Alpinet Photo Gallery |
De mult nu am mai incremenit in fata unei fotografii...e cu totul si cu totul deosebita!!! |
la o ashe fotografie ramai fara piuit... |
Ciprian Thomas, Tue, Jul 27, 2004, 1:24 pm Si uite asa iar ocupa Iulian primele n+1 locuri din top Bravos, jos palaria. |
Ducu Gheorghiescu, Tue, Jul 27, 2004, 3:57 pm Din ciclul IERI MONTANIATOR, AZI AGRICULTOR: Haiducul Cozma, satul de-a se alerga cu potera pe coclauri de altitudine, s-a retras la cimpie, unde a inceput sa cultive grine. Si ca sa arate lumii pentru ce grine frumoase a trudit el, le-a pozat. Si grinele se aplecau in fatza semetiei fostului haiduc si se lasau pozate. |
Dan Loghin, Tue, Jul 27, 2004, 6:03 pm Apai!... De-a dreptu' DA! |
Seamana cu imaginea dintr-un film...nu mai stiu are dar era un lan acolo ca asta..sa ma ajute cinefilii inraiti...parca Dosarele X sau asa ceva Cind recoltezi sa ne chemi sa te ajutam la balotzi |
se pare ca dl. Bodea nu suporta ori grinele, ori agricultura |
Superba...mai mult nu pot sa spun. Poate dupa ce-mi revin |
Elena Bellu, Tue, Jul 27, 2004, 8:55 pm Uluitor de frumoasa! |
Cătălin Tudora, Tue, Jul 27, 2004, 10:02 pm Uau! Bravo! Super poza! |
Elena Bellu, Tue, Jul 27, 2004, 11:46 pm S-ar putea ca dl. Bodea sa nu suporte nici una (nici granele si nici agricultura), dar, mai ales, s-ar putea sa nu suporte a vedea o fotografie deosebit de frumoasa fara a o depuncta imediat! |
Konrad Beti, Wed, Jul 28, 2004, 8:25 am Tara Barsei, Poezie cu strofe de vara, Picurate pe panze de seara, Inca porti urmele pasilor mei Si adierea trupului EI. |
Emilian Chirilă, Wed, Jul 28, 2004, 11:11 am Felicitari! |
pur si simplu o fotografie frumoasa. |
O fotografie care iată că a reuşit să stârnească în alpineţi spiritul de poet al românului. Mie, personal, mi-a amintit versurile următoare, care cred că se potrivesc perfect cu cadrul de faţă şi cu atmosfera de uşoară nostalgie inspirată de acesta. Să n-aibă marile iubiri, Destin grăbit de cereale Numai un an să fie miri Şi-apoi eternităţi de jale. Să n-aibă nimeni pe pământ, Unde tot ritmul se revoltă Şi unde-i totul grabnic frânt, Destin vremelnic de recoltă. Zac cerealele în noi, Înrâurindu-ne în toate Şi ciclul vieţii ne străbate, Solar, măcar un an din doi. Iubirea-şi cere înapoi Recoltele desperecheate. "Destin de cereale", Adrian Păunescu |
Cristian Georgescu, Wed, Jul 28, 2004, 12:24 pm Dan, ai dreptate. Prima analogie care mi-a venit in minte cand am vazut poza asta afost imaginea de inceput a filmului Gladiatorul, cand Maximus mangaie cu mana lanurile de grau (de fapt imaginea se deruleaza in mintea lui si se repeta de mai multe ori in film), chiar inainite de lupta cu germanii. |
Danutze ai furat-o!!!!! pai sa nu te uiti tu la Gladiatorul si sa vii la mine cu Dosarele Kix? |
Danutz o fi vazut neshte cerculetze interesante prin lanul de grau Bine ca nu a facut trimitere la "Portile albastre ale orasului" sau la "Actritza, dolarii si ardelenii" Da' interesant comentariul lui Ducu...mi-l si inchipui pe autor cu un Canon intr-o mana si cu o coasa in cealalta |
Ciprian Thomas, Wed, Jul 28, 2004, 5:56 pm Ia gata vorba si puneti mainile pe secere, ca se trece graul si n-aveti ce pune pe masa la copii Etete la ei! Alo, Dl. Bodea, mai cu spor la secera, mai cu spor. Si nu cu secera la note, cu secera la camp |
