Pe Jgheabul lui Vodă

Înscrisă de: Teo Paraschiveanu
Pe Jgheabul lui Vodă
Data publicării: : 11 Mar 2008, vizualizări:: 3297
Localizare geografica: România, Muntii CEAHLAU, Cabana Dochia
Echipament folosit: eos 5d / carl zeiss jena flektogon 35mm f: 2, 4
Descriere: Ar trebui trecut si Jgeabul lui Vodă ca punct de statie... Poza e un pan din 3 bucăţi.
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Marţi, 11 Mar 2008, 22:26

Frumos mai! Cand ai fost?

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Marţi, 11 Mar 2008, 23:33

Intre 26 februarie si 1 martie dar nu am avut timp sa fac mai nimic pina acum...

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 12 Mar 2008, 6:58

Teo: scrie un mail la admin@alpinet.org şi explică-le că este vorba despre Traseul MARCAT nr. 7, Comuna Bicazul Ardelean - Telec - Curmătura Scaune - Jgheabul lui Vodă - Cabana Dochia. Eventual să adauge şi Vf. Bâtca Neagră (cel de 1389 m, că mai e unul de 1398 m). Dacă tot vor umbla la listă să se facă măcar câteva corecturi serioase: Poiana Vesuri în loc de Poiana în Versuri şi Poienile Stănilelor în loc Poiana Stănile. Tu, poate, vei fi mai convingător decât mine.

Cristian Flueraru Cristian FlueraruAdministrator Alpinet , Miercuri, 12 Mar 2008, 8:48

draga Daniela, a fost adaugat varful cu pricina si efectuata corectura la Poiana Vesuri (mai exista o referinta spre Poiana In Vesuri - este acelasi lucru?). La Poiana Stanilelor toponimul era cel corect:)

Cristian Flueraru Cristian FlueraruAdministrator Alpinet , Miercuri, 12 Mar 2008, 8:56

bre tataie, ma bucur sa vad ca nu ai mai pierdut nimic pe jgheaburile ceahlaului. cu toate astea, nu imi place incadrarea de aici, puteai sa mai lasi personajul sa respire o leaca, asa parca ii vine rama in cap.:-)

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Miercuri, 12 Mar 2008, 10:57

Da bre nea Cristi, asta cam asa e, era bine daca era mai mult aer in stinga dar nu-mi placu mie cum devenea cazul acolo ca era un pilc de brazi si mi s-a parut ca da mai bine asa... Dar, da, era mai bine mai aerisit personajul... no, pe data viitoare!:-D:-D:-D

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 12 Mar 2008, 15:41

Printre deschizători de cărări în Masivul Ceahlău s-au numărat vânătorii, ciobanii, sihaştrii şi mai apoi, moşierii.
Prima cunoscută şi menţionată a fost Calea/Drumul lui Steofan: Furcituri – La Chilii – Curmătura Chica Baicului – Şipotul lui Gherasim – Pârâul Alb – Stânca Dochiei – Jgheabul Sănuni – Piatra Lată – Pârâul Nicandru – Durău. Apoi, folosită a fost Calea/Cărarea/Drumul Călugărilor: Palatul Cnejilor – Poaina Ghenăzii – Ponor – Obcina Ţiflicului – Poiana Cerebuc. Ţăranii din Bicazu Ardelean circulau şi pe Calea/Cărarea/Drumul de Plai: Valea Bistrei – Piciorul Frânturii – Obcina Chilii – Poienile Stănilelor. În 1835 prinţul Cantacuzino a urcat împreună cu naturalistul Iulius Edel, farmacistul Joseph Szabo şi silvicultorul D. Ştefănescu, din Durău spre Fântânele, pe lângă Pălăria lui Teofan – Poliţa lui Trifan – Poliţa cu Brazi, deschizând astfel Drumul Prinţului. Cel mai cunoscut şi accesibil oricărui turist este şi astăzi Drumul/Cărarea lui Baciu: Durău – Fântânele – Dochia. Mai puţini sunt, însă, cei care au străbătut Drumul/Calea/Cărarea lui Vodă. În 1809 Veniamin Costrache, Mitropolitul Moldovei, a urcat pentru întâia oară muntele spre "spre a privi ţara Moldovei şi încă mai departe până la mare şi ţara ungurească", a sfinţit apa izvorului Fântâna Rece, cunoscut şi sub numele de Fântâna Mitropolitului şi a revenit în 1835, pe altă cărare, împreună cu proaspătul domnitor Mihail Sturdza. Pentru a li se înlesni excursia, încă din 1833 "s-a îndreptat cărarea" dinspre Durău spre vârful muntelui, căci "era foarte grea şi periculoasă, aşa încât azi şi bărbaţi şi femei pot sui pe cai sau pe jos fără nici un pericol" (V Lateş, Muntele Ceahlău şi Schitul Durău, Iaşi, Tipografia Naţională, 1855, pag. 14), iar în 1835, "pe când Vodă Mihai Sturdza urma să urce împreună cu Mitropolitul Veniamim Costache, au fost scoşi călugării de la Durău să lărgească ŞI poteca pe pârâul lui Martin" către vârful muntelui, pregătind astfel Drumul/Cărarea lui Vodă, care trecea prin, astăzi, Jgheabul lui Vodă.

