Conditii de cazare la cabana Omu - Joi, 26 Oct 2006, 13:34, vizitată de 2810 ori

Salutare! Am fost in weekend la Omu, unde am fost nevoit sa stau de data asta la cabana. Mi s-au pretins banii inainte sa vad camera. Daca as fi vazut camera inainte, cu siguranta n-as mai fi facut prostia sa ma cazez in mizeria aia. La prici sint niste conditii execrabile, se baga 2-3 oameni intr-un pat normal, se inghesuie paturile fara nici o jena. Nu poti avea loc acolo decat daca stai pe o parte. Perne si cearceafuri rupte si mizerabile. Cabaniera este, ca si sotul ei, avida dupa bani, se face acolo orice pentru a jecmani turistul. Sa ceri 20 RON pt. o treime de pat pe care o ai la dispozitie, aer irespirabil, zgomot si un tratament de 2 lei din partea celor de la cabana, asta da nesimtire crasa si tupeu fara margini. Nu voi mai sta niciodata in aceasta cabana, a lui Popa Gheorghe din Busteni, si nu recomand la nimeni sa mai stea acolo. Ocoliti si evitati cat puteti cabana Omu! Va zic asta pentru binele vostru!
Mihai Zidaru

Comentarii
Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Joi, 26 Oct 2006, 15:42

Eu spun sa nu mai fii asa de suparat, si sa incerci sa faci ceva, nu doar sa dai in capul acelor oameni.
Sa speram ca se va imbunatati situatia de la cabanele montane din Romania cat de curand.

Truşcă Tudor-Mircea Truşcă Tudor-Mircea, Vineri, 27 Oct 2006, 14:38

Sincer sa fiu acum 3 saptamani am fost multumit de locul destul de "ingust" si eu zic ca totusi nu putem avea, inca, pretentii la o asemenea altitudine si poti gasi si mai rau(la acelasi pret!) ex:V. Sambetei (cu parere de rau pt cei ce au incercat mai inainte sa faca ceva pt aceea cabana)
revin la omu si mentionez ca si eu am ramas cu 2 tuici neprimite desi platite dar...am inghitit in sec si am gandit ca le-am dat in cinstea celor care au ridicat acea cabana si am plecat multumit in micutul loc primit la prici:-)
deci...prea multe pretentii pentru cei 2505 m
cu parere de rau pentru tine!:-(

Fără foto Dănescu Radu, Vineri, 27 Oct 2006, 22:17

D.le Trusca si Dl. Cozma cred ca traiti pe alta planeta, cazarea la cabana Omu este execrabila(la fel serviciile) asta o spun atat romani, cat si mai ales straini ce au ajuns la "OMU".
Cabana OMU este o rusine pentru Romania in conditiile de doar cca. 2505 m. altitudine.
Personal, prefer statia meteo sau cortul, daca este sa fim sinceri, in areale montane din tari vecine cu Romania, la aceiasi altitudine si la aceleasi posibilitati de acces, situatia de la Omu a ramas la nivelul anilor 1930-1940.
D-lor Trusca si Cozma, inguste sunt doar perceptiile dumneavoastra despre minim confort si igiena.
Chiar si in aceste conditii va urez sa aveti, minte limpede si carari cu soare.

Fără foto catalin chitucea, Sâmbătă, 28 Oct 2006, 1:12

D-le Danescu, prea va grabiti sa aruncati cu noroi in stanga si-n dreapta. Mai intai intrebati-va si de calitatea oamenilor care frecventeaza muntii nostrii, si "rahatul" care-l lasa in urma lor, mai ales strainii (vezi tonele de conserve si gunoaie lasate in urma de cehi, polonezi sau alti straini "civilizati" in Fagaras si nu numai). Daca chiar iubiti muntele nu cred ca ati mai avea standarde atat de ridicate de comfort. Eu unul am fost multumit de primirea d-lui Popa de fiecare data cand am ajuns la Omu cat si cea a baietilor de la meteo. Probabil ca tine si de atitudinea fiecarui fata de cabanieri.
Cat despre perceptiile lui Iulian, se vede ca n-ati frecventat cabana Sambata pe cand era el cabanier, ati fi primit acolo o adevarata lectie despre cum trebuie sa fie o cabana primitoare.:-?

