Alpinet lists - alpinet2k

Date: Mon, Sep 20, 2004, 7:40 pm
Subject: @ Re 2;Cu bicicleta in tren &RT oarecum
matei.laudoniu@qi.ro wrote:
Daca esti descurcaret n-ai nici o treaba.

eu am plecat cu bicla la munte fara nici o problema. Ii zici nasului: "am plecat, nasule, in turul ratii si mi s-a rupt butucul. Nu era s-o duc de coarne pana acasa"
sau, ma rog, ce vrei tu. Eu am venit de la tr. severin cu bicicleta cu nasu in.... INTERCITY.
I-am dat destui bani, dar oricum sun pretul biletului de o persoana (adica io+ bicla)...

Altadata am plecat in Bucegi. Nici nu s-a uitat la ea la plecare..... apoi am urcat cu cabina pana la 2000, bagat Padina prin padure, dichiul...iar la intoarcere aveam o creasta de noroi in cap....cand am ajuns in gara. M-am spalat eu cum am putut in gara dar n-a mai comentat nasu` nimic. Cred ca s-a speriat de mine, ca oricum eram "patat" ca lumea.

. Cred ca pan' la urma depinde de nas' Daca e baiat fain, nu-ti va lua nici bani! Asa am patit-o eu, cand, la fel ca Matei eram dinspre Brasov inspre Busteni cu bicicleta in ultimul compartiment! Am avut putine emotii cand l-am vazut, avea o privire cam taioasa(ori m-i s-a parut ori eram mort de frica:), dar se pare ca era un "baiat de domn" Pot sa zic ca in afara de faptul ca n-a acceptat nici un ban chiar era incantat de bita mea(pe-atunci era noua:)) Pan la urma a fost o tura faina, am urcat bita in telecabina si-am coborat de la Babele pana jos de unde pleaca traseul turistic spre cabana Scropoasa! Aici ne-am dat seama ca am facut o gafa, adica n-am urmat drumul care trebuia si, in concluzie am luat bita in spate si da-i cu ea pe poteca! La inceput larga, poteca s-a ingustat oarecum iar cand am ajuns in dreptul unor stancarii, noroc cu tatal meu care s-a coborat mai intai si a luat pe rand amandoua bicicletele! Deja era pe nasoale:) Apoi...a inceput
dansul, si nu orice dans, dansul ploii! Nu-l faceam noi voit, ci ploaia facea ce vroia din noi! Asa ca urmatoarea jumatate de ora am avut "placerea" unei ploi reci, care, cu tot cu pelerina ne-a facut varza! S-a potolit abia la Scropoasa, unde la un ceai destul de bun am schimbat ceva toale de pe noi! In continuare drumul a decurs destul de bine, ziua terminandu-se cu bine la Moroieni unde un camion ne-a dus cu tot cu biciclete pana in Brasov! PS. Noroc cu camionul ca la capitolul forte eram pe minus rau de tot si sincer nu stiu cum mai impingeam pana in Sinaiam la toacle...
Vreme frumoasa la toti asi aventuri cat mai placute! EdY
The messages are provided by the mentioned sources.
We take no responsability for their form and content.

Muntii BUCEGI - Cabana Scropoasa
Muntii BUCEGI - Cabana Babele
Muntii BUCEGI - Mt. Padina Crucii
Muntii BUCEGI - Cabana Padina
Muntii BUCEGI - Sinaia
Muntii BUCEGI - Busteni
Muntii BUCEGI

There are no comments for this message