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 12 Mar 2008, 15:42

P.s. Dragă Cristi, toponimul corect este "Poienile Stănilelor".

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Miercuri, 12 Mar 2008, 15:53

Frumoasa povestea Daniela!

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 12 Mar 2008, 16:07

La fel şi fotografiile tale, Teo! Mă bucur că ţi-a plăcut Ceahlăul, te aştept să revii oricând, cu aceeaşi plăcere!:-)

P.s. Să nu-l mai laşi pe nenea Flueraru acasă...:-D

Ionuţ Nechita Ionuţ NechitaAdministrator Alpinet , Miercuri, 12 Mar 2008, 17:53

Daniela, dar ce ti-o casunat pe adminii astia uriti?:) Ca parca la o vreme erai in relatii bune cu unii dintre ei... Nu-ti mai place, dai cu pietre?

Fără foto Bogdan Tudose, Miercuri, 12 Mar 2008, 19:41

Daniela stie...! Cu masive... nu cu pietre:-D

Daniela Ursu Daniela Ursu, Miercuri, 12 Mar 2008, 20:59

Greşit, Bogdan. Sorry.
Ionuţ, niciun admin nu e urât, nici la propriu, nici la figurat. M-am mirat că au dispărut Masivele din listă, rămânând la rangul acesta numai Vlădeasa. Dar nu are a face cu tine, Izvo sau cu Abe. Am considerat exagerat de multe poze, ca număr, în care apare Giulia şi publicate de Hume, mi s-au părut prea multe şi personajele din pozele lui Flueraru şi el ştie asta. Şi câţi dintre noi nu sunt invidioşi pe Izvo, căci pozele lui într-un picior, numite 'Cumpene' ori cu sacoşa de rafie-n mână sunt cele mai vizualizate, cele mai comice şi cu cele mai multe comentarii!!!
M-a deranjat chiar şi atitudinea lui Emi, pe care eu l-am cunoscut ca fiind Emişor şi acum e admin şi am simţit că lista aceea e responsabilitatea lui şi undeva greşeşte. Nici eu n-am fost diplomată, ci numai critică, dar nici cu pietre nu arunc, căci eu ştiu că şi ele sunt asemeni unui bumerang. Sunt slobodă la gură şi lungă-n comentarii, plină de pedanterii şi exagerată-n detalii...:-) recunosc, dar să nu uitaţi niciodată...
În cuvintele cele mai aspre se ascunde iubirea cea mai adâncă...:-P

Cristian Flueraru Cristian FlueraruAdministrator Alpinet , Miercuri, 12 Mar 2008, 21:48

:) cred ca a fost o neintelegere vis-a-vis de actualizarea listei de toponime din ceahlau. nu stiu ce vorbisi cu emi, dar ramasese ca ma ocup de ea in masura in care primesc "material".

in rest, fiecare cu viziunea sa artistica:-)

sa ne scuze tataitza ca ne desfasuraram la pozna asta a lui.:-)

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Miercuri, 12 Mar 2008, 23:10

n-am de ce sa va scuz bre, puteti vorbi, ca doar nu-i fro opera de mare arta acilea, e o poza si atit.

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 8:35

Draga Daniela, punctele din listele cu munti din Romania (aproximativ 4000 la numar) au fost introduse bucatica cu bucatica de un coleg administrator, avand ca sursa o mare lucrare din 1975 (Asaltul Carpatilor, daca nu ma insel).

