monom

Înscrisă de: georgiana dinu
monom
Data publicării: : 24 Nov 2003, vizualizări:: 6829
Localizare geografica: România, Muntii PIATRA CRAIULUI, Cabana Curmatura
Echipament folosit: fuji 2650
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 24 Nov 2003, 16:18

valeu ce de scolarite:-D am scapat terminu, poate mai organizati odata:-D:-D

Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 24 Nov 2003, 16:19

pescarie adevarata:)

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Luni, 24 Nov 2003, 16:44

mah astia parca-s mai bine echipati... la primul monom de pe alpinet, era o adevarata prezentare de moda:-D

Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 24 Nov 2003, 17:11

pe unde au trecut sa topit zapada:-D

Fără foto Stelian Pavalache, Luni, 24 Nov 2003, 17:12

Daniel.. dar tu ce crezi ca au ei in rucsaci? Tu crezi ca doua etajere din sifonier incap in poseta de oras? ehee...
Oricum blujii tipei cu fes rosu`... sunt tare mulati... nu`s ce simte cand da cu curutz` de zapada.

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Luni, 24 Nov 2003, 17:36

mai conteaza ce simte... nu vezi ca-i asortata, si acum imi dau seama ca rucsacul roshu e de fapt un fel de sacosha, cred ca m-am cam pripit la prima afirmatie:-)
in rucsaci nush cam ce se cara in monomul asta, dar is sigur ca nu au toti la un loc cele zece beri care stau de obicei la mine in rucsac:-D
oricum peisajul e bestial... restul nu mai conteaza.

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Luni, 24 Nov 2003, 18:11

La a doua fată parcă se văd chiar şi nişte parazăpezi improvizate din pungi.:-) E clar că echipamentul de munte lipseşte cu desăvârşire şi că fetele ieşiseră doar la o plimbare prin zonă.:-) Noroc că au avut vreme bună şi că nu le-a surprins vreun viscol pe acolo, altfel vă daţi seama ce-ar fi ieşit. Dar pe băieţi unde i-or fi lăsat? Mai în urmă, sau la cabană la vreo bere?:-):-) Noi râdem aici şi glumim, dar totuşi problema ar trebui tratată cu mai multă seriozitate, având în vedere câte accidente se întâmplă pe munte din cauza ignoranţei unora. De fapt, fiecare e propriul său stăpân şi e liber să urce pe munte cum vrea el, numai să cunoască dinainte riscurile la care se expune. Tipul celor din fotografie, însă, habar nu au că, nerespectând noţiunile elementare privind o ascensiune montană, îşi pot primejdui singuri viaţa. De aceea aflăm din mass-media, din păcate din ce în ce mai des, de fel de fel de întâmplări petrecute pe munte, unele chiar cu final tragic, care ar fi putut fi evitate dacă cei implicaţi ar fi fost familiarizaţi cu ABC-ul montan înainte de a pleca la drum.:-(

Lucian Jurca Lucian Jurca, Luni, 24 Nov 2003, 18:30

Oribila vreme! Noroc ca fetele sunt echipate!
Ultima mi se pare cea mai bine dotata:-P

Mihaela-Alina Radu Mihaela-Alina Radu, Luni, 24 Nov 2003, 18:35

Ţi-e cunoscut tipul ăla de "rucsac", Lucian?:-):-):-)

Teodor Stefanescu Teodor Stefanescu, Luni, 24 Nov 2003, 18:44

lume, lume, a venit circu!!!!:-D:-D:-D

Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 24 Nov 2003, 19:03

Lucian place probabil caciulita ei:):?

Adrian Negrean Adrian Negrean, Luni, 24 Nov 2003, 19:47

pcata ca la noi nu se pune mare naza pe informatia alpina.... cum trebuie sa mergi la munte si ce fel de munte e... deji multi nostri au in medie 2500 de metri au avut multe victime.... dar noi avem..daca vem mintea cea de pe urma.
nu ma refer numai la cele din poza ci la cite si cite se mai intimpla prin munti nostri accidente...
pacat ca nu e mai bine mediatizat mersul la munte si maiales iarna.
muntele e foarte frumos dar trebuie sa il cunoasti.

