Dumnezeu e totul

Submitted by: Mihai Maioru
Dumnezeu e totul
Publishing date: : Mar 13, 2009, views:: 2027
Geographic location: România, Muntii RETEZAT, Poarta Bucurei
Used equipment: Lumix FX-ZD
Description: Increde-te in EL!!!
Mihai Maioru - Personal gallery
Bookmark and Share
Alpinet Photo Gallery
florin călbază florin călbază, Mon, Mar 16, 2009, 1:56 pm

Plina de invataminte!:-D

Fără foto Paul Mitran, Mon, Mar 16, 2009, 2:25 pm

am mai vazut imaginea asta pe Alpinet....:-D

Fără foto Cristian Victor Reţe, Mon, Mar 16, 2009, 7:54 pm

era aceeasi stanca, insa asta cred cu certitudine ca e alta poza

Fără foto Lori Balogh, Mon, Mar 16, 2009, 10:10 pm

Psalmul 121, 1-2... Candva, pe Vf. Papusa din Iezer scria:"Iata, Eu vin curand ". Nu stiu daca mai exista acea inscriptie...

Crina Sarbu Crina Sarbu, Tue, Mar 17, 2009, 10:03 am

apropos de pesti: la inceput i s-au dat omului, apoi i s-a dat undita!!!! asa ca incredere sa avem abia dupa ce am facut tot ce a depins de noi (apropos de cei care pleca neechipati si neinformati); iertare daca gresesc ceva:-(

Radu Vădan Radu Vădan, Tue, Mar 17, 2009, 8:10 pm

De mult încerc să aflu cine sunt cei care vandalizează în acest fel Retezatul şi mai nou şi Făgăraşul. Pentru că indiferent de slogan, tot valndalism se numeşte. Să vă fie ruşine că nu sunteţi în stare să respectaţi natura într-atât încăt să lăsaţi vopseaua acasă şi să vă PĂSTRAŢI CREDINŢA PENTRU VOI! Nu v-a trecut niciodată pe sub freză că poate pe restul nu interesează nici cât negru sub unghie sloganuri religioase ieftine, şi că s-ar putea chiar să deranjeze? Încă o dată, să vă fie ruşine. Nu sunteţi cu nimic mai buni decât cei ce inscripţionează copacii din grădina botanică cu înjurături şi cu "Măria + Vasile = Love". Jenant.

Ştefan Guţiu Ştefan Guţiu, Tue, Mar 17, 2009, 10:07 pm

sunt de acord cu Radu. e ca si cum ai inscriptiona un copac. respectati natura, nu o vandalizati. ieftin si trist. jenant

Robert Laszlo Robert Laszlo, Tue, Mar 17, 2009, 10:10 pm

Da, este vandalism, chiar daca este o rugaciune plina de invataminte! Nu isi are locul acolo. Am postat si eu imaginea cu "inscrisul" respectiv, cu ceva timp in urma! Intrati in galerie la mine si cititi comentariile!

Fără foto Lori Balogh, Wed, Mar 18, 2009, 8:06 am

Radu, ai dreptate in ceea ce priveste vandalizarea naturii... Nu sunt insa de acord cu limbajul virulent si nedemn de un alpinetist. Mai era putin si apareau injuraturile... M-as fi bucurat daca ai fi luat aceeasi atitudine si in alte situatii, de ex. motociclisti pe Masivul Piatra Mare (vezi http://alpinet.org/bin/foto/showfoto.php? lng=ro&item=81323&vot=0), sau poze cu munti de gunoaie, sau flori rare de munte rupte si fotografiate in mana. Ce zici de "vandalizarea" naturii prin kitsch-urile realizate prin prelucrarea digitala excesiva a unor peisaje, astfel incat nu mai stii daca te afli pe planeta Pamant sau pe Alpha Centauri? Toate astea ma fac sa cred ca adevarata ta problema nu este vandalizarea naturii ci religia... Cat despre "indemnul": "sa va fie rusine!", vorba lui Raul, nimeni nu se va converti prin afirmatiile facute pe Alpinet. Bunul simt, ori il ai, ori nu-l ai...:-(

