mai numar "i"-urile. Ca sa nu ma acuzati de critic de litere.

In privinta logicii, ma simt flatat ca imi puneti la indoiala partea care imi revine din intelegerea corecta si logica a lumii. Si eu vi-o pun pe a dvs. la indoiala. Nu mi-o exprim (indoiala!) - din acelasi motiv al diferentei si deferentei.

Multumesc insa ca existati (va las sa gustati citatul): ce s-ar intimpla daca n-ati exista dvs., dl PA, chiar si "comentariile" mele? Si altii.
Alpinet este apreciat si prin "culoarea" sa. Si uneori mai pun sare si eu, dreptu-i.

Pe de alta parte, daca voi avea ocazia, ii voi stringe mina dlui PA, daca va fi fiind cazul. Ca pozar este ok.

Ptiu insa! dom'le mosh: cind va infierbintati va luati si de doamne si de domnite! Ca si domnul caruia ii purtati de grija! Ceea ce nu e... gigea! E posibil sa va purtati asa? Probabil, cu virsta, devine posibil.:-P

PS. Repet: numele meu nu este acela sub care scriu pe Alpinet. Propozitia asta o scriu cam o data pe an. Pot arata astfel ca
v-am avertizat.
PS2. Personal dlui GP.
Exista un domn pe Alpinet care imi cunoaste foarte bine virsta. De fapt, la si de la inceput, numai asta l-a preocupat. Nu fac deloc pe nebunu'! Oricum el era cel care punea intrebarile!
Din cauza asta si la momentele acelea au aparut "repetatele rinduri". Nu ma justific, ma amuz, si atunci si acum. In defintiv inaintam in virsta. Ca si stiinta.
Oricum asta nu-i decit un fleac: mi s-a pus la indoiala cindva si existenta reala. Sau faptul ca ma ascund sub cine stie ce tot soiul de alte pseudonime, cum am dat si eu peste unele precum Diacre.
Cineva a vrut sa stie in ce tara si unde domiciliez? In mai multe, acesta este raspunsul corect. Si nu sunt deloc o raritate.
De altfel, dle GP, am rude de singe chiar foarte aproape de dvs., geografic desigur. SI asta m-a oprit, de multe ori, sa nu va spun citeva lucruri in limba in care va balaciti logica. Va cunosc si atit. Si cu asta basta! La buna logica!:-P

Crina Sarbu Crina Sarbu, Vineri, 22 Mai 2009, 11:28

Iata cum as concluziona cele de mai sus, printr-un mail care circula zilele astea pe net, apropo de vrajitoare, de mireasma bujorilor, de "tineretea fara batranete" a sufletului si de "Libertatea la alegere":

"Un imparat a prins un tanar supus care vana pe domeniul lui. L-a aruncat in temnita si i-a spus ca-l va elibera daca va raspunde la intrebarea: Ce vrea de fapt femeia?

Tanarul a chemat si si-a intrebat mama, sora, verisoara vecina, dar nici una n-a putut sa dea un raspuns corect. In fine a chemat si o vrajitoare batrana si urata. Aceasta i-a promis ca-i spune raspunsul
corect cu conditia ca dupa ce va fi eliberat, o va lua de sotie. Neavand alta solutie, tanarul a acceptat. Raspunsul dezvaluit de vrajitoare a fost: Femeia, de fapt, doreste sa fie stapana propriei
vieti! Imparatul l-a eliberat imediat.

A urmat nunta si noaptea nuntii. Insa nu mica i-a fost mirarea cand in pat a gasit o fata tanara si deosebit de frumoasa care i-a spus: Pentru ca te-ai tinut de cuvant jumatate de zi voi fi batrana si urata iar cealalta
jumatate voi fi ca acum. Urmeaza ca tu sa alegi in care jumatate de zi sa fiu tanara si in care sa fiu batrana. Tanarul cazu pe ganduri: sa rada toti de el vazandu-l cu o batrana si urata iar noaptea sa petreaca cele mai placute clipe alaturi de o tanara fermecatoare, sau sa se plimbe pe ziua cu cea mai frumoasa fata printre
oameni iar noaptea.... In cele din urma tanarul i-a spus sa aleaga ea cum crede ca e mai bine. Imediat a venit si raspunsul: Voi fi tot timpul tanara si frumoasa pentru ca am gasit barbatul care mi-a dat libertatea de a fi stapana pe propria viata..

