Alpinet lists - alpinet2k

Date: Mon, Nov 29, 2004, 10:37 am
Subject: @ Incercare Clincea-Tiganesti
Salutari,

Cum a cazut zapada au inceput si primele esecuri si abateri de la planurile propuse. Firesc, de altfel. Diferenta dintre socoteala de acasa si socoteala din targ, un mare adevar. Am inceput sa urcam la 7.10 din Poarta, zapada parea indulgenta, desi uneori trecea de genunchi inca pe ulita satului. In general, in padure au fost cateva pasaje in care trecea de mijloc si altele pe care nici nu le bagam in seama. Poienile, ca de obicei, erau innecate in zapada.

Ne-am "prins" ca nu avem sanse sa ajungem prea departe pe la ora 2 p.m. Eram aproape de creasta Tiganesti, inainte de Saua din Clincea. Urmau, in ordine, urcarea in creasta Tiganesti, strabaterea ei pana la turnuri, trecerea acestora, Scara si creasta pana la Omu. Sau o noapte in cort cu perspectiva vremii care se strica si o incercare a doua zi cand zapada era, poate, mai tare. Zapada nu-mi placea deloc si nu inspira incredere. Am decis ca suntem prea batrani pentru asa ceva si ne-am dat jos. Cu priviri triste aruncate peste umar la superbul Tiganesti. "Nu zaietz, nu pagadi!" (scuze, n-am facut rusa).

Rezumat: zapada afanata, imensa la golul alpin, cornise in formare. Nici o urma evidenta de avalansa. Sambata noaptea a nins usor, dar vremea se sctricase de cu seara.

Radu
The messages are provided by the mentioned sources.
We take no responsability for their form and content.

Other messages in the same thread:
SubiectAutorData

An article [Not found]

A trail
Cantonul Jepi-Sub Varful Ciocirlia

There are no comments for this message