Gheorghe Bodea, Wed, Jul 28, 2004, 7:52 pm E adevarat, n-am cazut in extaz si nici nu m-a prins fiorul liric privind aceasta fotografie, pe care, totusi, o consider reusita, de aceea i-am acordat o nota buna. Eroarea indulgentei nu cred ca ajuta la ierarhizarea reala a valorilor. Cum evidentiem o poza de exceptie, daca dam la gramada nota 10? Incerc sa acord note cu buna credinta, asa ca nu inteleg de ce aceste ironii... |
Konrad Beti, Wed, Jul 28, 2004, 8:21 pm Ok, de acord cu tine. Dar poti sa ne spui si noua, pentru cultura noastra generala, de ce consideri ca poza trebuie depunctata? Ca sa nu mai mentionez ca politicos este macar fata de autor sa faci anumite precizari, considerente, etc. Totusi cineva investeste munca, bani, timp, si adesea chiar sentimente intr-o fotografie si are dreptul moral sa stie ce nu place celuilalt, in cazul in care munca lui este "sanctionata" public. |
Gheorghe Bodea, Wed, Jul 28, 2004, 11:17 pm Regulamentul spune ca doar in cazul notelor mici este necesara justificarea opiniilor. Consider ca pe scala de la 1 la 10, nota 8 (repet) este o nota buna. Dar, pt. ca mi s-a reprosat lipsa comentariului, redau succint, motivarea notei: unitatea compozitiei realizata excelent prin dominanta cromatica aurie; luminozitatea "alungata" spre periferia cadrului plaseaza privirea spre o directie centrifuga; :x monotonia nesfarsita a holdei... |
Ciprian Thomas, Wed, Jul 28, 2004, 11:32 pm Holda monotona? LOOOOL Pe asta n-am mai auzit-o |
Ana-Clarisa Albert, Thu, Jul 29, 2004, 1:26 am Argumentele lui Gheoghe Bodea sunt nejustificate, trase de par si clar "scoase din burta." Iata de ce: A1. Sursa de lumina este evident doar Soarele. Chiar daca el este unic in Sistemul Solar, in cazul de fata lumina si luminozitatea sunt distribuite uniform, chiar armonios pe intreaga suprafata a fotografiei, nefiind deloc "alungate" la periferie. A2. Atunci cand exista uniformitate si distributie relativ proportionala in cadrul unei imagini, a vorbi de directii "centrifuge" sau "centripete" este ridicol. B1. Spicele de grau au individualitate si sunt departe de a forma o "mare monotona." De fapt, ele sparg "monotonia" lanului prin definitia si claritatea imaginii, respectiv prin individualizare, orientare spatiala diferita si inaltimi variabile. B2. Simpla prezenta a arborilor din primul plan indepartat (probabil insirati de-a lungul unei sosele), respectiv a conturului dealului sau muntelui din ultimul plan al imaginii indica clar ca "monotonia holdei" nu este nesfarsita!!! Este, clar, limitata!! |
Iulian, bine ca n-am zis ca seamana cu o imagine din "Finding Nemo" |
Konrad Beti, Thu, Jul 29, 2004, 6:52 am Arta a fost mereu ceva subiectiv. Poate din cauza asta ne si place atat de mult. Prin ea, fiecare se poate exprima pe sine insusi. Este unul din aspectele vietii in care diversitatea noastra ca oameni este reliefata adesea atat de frumos. Ana, daca nu iti plac argumentele domnului Bodea, in aceeasi masura are si el dreptul sa nu-i placa fotografia lui Iulian. Sa fim drepti. Eu eram doar curios sa aflu ce nu i-a placut la aceasta fotografie pe care o gasesc completa din multe puncte de vedere. In felul asta nu numai eu, ci cu totii avem ocazia sa descoperim si alte puncte de vedere care intr-o zi ne pot fi de un real folos, macar in a intelege mai bine pe cei din jurul nostru. Eu nu sunt as in fotografie, si nici nu voi fi vreodata. Dar incerc sa descopar lucruri noi singur sau sa asimilez cat mai mult de la ceilalti. |
