categoria :
  > [11-20] [21-30] [31-40] >>
Galeria Foto Alpinet
Sunt tare frumoasa.
Dis de dimineata prin Busteni.
1. | 13588 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Mamă grijulie
Mierla apă se intalneste in tot lantul muntilor Carpati, in prejma raurilor repezi in zona padurilor de conifere si de amestec. Coloritul corpului este negru cenusiu cu o pata mare alba pe piept si gusa. Cuibul si-l plaseaza bine ascuns sub bolovanii malurilor, in crapaturi de stanci, dupa...
2. | 11713 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Foame mare 1
Avea o foame-n gat de-ti statea mintea-n loc. Era atat de disperat dupa nuci incat intr-un moment a plecat cu o nuca intreaga pe care tocmai o sparsesem.
3. | 12477 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Acolo unde cresc norii 2
Acvila de munte. Locatia: fara suparare dar nu pot da o localizare din cauza unor oameni care s-ar putea duce in acea zona si ar lua ouale sau mai rau, ar vana aceste pasari deosebite care sunt foarte rar vazute la noi in tara si mai sunt si foarte putine exemplare. Pot spune ca imaginile au fost...
4. | 6744 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Dupa multe cautari
Dupa multe cautari si asteptari am reusit sa pozez in sfarsit un exemplar de cocos de munte care isi cauta un loc de rotit pentru ca in acesta perioada incepe rotitul la cocos de munte. O sa mai ma duc in zona sa vedem poate o sa-l fac exact cand roteste. Echipament Canon 1D Mark II + 500/4 L.
5. | 3512 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Wild eye's
Intr-o ultima tura pe anul 2009 dupa ceva wildlife pe meleagurile tarii am ajuns impreuna cu un prieten cu msina prin zona Muntilor Buzaului, mai exact in zona localitatii Lopatari. Aveam un pont (vechi de un an, dar ciufii revin multi ani in acelasi loc daca nu sunt speriati) ca in zona sunt ceva...
6. | 6033 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Uf... Da mare e nuca asta
Am facut mai demult o promisiune in legatura cu cateva imagini la veverite. M-am tinut de cuvant si iata ce a iesit. Dis de dimineata pe langa Predeal am iesit la o mica ocheada cu cateva veverite.
7. | 5815 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Odihna
Dis de dimineata in 2001 intr-o zi de august
8. | 6249 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Coane...ceva probleme...........
Imaginea este facuta in data de 23-03-2008 la o tura prin padurile de langa cabana Curmatura in cautare de subiecte noi. Din pacate tura nu a fost cu un real succes in a gasi ceva foarte fotogenic si de interes pt fotografia wildlife. In schimb am vazut un posibil cuib de soim calator sau acvila...
9. | 3253 vizualizari | Autor: Silviu Matei |
Sunt o blonda.........superba
Am fost prin Bucegi la o mica plimbare de relaxare, cu teleu la spinare ca sa ne mai dezmortim putin oasele. Ce am prins: Vedeti si voi. Echipament-Canon EOS 1D MarkII N +Canon 500/4 L, IS, timp expunere 1/500, f/4 - ISO 500. Veverita este prinsa prin zona hotelului Silva din Busteni.