Despre Alpinet

Pestera Limanu poate fi vizitata
de Ică Vasile Giurgiu
publicat Marţi, 13 Dec 2005
Pestera Limanu este accesibila turistilor. Apreciem munca depusa pentru amenajare dar trebuie sa stim si adevarul despre exploratori.
Culmea Gropşoarele
de Virgil Alexandru Iordache
publicat Sâmbătă, 12 Nov 2005
Din drumul forestier Gropşoarele se deschide spre dreapta o mare poiană, dincolo de care se văd abrupturile Zăganului. În partea din stânga a crestei ne impresionează un labirint de păduri şi stânci care urcă spre vârful Gropşoarele. Este culmea Gropşoarele, care se încheie pe vârful omonim.
Falsa Strungă a Dracului
de Dinu Mititeanu
publicat Marţi, 27 Sep 2005
Ştiu că ai mai făcut unele ture în Făgăraşului, care te ajută să ştii ce te aşteaptă. Mi-ai scris că v-aţi dat seama de "falsa Strungă a Dracului", o "notă bună", căci alţii au păţit-o rău pe acolo, fie că nu au ştiut de existenţa celei false (prima cum cobori de pe Vf. Negoiu), fie că li s-a părut că e mai uşoară ca Strunga Dracului propriu zisă, căci de sus aşa pare! Numai că în partea inferioară... este exact invers!
Atenţie la şerpi şi înţepături
de hermannstadt
publicat Marţi, 27 Sep 2005
Este cineva care poate da detalii despre seringa de aspiraţie a veninului? De unde se poate procura? O poate folosi oricine sau necesită tehnici speciale, experienţă ş.a.m.d.
Căzut din Custura Sărăţii
de Ioan Bîndeanu
publicat Luni, 26 Sep 2005
În seara de 1 noiembrie o familie din Sfântu Gheorghe a primit un telefon de la fiul lor care nu a apucat să spună decât că este în zona Şerbota iar coechipierul său a căzut.
acccident pe Albota
de Dinu Mititeanu
publicat Luni, 26 Sep 2005
Sunt Dan Moisa de la Clubul Montan Apuseni (fost Feroviarul) Cluj-Napoca şi doresc să dau câteva date despre ceea ce s-a întâmplat joi 15 august pe Muchia Albotei. Am ajuns până la 2100 m unde am urcat în creastă urmând să depăşim un vârf mai proeminent, în faţă se zărea o şa suspendată între 2 piscuri, cred că era Şaua Înaltă. Cred că ne aflam pe Vârful lui Toader.
Accident în Valea Doamnei
de Matache Stefan
publicat Luni, 26 Sep 2005
Cu durere mare în suflet şi printre lacrimi voi încerca să povestesc firul evenimentelor din acea zi fatală. Viorel Negoiţă, a fost partenerul meu în multe ture, a fost şi un foarte bun prieten pe care îl cunoşteam încă din copilărie... Soarta a fost prea crudă cu el, nu a făcut nimic în viaţă să merite acest lucru.
Marcare cu aniversare!
de Ileana Bocanciu
publicat Luni, 26 Sep 2005
Data: 16 - 18 septembrie 2005 Participare: Nicu Posta, Mirică Gheorghe, Nini Porojan, Gianina Porojan, Viviana Porojan (5 luni), Mariana Beneş, Cătălina Posta, Marus Prundaru, Violeta Sprinceană, Costi, Ileana Bocanciu. Zona de desfăşurare: Munţii Bucegi - Cabana Bolboci Scopuri : Refacerea marcajului cruce galbenă spre Cota 2000 şi aniversarea zilei de nastere a trei dintre participanţi. Colaborare : Serviciul salvamont Dâmboviţa (transport + vopsea) Sponsorizare : S. C. Vicas S. A., S. C. Sivicrom S. A. (vopsea, diluanţi) Descriere : Vineri 16 septembrie 2005                 Demult plănuiam o ieşire de marcare şi iată că ocazia s-a ivit, aşa că vineri după-amiază ne-am îmbarcat în două maşini, cu bagaje foarte puţine, deoarece plănuisem să lăsăm maşinile la Tabăra Vînătorul şi să urcăm la Bolboci pe cruce albasrtă, prin Cheile Zănoagei. Dar ora era târzie iar sus nu părea chiar senin, aşa că am hotărât să mergem cu maşinile până la cabană. Drumul pe Orzea (pe la...
Un rasarit la inaltime
de Andrei Dudescu
publicat Luni, 19 Sep 2005
Sâmbata pe la prânz ajungem cu tot calabalâcul la nea Grigore în Busteni si dupa ce descarcam bagajul si bineînteles mâncam pe saturate coacaze si zmeura din gradina de sub abruptul Caraimanului trecem la capitolul povestirilor atât de minunate din domeniul drumetiilor de munte care degenereaza din descrierea diferitelor brâne care mai de care mai îndragite si pâna la povesti cu comori. Nea Grigore se dovedeste a fi un povestitor foarte iscusit si nici nu stim când trece timpul. Spre seara nori negri ne împresoara si începe sa cada o ploaie rece ce ne va zadarnicii orice plan timp de 2 zile. A doua zi ne trezeste telefonul prietenului Tedy din Brasov ce urma sa vina împreuna cu sotia pentru a face împreuna o tura.
Fagaras 2005
de Cristian Zicos
publicat Joi, 11 Aug 2005
E Vineri 29 Iulie. Am venit momentul sa-mi indrept pasii spre munte. Pregatirile si febra plecarii nu mi-au dat pace toata saptamana. Numai la El imi era gandul, doar El putea sa-mi stinga arsita din suflet.              Stabilisem cu prietenii mei (Mihnea, Mihai si "Copilu") sa "bagam" anu' asta un Fagaras, mai ales ca Ruxi, singura fata din grupul nostru dorea sa ajunga pe Moldoveanu, iar noi, tare curiosi sa ne testam inca o data puterile. Planul era sa coboram in halta Sebes Olt si de acolo prin Suru sus pe creasta. Asadar am convenit sa ne stabilim in Poaiana Tapului si sa plecam de acolo in Fagaras. Asta s-a si intamplat Duminica noaptea. Am plecat cu un personal care ne-a adus in Brasov in jur de ora 23.00. Aveam legatura de abia la 3 fara 20. Am colindat un pic imprejurimile garii din Brasov, pentru a mai cumpara cate ceva apoi ne-am indreptat catre o terasa pentru a ne omori timpul un pic (adica cu ceva berica, dar nu in exces!!). Dupa indelungi asteptari si...