Complexul Turistic Tudor Petrimanu

Informaţii -

Informaţii acces: Accesul se face din drumul national Ramnicu Valcea - Sibiu, Brezoi - Malaia - Ciunget (pana la cabana sunt aproximativ 270 Km din Bucuresti, 80 Km din Ramnicu Valcea, 50 Km din Brezoi).
Cabanier: Ion Nita
Adresa email: office@petrimanu.ro
Alte informaţii: Asezare: cabana este situata pe valea Latoritei, la 100 m de lacul Petrimanu
Altitudine: 1180 m
Capacitate cazare: 36 locuri
Conditii: apa calda si incalzire permanenta, restaurant si bar.

Preţ cazare: Incepand cu 30 RON/pers in camere de 2 - 4 persoane

Alte informatii

Comentarii

Pascu ileana, publicat Miercuri, 2 Ian 2013, 13:09
nu se paote numi cabane arata ca niste cotete de animale, ingheti de frig, baile sunt jalnice este un focare de infecti, vasele sunt toate sparte chiar am comandat o ciorba si au venit cu vasele sparte

Am fost servita de patron care abia se mai tinea pe picoare eu cred ca asa el e zi de zi ca si de dim era manga.
Pascu ileana, publicat Miercuri, 2 Ian 2013, 13:01
Nu va mai duceti la Cabana Petrimanu servirea este ingrozitoare si camerele groaznice am fost de revelionul 2013 si am plecat pe data de 1 foarte suparata si plina de nervi mancare a fost ingrozitoare nu s-a putut manca:prajiturile au fost din comert, Mamaliga a fost nefiarta, Varza de la sarmale era tocata cu toporul, preperitele erau imputite de-ti venea sa versi camerele:carsafurile rupte, perinele curgea vata din ele, pledurile de lana care erau imbibate de pureci de n-am putut dormi nici-o noapte bucataria:Bucatarul n-a avea nicio treaba cu mancarea era moarta de beata cat si patronul domnul Nita Ion inainte era un bucatar foarte bun dar nst ceau fct cu el a fost un revelion de toata jeala va recomand sa nu va duceti niciodata mai bn va duceti Ciobanel. acolo am poposit dupa ce am plecat dde la petrimanul am servit pranzul si a fost ireprosabil.
torino1115 Cata, publicat Luni, 10 Sep 2012, 9:23
Acum 2 zile am incercat sa ma cazez la aceasta cabana dar mi a fost imposibil sa accept mizeria, indolenta si nesimtirea angajatilor.

Aceasta cabana este un foarte bun exemplu despre cum "NU AR TREBUI SA SE FACA TURISM".

Desi am facut rezervare telefonic, cand am ajuns la cabana, patronul a fost foarte surprins ca am avut incredibilul tupeu sa incerc sa ma cazez la cabana dansului, am trecut peste acest aspect dar ceea ce a urma a fost demn de un film horor:

-Camera (cea care este pozata si postata pe siteul cabanei) nu are baie, in interior este un miros insuportabil de branza, fum si excremente porcine, cand am incercat sa aprind lumina m am curentat (cel putin asa am aflat ca au curent electric)

-Desi pe site se specifica ca au bar si restaurant, la intrebarea mea cam ce am putea sa mancam, raspunsul a fost ca vom manca ce mananca si personalul, deci.... nu exista restaurant sau bar.

Ma intreb cum a fost posibil ca aceasta cabana sa ia licenta de turism.

Ca o concluzie:

Desi peisajul este superb, nu incercati sa va cazati la aceasta cabana, e de preferat sa va cazati in Voineasa si de acolo puteti face o drumetie, ptr. ca peisajul merita.
Adrian Rosca, publicat Marţi, 18 Aug 2009, 20:46
"Nimic spectaculos, nimic marcat, nimic sa merite drumul pana acolo."