Adrian Negrean Adrian Negrean, Luni, 24 Nov 2003, 19:48

se pare ca am facut citeva geseli din cauza calculatorului... asta e.

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Luni, 24 Nov 2003, 19:50

Mai circotasilor, nu mai poate omu sa iasa din casa de gura voastra. Ce aveti cu fetitzele? Nu toate lumea e asa de echipata ca si voi, dar isi doreste sa mearga la munte:-) Mie imi place poza, pacat ca nu sunt cu fatza:-(Auz, una din fatza, n-ai?:-D

Emanuel Molner Emanuel Molner, Luni, 24 Nov 2003, 20:03

Izvorene ai sarit in ajutoru fetelor,,,,, da o poza din fata nu are:?, hahaha, si eu vreau sa le vad parbrizele la ochelari de soare:-D. Saptamana trecuta am facut o plimbare la munte mai aproape de noi si vene-a un grup de maicute, era pe aproape o manastire, ma tot gandeam ce servici le pot oferi:-D, esti la munte aer curat ehhhh si cate si mai cate, paradisu pe pamant.

Claudiu Craciun Claudiu Craciun, Luni, 24 Nov 2003, 20:46

Nu inteleg de ce unii dintre membrii alpinet, pasionati de munte, sunt atat de intoleranti! Persoanele din imagine se indreptau spre cabana si nu cred ca iti trebuie echipament super-performant pentru asta. Pariez ca nu s-au aventurat spre creasta si atunci nu vad unde e problema. Pentru cine au fost facute aceste cabane: pentru noi care urcam si dormim sus, pe creste, sau pentru cei lipsiti de puterea si conditia noastra fizica, dar care totusi isi doresc sa se bucure de frumusetile oferite de natura? Sunt ferm convins ca nu au facut tambalau si nici nu au venit sa distruga. Au avut un vis: acela de a vedea muntele, de a merge cu prietenii. Si, in limita disponibilitatilor, au pornit spre indeplinirea acelui vis. Oare e vreunul din noi care poate sustine ca s-a nascut cu experienta? Care a avut de la bun inceput tot echipamentul necesar? Mai intai trebuie descoperita frumusetea muntelui, apoi se naste pasiunea iar apoi vine si echipamentul. Nu isi cumpara nimeni echipament de munte decat dupa ce a ajuns pe munte cu ce a avut si acolo si-a dat seama ca vrea sa revina! Iar altii vor sa ajunga la munte, dar nu au mijloacele necesare pentru achizitionarea echipamentului necesar: in acest caz crede-ti ca trebuie sa ramana acasa? NU. Eu cred ca pot sa mearga dar sa nu se aventureze mai mult decat le permite echipamentul si experienta. Eu chiar ma bucur cand vad ca mai apar persoane noi, care doresc sa vada muntele, indiferent ca au sau nu echipamentul necesar, atata timp cat nu dau dovada de inconstienta..
Prima data cand am fost eu la munte, am avut si blugi la mine, am fost incaltat in adidasi cu talpa de guma... cu rucsac de o zi in spate, asa am urcat pe Valea Jepilor din Bucegi. Dart in tren, spre Busteni, in compartiment mai era un baiat cu verisoara si mama lui. Pana in busteni i-am convins sa urce cu noi, desi ei aveau vreo 3-4 sacose, pline cu costume de baie si gel de dus si creme de soare si alte lucruri nefolositoare. Dar ei nu au venit sa urce. Vroiau sa ramana in Busteni. I-am convins sa urce, i-am ajutat la cararea bagajelor pe portiunile dificile... si a fost bestial. De atunci, baiatul respectiv, Daniel, a prins pentru munte aceeasi pasiune ca si mine si am revenit de mai multe ori. Daca radeam de ei ca nu au rucsac (desi si noi eram incepatori), pierdeam un coleg de tura si, ceea ce e cel mai important, pierdeam un prieten. Pe parcurs mi-am luat si cort, si saci, si rucsac mai mare, si izoprene, etc...
