Avertizare - Wed, Jan 3, 2007, 8:11 pm, visited 3073 times

Ninsorile căzute în ultimele 24 de ore au dus la depunerea unui strat însemnat de zăpada în întreaga zona montană a judeţului Sibiu.
Ca urmare a acestui fapt riscul declanşării avalanşelor în munţii Făgăraş va fi mare (4), la altitudini de peste 1800 m.
În aceste condiţii S. P. S. Salvamont Sibiu interzice accesarea traseelor turistice superioare cabanelor din zona de nord a munţilor Făgăraş şi de asemenea practicarea sporturilor de iarnă în această zonă.
Pentru zona turistică Bâlea Lac, accesul la cabane se poate face doar cu telecabina, iar în căldarea Bâlea se interzic deplasările, cu excepţia celor care fac legătură directă între staţia de telecabină şi cabane.
Interdicţiile se menţin până la scăderea gradului de risc al declanşării avalanşelor.
Adrian David

Connections with the Mountain Guide:
Muntii FAGARASULUI - Compl.Turistic Sambata
Muntii FAGARASULUI

A photo [Not found]

An article Creasta Fagarasului, submitted by Cosmin Cretu -
1      Pentru tura asta m-am hotarat sa fac o prezentare gen "Bob", chiar daca pozele nu sunt asa de aratoase ca ale lui din diverse motive (un jaf de aparat foto, vreme proasta, Alex nu stie sa faca poze, ).      Am plecat din Bucuresti marti 26.08 doar eu cu Ioana, urmand sa ne intalnim cu Alex in Podu Olt. El a venit direct de la Cluj, drept pentru care a trebuit sa ii facem noi bagajele si sa-i caram rucsacul pana cand am dat de el. Ca sa ajungem acolo cu trenul, am schimbat la Brasov (desi eu as fi preferat sa mergem pe alta ruta...). In gara la Podu Olt, Alex si Ioana (pe care de acum inainte o sa o numesc "Duracell"): Inainte sa plecam spre Turnu Rosu a luat foc o sina de cale ferata:  stati asa!  .... sa vina garda! si a venit unu' sa stinga focul, uitati-va la el ce "profesor" e: De la Podu Olt se marsaluieste pe jos spre Turnu Rosu: "Soldat! Privirea la mine!" Apus la Manastirea Turnu Rosu, unde am dormit in prima noapte. Calugarii ne-au lasat sa punem cortul langa manastire si ne-au dat si niste pepene. A doua zi dimineata incepem urcatul... vreme un...

A trail
Transfagarasan-Cheile Vaii Lui Stan-Sub Varful Stubeaua

The news are provided by the mentioned sources.
We take no responsability for their form and content.