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Wed, Mar 18, 2009, 9:29 pm

Lori, Ceea ce se vede pe piatra din fotografie a mai aparut pe Alpinet si e intr-adevar fotografia unui act de vandalism. In ce priveste "kitsch-urile realizate prin prelucarare digitala", si asta poate fi considerat limbaj violent pentru ca faci remarci derogatorii referitor la ceea ce altii considera a fi ceva interesant, daca nu chiar frumos uneori. Cand spui ca astfel de prelucari te fac sa "nu mai stii daca te afli pe planeta Pamant sau pe Alpha Centauri" ne lasi sa intelegem ca stii cum arata aceasta Alpha Centauri, care de fapt nu e o planeta ci o stea, greu sa le confunzi. Cat despre "intelepciunea" vorbelor vopsite pe piatra si luate direct din Biblia omului "sarac cu duhul", ele incurajeaza fiinta umana sa abandoneze ratiunea si actiunea si sa astepte ajutor de la dumnezeu, de la "el", pentru ca, printre altele, biserica nu accepta posibilitatea ca dumnezeu sa fie o "ea". Benjamin Franklin spunea odata ca "Dumnezeu ii ajuta doar pe cei care se ajuta singuri." In rest, ce s-ar intampla daca vom incepe sa mazgalim muntii peste tot nu numai cu astfel de aberatii religioase dar cu vorbe autentic intelepte? Paul, cel gresit numit apostol in Biblie, spunea ca "Voi sinteti aratati ca fiind epistola lui Hristos, scrisa de noi, ca slujitori ai Lui, nu cu cerneala, ci cu Duhul Dumnezeului celui viu;.... nu pe niste table de piatra (!!!),... ci pe niste table cari sint inimi de carne."

In alte cuvinte,....una scrie in cartea pe care unii o adora fara sa o citeasca si alta mazgalim pe pietre. Ceea ce vezi in fotografie e opera unor secte crestine care au impanzit si Romania si care, din pacate, mazgalesc muntii si prin America. Stii cum ii numea Isus insa pe cei care-si expun credinta in public? Ipocriti!(vezi Matei 6:5). Asa cum marele scriitor american Mark Twain scria odata, "Cea mai bun medicament impotriva crestinismului e cititul Bibliei." Si avea dreptate.

Ionuţ Nechita Ionuţ NechitaAdministrator Alpinet , Wed, Mar 18, 2009, 10:01 pm

Amin.

Fără foto raul ghiu, Thu, Mar 19, 2009, 3:03 am

"Religia e opiul popoarelor"?:-)

He-he, in câteva generatii ne-am intors full circle. Luptatorii rezistentei anticomuniste din muntii Fagaras probabil se rasucesc in mormânt.

Banuiesc ca multi dintre abonatii alpinet n-au prins vremurile lectiilor de socialism stiintific si a anti-crestinismului virulent. Cine nu isi cunoaste istoria este condamnat sa o retraiasca...

:-(

PS. In privinta inscriptiei, i-am facut si eu o poza - nu m-a deranjat in mod deosebit. Ce sa facem cu Crucea din Caraiman? Probabil ii deranjeaza pe musulmani... sau pe crestinii mai "esoterici". Propun sa o bombardam in stil Taliban.

Mihai Maioru Mihai Maioru, Thu, Mar 19, 2009, 8:28 am

Mai oameni buni. Eu nu am facut decat o poza. Ma faceti sa-mi para rau pt. acest lucru. Daca as putea sa o sterg, as sterge-o. Eu cred ca ati cam exagerat putin. Sunt alte lucruri care deranjeaza in muntii (atv-uri, gunoaie, etc), mai ales intr-o rezervatie naturala cum este RETEZAT....

Mihai Maioru Mihai Maioru, Thu, Mar 19, 2009, 9:07 am

Va rog sa faceti o comparatie intre poza aceasta inscrisa de mine si poza inscrisa de Robert Laszlo sub numele "Inscrisuri". http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_display_poze_what_self_item_78650_idxfoto_16_vot_0.html
Oare intre timp a trecut cineva si a reinnoit vopseaua??? mentionez ca poza este facuta pe data de 30.06.2008.