Dintre persoanele din imagine, probabil cateva nu vor mai reveni niciodata... altii, poate, vor mai reveni tot pe la cabane de joasa altitudine, pe diferite vai sau in statiuni montane. Dar poate ca in acest grup vor exista si cateva persoane, 2- 3, care vor primi in suflet ce am primit eu prima data pe munte, care nu vor uita si care se vor pregati mai bine pentru a se reintoarce. Si poate, peste cativa ani ne vom intalni cu ei/ele pe crestele Fagarasului, ale Retezatului sau ale Pietrei Craiului. Nu avem noi dreptul sa ii judecam pentru ca sunt incepatori si inca nu stiu sau nu au echipamentul, pentru ca inca nu au cunoscut muntele.
Daca v-ati duce pe un teren de golf, sa vedeti si voi cum e sportul asta, v-ar placea ca cineva mai experimentat sa rada de voi ca nu aveti un set de 15 sau mai stiu eu cate crose, cate una pentru fiecare tip de lovitura si un set de nu stiu cate mingi? Cum v-ati simti daca ar rade de voi ca nu stiti sa tineti crosa? Dar, in fond, ce va trebuiau voua crose, daca inca nu stiati daca o sa va placa sau nu golful? Dupa ce o sa incercati, si o sa vedeti ca va place, o sa va faceti rost si de echipament.
La fel si cu ei. Nu radeti de ei. Lasati-le sansa de a incerca, datile o speranta si un sfat. Sa nu radem de ei, ca niciunul din noi nu sumtem mai buni ca ei. Noi avem o pasiune si stim multe despre munte... poate ca si ei au alte pasiuni despre care stiu mai multe ca noi, dar nu se apuca sa rada pe munte de noi ca nu stim ce stiu ei.
Si, daca e sa ne gandim, noi parem a fi nebunii , ca suntem mai putini cei care urcam pe munti, decat cei care nu urca. Mult mai putini! Dar cine are dreptul si cine ar putea sa ne fure aceasta minunata „Nebunie”;?
Daca tot vreti sa radeti de cineva, radeti de mine: cand am fost in februarie la Straja, am urcat pe varful Straja, pe o zapada de 1 metru si la -15 grade in geaca de oras, bocanci de piele de oras si in blue-jeans...:-D:-o:-P:-):-D
Have fun!

Fără foto Ryan Paun, Luni, 24 Nov 2003, 23:00

Claudiu...nu stiu daca este de ris ca ai ajuns pe Straja, cred ca stii ce faci....ar fi mai trist daca altzi care vor sa descopere pasiunea muntelui vor incerca acelasi lucru, cu acelasi echipament...."Alo, Salvamontul?":?

Cristi Pitulice Cristi Pitulice, Marţi, 25 Nov 2003, 9:56

Monom sau termite? Sa mai facem comentarii asupra echipamentului? Neah...dar parca tot nu pot sa ma abtin...
Lucian, ultimul rucsac este modelul "Arctica" de la The North Face conceput de specialisti pentru conditiile speciale din Piatra Craiului...probabil a fost facut la comanda...
Claudia aproape ca mi-a dat o lacrima citindu-ti comentariul poate mi-ar fi dat si a doua daca era era un pic mai scurt (cu vreo 80%).
De tine nu radem ca nu e nimic de ras in ceea ce ne spui... :x:x:x