Fără foto D.N A, Sâmbătă, 28 Oct 2006, 11:09

recunosc e jale cu cabanele din RO!! cat despre "high altitude chalets"hai sa fim seriosi la alt aia poti avea lux nu asa...adica asa e prin alte pays:)
Asa ca sfat: GRIJA si la cab Buta!!

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Sâmbătă, 28 Oct 2006, 20:46

Fara nici o suparare, pentru vreuna din "tabere". Eu de la cabana Omu, de la priciuri, m-am ales cu o frumusete de Stafilococie, de s-a mirat medicul de unde am luat-o (prietenii ce au fost in Ciucas, la intalnirea Alpinet de anul acesta, cunosc povestea). Asta datorita mizeriei asternuturilor de la priciuri si a inghesuielii care exista acolo. Igiena unei cabane nu tine de altitudine, ci si de oamenii ce o intretin. Mie nu mi se pare o scuza, altitudinea, pentru un cearceaf de pat sau o patura murdare.

Cu toate asta imi place cabanuta, mereu mi-a placut. Si o sa-mi placa. Si ma voi duce cu drag acolo. Chiar daca preturile sunt cam piperate in comparatie cu alte cabane (dar astia-s Bucegii, prea comerciali de ani de zile), ma voi reintoarce la Omu, pentru Bucegi si pentru cabana. Ca mi-a fost mereu draga.

Fără foto Leonard Maximciuc, Duminică, 29 Oct 2006, 21:52

Am uitat sa zic si ceva despre cabana. Mare pacat ca nu a ajuns pe mana la un om gospodar care iubeste muntele. Nu s-a investit nimic si conditile sunt jalnice. Domneste mizeria si bataia de joc. Poate este de vina altitudinea deoarece si statia meteo se apropie de aceleasi standarde. La statie macar sunt oamenii de treaba si primitori. Poate din 2007 se v-a schimba ceva si la 2507m.

Fără foto Mihai Zidaru, Luni, 30 Oct 2006, 0:58

Fără foto Mihai Zidaru, Luni, 30 Oct 2006, 1:19

In sfarsit e cineva de acord cu mine. Ma bucur ca mai sint si alti
oameni care observa imensa bataie de joc de la cabana Omu. Si ma bucura
si
mai mult ca nu sunteti de acord cu acei oameni care nu vor sa vada
realitatea, care e trista si deprimanta pt. tara asta, care a ramas cu
zeci
de ani in urma tarilor civilizate. Dupa cum am povestit si cuiva, eu am
avut cu prisosinta ocazia sa constat ca in alte tari- pe care noi,
romanii,
din motive care mie personal imi scapa totalmente, le consideram
inapoiate,
sau in urma fatza de noi, total nejustificat- ca de exemplu Nepal
(masivul
Himalaya, Solo Khumbu), Argentina (Vf. Aconcagua) si chiar Rusia
(Caucazul
Central) sunt cu mult, ba chiar cu ani lumina inaintea noastra in ceea
ce
priveste turismul montan, conditiile oferite pe munte si comportamentul
vis-a-vis de turisti (care acolo sunt priviti cu mult respect). Cabana
de
la Vf. Omu este un exemplu, in toata "splendoarea" lui, despre cum nu
ar
trebui facut turismul montan.
Preturi care sfideaza bunul simt, conditii demne de epoca de piatra,
servicii sub orice critica, impertinenta si nesimtire, crasa lipsa de
profesionalism-aceste aspecte definesc activitatea acestei unitati de
cazare din Vf Omu. Mare pacat de acel loc, pe care eu personal il
iubesc
mult si in care am ajuns de peste 350 ori, dar este o rusine ce se
intampla
acolo. In pragul aderarii la U. E., in anul 2006, nu mai putem asista
impasibili si "umili' la magariile de acolo si nu numai (vezi "cabana"
Babele, de fapt o carciuma ordinara, Caraiman, Valea Cu Brazi si atatea
altele).
Trebuie sa luam cu totii atitudine si sa incercam- chiar daca e f.
greu-
sa schimbam starea actuala a lucrurilor.