Morala: NU CONTEAZA DACA O FEMEIE E FRUMOASA SAU URATA. IN FOND, FIECARE FEMEIE... E O VRAJITOARE??!!! :) "

Morala pe care o desprind eu: sa "citesc" intotdeauna cuvintele din spatele cuvintelor....sa-mi doresc sa intalnesc vrajitoare:-P....
o vrajitoare exista in fiecare dintre noi, aceea este personalitatea fiecaruia in parte, iar ca sa fie frumoasa are nevoie ca "barbatul" de langa, adica ceilalti care vin catre personalitatea noastra sa-i confere dreptul la "Libertatea la alegere":-D
Numai atunci va iesi la iveala fata tanara si frumoasa din noi, din fiecare...tineretea este o stare de spirit intai....
si-apoi vom putea intelege si de ce, in mireasma bujorilor, "o data pe an, cand ei infloresc, 'i un loc unde sa mori...":-P:-P:-P
Un salut "splitat" catre cei doi Pauli, care nu sunt trei, nu?:-D:-D:-D
in rest, numai de bine

Fără foto Catalin Ioan, Vineri, 22 Mai 2009, 11:58

Si uite asa, "Un loc unde sa mori" a devenit un loc unde sa te certi.

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 12:07

Daniela " Bear ", vrei sa ne aventuram in incomensurabilul prapastios, de sub Caraiman? Avem si loc de veci si locuri de parcare gratis. Eu zic sa ne pravalim in inefabilul haului, avand ganduri pure si neprihanite, cu dorinta arzatoare de a ne reintegra in bolgia telurica a Vaii Jepilor salubrizati:D

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 12:16

Catalin Ioan, nu exista loc ideal acolo unde calca picior omenesc. Omul prihaneste natura. La inceput, aceasta poza nu a avut comentarii, apoi a intervenit omul si a stricat ordinea fireasca a lucrurilor:). Deja se vad improscarile cu noroi peste aspectul floral imaginat in planul nostru mental, la vederea acestei minunate si sublime poze.

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 12:23

Sa n-o coplesiti pe Daniela cu negativisme!!! Este o entitate pozitiva exceptionala ce tinde spre un ideal - ideal extins dincolo de nuantele utopice desprinse din carticica lui Nenea T. Morus.:D

Daniela Ursu Daniela Ursu, Vineri, 22 Mai 2009, 12:53

Mulţumesc pentru purtarea de grijă.:-) Cu Crina "am discutat" personal, ca între mame, dar ţie trebuie să-ţi răspund - c-aşa e politicos.
Îmi pare rău că trebuie să-ţi refuz invitaţia în Caraiman. Din păcate - pentru unii - eu nu urc pe munte cu oricine. Şi nici oriunde. Iar cu femei - aproape niciodată. Poate n-am întânit eu până acum o tovarăşă de tură teribil de bine antrenată...

Mă bucur însă că nu mai primesc mesaje indecente pe mail, propuneri vulgare - tocmai de la cei care ne încântă privirile cu minunate fotografii, cu versuri, cu smiley-uri. Şi chiar le mulţumesc!
Ptiu! Să nu le fie de deochi! :-)

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 13:06

Daniela, urci in calitate de bunica...am nevoie de cineva sa-mi poarte de grija. Eu ma aventurez..pe munte....mai mult decat ar trebui sa ma aventurez sub fusta unei chivutze cu decolteu larg cat defileul Dunarii si cu portocale hiperdimensionate prin clonare in " Silicon " Valley:D