Nimic mai neadevarat!
Cătălina Anca, publicat Luni, 17 Aug 2009, 13:46
Am fost saptamana aceasta la cabana Tudor Petrimanu. Tot ce pot spune este ca a doua oara nu mai merg acolo.

Cabana este situata intre munti impaduriti, de unde norii, odata ajunsi, nu mai pleaca cel putin o saptamana. Cabanierul mi s-a parut OK. Cel care a fost enervant a fost un omulet, lasat acolo pe post de administrator cred, care nici macar un ceai nu a vrut sa ne faca seara si nici nu ne-a permis sa stam la o masa acoperita, cu toate ca platisem camparea (15 lei cortul pe noapte).

Peisajul nu este extraordinar, de fapt nu prea este nimic de vazut decat padure si 2 lacuri (Petrimanu si Galbenul). Si cel mai rau este ca niciun traseu nu este marcat. Sunt foarte multe carari facute de culegatorii de zmeura sau de taietorii de lemne, si cam atat.

Nimic spectaculos, nimic marcat, nimic sa merite drumul pana acolo.
Andrei Stefan, publicat Duminică, 9 Aug 2009, 20:58
Tocmai ce ne-am intors de la Petrimanu, dupa o sedere de 4 nopti.

Am luat o garsoniera (cu baie, bucatarie, tv, frigider - confort sporit). Baia e dezastru, bucataria la fel, faianta sta sa cada, gresia e doar asezata, nu lipita, bateriile din baie (in bucatarie nu exista) au scurgeri si rugina. Vremea a fost rece (desi e august), nu cred c-au fost mai mult de 12-13 grade in timpul noptii si caldura n-a existat (decat in timpul iernii, cica), am dormit imbracati bine.

Televizorul avea DigiTV, dar programul era controlat de proprietar si nu aveam receiver-ul in camera... deci tv a fost aproape inexistent.

Am avut probleme cand am venit cu rezervarea (facuta cu 2.5 luni inainte) - ca nu e pretul nush care, ca va dam fara frigider si tv, ca nu stim rezervarea, ca aratati dovada platii avansului etc) si abia dupa vreo ora si ceva am intrat in camera.
octavian vasile, publicat Sâmbătă, 25 Iul 2009, 17:35
Foarte dezamagit de conditiile din aceeasta cabana, locul este pitoresc de aceea am stat 4 zile dar cu cortul. Acest loc l-am descoperit anul trecut unde am fost foarte incantati de imprejmuiri, de aceea am venit si anul acesta.

Cabana si anul trecut arata la fel dar ierau preturile mai mici, noi am luat o camera cu 4 loc ptr copii, ca sa poata face un dus, etc. la pret 120 lei/zi dar inauntru surprize totul foarte vechi si refolosit, numai spun ca noi leam reparat si teava cu apa calda ca sa putem folosi acea baie daca se poate numi baie!?. Tevile de pexal atarnau pe deasupra patului, firele de curent prinse aleator de pereti de scandura (fara izolatie), perdele murdare, saltele rupte, paturile cu scanduri lipsa.

La 120lei/zi totusi ai pretenti de 3 margarete, dar traim in Romania unde totul este posibil si uite asa facem noi turism.

Sfatul meu NU mai folositi aceasta cabana, sa vedem ce vor face ptr. noi TURISTI.
Isabela Dragan, publicat Luni, 20 Iul 2009, 17:21
Oameni buni, inteleg ca sunteti pasionati de munte dar nu inteleg de ce in pasiunea voastra trebuie sa existe fanatism dus la extrem.....acum voi si argumenta:

Cabana Petrimanu despre care discutati este un loc de cazare jalnic fata de cur ar trebui sa arate ceva de genul acesta...nu imi spuneti voi mie ca in Austria, Elvetia, Franta, etc si mai ales in zona Alpilor nu exista zone turistice la fel de frumoase ca la Petrimanu, unele sunt chiar mult mai frumoase dar diferenta o da infrastructura care se ridica la nivelul asteptarilor tuturor turistilor.