Fără foto Adrian Rosca, Luni, 30 Oct 2006, 10:44

O fi conditiile nasoale, dar macar nu se fura ceasuri, cum se intampla prin unele cabane din zona Chamonix

Iulian Cozma Iulian CozmaAdministrator Alpinet , Luni, 30 Oct 2006, 11:30

Dl. Dănescu, ar fi bine sa va controlati inainte sa spuneti anumite lucruri despre persoane care nu va sint cunoscute. Multumesc.

Fără foto Golopentia Dan, Luni, 30 Oct 2006, 12:39

Am dormit si noi acolo anul trecut. Inghesuiala, atitudine neprietenoasa a cabanierei, afara la 9.00... Anul asta numai am trecut prin zona, am preferat sa stam la Malaesti. In august cand am trecut pe acolo prima oara m-a izbit mirosul de plastic ars. Venea de la groapa de gunoi din spatele cabanei, plina ochi de doze de bere, cutii de conserve... Sticlele de plastic erau arse intr-un butoi de metal!! Berea, la doza si sticla de plastic se vindea intr-o veselie. La intoarcere am vorbit in Busteni cu politia montana, poate au facut ceva. Scuza ca turistii care vin cu telecabina la Babele lasa doze de bere este puerila. Asa cum pot fi aduse pline la Omu cu tractorul ele pot fi duse jos compactate, cantaresc foarte putin si nu ocupa un volum mare.
Ar trebui stabilita capacitatea maxima a cabanei si luate rezervari pe mobil numai in limita numarului respectiv. Cei care sant supranumerari pot sta in sala de mese sau la statia meteo.
Inteleg ca santem intr-o economie de piata si cabana este operata pentru profit si nu pentru ochii frumosi ai turistilor. Cabana se afla totusi intr-un parc national si ar trebui stabilite reguli stricte pe care atat cabanierii cat si turistii sa fie obligati sa le respecte.

Mihai Cernat Mihai Cernat, Luni, 30 Oct 2006, 16:20

Oricine care priveste obiectiv, realizeaza faptul ca la Cabana Omu sunt probleme mari: conditiile de cazare/inghesuiala mare, igena jalnica a priciului, preturile ce depasesc cu mult limita bunului simt.
Ce se poate face? In principal ar trebui extinsa aceasta cabana. Eventual construita una mai incapatoare. Asta nu-i la indemana oricui (asta a propos de "sa faci ceva"!), dar nici ceva extrem de dificil.
Concret, daca s-ar dori acest lucru, cu siguranta ca s-ar face!

Varful Omu reprezinta un simbol al muntilor din Romania si cred ca merita ceva mai bun!
Problema, ca de obicei in tara asta, o reprezinta oamenii...

Precizez, fara a intra in detalii, ca mai sunt multe cabane din diverse masive (deci nu numai din Bucegi!) care sunt intr-o stare jalnica...

Cat despre refugiile din occident, sunt f. bine puse la punct. Si acolo nu se fura! Ceasul de care zicea un coleg de lista, poate l-au luat (considerandu-l abandonat) pentru a-l depune la reciclare.

Educatia reprezinta o componenta de baza a societatii.
Din pacate la noi e din ce in ce mai scazuta...

Sa auzim numai de bine!