Crina Sarbu Crina Sarbu, Vineri, 22 Mai 2009, 13:18

@Tiberiu: ajung la concluzia ca eu sunt "di'vina" pentru tot cursul evenimentelor, eu fiind "omul" care a inceput cu comentariile si "a stricat ordinea fireasca a lucrurilor"....
cat despre incomensurabilul ala ia-o pe brana Portitei si daca ai bafta prin portiunea cu jnepeni sa dai de-un urs, ai rezolvat "tati"problemele....
@ Daniela: noi n-am "discutat", n-ai nici-un feed-back de la mine, iar ce-au mamele aici...e cam ca primaria cu prefectura....probabil ca par a necesita o suplimentara grija materna...mai stii....
Cat despre afirmatia ta privind urcatul pe munte cu femei, grija mare!!!!! jignesti default!!! pe de alta parte vei fi safety, acolo, pe varful "tau"....
"Avem intotdeauna un munte de urcat, dar mai ales de coborat!!!!!"

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 13:26

Crina, dar de commentul cu " E o poza mirifica, fantastica.... " ce parere ai? Iti merge la suflet, nu?:)

Crina Sarbu Crina Sarbu, Vineri, 22 Mai 2009, 13:43

sa ti-l comentez pana la capat sau.....:-P:-P:-P

Fără foto Tiberiu Matache, Vineri, 22 Mai 2009, 13:45

da-ti frau liber imaginatiei......cine stie in ce paragraf, al unei carti de romana pentru gimanziu, o sa ajunga in viitor:)

Fără foto Lori Balogh, Vineri, 22 Mai 2009, 17:10

Unde dai si unde crapa? Iata ce poate iesi dintr-un peisaj de vis pe care Paul a reusit sa-l surprinda dintr-un unghi inspirat... Asa e si in viata...:-(

Titus Hen Titus Hen, Vineri, 22 Mai 2009, 19:33

Nu stiu daca sa rad sau sa plang.
Ce aveti mai oameni buni!!!:-(

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 3:00

In loc de final...

Pentru Dan, Daniela, si ceilati prieteni:

Aceasta e o poveste din tara in care traiesc acum si in care oamenii sunt mereu gata sa admire ce e bun in semenul lor, sa-l incurajeze ori de cate ori e pornit sa implineasca ceva bun pentru el sau pentru alti, sa-i intinda o mana cand are nevoie:

Un batran intelept isi descria astfel lupta sa launtrica: "In mine traiesc doi caini. Unul dintre ei e crud si rau. Celalalt e un un caine bun. Cainele rau se lupta mereu cu cainele cel bun." Intrebat de un tanar care dintre cei doi caini castiga batalia, inteleptul a reflectat pentru clipa si a raspuns: "Cel pe care il hranesc cel mai bine."

Trebuie sa avem grija pe care dintre cei doi caini ii hranim in sufletul nostru. Ceea ce gandim despre altii si felul in care ii tratam pe altii nu e o masura a adevaratei lor valori. De fapt, e o expresie a ceea ce noi insine suntem pe dinauntru.

Daniela Ursu Daniela Ursu, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 9:06

În final, nu înteleg de ce mi te adresezi 'în loc de final' tot mie! La fel cum nu înteleg de ce T. Matache, care nu are nicio săptămână de când e membru alpinet, s-a legat taman de mine. Că şi eu "în calitate de bunică" pot să iau o atitudine de 'victimă', că am fost tratată cu 'muult' respect şi poezie pe mail şi mess. (Pune tu ghilimelele unde vrei) - da' nu-mi spăl rufele în public, nu fac excluderi, nu recurg la răzbunări.
Fiecare are 'gusturile' lui. Nu-mi place o poză - am notat-o ca atare. Nu mi-a placut rama de la o fotografie - am spus-o. Nu mi-a plăcut titlul de la vreo imagine - am scris.
De ce nu l-am considerat inspirat? Pentru că săptămâna trecută mi-am petrecut-o în Bacău tocmai pentru a întâlni moartea. Şi poate Paul Airinei nu a citit presa locală şi nici asta nu contează.
Doar că nu se merită să mori, nici măcar o dată pe an, când înfloresc bujorii... Dar asta e numai părerea mea, prin care mi-am 'justificat' şi încheiat comentariile.
Un we plin de viaţă vă doresc!

