Comentarii înscrise de Virgil Iordache
FotografieComentariuData
Apus pe Arcer
Cristian Maloș
Mai exista refugiul Arcer?
13 Feb
diagonale II
Bogdan Cârstina
Frumos:-)
13 Feb
Virgil Iordache
Multumesc pentru informatii. Am avut deci (inca un) noroc ca nu am continuat pe punct galben, as fi iesit sub abrupt in timp ce eu m-as fi asteptat sa ies in poiana Plostina... Trebuie sa spun ca in crovuri am vazut doar vreo trei puncte galbene, doua pe copaci si unul pe piatra. Dar utilitatea lor este nula, pentru ca si pe ceata traseul prin crovuri este cat se poate de clar si sigur. In ce priveste accesul in zona, intr-adevar zona Pietrele Albe este foarte salbatica, desi nu neaparat periculoasa pentru cine tine la hatasuri. Intre Tasna si varf in opinia mea (am mers de doua ori, vara si iarna, pe variante difereite) nu exista practic poteca odata de ce incepi sa urci consistent spre varf dupa marsul de apropiere. Singurul marcaj nou dunga rosie l-am gasit de pe varful Pietrele Albe la vale ca sa te scoata cu siguranta la margine crovului Medved, sa nu te pierzi in vreo saritoare (mai multe detalii in articol). Din crovul Medved se poate iesi vara pe o ciobaneasca direct peste abrupt, nerecomandabil turistilor neexperimentati, dar acum iarna am preferat sa merg pana la crucea rosie.
Virgil Iordache
Am vazut si eu pe harti punct galben pentru crovuri, insa niciodata nu am stiut pe unde se intra din valea Tasnei. Practic acum am gresit intrarea catre traseul de creasta (era pe vale din poiana de dupa stana din Tasna) si am intrat pe valea imediat inainte de stana din Tasna, imediat dupa moara de la canion (vale care de fapt se infunda in abrupt). Numai ca am fost atras de o brana stancoasa la stanga catre un punct de perspectiva spre cheile Tasnei si cand am ajuns mai sus am observat pe stanca punctul galben si urme inghetate aparute de nicaieri care m-au ghidat pe versantul Tasnei. Nu am urmat pana la capat poteca ci dupa un timp am urcat direct in sus pe un picior abrupt pana in muchia cheii Tasnei si apoi la dreapta pe muchie si am iesit in dunga rosie pe un varf impozant, o sa pun poze in articol. In crovuri erau cateva puncte ici colo galbene noi, dar fara margine albe.
Crovuri pe înserat
Virgil Iordache
Multumesc, la multi ani tuturor:)
Virgil Iordache
Multumesc frumos:) Da, voi scrie un articol, mai ales ca am nimerit fara sa vreau pe intrarea in punctul galben spre Plostina din cheile Tasnei. faimosul traseu despre care nu stie nimic nimic (fara indicator de intrare si practic fara poteca) si in felul acesta am vazut o zona despre care nu stiam nimic.
Îl aștept pe Moșul meu... dar Nicolae nu mai vine
Cristian-Alexandru Catana
Foarte frumoasa, felicitari. Cu titlul m-as fi oprit la...
O creastă
Ioan Ștețca
Apetisanta:-)
drumeți în Suhard (ii)
Adrian Herghelegiu
Minunat albumul. Multumim:-)
Regatul lui Vithovos
Daniela Ursu
O poza clasica, naturala, autentica. Sarbatori fericite si la multi ani, Daniela:-)
28 Dec
Schimb de priviri
Silviu Matei
Astia stau mai rar la pozat, si implica si oarece riscurii, asa incat felicitari:-)
27 Nov
tree climber...:)
Ciprian Lolu
As fi avut oarece emotii daca micutul se uita spre mamica lui...
27 Nov
Portalul de la Șura Mare
zoltan miklos
Da!
5 Oct
VEDERE DIN VARFUL BURIANU MARE-2331 METRI, CATRE LESPEZI-CALTUN, NEGOIU MARE, NEGOIU MIC
Ciprian TEODORESCU
Fain, auttentic:)
29 Sep
Frați de cruce
Virgil Iordache
Atunci sunt cel putin treoi frati, Negoiu, Lespezi si Caltun; eu ma gandisem doar la Negoiu si Caltun. Sau e tata Negoiu si fratii Lespezi-Caltun:-)
28 Aug
mancat de lupi
gabriel george
Baieti destepti si silvicii aia care au pus hranitoarea mistretilor pentru ospatul lupilor... Or sa le strice conditia fizica lupilor si dupa ce nu mai functioneaza hranitoarea n-or sa stie cum sa se descurce.
18 Aug
Pestera din Chei
eduard benedek
Ha, ha, faina observatia cu drinkerii:) Dar mi-e teama ca repede se vor repara podetele ca sa se taie biletele pentru toate specimenele...
18 Aug
Pensiunea Lăițel
Virgil Iordache
Foarte placuta, intr-adevar:-) Am reinvatat ce inseamna calea lactee si stelele cazatoare... Pentru un bucurestean poluat si caniculat ca mine o astfel de experienta a fost binevenita.
17 Aug
Ziua bună de dimineață se cunoaște
Virgil Iordache
Salut! M-am uitat pe picasa si am admirat pozele, felicitari intregii echipe:) Intr-adevar, si mie mi se pare Negoiu mai spectaculos ca Moldoveanu, dar si acela are farmecul lui, mai ales la vreme de iarna.
16 Aug
Piscul Lăițel noaptea
Virgil Iordache
Mersi:) Merita facuta tura, e o imagine super spre Negoiu. O sa incerc si un articol pt alpinet cu detalii de acces si mai multe informatii.