Zona impreuna cu unitatile de cazare fac acele locuri destinatii de tot si nu sunt pline de manele si de tarani cu fite, acolo se duc oameni civilizati pasionati de munte iubitori de natura dar care in schimbul unui tarif primesc servicii decente si isi realizeaza o vacanta perfecta.

Asta este problema Romaniei...oamenii care se multumesc cu gunoaie si se lasa tratati cu indiferenta.

Aceasta cabana este cum am mai spus jalnica si o investitie nu ar face din acest loc unul mai putin frumos, nu vorbesc de modificarea naturii de stricarea peisajelor prin constructii colosale, vorbesc de normele de igena elementare precum si anumite masuri de siguranta ce trebuiesc oferite turistilor.

A doua problema ar fi modul cum va exprimati despre destinatii le litoral...nu numai manelistii si taranii se duc in Bulgaria, Grecia, Turcia....dupa spusele voastre eu ar trebui sa fiu o manelista libidinoasa proasta si fara educatie pentru ca am fost in Bulgaria, Grecia, Turcia, Spania si Cipru?!! Nu este corect sa jigniti gratuit anumite persoane pentru simplul motiv ca nu iubesc atat de frenetic muntele precum voi si sunt atrasi mai mult de mare.

Spre marea mea fericire eu nu iubesc nici muntele nici marea ci iubesc natura cu tot ce reprezinta ea munte mare ocean desert....tot. Si ca om ce am avut ocazia sa calatoresc mult in lumea asta datorita meseriei mele de agent de turism va transmit ca Petrimanu nu este nici cel mai frumos nici cel mai pitoresc loc din Romania sa nu mai vb de restul lumii.

Este doar un colt de natura neexploatat de om, dar cu o infrastructura jalnica si delasatoare.

Imi pare bine cam vizitat aceasta zona care merita vazuta zic eu o data si atat, lucru pe care l-am facut si eu. Urmatoarea oprire va fi in Parcul National Retezat Un loc cu viitor si potential.

Pe curand!
Gabriel Coman, publicat Miercuri, 1 Oct 2008, 20:18
Pentru Mihai T.

Vanataile de pe fatza bietei fete nu sunt din cauzele pe care le crezi, ci are o problema din nastere.

Eu merg de cateva ori pe an si pe langa faptul ca am aflat asta de la ea, era si logic ca nu avea cum sa fie non-stop cu acelasi ochi vanat mereu...

Pentru Mihai T si Irina.

Aceste locuri frumoase nu sunt pentru voi.

Pentru voi exista Valea Prahovei si Poiana Brasov unde dati milioane pe o camera.

Iar legat de cheie. Ultima oara cand am fost, usa de la camera (care da direct afara fara niciun hol) nu avea nici cheie si de abia se inchidea. Dar asta nu m-a deranjat deloc. Cine naiba sa vina sa te fure in inima muntilor.
Elena Duta-Catrina, publicat Joi, 7 Aug 2008, 0:19
Irinuco, mama! Ce-ai cu omul? Atat a putut, atat a facut. Daca nu ti-a placut nu te mai duce... mergi linistita la bulgari sau la greci. Ori, daca te dau banii afara din casa, mergi in Poiana Brasov:) Locul despre care vorbim este pentru adevaratii iubitori de munte care nu ezita sa doarma int-un loc mai rustic, ori chiar improvizat si sa se spele cu apa rece. Sunt oameni care vin pentru munte, pentru trasee, nu sa se uite la tv ori sa-si faca luna de miere in camera. Daca nu esti genul asta de om, fa-ti tu acololo vila cu pisina si nu mai arunca cu venin. La pretul ala ce asteptai??? Fitze? Slava Domnului, acolo inca nu este loc de fitze. Daca ar fi fost loc de fitze, crede-ma ca nici zona n-ar mai fi fost "superba", ci s-ar fi umplut imediat de gunoaie si manele. Prefer fitzele, gunaoiele si manelele sa migreze in vacanta la bulgari si la greci, si sa-mi ramana mie muntii linistiti cu tot disconfortul lor. Si care-i treaba cu cazarea in acelasi loc cu un grup de copii? Mai ales ca recunosti ca erau ok pustii.... Sincer, ar trebui sa accepti: tu nu esti de locul acela, nu invers!
Daniel Ionescu, publicat Joi, 6 Mar 2008, 10:44
Am fost de 1 Martie 2008 la Cabana Petrimanu. Dupa cele citite aici ma asteptam sa sa fi schimbat lucrurile in rau (am mai fost cu doi ani inainte la aceeasi cabana).