Fără foto Tiberiu Matache, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 9:07

Foarte bun filmul, Lori Balogh. SNATCH!!! (Unde dai si unde crapa)... Poate iesi orice. In asta consta frumusetzea.... Ar fi banala viata daca toti ar da aceeleasi commentarii monotone cu nuante stereotipice: " Frumos, minunat, superb...etc "

Fără foto Tiberiu Matache, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 9:11

Daniela, exista consiliere pentru a-ti rezolva problemele neintelegerii:). Eu nu stiu ce relevanta are VECHIMEA pe Alpinet. Sunt aici, exist, descurcati-va cu mine: S-a produs fisura, curge lava intr-un registru infernal.
Ps. (tot catre bunicutza mea draga, Daniela): Asta a fost doar o mostra din natura mea duala:)

Fără foto Tiberiu Matache, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 9:15

Catre Gheorghiu Paul: Oamenii folosesc citate pentru a-si umple golul din sufletul imaginativ al creativitatii personale:)
Un sfat Paul: Creeaza si tu o idee care sa-ti apartina in intregime si lasa ce zicea batranelul intelept:
Un alt sfat Paul: Nu asculta de sfaturile nescunoscutilor.... care nu au nici macar o saptamana pe Alpinet.:::

Fără foto Tiberiu Matache, Sâmbătă, 23 Mai 2009, 9:21

Catre Titus: Cred ca ar fi mers mai bine: Ce aveti mai oameni buni SI RAI. hmm... daca esti marcat de incertitudine, daca esti confuz si vezi lumea in linii neclare si daca nu sti ce sa faci, atunci te invit sa ne aruncam impreuna de pe Caraiman, in haul sacru al Buciegilor:D

Teodor Tudorache Teodor Tudorache, Marţi, 9 Mar 2010, 1:28

pacat de asa comentarii la asa poza.. Daca eram in locul domnului Airinei, scoteam poza si o reinscriam sau ceream adminilor sa stearga toate comenturile malitioase.
Cand unii au chef sa se certe/dezbata in contradictoriu/discute mai aprins e bine sa o faca in particular, nu sa ii "otraveasca" si pe altii, si sa ii atraga in valtoarea discutiei si totul sa ia amploare tot mai mare..
Uite.asa bucuria de a vedea o poza frumoasa e umbrita de "intepaturile" unora si altora care nu stiu de ce sa se mai lege pentru a jigni pe celalalt..
Sunteti oameni adulti, nu copii ca multi cei de pe site care se uita, admira, tac si invata.
Inca de la inceput m.a atras la acest site atmosfera de prietenie care domneste aici si mi.ar placea tare mult sa ramana asa....sa speram ca asa va fi!

Fără foto Dan Loghin, Marţi, 9 Mar 2010, 7:54

Si eu tot asa as fi facut, dle Tudorache: scoteam poza si o.... As fi pastrat chiar si mesajul cu totul optimist al imaginii.
Si apoi, chiar puteti fi in locul dlui Airinei, aici aveti dreptate. Mai mult, banuiesc ca veti lua de la capat si dvs. poza cu poza ca sa va exprimati opiniile/adeziunea/acordul si sa "infierati" pe cel/cei care ii stau impotriva si-l critica si...(urmeaza citatele binecunoscute). Precum o alta interesanta persoana, de la care si eu invat, fara sa fiu copil.
Chiar sfatuiti-l sa faca asa cum ati zis. E o idee foarte buna.
Si eu am sperante ca asa va fi.