Ca unele sunt sau nu sunt corecte este cu totul alta palarie. Eu stiu ca tu ai la dispozitie niste surse de documentare si ca pentru Ceahlau ai descoperit chestiuni interesante (am citit mai mereu discutiile despre Ceahlau) si incercam sa actualizam si noi, cat ne permite timpul liber si cu ajutorul celor ce ne sesizeaza aceste lucruri.

Te-am mai rugat ca sesizarile privind puncte sa le trimiti pe mail-ul de admin@ asa cum trimit si multi altii, si eventual sa trimiti si o scurta descriere (chiar un istoric) a toponimului in cauza. Daca vrei sa ajuti o poti face cu pasiune si nu cu ironii la adresa unora dintre noi. Pana la urma tot ceea ce facem noi este voluntariat si din pasiune pentru munte.

Eu, spre exemplu, sunt de acord cu tine ca i-o zice Poienile Stanilelor si nu Poiana Stanile, dar trebuie sa fii si tu de acord ca nu este vina noastra pentru ca asa aparea in ghidurile montane editate pana in prezent. Daca tu ai descoperit altceva, si ai si documentare pentru asta, cu atat mai bine pentru ghidul Alpinet.

Dar te rog, cu pasiune... si nu cu ironie. Si fara Emisor...:-)

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 8:38

Tataitza, uite bre ca am fost si eu pe acolo si tot in februarie:) http://alpinet.org/bin/foto/showfoto.php? lng=ro&item=55355&vot=0 Da` parca era mai multa zapada

Şerban-Alin Pontoş Şerban-Alin PontoşAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 8:52

Daca ma apuc sa compilez comentariile acestea ar iesi un articol frumos pentru IIC:-) Dar cred ca Daniela ar face-o mai bine decat mine:-)

Fără foto Dan Loghin, Joi, 13 Mar 2008, 9:28

Eu unul m-as gindi de mai multe ori inainte de a compila comentariile. Tre' sa vrea si impricinatii. E pe undeva o mica "reglementare" in domeniu. Aplicabila pur si simplu si pentru ca posibilitatea de a face comentarii aici o au numai cei inzestrati cu parole (autentificati!) - deci notiunea de "(cadru) public" este interpretabila. Pentru IIC nu-ti treb(ui) e parola.
Mai ales pentru IIC unde apar (si) denumiri care numai din Asaltul Carpatilor nu-s, plus altele de tip "da' io asa stiu ca se numeste" sau/si "si daca n-are nume si l-am pus io ce daca?!".
Si-apoi, miezul politico-educativ al Asaltului a "doborit" destule denumiri "neconvenabile" la vremea aceea. Sau a avut drept urmare ceea ce s-a "transcris" conform practicii orelor de citit si scris pentru tovarasii "avintati in cunoastere si munca".
Astfel argumentul "Monsieur scrie mon-si-e-ur cetesc" al lui Marin Moraru e folosit la greu.
Ma asteptam sa nu deranjeze opiniile mai altfel.
Tot respectul pentru acea baza de date de denumiri. Se face/realizeaza cu greu.
Am si eu una - deci mai pot fi si altele.:-?

Teo Paraschiveanu Teo Paraschiveanu, Joi, 13 Mar 2008, 11:17

Bre nenilor, nu-i cazul sa se supere niminea! Mai bine ne-am organiza ca sa gasim solutii ca toti iubim muntele. O ironie acolo nu strica. Nu inseamna neaparat lipsa de respect ci mai degraba pasiune mai patimasa. Sa traiasca alpinetu' ca iaca asa avem si noi unde sa mai spunem o parere! Poate cu ajutorul acestui sait mai miscam si noi ceva din lucrurile intzepenite.:-D

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 12:21

Dan, iti dau dreptate in ceea ce zici despre Asaltul Carpatilor. Si eu sunt pentru niste toponime cat mai corecte, si am fost mereu cu urechile ciulite la tot ceea ce s-a vorbit despre toponime. Dar orice modificare in lista trebuie facuta cu certitudinea ca e corecta aceasta modificare.

Altfel, dupa cum spui si tu, ajungem sa facem o lista: "da' io asa stiu ca se numeste".
Prin urmare suntem deschisi la orice corectura, mai ales de avem certitudinea ca exista o sursa a acestei modificari.

Prin urmare, suntem deschisi oricand sa actualizam aceasta lista de toponime, dar intr-un mod organizat.

