Zapada pe Valea lui Zangur - Mon, Jun 16, 2003, 8:31 am, visited 2205 times

Am dat o fuga in weekend pe Valea Seaca a Caraimanului. Vremea era promitatoare de dimineata dar mai apoi a inceput sa picure si amiaza a fost o rupere de nori. Am mers lejer pana la circa 1500 alt unde am inceput sa dam de petice de zapada din ce in ce mai mari. La prima mare saritoare zapada nu era lipita de stanca formand o rimaye amenintatoare de multi metri adancime, asa ca am ocolit-o pe varianta din stanga(cum urcam). Am continuat apoi pe Valea lui Zangur unde era zapada continua pana sus, fapt care ne-a obligat sa urcam pe fetele cu lastari si jnepenis tot din stanga directiei de mers;dupa o ora si jumatate de lupta cu balariile, din cand in cand intersectand o mica poteca de capre, am iesit pe pajistile de sub Brana Portitei. Zapada de pe vale era extrem de tare, impunand "utilajele" adecvate in zonele mai abrupte-aviz amatorilor!
La intoarcere pe Jepi am admirat o cascada impresionanta in trepte sub cabana Caraiman formata de viitura ce spalase platoul mai devreme.
adrian musetescu

The news are provided by the mentioned sources.
We take no responsability for their form and content.