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Paul Airinei
[1-20] [21-40] [41-60]<  61-80 din 358
  > [81-100] [101-120] [121-140] >>
FotografieComentariuData
Părinţi şi copii
Paul Airinei
Cezar, la titlu m-am referit
Ştiam că este a lui Turgheniev
Dar nu citisem cartea
Abia la bibliotecă am găsit-o
Şi acolo doar la carte veche
Daniela, n-am ce să răspund
Dar pot să-ţi dau un indiciu
Din punctul culminant:
“Suflă peste lampa ce se stinge”
12 Mai
Poartă nouă
Paul Airinei
A trecut mai ‘nainte un pic
Da’ n-a comentat nimic
Cred că va da iar prin gard.:-P
12 Mai
vrajă
Eugeniu Teodorof
Păduri întinse şi ciudate...
Te cuprind deodată te atrag
Tot mai adânc, tot mai adânc.
Te loveşte-un braţ şi piedică
Îţi pune-o cioată putrezită
Cazi pe-o pernă toată muşchi
Şi te-adoarme un mojdrean.
Dar în vis ţi-apar bujorii
Cu parfumul lor vrăjit...
11 Mai
Iris pseudacorus - Stânjenel galben
Lori Balogh
Cînd florile pictează poeme
O muză frânge raza în corole.
Din mlaştini vin sirenele de aur
Să se dăruiască cu tot cu nimb
Fără să primească nimic în schimb.
11 Mai
Uscat de dor
Paul Airinei
N-am uitat Eugen de valea Ghidiului
Nici de cheile Chediu sau valea Cascadelor,
Cum să uit greierii-n armură de aramă?
Sau freamătul pădurii când noaptea se destramă
Ce importanţă are cum s-au chemat
Valea foişorului sau brânele de sub promontoriu.
Important e că n-am uitat primul bujor întâlnit
După un car de ani trecuţi ca două clipe
Şi ne-am lăsat purtaţi de miresmele-aripe.
10 Mai
Ilustrata cu flori de camp
Ion Carstea
Rodica ai nimerit o familie cu mulţi fraţi
O parte parfumaţi, alţii frumos coloraţi
Dar nu toţi pătaţi.
Să fie Viola tricolor sau trei fraţi pătaţi?
Am căutat în familia violacee tămâioară de munte
Să fie Viola alpină?
Nu, că asta n-are tulpină.
Sau odorata adică toporaş?
Nu că nu-i albă
Poate rupestris sau mirabilis, ba nu montana.
Oricum nu e avensis sau viorea de ogoare.
Şi nici declinata sau unghia păsării
Asta o are Lori în colecţia lui
N-am văzut suavis şi nici ignobilis
Da, cred că asta e: Viola Joόi sau tămâioară.
Şi totuşi este albă... atunci e Viola alba.
Dar dacă e Viola ambigua?
Ei, la asta nu m-am gândit.:-P
24 Apr
Case anti-vant
Lumi B.
Lumi vezi că pietroiul tău a blocat
Comentariile de la poza alăturată.
Poate de asta nu se închideau uşile:-P
15 Apr
poteca prin Lutu Roşu
Adrian Herghelegiu
Poteca Lutu Roşu...
De câte ori am străbătut-o şi la deal şi la vale
Şi ziua şi noaptea pe orice fel de vreme
O mulţime de amintiri legate de ea.
Drumul cel mai accesibil spre Dochia
Un fel de bulevard pentru începători
Sau pistă de alergare pentru avansaţi.
Puţini ştiu unde trebuie să laşi poteca
Şi mai puţini găsesc frumuseţile ascunse
Şi încă nimeni nu le-a înţeles ascunsul.
Dar mai bine... nu.
15 Apr
Roraima
Paul Airinei
Cezar combinata chiar există
Din cauza ceţii nu insistă
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_71176_position__display_comm.html
Raul ai dreptate sunt chiar două legături spre China