Luand exemplu Ceahlaul, am putea primi un tabel cu: toponim existent pe Alpinet, toponim corect, altitudinea corecta, sursa, o scurta descriere.

Eu cred ca nu cerem prea mult (daca utilizatorii vor sa ajute sa ajungem la un ghid cat mai corect).

Numai de bine.

Fără foto Dan Loghin, Joi, 13 Mar 2008, 14:03

Multumesc pentru raspuns.
Am avut o convorbire cu mentorul meu pe aceasta tema. Si mi-a spus ca nu poate fi vorba de ceva "corect" ci mai mult de ceva intrat in uz. Deci varianta reala trebuie insa si acceptata. Mai grav este daca ceea ce intra in uz actualmente este, de multe ori, gresit "de la bun inceput".
Ideea din discutie era ca, de obicei, denumirile initiale sunt cele corecte cu doua amendamente: inseamna ceva si au un rost - deci transmit informatii. Plus ca trebuie acceptate ca atare.
Pe de alta parte, poate fi greu de stabilit ce anume este corect daca regula este: e corect ceea ce stim cu totii. Mai sunt si alte argumente de natura chiar politica (yaik!). Cine si-ar permite sa spuna, de exemplu, cit de multe denumiri din Ceahlau sunt, in fapt, "unguresti" si reciproc cele din Ciuc. Se poate ajunge la alte cele. Cum ar fi "ungurizarea" unor denumiri vechi romanesti si re-romanizarea lor.
Ceea ce fac eu este sa semnalez astfel de neconcordante, cind si cind, de exemplu cind "prea e de oaie". Nu ma erijez in detinatorul adevarului sau al denumirii corecte. Dar nici nu sunt de acord ca o denumire e buna pentru ca este "votata" de cei mai multi. Eventual arat varianta detinuta de mine. Adaug la asta, subiectiv desigur, si o foarte interesanta experienta de viata: masterat in semiotica matematica. Acolo sunt unele reguli care, aplicate, te face sa te infiori de ris in fata unor denumiri de mult uzuale, intrate insa fortat in uz din pricini datorate celor nepriceputi.
Cel mai bun exemplu este vf. Moldoveanu - "al mai cel mai". El nu se numea asa (initial) si denumirea de Moldoveanu are o semnificatie minuscula, de fapt intentia a fost cumva peiorativa: al de mai sus cu pasunea era al mai sarac din sat. Pasunile se "distribuiau", neh! iar al mai sarac (in cornute) ajungea sa o aiba pe cea mai pietroasa (pasune). In plus, chiar cuvintul "moldovean" are, in Ardeal, si o alta conotatie. De aceea este vorba. Va dati seama de ridicolul situatiei: a fost ridicat in slavi virful de pe pasunea alui mai.... In plus, un alt amanunt cu totul minuscul: vf. s-a numit "carturareste" - initial si "corect" - Moldovanu nu Moldoveanu. Ceea ce inseamna altceva si transmite alta informatie. Pentru a evita "situatia jenanta" de mai sus.
Stiu ca exagerez acum - dar este ca si cum Romania s-ar fi numit Rromania. Ceea ce eu am vazut cu ochii mei in Italia la Institutul care se ocupa cu astfel de (noi) denumiri in Antarctica.
dar asta este o alta discutie, chiar daca romanii nu se vad pe acolo.

In privinta tabelului respectiv, cred ca a sosit vremea sa spun unor lucruri pe nume: nu doresc asta.
Motivul care poate fi considerat principal este ca eu insumi caut sa le "acumulez". Si sa le compar.
Al doilea motiv este ca nu merita - denumirile din burta sunt oricum destul de raspindite. Si mai nimeni nu ia atitudine. Eu iau. Cel putin denumirea de Muntii Neamtului e "strigatoare la cer". Nu-ti poti permite sa extinzi denumiri cind "vor muschii". Am avea de-a face cu Muntii Moldoveanu, la o adica.
Al treilea motiv este ca nu doresc sa ma "lupt" cu adminii. Nu doresc sa ofer "pricina" de gilceava. Dupa discutiile anterioare pe Messe cu unul dintre admini, inca nu am primit niste scuze. Grupul adminilor este cu totul de respectat dar acest respect nu se extinde neaparat asupra unor membri ai grupului, individual si in anumite cazuri. Sper sa fiu inteles corect. Nu am nimic cu adminii - ii admir pentru daruirea lor si vorbesc foarte serios! - dar aceasta titulatura nu este motiv sau scuza si nu constituie o acoperire pentru anumite atitudini vis-a-vis de membrii cei "simpli".
In fine, un ultim motiv: prin natura a ceea ce fac eu, denumirile corecte (in sensul plin al acestui cuvint) sunt mai mult decit necesare.
Pentru comparatii in timp ale situatiilor. Ma repet, poate, nu am nicio legatura cu "imobiliare" sau alte asemenea.
Pe scurt, ceea ce nu consider corecta este atitudinea "de suficientza" care apare uneori. In privinta subiectului acestui mesaj, eu doar arat varianta mea. Si atit. Pot insa sa va asigur ca iau doar cu titlu de "alta varianta" alte denumiri. Si ma abtin sa ma amuz de ce anume iese uneori.
No offence!
Toate cele bune!