Fără foto Adrian Rosca, Luni, 30 Oct 2006, 17:52

Ha, ha, ha, auzi tu reciclare!
Deci daca ajung romanasii nostri pe acolo, chiar daca cu porecla luata dupa alte natii si sparlesc ceasuri si alte alea se cheama recliclare. Chiar ca-i buna!:-D

Fără foto Dănescu Radu, Luni, 30 Oct 2006, 21:53

Domnule Trusca si Domnule Cozma, va rog sa primiti scuzele mele daca considerati ca am depasit masura, deci va urez doar carari insorite.

Ovidiu Mihail Alboiu Ovidiu Mihail Alboiu, Marţi, 31 Oct 2006, 19:16

Foarte ciudata mi se pare aceasta relatare si destul de subiectiva. Vineri am ajuns si eu la cabana Omu in pragul noptii (era ora 18.30) venind dupa un urcus prin canionul Horoabei si o preumblare peste culmilele Bucegiului sub soarele ca de vara.
Am fost primiti destul de calduros vinul fiert ajungand aproape instantaneu pe masa noastra. Am fost intrebati unde vrem sa ne cazam, la priciuri sau in camera cu paturi individuale. Auzind ca la priciuri se sta ca la priciuri am ales camera normala unde pretul era de 25 RON de caciula. Am fost insotiti imediat la camera ni s-a dat drumul la foc in soba cu gaze si ne-am bagat imediat in pat. Camera era curata la fel si paturile care nu aveau urme ale celor dinainte:)
Pe la ora 20 si 10 cred ca am adormit. Pe la 5 dimineata m-am trezit si am iesit afara in maneca scurta ca sa admir cerul instelat si numai;) Era destul de cald si inca senin in contradictie cu tot ce s-a intamplat apoi in ziua de sambata.
Pe la 9.15 ne-am trezit, atentie, fara sa ne arunce nimeni afara din camera la 9 fix, am mancat o omleta infuriata si am purces catre varful Scara cu intentia de a cobori prin Tiganesti.
Comportamentul cabanierilor de la Omu mie mi s-a parut OK si trebuie sa spun ca este pentru prima data cand inoptez la Omu dupa vreo 15 ani, ultima data fusese prin vara lui 1991. Nu cred ca e corect sa-i ponegrim pe niste oameni care tin usa larg deschisa drumetilor infrigurati care ajung in week end la polul vanturilor din Bucegi.
Cu dragoste pentru munte al vostru Ovidiu

Fără foto Leonard Maximciuc, Marţi, 31 Oct 2006, 21:50

Cred ca ti-au pus ceva in ceai de te-ai simtit bine la cabana Omu. Daca ai mancat si omleta inseamna ca esti tare. Putini oameni supravietuiesc dupa o portie servita de cabaniera de la Vf. Omu.

Ovidiu Mihail Alboiu Ovidiu Mihail Alboiu, Marţi, 31 Oct 2006, 22:09

Depinde din ce perspectiva privesti: pentru cineva care urca cu ATV-ul pana la Cabana Omu e posibil sa fie un soc ceea ce gaseste aici. Daca insa a colindat toate ziua prin stancarii si jepenisuri si nu a intalnit decat doi oameni si 3 corbi situatia intalnita nu i se va parea la fel sumbra. Si chiar nu am avut vreo problema digestiva dupa omleta de la Omu! Nu stiu daca am stomacul rezistent asa cum se insinueaza dar cred sunteti cam rautaciosi cu niste oameni ce nu merita tratati asa de dur!

Fără foto Mihai Zidaru, Sâmbătă, 4 Nov 2006, 2:31

Asa e, eu unul m-am saturat sa fiu luat de prost in tara asta plina de nesimtiti. Unii chiar au impresia ca daca iti ofera un amarat de acoperis si un jeg de pat la prici, au dreptul sa se poarte cu turistul ca si cum ar fi un gunoi.