Auzi Danutze, daca ziceai ceva de Stapanul Inelelor te credeam, da asa... |
"luminozitatea "alungata" spre periferia cadrului plaseaza privirea spre o directie centrifuga;" daca te uiti mai bine vezi k pana la luminozitatea alungata mai era si o vale.. fina |
Ana-Clarisa Albert, Sat, Jul 31, 2004, 12:48 am Konrad, arta este desigur una dintre acele componente ale cunoasterii umane ce este relativa, definindu-se la persoana, timp, epoca, mijloc de exprimare, s.a.m.d. si deci nu este cuantificabila. Dar, atunci cand cineva taie si, mai apoi, explica, sa o faca macar justificat si avand argumente serioase. A depuncta doar de dragul de a depuncta lasa un gust amar tuturora! |
Jimmy Timofte, Mon, Aug 9, 2004, 11:45 am poza exceptionala. una din putinele poze pentru care mi-ar trece prin gand sa mai fac un cont (sau sa rog un prieten) pentru a mai da un 10. sau mai multe conturi... felicitari |
Cum zicea un coleg de pe site... e forţă poza Iuliane!!! |
Cristian Moisoiu, Tue, Aug 10, 2004, 2:12 pm Vartoasa orzoaica...si chiar asa Iulian, cum ai reusit sa te ratacesti prin lanuri...ai fugarit o capra neagra care s-a dovedit a fi mai...domestica? |
super = faina, greu de realizat, invidios. Iulian The Great |
Dan Dinu, Mon, Aug 16, 2004, 3:13 pm Sincer sa fiu mam pierdut aici in comentariile astea care imbina "stiinte" dintr-o gramada de domenii (biologie, chimie, fizica, lirica si mai stiu eu ce alte comentarii cinefilice)... oare cum apare pe aici cate o fotografie faina trebuie sa uitam sa apreciem frumosul si sa il acoperim cu remarci? Stiu ca sunt constructive... dar totusi sa nu exageram! Inainte sa vad fotografia asta aici am vazut-o intr-un loc unde am vazut numai fotografii de exceptie... Exdeco Brasov... asa ca Iuliane tot respectul este intradevar reusita! |
Elena Bellu, Tue, Aug 17, 2004, 7:42 pm In sfarsit, s-a facut dreptate!! Aceasta fotografie superba este pe primul loc!!! |
Sunt absolut de aceeasi parere: aceasta fotografie merita pe deplin locul I îmi pare tare bine! |
Ana-Clarisa Albert, Wed, Aug 18, 2004, 6:06 pm Iulian, felicitari!!! In sfarsit, aceasta fotografie deosebit de frumoasa este pe locul intai! Sunt de acord cu Elena si Sigrid. |
Auzi, da' ce, facem clubul femeilor or what?? nu puteai sa fi de acord si cu Izvoreanu si cu Hume si cu Pontoshu' si cu Ducu si cu Thomas????? Acum veti vreau probabil sa ma petzitzi?? |
Mesaju' era pt Ana-Clarisa Albert si partea cu petzitu' pt restu: adica Izvoreanu, Hume, Pontoshu', Ducu, Thomas |
Mai fetelor, lasatzi "graul" in pace, k oricum l-or treierat saptamana trecuta |
Iuliane, te peţesc eu dacă mă laşi să pun mâna, colea puţin, pe Canonu' tău... |
Elena Bellu, Wed, Aug 18, 2004, 8:29 pm Iulian, eeshti liberrr, au ba? Suna a petzit, nu-i ashe? |
Nu sint liber k ma uit la meci! |