Am fost placut impresionat de ceea ce am gasit acolo:

- camera de 4 paturi cu baie cu apa calda, cu cheie:-) si televizor 100 RON;

- cel mai bun pastrav pe care l-am mancat vreo data: minipastravarie in spatele cabanei;

- peisajul de basm pe care il recomand cu draga inima tuturor celor care iubesc natura;

Va recomand acea zona de vis!

dany
Mihail N, publicat Luni, 4 Iun 2007, 11:43
Zona este de-a dreptul superba.. Merita 100%. Cat despre cabana asta.. nu m-as mai duce acolo.. nici in 1000 ani.

Pentru inceput.. nici cheie la camera nu am avut pe motiv ca nu are cine sa fure.. Am dat 15 RON pe o portie (extrem de mica) de vitel la tava pe care am dat-o toata la caini.. era o carne neagra incredibil de tare si cu miros de oaie. Cand a venit cu mancarea cabanierul s-a rastit la o prietena de-a noastra ca de ce nu il ajuta cu farfuriile.

Cabanierul este clar un betivan.. dovada clara fiind vanataile de pe fata bietei sale neveste.

In concluzie zona merita clar vizitata, e de-a dreptul superb, dar eu zic ca si pentru o noapte.. e mai bine cu cortul decat in cabana aia..

Si inca ceva.. de la ciunget la petrimanu (vreo 20 km) drumul e destul de prost... nu prea poti merge cu mai mult de 20km/h
Irina Irina, publicat Vineri, 4 Mai 2007, 11:05
Chair in week-endul de 1 Mai am fost la aceasta cabana.

Nu pot sa va spun cit de dezamagita am fost de conditiile de acolo.

Sint ATIT DE MULTE NEREGULI la acea cabana incit nu stiu cu ce sa incep.

Cabana este construita in bataie de joc. Nu exista nici un fel de izolare fonica a camerelor - se aude tot ce se vorbeste in camera alaturata; daca cineva tuseste se aude, se aude tot..

Mobilierul din camere este ATIT de prost..scaunele, mesele si paturile sint paradite rau.

Baia arata jalnic...e atit de frig in baie ca iti ingeata tot.

Bucataria la fel..e vai de ea.

Cind am fost noi, mai era si o tabra de copii! Desi conditii de tabara NU EXISTA la acea cabana. Copii se comportau absolut normal doar ca cel care detine cabana (Nita Ion) a incurcat lucrurile..a cazat in acelasi loc si turisti si copii.

E atit de pacat sa vezi o asemnea bataie de joc intr-o zona superba.

Domnule, nu va mai bateti joc de mediu, de oameni, de turism.

Faceti tursim cum trebuie ca sa nu mai plece lumea in Bulgaria, Grecia sau nu mai stiu pe unde.

Oamenii vor sa se simta bine, sa se simta bineveniti NU sa fie tratati prost si sa gaseasca conditii MIZERE.

Ca sa nu va mai spun ca omul care are cabanele (sint 2 cabane de lemn acolo) cere si banii pe cazare inainte!!!!

Locul e PLIN dar PLIN de NEREGULI.