Fără foto Ciprian Vlăduţ, Marţi, 25 Nov 2003, 10:19

Eu ma intreb cum se simte oare Georgiana Dinu, cea care a publicat fotografia, cand ceea ce a realizat ea e luat in deradere! In multe privinte sunt de acord cu Claudiu Craciun, echipamentul nu-i totul. Si stau si ma gandesc ce zice cineva care intra pentru prima data pe Alpinet si merge sa navigheze un pic pe site...pentru ca totusi site-ul e vizitabil de catre orice persoana care cunoaste adresa...o sa zica probabil ca a nimerit pe un site exclusivist unde cei care se cunosc se distreaza pe seama noilor veniti, care sunt luati in deradere... Pana la urma muntele e al oricui si pana cand nu vor fi eliberate acte de proprietate pe anumite zone, nimeni nu poate impiedica pe nimeni sa mearga unde vrea. Tot ce putem sa facem e sa atragem atentia si sa incercam sa "educam" intr-un fel pe neinitiati. Cei care merg pe munte nu sunt totusi o "rasa" aparte. Sunt tot oameni. Si tocmai ei ar trebui sa arate un anumit respect. Regret faptul ca s-a ajuns si la comentarii cu tendinta sexuala. Punct.

Cătălin Olteanu Cătălin OlteanuAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Nov 2003, 10:44

Daca apareau asa pe creasta Fagarasului, aveam motive sa criticam. Altfel, nu-s decat, cel mult, carcoteli.

Cristi Pitulice Cristi Pitulice, Marţi, 25 Nov 2003, 11:24

A...ultima parte a comentariulul meu il viza pe Claudiu Craciun...din greseala a iesit Claudia (eh...ganduri ce ma bantuie). Te rog sa ma scuzi Claudiu.

Emanuel Molner Emanuel Molner, Marţi, 25 Nov 2003, 11:34

Tendinte sexuale spune Ciprian:?, alti spun de echipament de munte si eu nu vad in toata situatia decat o iesire la munte a fetelor pentru un repauz de Week-end. Daca cineva pune punct puternic pe siguranta persoanelor din poza atunci trebue sa spun ca a vrut sa se afle in discutie si nici intr-un caz ar avea habar de cerintele de siguranta in zona. Vad fotografi pe pagina de catarare Outdoor fara casca de protectie sau cu ceva timp in urma salvarea une-i persoane care urcase pe una din creste cu tocuri de 15cm.... acolo nu prea aud de la voi nici un comentariu educativ. Aici pentru ca fetele atrag atentia masculina, este clar, unde sunt mai multi hop si eu sa-mi dau mustaru sa ma alfu in treaba.
Ce priveste comentari cu tentativa sexuala aici intinzi coarda prea tare Ciprian, o vad sub forma de gluma si daca esti un model mai vechi, un update pe timpurile noi nu-ti strica. Sigur interpreteaza fiecare comentariile cum ii cade mai bine. Si Biblia este una si totusi 100 de interpretari, acuma chiar nu asi vrea comentari si pe baza asta. Eu unu stiu de gluma dara nu las din atentie siguranta unde e nevoie.

Fără foto Ciprian Vlăduţ, Marţi, 25 Nov 2003, 11:52

Emanuel, in nici un caz n-am vrut sa iasa ceea ce ai inteles tu...cred ca e mai bine zis ca tine ca "fetele atrag atentia masculina". In final parerea mea e ca astfel de comentarii ar trebui pur si simplu sa aiba loc, cum sa zic, pe un canal privat, pentru ca persoanele din fotografie, daca ar viziona comentariile, poate s-ar simti lezate (bine, pana la urma nu stim ce fel de persoane sunt, e adevarat...). Pur si simplu asta cred. Adica simt ca pentru poza asta s-a sarit un pic calul. Daca una din ele avea blugii rupti in anumite parti as mai zice. Sa iau ca exemplu o fotografie pe care am gasit-o cu ceva timp in urma pe Alpinet, in care o tipa isi arata bustul pe Moldoveanu. Adica naked. Acolo inteleg sa existe comentarii de genul celor aflate in discutie si chiar aprecieri (personale) ale imaginii, dar aici?... Oricum, cred ca intelegi ce vreau sa zic... Ca un P. S.: Tare-as vrea sa ne-ntalnim o data la o tura si sunt convins ca vei vedea ca simtul umorului nu-mi lipseste, consider numai ca trebuie utilizat atunci cand trebuie. In plus, cred ca sunt mai tinerel decat te-ai astepta...:-D