Se simt f. jigniti cand lumea le zice in fatza adevarul. Uita insa un lucru. Nu mai au in fatza o clientela de prosti, cel putin eu nu fac parte dintre acei romani umili care accepta sa se lase umiliti. De aceea va repet, ocoliti cabana profitorului Popa Gheorghe cat puteti, iar de cabana Babele (mai bine zis hazna) nici nu vreau sa mai vorbesc. Acolo nesimtirea deja a atins cote paroxistice. Vorba unui prieten -atentie, nu e oricine, e un om de munte adevarat, salvamontist si om adevarat- aia nu-i cabana, ci hazna! Ne-am saturat de nesimtire, de impertinenta romanilor acceptati din mila si din interes in UE, nicidecum datorita unor "merite" ale acestei tari jalnice, pline de infatuati si de oameni de 2 lei. Rusine pt o tara care cica este "europeana". Mizerie de tara, un jeg de capitala, trafic sufocat si paralizat, rushine de tara....

Fără foto Mihai Zidaru, Sâmbătă, 4 Nov 2006, 3:28

Si inca ceva. In aceasta tara plina de isteti multi se cred artisti ca au facut in anul 2006 "celebrul" varf Mont Blanc. Ii avertizez pe acesti mareti alpinisti ca a te lauda cu acest varf in 2006 este mai mult decat penibil, e cel putin ridicol. Eu l-am facut singur in 1995 (fara insotitori din ro-din fericire- si fara a utiliza telecabine sau altele...) si nu am facut din asta o mare performanta si nici nu am facut prezentari. Nici nu am mancat omlete de 10 euro la cabane si nici nu m-am crezut Messner cand am atins un varf suprapopulat- care nu este in nici un caz cel mai inalt varf al Europei-asa cum cred unii celebri cataratori....sau cum ii fac pe prosti sa creada...ca sa-si vanda mai bine "realizarile"... Unii cum fac un varf pe care ajung mii de occidentali amatori la orice ora din zi si din noapte (am cunoscut oameni care se lauda cu Kilimanjaro si care pe mine ma privesc foarte de sus...) se si lauda si pornesc un turneu de prezentari prin tara, sa le admire toata lumea (habarnista) marile "performante". Acei insi mai bine sa se laude cand au facut un 8000 -ar fara masca de oxigen (la romani mai rar asa ceva), fara sherpasi (adica nu in stilul de paraziti), fara sponsori (cunosc-spre ghinionul meu- multi celebri alpinisti care beneficiaza de sponsori grei si care esueaza in mod regulat in taberele de baza ale muntilor inalti, iar cand ajung acasa, invoca "cel mai rau sezon din ultimii nu stiu cati ani", cand ei de fapt, nici nu sint deloc pregatiti, nici nu au ce cauta pe acolo. Singurul lucru care ii "califica" pentru aceste expeditii sint banii- de la sponsori, care ii transforma in cataloage ambulante, pline de aroganta si infatuare. Aceasta aroganta am trait-o pe propria piele, nu m-as fi plans, daca ea ar fi venit de la oameni cu palmares, dar ea a venit de la oameni care au mers in Peru si au vizitat Machu Pichu, desi inainte se laudau ca vor cuceri Huascaran sau Alpamayo. De la oameni care se cred mai breji decat altii numai pentru faptul ca au avut norocul sa-i prosteasca pe sponsori. Cand li s-a ivit ocazia sa-mi arate cat de mesriasi sint, au dovedit-o cucerind celebrele culmi de langa Machu Pichu sau tabara de baza Everest. La aroganta nu-i intrece nimeni, mai rau sta treaba cand trebuie sa faca ceva pe muntii inalti. Astea sint insa cazuri izolate, sint in Romania si extrem de multi oameni foarte tari, care au ceva in CV si de la acei oameni accept fara discutii orice critica, dar de la ei, nu de la celebri cuceritori ai Mchu Pichu-ului, Mont Blanc-ulu si Kilimamanjaro, asta in cel mai bun caz.