Ana-Clarisa Albert, Wed, Aug 18, 2004, 10:34 pm Iuuu ... liaaaan, si ce faci tuuu dupe aceea?! |
Ciprian Thomas, Thu, Aug 19, 2004, 8:55 am Si pauza se lasa.... Iulian sarbatoreste |
las ca venim sa te petzim prin toamna, ca si anu trecut,... de-o sa-ti iasa pe ochi, cu Pontoshu o sa fie mai greu, dar poate-l furam numa sa ne astepti cu mamaliga... ca de graul auriu ni s-o acrit |
Stelian Pavalache, Thu, Aug 19, 2004, 12:45 pm frumoasa bre.... dar unde-i nudul care sa zburde prin grane...??? |
Numai pentru Hume mamaliga sa fie lichida si cu spume...nu conteaza, blonda sau bruna dar cu petitul sa o lasati mai usor ca altfel va scot la o tavaleala prin holde ca sa va racoriti Cred totusi ca reactiile astea nu se datoreaza atat aceste fotografii ci mai mult fotografiei "The MAN" autor dl Izvoreanu Nah, iar m-am scapat si am comentat "exagerat" Dar avem o scuza: nu putem comenta strict fotografia de fata pentru ca de fiecare data cand incercam picam in reverie, muti de admiratie. Eu unul iau notite |
Trebuie să spun că această poză m-a fascinat de la început...nu stiu de ce, dar parcă are propria poveste...a locului uitat de lume şi în care sublimul se-mbină cu misterul... |
Ana Bulgăr, Thu, Aug 19, 2004, 10:05 pm Foarte frumoasa fotografie. Felicitari, maestrului! |
Camil Pătraşcu, Fri, Aug 20, 2004, 4:50 pm Halal maestru: s-a inspirat din 'Dosarele X', a alungat lumina într-o centrifugă şi a cules roadele muncii cinstite a semănătorilor Un sentiment, firesc, de invidie anticipată mă-nfioarăăă.... Păi, dacă a stârnit atâta admiraţie folosind superangularul din dotare e de neînchipuit ce se va întâmpla când Iulian va folosi teleobiectivul |
Ciprian Thomas, Sun, Aug 22, 2004, 8:05 pm Painea o mancam la iarna, la Sambata, din graul asta treierat de Iulian? Petzitule! |
Iustin Tarachiu, Sun, Aug 22, 2004, 11:18 pm 10 atat pentru poza, cat si pentru poeziile de mai sus |
Nicoleta Man, Tue, Aug 24, 2004, 8:56 pm foarte frumoasa fotografia, plina de caldura si... mister. si un 10 binemeritat |
Da, cu adevarat deosebita |
De frumuste nu e vinovat doar superangularul, ci si faptasul. Titlul putea fi totusi mai artistic. |
no hai sa intru si eu in rândul admiratoarelor lui Iulian (daca nu am intrat inca...) si sa zic si eu ceva referitor la titlu, adica la comentariul de mai sus eu nu sunt de parere ca trebuia un titlu mai... "artistic", aceasta imagine neavând nevoie de suport verbal, ca sa-i zic asa... va dati seama ca scriu doar ca sa provoc celelalte admiratoare |
Elena Bellu, Thu, Aug 26, 2004, 11:41 pm Si eu care de abia asteptam o ... "provocare" ... |
Ana-Clarisa Albert, Thu, Aug 26, 2004, 11:50 pm Si eu asteptam sa fiu provocata, recunosc! |
Fetelor, voi v-ati hotarat? Va place fotografia sau fotograful? Ca din comentarii balanta se cam inclina catre pozar! Hai sa recunoastem totusi ca "pretextul" curtii voastre-poza- este unul deosebit, frumos, sensibil. |
.........da.... vorba lui Corneliu Negulescu: "deosebit, frumos, sensibil" |
PS vedetzi poza noua, cea zâmbareatza http://icozi.eu.alpinet.org |
Elena Bellu, Fri, Aug 27, 2004, 10:37 pm Danke, Sigrid! Fost-am in locsorul cu pricina (http://icozi.eu.alpinet.org). Ashe, da, e mult mai bine! Iulian cel incruntat nu era cel ce pe care l-ai fi asteptat sa-l vezi, daca ai fi judecat doar dupa fotogafiile sale. |
