Liste Alpinet - alpinet2k

Subject: [carclujuniversitar] Cioban inarmat in Fagarasi

A
Salut,

pe scurt: un cioban si-a tintit pusca de vanatoare direct spre mine cand m-am apropiat de o stana situata chiar langa poteca marcata. Nu a tras, nimeni nu a patit nimic. Toata povestea si detaliile le gasiti in romanul de mai jos.

Sambata, 20 iulie 2013 am coborat de la Balea Lac spre Balea Cascada prin Valea Doamnei impreuna cu un prieten. In apropierea stanei situate deasupra limitei padurii (deasupra cascadei), aprox 45.618611, 24.597846 eu mergem in fata si colegul meu in spatele meu. La aproximativ 30 metri inaintea stanei am observat ca ciobanul iese din stana cu o pusca de vanatoare in mana, la inceput doar tinea in mana si apoi a luat-o la ochi si a tintit direct spre mine. M-am oprit, am stat nemiscat vreo doua secunde timp in care am schimbat cateva vorbe scurte cu colegul meu. Dupa vreo 2 secunde de stat nemiscat am ridicat mainile si ciobanul a coborat pusca si a dus-o inauntra la stana. Apoi am continuat drumul nostru pe poteca care trecea fix langa stana, iar ciobanul ne-a asteptat cu voie buna, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. A

(eu, pe ton glumet): - Buna ziua! Ce faceti cu pusca aia, domnule?
(ciobanul, aproximativ cu aceste cuvinte) - Apai au venit niste turisti, m-au intrebat cat costa branza si apoi au scos sprayul lor. Apai m-am dus inauntru, am scos pusca de sub pat si vezi ce s-au speriat, m-au amenintat ca vin chiar cu politia.
(colegul meu): - Da' cartuse aveti?
(ciobanul) - Cartuse nu, gloante avem.

Am mai schimbat cateva vorbe goale, am mangaiat porcii si am plecat mai departe. Doar apoi ne-am dat seama ce s-a intamplat.

Inainte de ajunge la Balea Cascada ne-am intalnit cu alti doi ciobani mai in varsta si vreo 4 magari care transportau alimente. Le-am zis ca colegul lor ne-a amentintat cu pusca, dar ei au negat ca ar avea pusca. Le-am zis ca am vazut ca are, a tintit spre noi, atunci cel batran s-a infuriat foarte mult (nu pe noi, parea ca toata situatia asta l-a enervat). Parea ca o sa-l certe foarte urat pe tanarul de la stana. Cu asta - din pacate - am si renuntat sa depun plangere la politie.

Va rog sa distribuiti acest mesaj sa afle mai multi, cineva sa-l trimita pe Alpinet si pe Carpati.org ca eu nu sunt membru la acele liste.

Daca ati avut sau ati auzit de cazuri similare va rog sa-mi dati stire la laszlo.hermann@gmail.com.

Carari insorite,
Laci.
Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Muntii FAGARASULUI - Strunga Doamnei
Muntii FAGARASULUI - Strunga Ciobanului
Muntii FAGARASULUI - Vf. Vanatoarea Lui Buteanu
Muntii FAGARASULUI - Valea Doamnei
Muntii FAGARASULUI - Compl.Turistic Sambata
Muntii FAGARASULUI - Satul Sambata De Jos
Muntii FAGARASULUI

Nu există comentarii pentru acest mesaj