Fără foto Mihai Zidaru, Sâmbătă, 4 Nov 2006, 3:51

Mie odata mi-a zis o mare "vedeta", imbracata si echipata ca-n catalog, ca "ce, la tine muntele se rezuma numai la Omu si la Aconcagua?". Mi-as dori pentru el sa faca el numai la cei 2 munti mentionati de el ce-am facut eu acolo. Daca il tine, sa faca ce-i promite gura aia mare hranita de sponsori. Precizez ca el este exponentul unui lung sir de "superstaruri" care vor "sa rupa muntii in 2" si cand ajung la locul faptelor, sint evacuati cu elicopterul din taberele de baza sau pleaca cu coada intre picioare invocand "cel mai rau sezon...''. Desigur, eu nu ma ridic la nivelul lor, adica n-am asa echipament pe mine de ultimul tip, n-am sponsori ca ei (Rompetrol, etc etc etc) si nici nu vin la mune cu masina de teren. Cand vor face acei oameni care ma critica Vf. Omu de 3 ori intr-o zi, acest varf de peste 300 ori, uneori in cele mai vitrege conditii, pe viscol, noaptea iarna singur (in 1994 prima data), cand vor face ei Aconcagua in 2 zile din BC, de-abia atunci acei mari alpinisti sponsorizati- se stiu ei care sint....- vor avea dreptul sa ma critice. Pana atunci, sa mearga mai departe in Peru- Machu Pichu, Himalaya, ma refer la munti nu la magazin!, si in Africa la negrese. Daca-i tine, desigur!

Emi Cristea Emi CristeaAdministrator Alpinet , Sâmbătă, 4 Nov 2006, 18:50

Pentru mine cabana Dochia a fost o surpriza placuta. La preturi de 10-12 lei dormeai, intr-un pat confortabil, si curat, indiferenta ca erai la camera de 12 paturi sau la camera de 4 paturi. Deci... preturile de la Omu, nu se justifica pentru mine, ca si turist.
De ciorbe nu m-am atins, ca mi s-au parut prea scumpe (8-9 lei), dar am simtit pe propria piele ce inseamna sa stai cu 20 lei/locul/prici, la inghesuiala, acolo unde locul insemna latimea de 40-50 cm.:-D

Fără foto daniel toader, Duminică, 5 Nov 2006, 17:25

Eu nu am mai stat de prin 2000 dar din ce am vazut tot mizerabila ramane..oricum ca tot romanu patron scot si ei bani multi si investitii ioc, probabil ca daca ar fi avut mai mare prima de asigurare dadeau de mult cu benzina pe ea:-x

Fără foto Cristian Torica, Duminică, 5 Nov 2006, 18:13

Domnule Mihai Zidaru...
Sincer, am o dilema; oare sunt eu demn sa va rasund, ma ridic oare la asteptarile dumneavoastra?
Desi nu am un raspuns concret la aceasta intrebare imi arog dreptul de a emite si eu o opinie.