Ciprian Thomas, Sat, Aug 28, 2004, 4:15 pm Girls talk O barfa mica |
Draga Iulian, atentie la titlurile pozelor din albumul (slideshow) tau "work"! Cred ca trebuie sa faci o usoara corectie, acestea fiind decalate cu o pozitie! |
Asa este, sunt decalate, pe urs il cheama "Inserare..." |
Am gasit aceasta fotografie pe locul 2 in top si ma intreb: cum poate fi posibil asa ceva!? Un 10 de la mine, sper sa remedieze situatia |
Elena Bellu, Fri, Sep 3, 2004, 1:23 am Cristian, "girls' talk" (cu un apostrof indicand posesiunea) ar fi fost corect ori "the talk of the girls," (cu sau fara "the" inainte de talk) depinzand, desigur, de preferinta-ti pentru una din cele doua forme ale posesiunii!! |
Elena Bellu, Fri, Sep 3, 2004, 1:25 am barfa = "gossip" |
Adrian Zamfirescu, Sun, Sep 5, 2004, 7:09 pm nu s-a inspirat din dosarele X ci din gladiatorul.... altfel poza e reusita trebuie sa recunoastem |
super, super, super; imi place mult; felicitari! |
Superba |
Ciprian Thomas, Tue, Sep 7, 2004, 12:41 pm Go girls, go! |
ramona lungfrent, Wed, Sep 8, 2004, 11:58 am poza este ko |
Iuliane, acum ca graul s-a secerat, cu ce mai vi sa ne dai pe spate? |
Roland Bauer, Wed, Sep 15, 2004, 6:31 pm Astfel fiind toate spuse inapoi cu ea pe locul 1 |
Poza aceasta de fapt este compusa din mai multe poze (probabil două). Asa ca, nimic nou sub soare. Ceva mai original si mai putin prelucrat nu ai? |
Valeriu Bobin, Thu, Sep 16, 2004, 11:57 pm Ca multi de pe acest site, are instinctul artei, felicitari. Arta nu e noua sub soare. Dar da doamne sa tot fie asa nenoutate. A prelucrat cu sufletul. Sa mai prelucreze. Mai putin prelucrat... poate merita pentru o fotografie anonima. |
Este 1 singura bucata imagine! |
Adrian Rosca, Sat, Sep 18, 2004, 11:26 pm Da nu-i rau deloc! Ce-ai aia in spate? Magura Codlei? |
Nuuuuuuuuuu.........io zic ca e Feleacu |
Uh Iulian, Alpinet2k e mic copil pe langa ce am regasit aici! Asta certifica valoarea pozei. Foarte centripeta! |
Florin Titus Niculescu, Mon, Oct 4, 2004, 6:21 pm Fratilor, poza ca poza, soarele ca soarele... dar ce de vodka ar iesi din lanul asta...!!! |
Raul Arsa, Sun, Mar 6, 2005, 8:55 pm ... sau ce de paine! |
stefan alexandru iordache, Wed, Sep 14, 2005, 6:46 am Pt Mihaela Alina Radu Inca odata se confirma regula potrivit careia genialitatea nu se impleteste intotdeauna cu moralitatea. Cazul Adrian Paunescu: qvuot erat demonstrandum... Da' restul javrelor comunisto-pesediste care au jefuit prin capusareala tara din 90 incoace nici macar meritul framantarilor poetice nu-l au! |
No, hai sa nu facem politica aici. Nu e moral. Mi s-a facut pofta de o paine calda vazand aceasta fotografie. Placut placut... |
Hahaha... ce de vodka ar iesi. Tare comentariul. Fiecare se gandeste la ce ii este mai aproape de suflet? |
Dragoş Bănică, Mon, Feb 25, 2008, 5:57 pm dom'le sa-ti dea dumnezeu sanatate, ca n-ai pastrat imaginea asta doar pentru tine..... RESPECT.... |
Toffy Toffy, Thu, Apr 8, 2010, 7:11 am Sunt oameni care inteleg Spiritul locului. Unul dintre acestia esti Tusi te felicit pentru ca ai reusit s-ai "ademensti" intr-o imagine....nu e putin lucru..... |
Alpinet Photo Gallery |