ANDREI DUDESCU ANDREI DUDESCU, Marţi, 25 Nov 2003, 11:57

Vai ce de discutii pe aici!:-D Cum de le-am pierdut?:-D Deci sa inteleaga toata lumea EL MUNTELE este al tuturor deci mergeti fratilor fiecare dupa puteri si echipament. Insa ce am vrut unii dintre noi aici sa spunem, este faptul ca daca esti pasionat de munte si inca de la inceput nu ai pe cineva sa te invete cum trebuie sa te imbraci, cum trebuie sa mananci si cum trebuie sa te comporti sigur ai plecat cu stangul. Daca este decat o excursie "cu clasa" nu e nici o problema. Insa unii din acest grup vor ajunge cu siguranta pe "creste" mult mai periculoase. Personal am condus multe grupuri si in momentul in care ne intalneam in gara pe cei care nu respectasera minimele reguli in privinta echipamentului nici nu ii mai luam cu mine. Deci atentie nu ramaneti cu impresia gresita ca MUNTELE te iarta de multe ori.

Fără foto georgiana dinu, Marţi, 25 Nov 2003, 12:42

heeeii...ce se intampla aici....???? nici nu am fost atenta cand am postat poza...la astfel de "detalii".......astea sunt alte treburi....mie mi s-a parut interesanta poza!!!

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Nov 2003, 13:01

hehehe... domnishoara Georgiana (sau ma rog doamna daca e cazul) daca ar fii studiat primul monom postat pe alpinet, ar fii stiut la ce se expune...
cert este ca nimeni nu vrea sa jigneasca pe nimeni, eu cel putin de cand ma dau pe acest site n-am observat astfel de tendinte decat f rar si imediat sanctionate de administratori.
Eu cand am vazut poza asta stiam cam ce o sa urmeze, ma refer la comentarii... eram convins ca nu se va lega nimeni de compozitie, cromatica sau mai stiu eu... tehnica:-)

Fără foto Ciprian Thomas, Marţi, 25 Nov 2003, 13:25

Mai oameni buni, poza in sine e draguta. Mai vedem un model de parazapezi din pungi, mai o gentuta pe spate, etc. (acum sunt rau si sarcastic) Ideea de baza pe care 99% vrem sa o dovedim este ca la munte exista un minim de echipament care face diferenta de la viata la moarte uneori. Si punct. "Plimbarea", dupa cum spun unii, pana la Curmatura s-a lasat acum cateva ierni cu 2 morti. La nici 30 minute de cabana, intr-o seara, pe viscol, urcand din Zarnesti. Cititi si crucile de pe traseu sa vedeti cum au platit unii. Regret ca n-am memoria atat de buna incat sa le tzin minte numele si data exacta, insa cine trece pe acolo le poate vedea. Se intampla, e adevarat, sa mori oriunde, chiar si in pat:) (nu va ganditi la prostii). Insa riscul creste cand te expui si mai ales cand, dupa cum s-a scris si mai sus, ai impresia ca daca ai scapat o data, scapi mereu. Muntele nu uita si nu iarta, mai ales pe inconstienti.
In rest, veau sa zic ca-s invidios ca nu am ajuns de mult in Curmatura si am ratat asa o priveliste:-D Ma refer la munte mey, golanilor. Iar va ganditi la prostii:-D:-D:-D