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 15:12

Si vin si imi pun intrebarea. Ce regula ar trebui sa aplicam?
Din punct de vedere turistic (strict) care informatie este mai valoroasa?:

- cea initiala, corecta, veche
- cea actuala, incorecta, deformata in cursul vremii, dar incetatenita pe harti, carti, articole, in ultimele zeci de ani.

Din punct de vedere documentar, as merge pe prima. Dar, intr-adevar, cum voi putea eu sa vin sa revolutionez toata informatia turistica a ultimilor 100 de ani, schimband (ex.) denumirea de Vf. Moldoveanu in cea initiala!? Nu cred ca este posibil...

Din punct de vedere turistic, inclin spre a doua situatie. Da! Toponimul "Moldoveanu" este fals, dar in lumea turistica el este folosit de o suta de ani si incetatenit pe toate hartile si lucrarile turistice. Trebuie acceptat (turistic vorbind) ca atare!

Fără foto Dan Loghin, Joi, 13 Mar 2008, 15:25

Eu unul lupt. Nu doresc ca Romania sa apara drept Rromania. La Milano am reusit asta, in cercurile (si) geografice in care ma invirt. Ceea ce imi da unele sperante.
Regula aplicabila este: se ia drept corecta denumirea (ultima denumire) care pastreaza complet semnificatia informationala a denumirii in contextul local. Altfel, se corecteaza denumirea "actualizata".
Daca nu se (mai) poate asa ceva, se considera denumirea incetatenita, chiar si mai ales daca cineva (cu competenta) va explica despre ce anume e vorba. Macar sa fie in cunostinta de cauza, chiar daca decizia este colectiva de tip "se iau toti dupa primul".
Un exemplu actual, care a produs si produce multa "politichie", este Basarabia. Denumirea initiala apare in secolul XIV. Si desemna..... ok! nu mai continui.
Turistic vorbind poti sa accepti orice este util pentru business-ul respectiv. Dar sa ii 'convingi" si pe altii, asta este altceva.
Ce s-ar fi intimplat daca Brasov ar fi ramas Orasul Stalin?

Ionuţ Nechita Ionuţ NechitaAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 15:29

OK - pana la urma actualizam si ghidul montan sau numai dezbatem?:)

Daniela Ursu Daniela Ursu, Joi, 13 Mar 2008, 15:46

Inainte eram prea visătoare, ori cu 'capu-n nori', prea poetică şi plastică, acum am coborât cu picioarele pe pământ şi-am devenit practică şi prea 'dură'. Oare să m-apuc de versuri iar? :-P

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Joi, 13 Mar 2008, 18:30

ati zis ceva si de mine? ca am pierdut sirul...:-?:-o:-)

Gergely Iosif Gergely Iosif, Joi, 13 Mar 2008, 20:13

vorbe multe...saracia omului...:-D

Fără foto Dan Loghin, Vineri, 14 Mar 2008, 9:14

Aveţi dreptatea dvs., dle Gergely. Pot rămâne şi eu liniştit la "î-mi", "î-ţi", " ân ", şi alte noutăţi ortografice întâlnite pe Alpinet. La ce bun - atâtea subtilităţi? Nimeni nu s-a îmbogăţit din astfel de farafastâcuri. "Succesuri"!
În privinţa ghidului montan - nu am ceva de spus. Mi-am terminat porţia de vorbe!
Daniela: "e bune versurilii / uşurează secreţilii / măăiiii....". Intră şi ele la categoria de "vorbe multe"? Habar n-am. Aici trebe întrebaţi profesioniştii/profesionalii. Dacă nu-i găseşti se găsesc ei singuri.:-) Hai mai bine să ne uităm la poze! Merită!