Crina Sarbu Crina Sarbu, Thu, Mar 19, 2009, 11:54 am

Mihai, nu te mai necaji atat, invata sa citesti printre randuri...din ele se desprind multe, mai ales despre caracterul nostru...:-P
Si se mai zice, ca: "sa-ti para rau de ceea ce n-ai facut, mai mult decat de ceea ce ai facut" - ma refer la faptul ca ai postat, la nimic altceva (trebuie specificat, ca acu' apar comment-uri:-P:-P:-P)
Nu am timp de comparatii, inteleg ca fiecare avem cate o "cruce de dus" si chiar incep sa ma intreb ref. la poza postata de mine cu crucea din vecinatatea cabanei Gura Diham, cum de "inca" nu "mi-am luat-o"?:-P:-P:-P (ia sa vezi cum vine si la mine "ajutorul":-o)
In rest, numai de bine.
:-D

Fără foto raul ghiu, Thu, Mar 19, 2009, 1:09 pm

Crina, esti dulce:-). Nu-ti fa griji, am chemat ambulanta:-D

Crina Sarbu Crina Sarbu, Thu, Mar 19, 2009, 4:20 pm

Raul, glicemia tocmai mi-a iesit aproape de limita inferioara (wink!) Redirectionam ambulanta sau ma apuc de o prajitura? (sic!)
Toate bune tuturor!!!

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Thu, Mar 19, 2009, 8:24 pm

Raul, mari ganditori si oameni de stiinta ca Albert Einstein si Thomas Jefferson erau convinsi de existenta lui dumnezeu si total critici la adresa religiei si a bisericii. Nu confunda ateismul cu o critica rationala a institutiei religioase si a doctrinei pe care o predica spre detrimentul evolutiei spirituale a omului. O discutie critica asupra textului Biblie e bine venita oricand si oriunde se expun simboluri religioase. Lumea evolueaza si ceea ce "credeam" cu ani in urma azi nu mai e valabil pentru ca ceea ce am aflat despre religie si despre originea Biblie, de exemplu, ne obliga sa abandonam tot ceea ce e fals si nociv pentru evolutia noastra spirituala. De asemenea, multi dintre "luptatorii rezistentei anti-comuniste" la care te referi erau de fapt legionari asociati cu o organizatie de extrema dreapta inrudita ca ideologia lui Hitler, indivizii care in ciuda "credintei" lor in dumnezeu nu s-au sfiit sa asasineze oameni politici si invatati de renume ca Armand Calinescu si Nicolae Iorga. O parte dintre cei care luptau prin munti imptriva comunistilor au pactizat cu ei in cele din urma. De asemenea, comunistii de fapt nu au redus biserica la tacere. Din contra, s-au folosit de ea de-a lungul intregii lor istorii, iar biserica, ca si unii dintre fostii "luptatori anti-comunisti" si-a oferit serviciile tradand principiile pe care a fost fondata.

Robert Laszlo Robert Laszlo, Thu, Mar 19, 2009, 10:04 pm

Este cert ca inscrisul respectiv nu-si are locul acolo!

ATENTIE insa... Mihai...stanca respectiva nu se afla in Poarta Bucurei!!!

Ea se gaseste sub Custura Bucurei, cum se urca de la refugiul Gentiana, pe Valea Pietrele!!!

Toate bune... Salutari tuturor!!!:-D:-P:-D

Fără foto raul ghiu, Fri, Mar 20, 2009, 8:41 am

Paul, "critica rationala", ba chiar si dialectica se numea si in manualele de socialism stiintific. Acum a capatat si iz New Age inspirat din revista Dracula si Tezele din Aprilie ale Mamei Omida:-) Ma rog, fiecare are dreptul sa-si construiasca varianta lui.

Ecuatia anticomunist = legionar e ieftina si mult folosita de anumite grupuri de propaganda. Sistemul bolsevic a lichidat mii de anticomunisti care n-au fost legionari, ci "chiaburi", intelectuali, ofiteri. E pacat sa evidentiem tradatorii si sa trecem sum tacere martirii. Dar in ziua de azi bag seama ca se poarta...

Ai microfonul:-)

Alpinet Photo Gallery
Login or register to comment
©Alpinet Project 1999 - 2024