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Nov 2003, 13:50

http://www.alpinet.org/bin/foto/showfoto.php? lng=ro&item=9995

http://www.alpinet.org/bin/foto/showfoto.php? lng=ro&item=9996

Şerban-Alin Pontoş Şerban-Alin PontoşAdministrator Alpinet , Marţi, 25 Nov 2003, 13:58

Realitatea este ca un mishteaux micutz referitor la echipament poate fi mai de impact decat o replica obiectiva si principiala...chit ca cel caruia ii este adresat se poate ofusca pe bune dreptate pe cel care da replica, dar totodata aprinde niste luminitze de alarma si il face pe destinatarul intzepaturii sa constientizeze mai eficient problema. Deja a devenit ceva obisnuit la stirile de la 19.00 sa vezi persoane echipate similar cu cele de sus si care sunt scapate de salvamontisti din situatii in care le-a dus lipsa echipamentului adecvat.

Claudiu Craciun Claudiu Craciun, Marţi, 25 Nov 2003, 14:55

Imi pare rau ca sunt nevoit sa o spun, dar mi se pare ca se exagereaza prea mult. E ca si cum cineva ar vrea sa spuna ca eu, daca vreau sa ies la o plimbare in Parcul Romanescu din Craiova pe zapada, trebuie sa-mi iau parazapezi, coltari, cordelina, etc., pentru ca in urma cu cativa ani au murit 3 persoane iarna in acest parc. Cum putea sa le puna in pericol pe aceste fete blue-jeans-ii de pe ele, sau bocancii pe care ii au fara parazapezi? Poate doar sa ia putina apa la picioare:). E ca si cum cineva ar zice ca atunci cand, la tara, iarna, plec prin padure sa alerg si sa ma zbengui cu cainii de acolo si sa ma tavalesc prin zapada, mi-ar trebui la mine bocanci gore-tex cu talpa vibram, pufoaica, parazapezi, coltari, casca de protectie, etc. Nu. Imi e de ajuns o pereche de cizme de cauciuc asa cum se folosesc la tara si o haina groasa veche, sa nu-mi para rau ca o murdaresc. Si totusi ma expun unui pericol, caci anul trecut a murit un om iarna in padure, ca a cazut o creanga de copac pe el. Credeti ca daca avea echipament adecvat, casca si alte lucruri, scapa? Unde a-ti vazut un om cu casca prin padure? Sau vreti sa spuneti ca nici eu nu ar mai trebui sa ajung prin padure, pentru ca poate imi cade ceva in cap? Ma adresez in special celor care sustin ca persoanele din imagine s-au expus unor pericole... poate cineva sa-mi explice caror pericole, pe un astfel de drum, s-au expus? Viscolul? Dar vremea e frumoasa. Iar apoi, daca era sa-i prinda viscolul, cu ce le-ar avantaja/dezavantaja echipamentul pe care il au? Cu ce le-ar avantaja sa aiba la ele busola, daca n-ar sti sa o foloseasca? Dar nu cumva vreti sa spuneti ca ar trebui sa ramana acasa, pentru ca nu stiu sa citeasca o busola?
Eu am vazut mult mai multi oameni morti in accidente de masini, infinit mai multi decat cei morti pe munte: cred ca, respectand crezul unor oameni, inainte de a se intertzice mersul pe astfel de drumuri ca cel din imagini „neechipati”, ar trebui mai intai interzise masinile si mijloacele de transport in comun rutiere.
Sunt perfect de acord cu domnul Catalin Olteanu: „Daca apareau asa pe creasta Fagarasului, aveam motive sa criticam. Altfel, nu-s decat, cel mult, carcoteli.” Fiecare are dreptul sa se bucure asa cum poate de munte. Ii scot din calcul pe inconstientii care se aventureaza pe vaile din Bucegi. Aici, nu este cazul de asa ceva!
Cat despre faptul ca “exista un minim de echipament care face diferenta de la viata la moarte uneori”, sunte de acord... dar, aici, in cazul de fata, nu se aplica!