Iar Rodica le-a unit pe toate.:-P
7 Apr
Stairway to Heaven
Adrian Popovici
Seamănă cu scara virtuţilor de la Suceviţa.
Se poate cădea de pe orice treaptă aparent temeinică
Când atenţia scade şi raţiunea-i lâncezită
Dar cea mai periculoasă este ultima
Când orgoliul şi mândria te fac să nu mai vezi ultima piedică
Frumos mesajul transmis tocmai săptămâna aceasta.
30 Mar
pe uliţă, la arpăşeni
cristian comşa
Calea laptelui
Iniţial am crezut că n-am nici o legătură
Cu poza nici cu comentatorii...
Dar am văzut comentariul lui Cezar
Referitor la bivoliţele din pozele lui
Şi legătura lui spre parcul din Bulgaria
Din greşeală am nimerit cu o săptămână înainte
http://picasaweb.google.com/oldrocker1950/BasarabovoTabackaCherven#5450805962924907250
Mă uit la căţărători şi mi se pare cineva cunoscut...
http://picasaweb.google.com/adrian.airinei/KarlukovoBulgaria#5384165697336906098
Ba chiar apare în pozele mele
http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_86114_position__display_comm.html
Măi ce mică e lumea
Ca să vezi unde te duce o legătură de lapte
Ba chiar două...
:-P
30 Mar
Toamna
valentin bocancea
Pissarro?
29 Mar
dediţel
cristian comşa
Foarte frumoasă lumina
Probabil te-au ajutat nişte licurici.:-P
29 Mar
dediţel
cristian comşa
Întotdeauna vine din interior
Şi una şi cealaltă.
Noi o facem să pară altfel
Suntem un fel de oglinzi.
29 Mar
Sfinxul vorbeste cu stelele
Alex Conu
Ele stele în abis
Noi un colb tinzând la ele
El un rece sfinx sătul de ele
Eu în ochi cu stele îmbătat
Dincolo de ele-un vis
Mi-a des-cântat.
29 Mar
Iepurila
Bogdan Ciungara
Dacă Iepurele de Martie
Seamănă cu cel din februarie
"Ce asemănare e între o coţofană şi o masă de scris?":-P
15 Mar
"Cuib de vulturi al vitejilor de demult....."
Teodor Tudorache
Istoria scrisă în ziduri se repetă oare?
De-o uităm suntem pedepsiţi de la capăt s-o luăm?
Unii au măsluit-o dar istoria s-a repetat
Din nou şi iar din nou aproape în ecou
Să ştergem cu buretele o bucată de istorie?
Dar dacă se repetă şi mai rău în alegorie
Mai are importanţă cine?
Nu cine, ci ce
Nu ce, ci cum
Nu cum, ci când.
Fereşte-te de cei care nu ne sunt egali
Dar mai ales care n-au nimic de pierdut.
Şi să ştii că Alice s-a întors acasă.
11 Mar
Primăvară în februarie!
Smaranda Enică
S-a-ncurcat nebuna primăvară
Şi ninge iar cu flori de ghiocei
Şi lacul a-ngheţat cu tot cu nufăr,
Mai viscoleşte fin cu brebenei.
Arunc mănuşile în cer când sufăr
De parfum de liliac, de bujorei.
La mulţi ani doamna profesoară!
8 Mar
Dragon în ceaţă
Paul Airinei
Oraşul lui Bacovia
"Amurg de toamnă violet...
Din turn, pe câmp, văd voievozi cu plete;
Străbunii trec în pâlcuri violete,
Orasul tot e violet."
3 Mar
Prânzul cel mare
Paul Airinei
Nici măcar un bunghişor n-am găsit iar ghiocei
Cred că ne căutau ei pe noi, un fel de-a v-aţi ascunselea
:-D
3 Mar
Comentarii înscrise de Paul Airinei
[1-20] [21-40] [41-60]<  61-80 din 358
  > [81-100] [101-120] [121-140] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024