Liste Alpinet - alpinet2k

De la: Thomas <t...@treximco.ro>
Data: Marţi, 1 Feb 2005, 13:21
Subiect: [a] RT - Piatra Mare (in zapada pana-n gat) 29-30.01.2005
Vroiam zapada. Si am avut parte:) De MULTA:)

Plecam 5 persoane cu personalul de 06: 11 din Buc., personal care mai bine isi avea numele de frigider ambulant marca SNCFR.
In Timisul de Sus ne dam jos si la trap vioi spre Dambul Morii. Zapada mare si gerulet. De la prima ramificatie ne despartim, colegii hotarasc sa urce pe Sirul Stancilor dupa urmele Corinei si ale lui Gabi, eu o iau usor la plimbare pe schiurile de tura pe Familial. Urcusul este placut, opresc si fac multe poze. Chit ca este innourat si ninge usor, nu pot sa nu admir peisajul hivernal. Pe drum intalnesc un cuplu de alpineti care m-au recunsocut dupa poza de pe alpinet.org. Nah c-am ajuns sa ma stie lumea:))) (glumesc) Ma bucur ca (,) comunitatea alpinet nu este doar virtuala:) Urcam impreuna, ne depasim reciproc, eu intarzii la poze si ei o iau la un moment dat in fata, gasindu-ne abia in cabana. Pe drum ma depaseste un schior mult mai experimentat in ale turei (avea o viteza... mama-mama:)) apoi la primul popas intalnesc un cuplu sot-sotie + un copil de 8 luni, infofolit si extrem de zambitor si bine-dispus. Iesisera la o "plimbare" cu cel mic:)

Urc apoi singur, in liniste. Poze peste poze, impresii impartasite celor de-acasa care se plangeau de viscolul ce se abatuse. In poiana dinainte de cabana incepe sa ninga mult mai puternic si viscolul isi spune cuvantul. Trag cagula pe fata si pana la cabana e o joaca de copil, chit k e zapada mare. In cabana gasca mare. Vin si Corina Cu Gabi, colegii mei sosesc la 10 minute dupa ei. Se pune pe nins sanatos.

Brasovenii pleaca rand pe rand, care pe Familial, care pe 7 Scari. Ramane cabana linistita, cu toate ca era un grup din Bucuresti care, chit ca nu prea erau ei umblati, au dovedit un foarte bun simt. Adik fara galagie, fara scandal, etc. Jos palaria.

Duminica.... zapada proaspata depusa - cam 60 cm si ningea in continuare. Am zis ca luptam pana sus cu nametii, asa ca impreuna cu cei doi alpineti intalniti la urcare, am luat-o spre varf, urmand sa coboram prin Tamina. Erau -12 grade si ningea viscolit in continuare. Schiurile si-au facut din nou datoria sa nu ma lupt atat de mult cu nametii, restul cam gafaiau:)
Pana pe varf s-a mers relativ bine, obositor intra-devar. Coborarea a fost o placere pentru mine, singurul impediment a fost vantul ce batea in rafale puternice. In padure... alta belea. Iar era zapada cat casa, mai ales in poieni. Cu grija si cu icnete de efort am trecut cu totii. Sfertul de ora cat am dat jos schiurile prin padure am bodoganit la greu:) Apoi am dat-o la vale prin pulverul mare printre copaci... o placere. Freeride in toata regula.
La Tamina ne intalnim cu alti doi prieteni ce urcasera de dimineata, strabatem canionului si apoi in grupa mare, cu veselie la vale:)

Cam asta a fost week-end-ul asta plin de zapada.

O saptamana buna,
Thomas(Cip)

P. S. Legat de Cab. Piatra Mare:
- faceti-va rezervare la telefon dinainte. Cabanierul nu mai accepta in principiu mai multi oameni decat locuri, datorita spatiului mic. Asta nu inseamna ca daca ajunge careva seara va fi refuzat la cazare. Dar nu profitati de asta. E de bun simt.
- cazare - 150.000 lei/pers - cald si bine; ceai - 10.000 lei/cana; vin fiert - 30.000 lei/cana.
Mesajele sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.

Alte mesaje din aceeaşi discuţie:
SubiectAutorData

Muntii PIATRA MARE - Timisul De Sus

Un articol: [N-am găsit]

Cabana Dambul Morii-Valea Pojarelul-Cabana Bunloc

Nu există comentarii pentru acest mesaj