Fără foto Ciprian Thomas, Marţi, 25 Nov 2003, 15:07

Discutam principial, pastrand tonul discutiilor precedente. Aplicatiile la poza in discutie erau doar principiale(yeak, ce ma repet).:-D

Daniela Popescu Daniela Popescu, Miercuri, 26 Nov 2003, 10:53

Georgiana:) spune-le fetelor ca pentru unii strugurii sunt acri:) si drum bun de acum nainte pe munte si veme frumoasa, si desigur fara suparare:) caci discutiile acestea au si partea lor buna!

Cristi Pitulice Cristi Pitulice, Miercuri, 26 Nov 2003, 10:53

Cert este a asta poza detine cel putin un record.... Fotografia cu cele mai lungi si acide comentarii... Mai vrem asa ceva!...
Mai ai vreun monom Georgiana?....poate mai vedem si vreun papuc de plaja, un geamantan, o rochie de seara...eah...ma magaresc....:-D:-D:-D

Lucian Jurca Lucian Jurca, Miercuri, 26 Nov 2003, 12:01

Nu-i frumos sa se creada ca nu apreciem aceste fete si in primul rand pe Giorgiana care a fost f. sincera chiar inocenta, dar trebuie tinut cont si de echipament. Si nu expres dintr-o prudenta absoluta (desi cazurile extreme se pot ivi oricand la munte), ci pur si simplu pt. confortul fiecaruia. In acest sens invatamintele cred ca au fost trase la fata locului.

Fără foto georgiana dinu, Miercuri, 26 Nov 2003, 13:08

doamna? sau domnisoara(???) GEorgiana.....e de acord cu ceea ce spuneti, majoritatea, dar crede ca sunteti cam fixatzi! (recunosc ca si pe mine m-au socat putin fetele in gara.....dar oricum traseul a fost unul usor!)...si.....de acum incolo voi posta imagini asemanatoare.....pentru ca nu ma deranjeaza sa starnesc lungi si aprinse discutii pe o tema care nu are nimic de a face cu poza mea!!!

Daniel Humelnicu Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet , Joi, 27 Nov 2003, 17:47

:-)
astept(am) si alte imagini, mai mult sau mai putin... asemanatoare, in ceea ce priveste discutiile (mai mult lungi decat aprinse) cam cu ce au legatura daca nu cu poza:?

Fără foto Smădu Adrian-Constantin, Vineri, 28 Nov 2003, 0:44

Bai frate e pericol cu voi! Raman la fel de uimit ca atunci cand am inscris si eu fotografia aia Monomul! S-au schimbat multe de atunci! Acu n-as mai pleca intr-un grup asa de mare nici sa ma platesti cu bani grei!:)

Lucian Jurca Lucian Jurca, Vineri, 28 Nov 2003, 11:03

Tot ma uit pe Alpinet, poate apare Monomu pozat din fatza.:-D

Fără foto Ioannis Moldovan, Vineri, 28 Nov 2003, 19:46

Claudiule, daca ma cautai pe mine la cabana Montana din Straja, poate nu mai aveam prilejul de a rade acum de tine, hehe:-Dhehe:-Dhehe! iti imprumutam poate ceva hainutze pentru a putea urca pe varf...dar stii care e pasiunea mea?
sa merg(nu asa de imbracat) pe vf. Straja si sa cobor cu snow board-ul
:-D:-D:-D:-D

Claudiu Craciun Claudiu Craciun, Luni, 1 Dec 2003, 3:31

Ioannis, o sa revin in perioada 19-22 decembrie la Straja:-D. Sper, cel putin. Eu inca nu stiu sa schiez, si tare mult asi vrea sa invat. Sper sa fie zapada suficienta. Si apoi, mi-e tare dor de munte!.. Merci pt initiativa ta de a-mi imprumuta ceva hainute, insa nu am avut probleme cu hainele. De fapt, nu am avut nici o problema.:) Tu ai fost acolo ca turist, sau lucrezi cumva la acea cabana (cabanier, proprietar, etc...)??