Apropo de urcat de 3 ori intr-o zi pana la Vf. Omu... am facut si eu (tot de trei ori intr-o zi) drumul Busteni - Cabana Gura Diham... pot sa ma compar cu tine?
Cred ca o buna parte din listasi te stiu (e si cazul meu din fericire sau din pacate... inca nu stiu sigur) si mai ales iti stiu si "realizarile" pe plan alpin. Ce e ciudat... ca in numeroasele mele iesiri in abruptul Costilei, in Piatra Craiului, Fagaras si alte zone de interes alpin ridicat nu te-am prea vazut (cred ca am probleme cu vederea).
Am norocul sa ii cunosc pe o parte din cei care au luat parte la expeditia "Machu Pichu" (cea sponsorizata de Rompetrol... ca sa nu o incurci).
Poate ca expeditia ca atare a fost mai putin reusita... totusi nu cred ca ar trebui sa "arunci cu noroi" in realizarile (tine minte... nu performante) lor pe plan alpin in general. Daca ai nelamuriri... cred ca ai putea sa ii contactezi personal (te ajut eu sa faci asta daca intampini dificultati).
Deci... (aici imi exprim doar o opinie personala) mai usor cu invectivele.
Intr-o interventie a ta din 30 octombrie ziceai: "Nu stiu de ce sint tolerate si admise pe site atacurile la persoana si ce legatura cu muntele au unele comentarii. In rest, no comment.".
Desi nu ai pomenit (scriptic) nici un nume, ultimele tale interventii fac apel din plin la aceasta metoda a atacului la persoana (cred ca sunt niste rufulari ale unor frustrari personale- dar asta e doar opinia mea, bineinteles) si nu vad ce legatura au cu topicul discutiei.

Totusi, sa nu uitam topicul acestei discutii: "Conditii de cazare la cabana Omu" - patetice. Sunt alpinist si nu pun mare pret pe conditiile in care stau.
Dar sa nu uitam ca acesta e un stabiliment destinat in primul rand turistilor (romani si straini) si sincer mi-ar fi rusine sa vin cu vreun prieten si sa il cazez aici. Si refugiul Costila arata mai ingrijit.

In final imi cer scuze fata de toti cei care ma cunosc pentru ca am luat cuvantul in topicul dechis de acest domn.

Fără foto Mihai Zidaru, Duminică, 5 Nov 2006, 19:12

Tori,

Am citit cu mare interes parerile tale. In mare ai dreptate, am sarit si eu calul. Totusi, de romania nu-mi pare deloc rau ce-am scris, acolo mai am multe de adaugat.
Poate ca au si legatura cu niste frustrari personale atacurile mele, sint intr-un fel de acord. Recunosc, sint invidios pe aia care au sponsori si care merg unde vor.
Daca nu ma crezi c-am fost la Omu de 3 ori intr-o zi, intreaba-l pe Melinte Marius, cu care am fost atunci in 97, si-ti va spune el.
Intr-adevar, eu nu ma catar in zonele mentionate de tine, nici macar nu am pretins ca as fi alpinist, in Crai si Fagaras merg totusi, chiar daca nu ma catar.
Iar cand am mentionat expeditia Rompetrol nu m-am referit in nici un caz la adevarati ci la unii care mi-au zis: „Ce ma, la tine muntele se rezuma numai la Omu si la Aconcagua?“. Aici a fost confuzia mea, despre cei mentionati primii n-as indrazni sub nici o forma sa ma iau, n-am nici un motiv si nu ma compar eu cu ei.
Eu m-am luat de acei oameni care au sponsorizari si care n-au valoare (nici macar cat a mea), si care m-au atacat in mod nejustificat, nimic mai mult.
Restul, imi pare bine ca esti de acord cu parerea mea despre cabana Omu. Eu nu ma iau niciodata de cei mai tari ca mine (nu ca ar fi asta o mare arta), numai de cei care au ciocul mare si care n-au facut nici macar ce-am facut eu (chiar daca asta in ochii tai este egal cu 0). Chiar daca esti alpinist (si eu nu) ar trebui sa-ti pese in ce conditii dormi si mananci, mai ales ca platesc pentru conditiile alea, dar partea proasta la mine este ca eu nu sint ca acei romani care accepta magariile fara sa deschida gura. Am trait si in tari incomparabil mai civilizate ca Romania, asta e ghinionul meu, tocmai de-aia nu inghit mizerille care zilnic ni se servesc.
In rest, nu vreau sa ma cert cu nimeni, n-am orgolii si le urez succes celor care vor sa faca chestii tari aici si in muntii lumii.
Bafta!

Ştirile sunt preluate ca atare de la sursele menţionate.