Liste Alpinet - alpinet2k

De la: Runceanu Andra <a...@yahoo.com>
Data: Luni, 4 Oct 2004, 17:19
Subiect: Re: @ RT 3 octombrie 2004- Sinaia
Multumesc frumos ca mi-ai spus si mie ca mergi. Sti foarte bine ca eu am pus pe lista anuntul si am primit raspunsuri de m-au sufocat. Inafara de tine si Irina nu mi-a mai raspuns nimeni. Sti foarte bine ca si eu as fi vrut sa merg. Dar poate eu v-as fi incurcat.

Andra

Adrian Negoita <adrian.negoita@computerland.ro> wrote:

3 octombrie 2004

Plecarea din Bucuresti, eu cu Irina, personal de 06: 30, bilete dus-intors. Putin dupa 09: 00 sosim in Sinaia. O luam spre Cota 1400. Pana la Cota 1400 eram coplesiti vizual de gramezile de gunoi intinse de multe ori pe suprafete mari in jurul potecii... Cand vezi asa ceva te gandesti ca nu mai este nimic de facut pentru tara asta... Nu-ti mai ramane decat sa te acomodezi cu jegul sau sa emigrezi (chiar si in Albania J). Ajungem la 1400, incepe ploaia, luam o pauza, ne imbracam, mancam, ne intrebam ce ar fi de facut cu vremea aia... Pana la urma am luat-o in sus, ploaia a stat, ultima bucata spre Cota 2000 am luat-o pe poteca directa pe sub telecabina. Spre surprinderea mea, si aceasta poteca directa are gunoaie pe ea L... La Miorita eram pe la 12: 00.

Langa cabana Miorita ne-am oprit sa mancam. A iesit un pic de soare, pacat ca nu a durat mult... De aici am ramas cu ideea de biscuiti cu ciocolata cu ciocolata J. In jur de 13: 00 am luat-o inapoi in jos, de data asta pe poteca. La cateva zeci de metri de cabana ne-am apucat sa strangem. Supernaspa sa vezi muntele cu ochi de gunoier, iti dai seama ca ai de munca, nu gluma... Initial gandisem 2 oameni* 2 maini= 4 saci de gunoi de adunat... Ne-am dat seama ca nu vom putea sa caram 4 saci asa ca am strans pana s-au umplut doi saci. In urma noastra locul arata cu siguranta putin mai frumos J. Dupa ce i-am umplut ne-am dat seama ca sunt destul de grei... La cat de multe doze de bere stransesem ma cam apucase pofta... Chiar ma gandeam ca as bea o Stella Artois... Nu am mai avut vreme si pentru bere... Am ramas nesatisfacut J... Speram sa gasim un container de gunoi in care sa lasam si "recolta" noastra mai sus de cota 1300 unde ochisem de la urcare containerul de langa cabana Bradet. Irina
ar fi vrut sa stranga in continuare dar am ajuns la concluzia mai mult sau mai putin inteleapta ca e mai bine sa ne oprim dat fiind ca nu aveam posibilitatea sa ducem mai mult decat cei doi saci pana jos. Ne-am pus "ochelarii de cal" astfel incat sa nu mai vedem gunoaiele care se vedeau peste tot... Spre norocul nostru am vazut la Hotel Alpin un container langa care am lasat "recolta"... Atat la inceput, undeva in zona telescaunului de la Vf. cu Dor, cat si la final, linga containerul de la Hotel Alpin am facut fotografii in care se vad cei doi saci. Din pacate sunt pe filme care vor fi facute cine stie cand... Tanti care ne-a fotografiat era putin mirata ca vrem tocmai acolo o poza J.

Odata scapati de povara am luat-o in viteza spre Sinaia discutand despre pumele, panterele si jaguarii care au pus stapanire pe Bucegi... La Fantana Davila ne-am spalat pe maini (daca tot am luat sapun J). In Sinaia am ajuns la timp sa prindem personalul de 17: 20 care avea cateva minute intarziere.

Acasa am ajuns putin dupa 21: 00, trenul a recuperat pe parcurs intarzierea, chiar a ajuns un pic mai devreme decat era prevazut.

Multumesc, Irina pentru faptul ca am facut echipa buna ieri!

Acum am inceput o noua saptamana de munca...

Adi Negoita, 4 octombrie 2004, 11: 25 AM

Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Munceii INTORSURII - Intorsura Buzaului
Munceii INTORSURII - Satul Bradet
Muntii BUCEGI - Cabana Caminul Alpin
Muntii BUCEGI - Cabana Varful Cu Dor
Muntii BUCEGI - Hotel Alpin
Muntii BUCEGI - Sinaia
Munceii INTORSURII
Muntii BUCEGI

Nu există comentarii pentru acest mesaj