Adrian Popovici Adrian Popovici, Marţi, 23 Dec 2003, 18:48

Comentarii multe, note putine, desi nu cred ca sunt multi cei care ar fi facut cale intoarsa daca se trezeau fata in fata cu monomu.:-)

Adrian Popovici Adrian Popovici, Marţi, 23 Dec 2003, 18:50

...nu cred ca nu sunt destui...(varianta corecta) :-)

Fără foto Raul Arsa, Sâmbătă, 3 Iul 2004, 21:10

Claudiu Craciun a sustinut cu caldura si aplomb problema educarii pentru munte, indiferent de nivelul de pornire al cuiva!! Felicitari, subscriu intru totul la cele doua comentarii, care sunt lungi, dar bine justificate in argumentatie si exemplificari!

Sa aveti parte, cu totii, de cat mai multi "elevi" cvasi-ignoranti pe care sa-i transformati in montaniazi de calibru!!!

Fără foto Cristian Gabriel Popescu, Duminică, 16 Apr 2006, 18:11

Oare voi, cei plini de echipamente, mai stiti ce inseamna iubirea de munte? Poate ati ajuns sa faceti din iesirile pe mune un mod de a va etala ultima achizitie in materie de bocanci si geaca gore. Poate bucuria intalnirii cu natura a fost inlocuita de bucuria achizitionarii de echipament. Oare voi simtiti mai multa iubire pentru natura caci sunteti echipati cu un polar decat cel care e imbracat cu un pulover? Oare Nicolae Baticu si Emilian Cristea au avut si ei GoreTex si Vibram?
Vreme faina tuturor....cu sau fara echipament

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Alte fotografii legate de Cabana Curmatura
 1-20 din 226
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
versant de Crai in luna plina
Marţi, 13 Mar 2012 Vizualizări: 1521
Miros de seară
Sâmbătă, 22 Ian 2011 Vizualizări: 2002
sub lupă
Marţi, 14 Dec 2010 Vizualizări: 2132
Se vede cabana!
Joi, 9 Dec 2010 Vizualizări: 1873
In plina noapte
Joi, 9 Dec 2010 Vizualizări: 1847
Eşti ceea ce laşi în urmă!
Duminică, 28 Nov 2010 Vizualizări: 2003
"The Forest Is My Throne"
Miercuri, 17 Mar 2010 Vizualizări: 1721
Cabana Curmătura
Miercuri, 17 Mar 2010 Vizualizări: 2353
Primăvara în Piatra Craiului
Miercuri, 17 Mar 2010 Vizualizări: 1640
Ca la munte
Miercuri, 17 Mar 2010 Vizualizări: 1761
Dincolo de pădure
Vineri, 5 Feb 2010 Vizualizări: 1754
Relax My friend
Duminică, 20 Dec 2009 Vizualizări: 1831
Prima Zapada in Crai
Duminică, 20 Dec 2009 Vizualizări: 1427
Amanita muscaria
Luni, 14 Dec 2009 Vizualizări: 1185
Cabana Curmatura
Joi, 3 Dec 2009 Vizualizări: 1350
Spre cabana Curmatura
Joi, 3 Dec 2009 Vizualizări: 1100
Te aştept
Duminică, 29 Nov 2009 Vizualizări: 1687
Cabana Curmătura
Joi, 24 Sep 2009 Vizualizări: 1385
cabana Curmătura
Miercuri, 23 Sep 2009 Vizualizări: 1447
Sculpturi
Miercuri, 10 Iun 2009 Vizualizări: 1215
Alte fotografii legate de Cabana Curmatura
 1-20 din 226
  > [21-40] [41-60] [61-80] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2024