Fără foto Radu RG, Duminică, 16 Mar 2008, 10:44

As vrea sa ma strecor si eu in discutie, daca imi este permis, nu inainte de a-l felicita pe Teo pentru reusita tura din Ceahlau si pentru pozele pe care a avut amabilitatea sa le publice.
De asemenea, as dori sa adresez felicitari tuturor celor care detin informatii referitoare la denumirile initiale, corecte, ale locurilor dragi noua, denumiri ce am dori sa le regasim trecute si pe hartile mai noi.
As dori sa pun doua intrebari celor de pe site (ca tot veni vorba mai sus de Muntii Neamtului) si de alte denumiri de locuri:
1. de ce muntii cuprinsi intre Predeal si Valea Doftanei poarta aceasta denumire? (sunt niste munti semeti, poate s-ar putea schia pe ei, pacat ca sunt asa "remote":-(sau mai bine sa fie lasati asa cum sunt, macar au unde se retrage animalele salbatice din fata navalirii umane de pe Clabucet, Sorica si Cazacu)
2. stie cineva, denumirea de "Cimitirul Elefantilor" de pe o harta a Muntilor Bucegi din 2002, publicata chiar de Salvamont Busteni sau Consiliul Local Busteni, referitoare la traseul de urcare cuprins intre Pestera Ialomicioara si Cabana Babele (traseu mai nou denumit "Piciorul Babelor"), are vreo legatura ceva fosile gasite in zona, sau care e legatura cu vestitele pachidermele?
In speranta ca am trezit si eu un oarecare interes cu intrebarile, va multumesc si astept ceva raspunsuri.
Toate bune si zile senine pe munte.

Fără foto Dan Loghin, Luni, 17 Mar 2008, 8:53

Domnule Rusie, scurt!!:
1. Denumire "artificioasa" - generata drept "contributie persoanala ca sa ramina in Geografie cu ceva!".
2. Da, "exista o explicatie!".

Adrian Negoiţă Adrian Negoiţă, Marţi, 1 Apr 2008, 16:51

Din câte ştiu eu NU există Peştera Ialomicioara...:-?

Fără foto nicoleta mocanu, Marţi, 22 Apr 2008, 0:22

frumoasa e Moldova, nu?

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Alte fotografii legate de Cabana Dochia
[21-40] [41-60] [61-80]<  81-100 din 224
  > [101-120] [121-140] [141-160] >>
Locul unde noptile se intalnesc cu zilele
Miercuri, 9 Iul 2008 Vizualizări: 1468
O raza...
Sâmbătă, 31 Mai 2008 Vizualizări: 1433
Cabana Dochia
Marţi, 25 Mar 2008 Vizualizări: 1633
Dochia
Miercuri, 12 Mar 2008 Vizualizări: 1887
Dochia şi Ocolaşul Mare
Miercuri, 12 Mar 2008 Vizualizări: 1691
Pios
Marţi, 11 Mar 2008 Vizualizări: 2192
Dochia
Marţi, 26 Feb 2008 Vizualizări: 1697
Visand cu ochii deschişi
Marţi, 26 Feb 2008 Vizualizări: 1361
The guardian
Luni, 25 Feb 2008 Vizualizări: 1839
Diagonala
Joi, 7 Feb 2008 Vizualizări: 1871
Mare in cer
Joi, 7 Feb 2008 Vizualizări: 1166
Mare in cer
Sâmbătă, 5 Ian 2008 Vizualizări: 1102
FotoGrafie
Sâmbătă, 5 Ian 2008 Vizualizări: 1290
Inserare
Marţi, 11 Dec 2007 Vizualizări: 1531
Înserare la Dochia
Duminică, 21 Oct 2007 Vizualizări: 1448
Din piatră seacă
Vineri, 5 Oct 2007 Vizualizări: 1268
Paznicul
Vineri, 5 Oct 2007 Vizualizări: 1270
De ce asa?:(
Vineri, 5 Oct 2007 Vizualizări: 1332
albastru
Joi, 4 Oct 2007 Vizualizări: 1417
Autoportret
Joi, 4 Oct 2007 Vizualizări: 1181
Alte fotografii legate de Cabana Dochia
[21-40] [41-60] [61-80]<  81-100 din 224
  > [101-120] [121-140] [141-160] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024